collapse

Auteur Topic: Trouwen In April 2013  (gelezen 124505 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #250 Gepost op: 11 maart 2013, 20:00:10 »
Wij weten het ook. 30 mrt ik moest nog vrijnemen aangezien ik op zaterdag werk.
Van mijn as weten we eigenlijk de dag ook al.
Hij krijgt een dj workshop en savonds gaan we wokken.


Heb vandaag een heeel mooi horloge voor hem gekocht. Alz cadeautje van mij voor hem. Ben heel benieuwd wat hij er van vind

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #251 Gepost op: 11 maart 2013, 20:10:33 »
Gaan jullie met zijn allen wokken? En heeft hij zijn feest ook op 30 maart?

Wat gaaf een horloge! Ik heb al eens een heel mooi horloge gekocht en die draagt hij ook altijd, echt een heel nuttig kado is dat.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #252 Gepost op: 11 maart 2013, 20:12:43 »
Ja met zijn allen wokken.
Ik heb ook mijn vrijgezellenfeest dan

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #253 Gepost op: 11 maart 2013, 20:14:59 »
Gezellig zeg!
Ik hoop stiekem ook dat we met elkaar gaan eten, maar ik denk het niet. Onze vriendenkring staat bekent om zijn 'heftige' vrijgezellenfeestjes en die willen de mannen zo lang mogelijk met de mannen zelf vieren. Dat we elkaar ontmoeten in de kroeg is al heel bijzonder hahaha

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #254 Gepost op: 11 maart 2013, 20:21:57 »
Hahaha.  Mijn zwager en schoonzus hebben het geregeld en die zijn niet zo van het stappen enzovoort.  Dus denk buurt dat weer dat we dat hebben.  Wel jammer aan dd ene kant maar geeft ook niet.  Ik verwacht het niet

miranda1985

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #255 Gepost op: 12 maart 2013, 12:42:51 »
Ook ik word een april-bruid!
Ik heb het topic doorgelezen, leuk om te zien hoe andere hun bruiloft organiseren.
Er zijn nog een paar dingetjes die ik moet regelen, maar het meeste is geregeld. Ik ga bijvoorbeeld de bedankjes nog maken.

Ik lees dat veel van jullie al onder de zonnebank zijn geweest. Dit wil ik ook nog gaan doen, maar heb dit nog nooit gedaan (word vrij snel bruin, dus is eigenlijk nooit nodig..).. Dus ik heb eigenlijk wel wat tips nodig :) Hoe vaak ga je onder de zonnebank en hoe lang?


April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #256 Gepost op: 12 maart 2013, 15:27:07 »
Gefeliciteerd! !!!
Is verstandig om op te bouwen. Eerst 10 mijn ofzo.
Ik ga 1x in de 4 weken 20 mijn ze zeggen dat dat eigenlijk te weinig is maar ik word er goed bruin van. Nu wil ik volgende week weer gaan dan is het 3 weken Geleden een dan nog 1x. Vind wel lekker

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #257 Gepost op: 12 maart 2013, 19:53:55 »
Gefeliciteerd jufmir! En gezellig dat je mee komt kletsen! Op welke dag in april ga je trouwen? En weet je al wat voor bedankjes je gaat maken?

Ik had al een zonnebank kuurtje achter de rug toen ik in oktober mijn jurk ging kopen. Daarna ben ik niet meer geweest. Nu ben ik er 2 keer onder geweest en heb mijn kleurtje al aardig terug. Ik ga dus niet al te vaak, 2 keer per week is voor mij goed (wordt niet zo heel snel bruin) anders ben ik zo Barbie-bruin en dat wil ik echt niet, gewoon gezond kleurtje is genoeg.

Vandaag een afspraak gemaakt bij de kapper voor mijn proefkapsel, 2 weken voor de bruiloft, zal dat niet te laat zijn?

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #258 Gepost op: 12 maart 2013, 20:34:27 »
Vrijgezellenfeest: Ik heb heel hard geroepen dat ik de datum niet wilde weten, maar dit bleek echt niet te regelen met m'n werk. Dus ook ik weet de datum: 13 april. Voor zowel mij als mn AS. Wij vieren het niet samen, wil ik ook niet. Gewoon lekker met de meiden feesten :)
Wat we gaan doen en in welke stad is een verassing. Ben benieuwd!

Zonnebank: ik ben in januari 3 weken lang 1 x per week gegaan en ga nu 1 x in de 3 weken. Heb al een goed kleurtje opgebouwd, het moet natuurlijk wel natuurlijk blijven. Inderdaad geen barbie-effect :P

Proefkapsel: ik heb 8 april mn proef make-up & kapsel. Geen idee wat normaal is. Denk dat 2 weken van te voren prima is hoor herfststorm!!

miranda1985

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #259 Gepost op: 12 maart 2013, 22:31:47 »
Ik ga op 26 april trouwen, net als meerdere juffen op dit forum, zag ik :)

Volgens mij ben ik dan met m'n zonnebank al laat, of niet? Ik wil inderdaad ook wel een natuurlijk kleurtje hebben.. En word wel snel bruin.. Ga deze week dan maar eens kijken waar het kan :)

Morgen heb ik m'n proef make-up, veel zin in!

@Herfstboom, ik heb voor de bedankjes zakjes gekocht met bloemzaadjes. Die verpak ik in een wit zakje met een lint en een kaartje eraan. Heb alle materialen al in huis, dus kan zo gaan beginnen.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #260 Gepost op: 13 maart 2013, 12:10:56 »
jufmir, je bent niet te laat hoor, echt niet. Je kunt altijd een kuurtje doen, dan ben je binnen 5 tot 7 dagen prachtig bruin. Daarna kun je het eens per week bijhouden.

Lonn, spannend 13 april! Ik ben ook zo benieuwd wat we gaan doen, heb echt geen enkel idee :D

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #261 Gepost op: 13 maart 2013, 13:08:23 »
Wij weten niet wanneer ons vrijgezellenfeest is.. (ons, omdat wij een gezamelijke krijgen)
Ik weet wel dat ze ermee bezig zijn en dat er inmiddels wel een datum is dat iedereen kan.. Mijn broertje weet mijn agenda en iedere afspraak die ik maak moet ik aan hem doorgeven haha!


Juennax

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #262 Gepost op: 15 maart 2013, 13:48:22 »
Ook ik weet de datum van mijn vrijgezellenfeestje.. ze hadden het niet heel slim aangepakt bij mij. Ze wouden heel graag dat ik mijn aanstaande zou gaan uitzwaaien op zijn feestje. Dus ik wist zijn datum al.. Dus ik zei dat ik savonds dan wel gewoon kon gaan werken. Maar dat mocht absoluut niet!
Mijn feestje is op dezelfde dag als Lonn, 13 april. Ik ben reeeeuze benieuwd wat we gaan doen!

steefje00

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #263 Gepost op: 15 maart 2013, 21:05:23 »
Hallo dames!

Ik lees al jullie berichtjes en krijg ineens de kriebels, hihi! Wij trouwen 27 april, over zes weken dus! Spannend hoor! Wij zijn woensdag in ondertrouw gegaan, dat was een leuk moment. Ik ga de naam van mijn partner aannemen, en jullie?

Ook ik wil beginnen aan een zonnebankkuurtje, ben al twee keer in de sportschool gegaan.

Heb mijn jurk vorige week gepast voor de tweede keer, hij is zooo mooi! Ik draag een sluier, jullie ook? Maakt het wel lastig iets te verzinnen voor m'n haar... Mooi opgestoken maar :-)

Wij moeten nog regelen:
- Bedankjes (we gaan slotjes bestellen met een foto eraan van het slotje dat we in Parijs hebben opgehangen, de dag dat mijn AS mij ten huwelijk heeft gevraagd
- AS moet mijn boeket nog regelen. Doet jullie AS dat ook of regelen jullie die zelf?
- Huwelijkse voorwaarden ondertekenen
- Proefmake-up en proefkapsel
- Cadeaulijst (Wat vragen jullie jullie gasten? Wij willen pannenset en andere huishoudelijke artikelen vragen, naast geld voor onze huwelijksreis naar Rome)

Ik weet niet wanneer mijn vrijgezellenfeestje is, spannend hoor! Weet wel dat mijn vriendinnetjes er druk mee bezig zijn!

Veel plezier met alle laatste voorbereidingen dames, het gaat nu echt opschieten, leuk hoor!

Stefanie

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #264 Gepost op: 15 maart 2013, 22:27:08 »
Hoi Stefanie!

-Ik ga ook de naam van mijn partner aannemen... Tis wel ff een ding voor me hoor, heb daar best moeite mee!
-Ik heb het boeket samen met mij AS uitgezocht, het was eerst de bedoeling dat hij dat ging doen, maar hij was echt bang met iets fouts aan te komen hihi!
- maandag heb ik mijn proefkapsel! Spannend hoor! Ik heb ook een sluier, die ga ik morgen even ophalen bij de bruidsmodezaak!

Wij hebben een envelopje op de kaart gezet... Qua spullen hebben we alles al.. We wonen inmiddels n ons tweede huis binnen 2 jaar dus hebben alles al bij elkaar gespaard! Geld kunnen we leuk gebruiken voor verdere toekomstplannen ;)

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #265 Gepost op: 17 maart 2013, 13:43:34 »
@ Steefje00
Ik neem ook de naam van m'n partner aan, zal wel wennen zijn! ik werk op een klantenservice, gemiddeld 60 telefoontjes op een dag, dus zal vast wel in het begin nog heel veel met m'n eigen naam opnemen!
Boeket ga ik zelf maken, dus ben flink aan 't oefenen!
Ik heb ook bij m'n laatste pas sessie voor een sluier gekozen, dus mn haar zal ook opgestoken worden. Maar ik hou het lekker losjes en nonchalant.
Wij hebben op onze trouwkaart heel cliché een envelopje gezet, omdat wij al 2 jaar samenwonen dus alles al hebben.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #266 Gepost op: 17 maart 2013, 17:03:35 »
Hoi allemaal!

Steefje, gezellig dat je mee komt kletsen!
Ik ga mijn haar ook opsteken maar ik heb een paar heel mooie modellen gevonden, ik post ze ze wel even.
Overdag heb ik ook een sluier, leuke is dat mijn AS dit nooooit gaat verwachten, ben zo benieuwd hoe hij het vind!
Wij hebben ook een envelopje, we wonen al een aantal jaar samen en hebben een zoon, spullen hebben we eigenlijk genoeg.

Gisteren heb ik mijn vrijgezellenfeesje gehad, en wat was het leuk!
Ik had het echt niet anders willen hebben.
Kreeg een kroontje op met 'bride to be' en we zijn een workshop mozaieken gaan doen, en ik ben echt een cres-bea typje, zo leuk! Ik heb een klomp versiert en ben echt tevreden over het resultaat, als ie droog is, komt hij ook echt in de huiskamer te staan.
Daarna zijn we heerlijk tapas gaan eten, mmm! En weer daarna zijn we naar de L!ve bar gegaan (soort crazy pianos) en hebben we de mannen ontmoet, mijn AS was behoorlijk aangeschoten maar we hebben ons echt heel erg vermaakt! Zij hadden gister de sport Lacrosse gespeeld, een high wine gehouden en daarna lekker gaan eten. Ook echt iets voor hem dus.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #267 Gepost op: 17 maart 2013, 17:07:53 »
Paar voorbeelden die ik erg mooi vind

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #268 Gepost op: 17 maart 2013, 17:08:30 »
Nog een

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #269 Gepost op: 17 maart 2013, 17:12:57 »
Even losse berichten, het lukt niet in 1 post.

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #270 Gepost op: 17 maart 2013, 17:34:29 »
Ik vind het eerste kapsel het mooiste..

Fijn dat je een leuk vrijgezellenfeest hebt gehad, mozaïeken heb ik ook gedaan, tijdje geleden voor een vrijgezellenfeest van een vriendin.
idd leuk voor de crea bea types, maar van mij mag het wel wat uitbundiger als ik een feestje heb. Daarom ben ik beetje bang voor VGF, dat het te "suf"wordt voor mij..
Leuk dat je  op t einde samenkwam met je aanstaande, dat lijkt me ook heel gezellig en dan samen stappen!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #271 Gepost op: 17 maart 2013, 20:05:52 »
Het eerste kapsel vind ik het leukste! !!!
Klinkt als een gezellig feestje. ...
Wij moeten nog 2 werken wachten.
Volgende week heb ik mijn  proef kapsel

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #272 Gepost op: 18 maart 2013, 09:33:59 »
Ik zou vandaag om 10.00 mijn proefkapsel hebben... is de kapster ziek! Vorige week hadden we een afspraak voor de cupcakes.. op de dag zelf belt ze af dat ze vanwege persoonlijke omstandigheden niet kan komen. Toen ik in december een afspraak had voor mijn proefmake-up.. je raadt t al.. wordt ik gebeld op de dag zelf: ZIEK!!

Ik zie het even niet meer zitten nu.. al komt het allemaal echt wel weer goed..

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #273 Gepost op: 18 maart 2013, 09:46:35 »
Oh, dat is echt balen zeg, Lauraatjeh! Kan me helemaal voorstellen dat je dit echt even niet leuk vindt...
Hopelijk kan ze heel snel weer. En natúurlijk komt het goed!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #274 Gepost op: 18 maart 2013, 10:04:41 »
Aaaaah balen zeg!!! Heeel vervelend....
Maar inderdaad alles komt goed.
Ff een knuffel voor jou!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards