collapse

Auteur Topic: Overnachting - Trouwen - Feest!  (gelezen 5648 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cowboy

  • Gast
Overnachting - Trouwen - Feest!
« Gepost op: 6 februari 2013, 15:09:23 »
Mijn aanstaande en ik gaan eind augustus trouwen, waarschijnlijk 29 op 30 of 30 op 31 augustus

Nu willen we met de daggasten (familie + goede vrienden 55 personen) de nacht voor de huwelijksvoltrekking overnachten met elkaar. Hierdoor heb je gewoon veel meer tijd om leuke dingen te ondernemen met je daggasten op voorgaande avond en in de ochtend. Op de tweede dag nodigen we dan 's avonds de rest van de familie en vrienden uit voor een groot feest (200 personen). Kent iemand een betaalbare locatie, kampeerboerderij, landgoed waar je dit kan doen en ook catering (gedeeltelijk) in eigen beheer kan doen? In omgeving Wageningen-Utrecht-Arnhem?

We hadden bijna een toplocatie gevonden net onder Woudenberg, namelijk de boerenstee erg aardige mensen, en je kan alles in eigen beheer doen, maar voor het feest kan je daar met max. 100 personen terecht.

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Overnachting - Trouwen - Feest!
« Reactie #1 Gepost op: 8 februari 2013, 12:36:27 »
Voor een locatie met overnachting hebben wij naar Kameryck (http://www.kameryck.nl/) in de buurt van Maarssen gekeken. Ligt heel mooi aan het water. Ik weet alleen niet of het aan jullie eisen voldoet. De prijs voor één nacht overnachting voor vier personen is € 125,- maar excl schoonmaakkosten geloof ik.

Magnolia

  • Gast
Re: Overnachting - Trouwen - Feest!
« Reactie #2 Gepost op: 6 november 2013, 11:53:02 »
Hallo,

Ik ben benieuwd of jullie zo iets gevonden hebben?
Ik ben ook hard op zoek namelijk!


echteenheleleukebabs

  • Gast
Re: Overnachting - Trouwen - Feest!
« Reactie #3 Gepost op: 25 november 2013, 12:33:47 »
Stayokay Rhijnauwen (bij Utrecht) ligt prachtig (aan de KrommeRijn) en biedt mogelijkheid tot trouwen en slapen. Catering in eigen beheer is - denk ik -  niet mogelijk. Navragen kan altijd!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards