collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073599 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4400 Gepost op: 30 oktober 2013, 14:54:10 »
Ben benieuwd Wedding!

Lizzz, ja ik snap je wb stoppen met de pil. Ik had ook als eis eerst klaar zijn met de opleiding. Ik zou het jammer vinden om door mn zwangerschap de opleiding destijds niet af kunnen te maken.
Ook het fysieke bij jouw opleiding, speelt natuurlijk ook mee. Wel leuk dat jullie daar ook over aan het denken zijn.
Echt  :censored: dat jullie nog geen kijkers gehad hebben. Hopelijk dadelijk wel als het wat meer aantrekt (of eerder nog). Dadelijk, zeker met een kindje, wil je toch een stapje verder. Maar zoals je zelf al zegt; hebben jullie een dak boven het hoofd.   

Bij de bank was alles goed. Alles wordt geregeld  :biggrin: Weer een zorg minder.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4401 Gepost op: 30 oktober 2013, 14:58:12 »
Jullie hebben pb! (als ik niet iemand vergeten ben!)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4402 Gepost op: 31 oktober 2013, 18:43:32 »
Wedding ik heb het al in een privé berichtje gezegd maar wat een mooie foto's!!!! Echt super mooi. Geeft echt de dag goed weer, en super mooie effect foto's ! Hadden wij dat maar!

Fijn Joyce dat alles goed is bij de bank! Idd een zorg minder ;)

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4403 Gepost op: 31 oktober 2013, 19:27:17 »
Dank je wel lizzz!! Jullie hadden ook prachtige foto's! Genieten jullie ook zo intens van de trouwdag als jullie de foto's weer zien?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4404 Gepost op: 31 oktober 2013, 19:36:25 »
Ja wedding!!! Gister met fotoboek bij mijn ouders langs geweest en heb smiddags zelf nog even in het fotoboek gekeken. :) heerlijk al die foto's terug te zien!

Wij gaan met kerst trouwens met de familie eten in de strandtent waar wij ons diner en feest hebben!
Had ik al gezegd dat wij met stukje tekst en foto's op de website van de strandtent staan? De eigenaar vroeg of hij foto's van ons mocht ontvangen op de dansvloer en van ons samen en deze met ons "bedank mailtje" op de site mocht plaatsen! Tuurlijk mag dat! Hihi

We blijven met weinig dames over hè welke lekker mee blijven kletsen.... Van het september2013 topic! Jammer :(

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4405 Gepost op: 31 oktober 2013, 20:16:19 »
Haha ja, sommige mensen posten helemaal niks meer... ik begin nu pas weer na te genieten na alle films en mooie foto's!


vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4406 Gepost op: 31 oktober 2013, 21:15:45 »
Fijn Joyce dat bij de bank alles geregeld is nu, weer een zorg minder!

Wat leuk Lizzz dat jullie met kerst in de strandtent gaan eten waar jullie feest en diner is geweest, bijzonder. Leuk ook dat jullie met een stukje tekst en foto op de website staan.
Balen van jullie huis, hoewel je wel een dak boven je hoofd hebt zou het fijn zijn als het verkocht zal zijn.
Ik kan me voorstellen dat je eerst je opleiding af wil maken voordat je met de pil stopt. Jouw opleiding is fysiek zo zwaar dan zou zwanger zijn niet verstandig zijn.

Supermooie foto's Wedding! Wat stralen jullie en wat hebben jullie een heerlijke dag gehad zo te zien! Super!

Ja wij genieten ook nog steeds van de trouwfoto's. Ik kijk ze elke dag en ben dan echt weer terug bij die dag en het gevoel wat ik toen had. Jeetje wat hebben we genoten, heerlijk!
Maandag komt mijn schoonvader het kamertjes schilderen, ben zo benieuwd... Dan kunnen we het daarna op ons gemakkie inrichten en is het fijn op tijd klaar. Ik kan niet wachten hihi!

Jammer inderdaad dat er wat meiden afgevallen zijn. Maar zo met een kleiner clubje is het ook gezellig :-)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4407 Gepost op: 1 november 2013, 14:43:40 »
@Wedding wat een super mooie foto's van jullie bruiloft zeg! De locatie en het eten ziet er allemaal goed uit zeg! En fotootjes van je oma denk ik (met de jus?), mooie gedaan zo. En die vogelshow, ik dacht één vogel, maar het was natuurlijk een show met allerlei verschillende vogels! bijzonder hoor! En volgens mij heb ik t eerder gezegd, maar knappe vent heb je! ;)

@Vlinder Volgende week al beginnen met inrichten! Leuk joh! Voor je het weet, ligt er een kindje in dat kamertje!
En jouw man was toch op zoek naar een nieuwe baan? Zit daar al schot in?

@Joyce Fijn dat het bij de bank geregeld is.
Ik zag dat secret Sint gebeuren op de dag dat de aanmeldingen gesloten waren. Ik heb volgens mij de weg op het forum nog steeds niet helemaal gevonden :P Ben je wel eens bij een forummeeting geweest? Is dat wat voor de septemberbruidjes? Hoe denken jullie daar over?

@Lizzz Ja joh, waarom stop je niet gewoon met de pil?!  ;D :P Wel grappig dat je man over het stoppen met de pil begonnen is. Ik krijg nu we getrouwd zijn steeds meer opmerkingen over zwanger worden e.d. Hebben jullie dat ook? Vind ik totaal niet erg, ik lach lekker mee, maar lijkt me wel pijnlijk als je probeert zwanger te worden en het wil niet lukken..

Ik ga boodschappen doen en vanavond krijg ik twee vriendinnen te eten. Moet me dus even uitsloven in de keuken ;)

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4408 Gepost op: 1 november 2013, 15:04:05 »
lizzz: wat leuk dat jullie op de site staan van jullie strandtent! En daar ook weer gaan eten met kerstmis! Voel je je nu weer wat beter nu je weer je oude pil hebt?
(uitkijken met pillen als diane35 was laatst documentaire over, veroorzaken trombose e.d. heel gevaarlijk)

Vlinder: bedankt voor t compliment van de foto's! ik ben benieuwd hoe de babykamer eruit komt te zien! Weet je al wat je wil voor stijl? Hoe is trouwens jullie trouwfoto geworden met de lijstjes?

Sperzieboon: bedankt voor je leuke reactie op de foto's!
En portret was idd oma, we hebben haar benoemd vlak voor de ceremonie, toen had ik even tranen in mijn ogen...

De vogel demonstratie was met ongeveer 8 vogels, de 1 nog mooier dan de ander. Onze fotografe was ook helemaal enthousiast, had nog nooit vogels gefotografeerd dus was heel bijzonder voor haar.
Haha bedankt voor t compliment van mijn mooie man (jonger dan ik he, doe ik goed hahahha)

Ik ben helemaal in voor een forummeeting!!! Alleen dan wel liever als het mooier weer is, november en december zijn ook drukke dagen ivm sinterklaas, kerst...
« Laatst bewerkt op: 1 november 2013, 15:34:05 door wedding2013 »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4409 Gepost op: 1 november 2013, 19:48:21 »
Wedding: ik had de Diane 35 ( al 10 jaar) doordat hij zo negatief in het nieuws was, ben ik overgegaan op een andere pil maar heb heel veel negatieve bijwerkingen waar ik echt niet blij van wordt. Dus dokter heeft besloten weer terug te gaan naar de Diane 35! Ik vroeg hoe het zat ivm de gevaren. Nu schijnt het met de Diane 35 12x per 10.000 jaar  fout gaat.
Als ik last van mijn benen krijg moet ik gelijk bellen. Ik heb nooit last gehad van die pil.... Maar houdt het goed in de gaten!

Hier in omgeving ook opmerkingen over het zwanger worden. Zelfs op het vervelende toe! Ik heb met een collega echt woorden er over gehad! Hij zei zo en ben je al zwanger. Ik zei nee joh ( nog op de grappige manier) daarna zegt ie ja je bent toch getrouwd. Waarop ik weer zei joh.... Weet je hoe veelmensen je hier pijn mee kan doen? Voor het zelfde geld zijn we er al lang mee bezig maar lukt het niet. Waar op ie collega zei : ja maar nu is de stress er af want je bent getrouwd dusd an zal het wel lukken toch? Waarop ik het echt helemaal gehad had..... Verteld dat hij op moest houden en na moest denken wat hij zegt!

Ow wedding die knappe man van jou viel mij ook al op ;) hihi!!!

Veel plezier vanavond sperzieboon!

Ik ben net thuis, heb 2 uur in de file gestaan!!!! Op een ritje waar ik normaal 20 min over doe!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4410 Gepost op: 2 november 2013, 12:57:34 »
Klopt Sperzieboon mijn man was inderdaad op zoek naar ander werk. Helaas schiet het niet op omdat hij gestopt is met zoeken. Hij vindt het wel even goed zo *zucht*... ik word er soms moedeloos van moet ik zeggen. Hoeveel moeite is het nou zou je denken.
Heb met mezelf afgesproken om het komende week even nog te laten rusten ook maar de week erna ga ik er toch weer over beginnen met hem.

Wat apart dat jullie regelmatig opmerkingen krijgen over zwanger worden. Mensen hebben inderdaad niet in de gaten dat ze er iemand pijn mee kunnen doen door dat te vragen, voor hetzelfde geldt lukt het niet ofzo. Ik moet zeggen dat wij juist heel veel opmerkingen hebben gehad dat onze bruiloft een 'moetje' is omdat ik zwanger ben. Daar werd ik op een gegeven moment ook wel een beetje simpel van.

Vind je het nu niet eng Lizzz om weer terug te gaan naar de Diana 35? Inderdaad goed in de gaten houden als je last van je benen krijgt.

Je hebt inderdaad een knappe man Wedding hihi!
Ik zal zo de foto met ons en de trouwfoto's van onze ouders even uploaden. Kan je die inderdaad ook zien.

Wij krijgen zo visite, gezellig! Vanmorgen opgeruimd en 2 wasjes gedaan dus nu lekker ontspannen.
Fijn weekend allemaal!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4411 Gepost op: 2 november 2013, 13:06:21 »
Mooie foto vlinder!!!!

Nou zegdat mensen het überhaupt durven te zeggen hè! Je staat er versteld van!

Nee hoor ben niet bang mijn huisarts is met dat soort dingen heel duidelijk en als er risico aan zit zou hij het zeker niet aanraden. Nu moet ik zeggen dat ik de bijwerkingen ook helemaal zat ben! (Puistjes, haargroei op plekken waar ik het nooit had, verschrikkelijke warm dag en nacht. Logs nachtschade zelfs zonder pyjama boven op het dekbed te slapen omdat ik het zo warm heb, nou ik kan nog wel ff door gaan haha....

Fijne dag vlinder, ik was aan het leren toen ik gebeld wordt door mijn werk! Of ik even wilde komen ik was vergeten mijn handtekening te zetten.... %}>~*\{!!!! Op mijn vrije dag, maar goed .....

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4412 Gepost op: 3 november 2013, 11:06:14 »
Mooi vlinder! Echt een old time look! Ik wil alleen zo graag jullie hoofden zien!!!haha

Oh wat leuk die complimenten over mijn man! :) De opmerkingen over zwangerschap had ik al veel eerder, maar ja ik ben 35 dus snap dat wel. Ik ben op dit moment nog niet met kinderen bezig..
« Laatst bewerkt op: 3 november 2013, 14:08:33 door wedding2013 »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4413 Gepost op: 3 november 2013, 17:54:52 »
Hoi dames ! Hoe was jullie weekend?

Ik heb vooral gebruikt gemaakt van mijn vrije dagen om te leren.
Vandaag kwam mijn beste vriendinnetje langs ( die de miskraam had gehad)
Ik zou eigenlijk bij haar langs gaan maar haar man had visite welke de grand prix kwamen kijken.
Dus ze is gezellig bij mij langs geweest. Ik had voor lekkere afbak broodjes gezorgd en voor croissantjes. En hebben we samen bij mij thuis lekker geluncht en lekker bijgepraat. Later nog wat foto's van de bruiloft op haar harde schijf gezet dat wilde ze graag ( altijd leuk hihi) en we hebben samen ons fotoalbum van de bruiloft bekeken.

Daarna ben ik weer lekker gaan leren ..... Heerlijk even een kleine break gehad!

Ik heb trouwens mijn ( had ik toen verteld huawei telefoon aangeschaft) en gister alweer verkocht! De batterij ging zo snel leeg, ik gebruikte hem geen eens omdat mijn andere tel het nog doet. Dus voor een goede prijs verkocht en heb nu de iphone 5s gold besteld !!! ( had daarvoor al iphone)

Nu lekker ff genieten van mijn vrije avond! Fijne avond nog!!!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4414 Gepost op: 3 november 2013, 19:19:59 »
Hier ook een heerlijk weekendje gehad! Vrijdagavond twee vriendinnen (oudecollegas's) op visite gehad. Gezellig samen getafeld en gekletst. Gisteravond bij de vrienden geweest waarvan wij cm's zijn. Was erg gezellig. Ze hebben een bruiloft met Hawaïaans tintje, omdat zij daar ten huwelijk is gevraagd. En vandaag een verrassings-babyshower voor een andere vriendin. Ze had geen idee, dus de verrassing was groot! Erg leuk!
Maar door zo'n vol weekend, gaat hij wel heel snel voorbij.. Net kwam t besef dat ik morgen weer aan het werk moet...  :dry: Nog even niet aan denken, en zo even bankhangen denk ik. Twijfel nog of ik de toilet nog even schoon ga maken.. Hihi

@vlinder, mannen zijn af en toe niet zulke doorzetters hè.. Hopelijk dat je man binnenkort toch weer op zoek gaat..

@lizzz moet je echt terug naar je werk voor een handtekening??? Dat moet wel heel belangrijk zijn als dat niet kan wachten.. En gezellig dat je vriendinnetje even langs kwam. Waarschijnlijk voor jullie beiden een goede break. Ging het alweer wat met haar? Succes met leren! Wanneer heb je weer tentamens?

Vanmiddag weer de trouwfoto's geshowd aan wat vriendinnen. Eentje kreeg helemaal tranen in d'r ogen :blush: op die manier ga ik de foto's steeds meer waarderen! Ben er alleen nog niet helemaal uit, of we de fotograaf een album laten maken, of dat we dat zelf gaan doen.. Weet ook niet of ik die keuze ooit kan maken (en er ondertussen helemaal geen album komt..) ghihi

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4415 Gepost op: 3 november 2013, 19:27:56 »
Fijn dat je je foto's steeds meer gaat waarderen sperzieboon, mag ik vragen wat je er dan niet mooi aan vond? Of waar moest je aan wennen?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4416 Gepost op: 3 november 2013, 19:36:27 »
Gezellig maar druk weekend sperzieboon!

Ik heb 20-11 , 21-11 en 28-11 examens dus ook lekker kort op elkaar :(
Daarna 4-12 , en 2-1 en 7-1 en dan hoop ik er bijna te zijn, als ik niet meer zak dan hoef ik er daarna nog maar 2!!!! Maar goed misschien nog een keer extra! ;)

Wat mooi toch dat je vriendin tranen in haar ogen kreeg! Ze genieten er dus echtvan!!!
Mag ik je een tip geven: wij hebben zelf het fotoboek gemaakt bij profotonet.nl

Moet je maar eens kijken.... Wij zijn voor de professionele versie van het fotoboek gegaan, met van die dikke verstevigde bladen en een bewaarkoffer. (Die koffer is optioneel) ik woon dicht bij dus heb het bij de zaak op gehaald maar ze kunnen het ook naar je verzenden!

Het systeem is heel makkelijk je kan zelf helemaal indelen hoe je het boek of per pagina wat je voor indeling wilt. Wij zijn super tevreden! Krijgen van iedereen complimenten over het boek. En met de vraag of de fotograaf het gemaakt heeft..... Maar als we vertellen het zelf gemaakt te hebben is iedereen verbaast! En we waren nog steeds goedkoper uit alsbij de fotograaf.
Nog steeds een ho geld hoor maar zoooooo mooi!!!!

Werkte morgen sperzieboon, ik ben nog 1 dag "vrij" ...

Met mijn vriendinnetje ging het erg goed, ben blij voor der dat het beter met haar gaat, dit wens je niemand toe!

Ja onder een officieel stuk hoort een handtekening, en die was ik door de drukte vergeten! En die stukken hebben ze nodig om vervolging of inverzekeringstelling in te zetten dus best belangrijk! Zal wat zijn dat je een "boef" gevangen hebt en de zaak stuk gaat omdat ik een handtekening vergeten ben..... Dom , ik zal er de volgende keer extragoed op letten om dit te verkomen haha!

Inderdaad vlinder ik hoop dat je man snel wat vind! Waarom heeft hij het op een laag pitje staan? Of heeft ie een schop onder zijn kont nodig ;)

 

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4417 Gepost op: 3 november 2013, 19:44:24 »
Ben benieuwd naar je album! Heeft iemand een idee waar je een kleiner fotoalbum kan bestellen voor de ouders bijvoorbeeld om te laten zien...

Ik heb nooit een idee welke afmetingen je dan moet kiezen...

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4418 Gepost op: 3 november 2013, 19:51:05 »
Ja wedding! Ik heb op fotofabriek voor onze ouders een boekje laten maken (8,99€ )

http://www.fotofabriek.nl/fotoalbum-spiraal-liggend-s/

Ik had wel glans papier gekozen en zijn super mooi geworden. Echte foto's in een boekje.
Leuk formaat om in de tas te stoppen!

En je hebt ook andere sites , maar ik heb de beste ervaring / qauiliteit bij deze website!

Succes met je zoektocht !

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4419 Gepost op: 3 november 2013, 20:03:56 »
@wedding Ik weet niet zo goed wat het was.. Ik zie op de foto's dat m'n man niet zo op m'n gemak was, daardoor lachte hij wat stom, of met z'n ogen tot spleetjes. Valt weinig anderen op, maar ik zie het natuurlijk wel. Maar daar kan de fotograaf natuurlijk niet veel aan doen. Daarnaast zijn er niet veel foto's waarop je m'n jurk incl sleep goed ziet. Dat vind ik erg jammer. En bij de groepsfoto's zijn de gasten niet 'neergezet', waardoor het rommelig oogt. En veel foto's waar ik met een vriendin of familielid alleen op sta, zijn close-ups. Dat vind ik ook jammer, want op een bruiloft speelt kleding juist een belangrijke rol en die zie je dan haast niet.
We hebben als huwelijkscadeau twee keer een foto op canvas gekregen. Maar we weten gewoon niet goed, welke foto we daar voor willen gebruiken. We hebben wel allebei een foto waar we alleen op staan die we mooi vinden, maar we willen juist een foto van ons samen. Er is niet echt een foto die er echt uitspringt voor ons. Hoewel die vriendinnen van vanmiddag meteen enkele foto's konden aanwijzen die zij het mooist vinden. Waarschijnlijk maken m'n man en ik een top 5 en gaan we daar uit kiezen. In de loop van de weken heb ik toch wel wat voorkeuren gekregen gelukkig ;)

@lizzz ik zal eens kijken op die website. Maar jouw man is daar handig in natuurlijk, wij hebben er geen ervaring mee helaas. En als het nog veel geld kost, dan kunnen we het net zo goed laten doen...
Goed van je dat je zo ver van te voren al begint met leren.. Dat noem je discipline! Had ik altijd wat gebrek aan.. Ik begon vaak een paar dagen van te voren.. Maar wat een tijd zou jij overhouden als die examens achter de rug zijn zeg! Geniet van je vrije dag morgen!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4420 Gepost op: 3 november 2013, 20:14:59 »
Hihi sperzieboon wat herkenbaar! Wij hebben heel veel fotos waarop de spanning van ons gezicht is af te lezen!

Ja ik moet zeggen het is een makkelijk programma, ik heb namelijk 90% van het album gemaakt en mijn man heeft wat kleine dingen aangepast! Wij zouden bij fotograaf 450€ kwijt zijn voor een album en hebben nu album+koffer voor 280€ .
Maar inderdaad als je er niet zeker van bent kan je het ook laten doen.

Ik moet wel zo ver van te voren leren, een examen heeft al 12 wetten die ik moet kunne dromen dus dat gaat niet een paar dagen van te voren. Maar bedankt voor het compliment! Ik merk wel dat ik vroeger ook later begon met leren, nu wil ik alles zo goed mogelijk doen om er in 1 X van af te zijn... Ook al lukt dat niet altijd ;)

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4421 Gepost op: 3 november 2013, 20:36:56 »
Ja wedding! Ik heb op fotofabriek voor onze ouders een boekje laten maken (8,99€ )

http://www.fotofabriek.nl/fotoalbum-spiraal-liggend-s/

Ik had wel glans papier gekozen en zijn super mooi geworden. Echte foto's in een boekje.
Leuk formaat om in de tas te stoppen!

En je hebt ook andere sites , maar ik heb de beste ervaring / qauiliteit bij deze website!

Succes met je zoektocht !

Dank je! Ik wil er ook twee maken voor mijn ceremoniemeesters maar elk boekje wordt anders qua foto's denk ik.

Is het mogelijk het ook in een klein formaat te doen en dan met een kaft? En wat is dan soft cover?
Oh... ik dacht nu even en natuurlijk 1 voor oma, maar dat kan natuurlijk niet...stom is dat, dat je het soms even niet realiseert..



Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4422 Gepost op: 3 november 2013, 20:46:07 »
Softcover betekent een zachte kaft..... Dus gewoon een pagina zoals elk ander blad uit het boekje.
Je kan elk boekje anders maken ja! Ik denk dat als je een harde kaft wilt even bij de andere fotoboekjes kijken. Ik heb er ook een met een harde kaft maat M laten maken!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4423 Gepost op: 3 november 2013, 22:22:57 »
Ik wil ook ons album bij profotonet laten maken, super om  te horen dat ze aan de verwachtingen voldoen ( dankjewel lizzz voor je positieve rieview). Nudurf ik het ook aan, heb de software al binnen!
Nu nog wachten op de definitieve foto's!

Jammer sperzieboon, dat het uitzoeken van de juiste foto voor canvas lastig is. Ik hoop dat jullie eruit komen en soms heeft hetw at tijd nodig en moet je aan bepaalde foto's wennen.

Wedding ik kan mij goed voorstellen dat je zo'n gevoel heb, je hebt ook nog maar kort geleden afscheid moeten nemen.
Hier vandaag ook helaas een belangrijk persoon overleden, een opa figuur voor mij( heb mijn echte opa niet gekend) ik ben daar uit gekomen om het paard te verzorgen en kwam daar van mijn 9 e tot 16 e minimaal 4 keer per week. Het is nu mijn zus haar schoonvader en had zelf ok nog veel contact met hun. Het voelt enorm raar bijna onwerkelijk. Gelukkig heeft hij een mooi en lang leven gehad...

Succes met leren lizzz!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4424 Gepost op: 4 november 2013, 08:02:16 »
Hoi Mariska...

Je moet er wel goed op letten dat je (als je dat wilt natuurlijk) voor het profecionele album gaat. Is net andere software...
Wij hebben een voorkant met foto genomen en dat is super mooi. Echt leer ,zelfs de foto is in het leer gedrukt!

Jij woont toch ook in de buurt? Dan zou ik hem lekker ophalen als ik jou was ;) wij gaan ook daar foto's af laten drukken!

Gecondoleerd Mariska!




 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards