collapse

Auteur Topic: Afgelopen Vrijdag Top-dag Geweest!  (gelezen 4120 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annemiek

  • Gast
Afgelopen Vrijdag Top-dag Geweest!
« Gepost op: 3 mei 2005, 16:15:43 »
Afgelopen vrijdag kon ik eindelijk weer mijn jurk gaan passen. Ik had mijn jurk in januari al gekocht en hij was nu pas binnen. Hij paste perfect! Moest maar een klein beetje korter gemaakt worden! Oh, wat voeld ik me weer speciaal toen ik de jurk aan had. Ik kan er niets aan doen, maar ik begin dan vanzelf te glunderen! Maar dat zullen jullie ook wel hebben! Ook waren afgelopen vrijdag de kaarten klaar. Ze zijn heel mooi geworden! De enveloppen zijn geschreven en komende donderdag gaan we de kaarten rond brengen! Ben erg benieuwd naar de reacties van iedereen!
Mijn beste vriendin is goudsmid. Zij heeft onze ringen gemaakt. We hadden haar verteld wat we wel en wat we niet mooi vinden. Op basis daarvan heeft zij naar haar eigen inzicht de ringen gemaakt! En ze zijn prachtig! Echt helemaal wat we wilden! Dit was echt heel spannend omdat je niet weet wat je krijgt, maar we wilde dit perse, lekker persoonlijk!
Kortom, afgelopen vrijdag was een top-dag!!

[color=\"purple\"][font=\"Impact\"]Liefs Annemiek[/color][/font]
[color=\"red\"][font=\"Optima\"]ondertrouw 12-05-2005
trouwdatum 17-06-2005
[/color][/font]

sannetje

  • Gast
Afgelopen Vrijdag Top-dag Geweest!
« Reactie #1 Gepost op: 3 mei 2005, 16:18:38 »
Leuk he, volgens mij is het passen van je jurk echt het aller leukste van alle voorbereidingen. Ik zelf mag nog maar 1 keer en dan gaat hij gelijk mee naar huis. Welkom op het forum trouwens. Jullie trouwen ook al snel! En leuk dat de kaarten de deur uit gaan. Ik vond dit zelf het moment dat het allemaal "echt" werd.

Sjakie

  • Gast
Afgelopen Vrijdag Top-dag Geweest!
« Reactie #2 Gepost op: 3 mei 2005, 16:18:52 »
Super, Annemiek, dat je zo'n leuke dag hebt gehad! En dan volgt nu natuurlijk de onvermijdelijke vraag: heb je ook FOTO'S!!??? :biggrin: Van je jurk, de kaarten, de ringen en wat je allemaal nog meer kwijt wil aan de nieuwsgierige en fotoverslaafde forummeiden... :laugh:
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2005, 16:19:44 door Sjakie »

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Afgelopen Vrijdag Top-dag Geweest!
« Reactie #3 Gepost op: 3 mei 2005, 16:23:28 »
Dat was dus echt een superdag! En inderdaad de grote vraag: foto's??? :biggrin:

irenebreebaart

  • Gast
Afgelopen Vrijdag Top-dag Geweest!
« Reactie #4 Gepost op: 3 mei 2005, 16:31:34 »
JAja, stelletje fotoverslaafden hier!! Maar ik ben ook heel benieuwd! Leuk hoor, dat je zo'n geweldige dag hebt gehad!! Leuk voorproefje op de trouwdag!

gwenda

  • Gast
Afgelopen Vrijdag Top-dag Geweest!
« Reactie #5 Gepost op: 3 mei 2005, 16:42:09 »
Dat is tenminste een dag om van je droom te dromen... Wijzelf hebben nog niet zoveel geregeld, en ik vind het spannend maar tegelijk ook heerlijk dat ik dat allemaal ook nog mag doen...  Ik hoop dat wij tegen die tijd net zo gelukkig en tevreden zullen zijn met onze bestellingen en aankopen. Natuurlijk ben ook ik nieuwsgierig naar je foto's dus als je eventjes tijd hebt....  :blush:  :blush:  :blush:

Pappeline

  • Gast
Afgelopen Vrijdag Top-dag Geweest!
« Reactie #6 Gepost op: 3 mei 2005, 17:23:13 »
Heerlijk hoor om je jurk weer aan te hebben :biggrin:  Ik zit ook op hete kolen (heb ook in januarie mn jurk besteld, maar heb nog steeds niks van de bruidswinkel vernomen :sad:

Wat gaat het ineens snel als je zeveel dingen tegelijkertijd gereld, Heerlijk hoor!! :biggrin:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Afgelopen Vrijdag Top-dag Geweest!
« Reactie #7 Gepost op: 3 mei 2005, 19:17:26 »
ohw dat klinkt wel heel erg leuk!!..... ik kan me indenken dat dat helemaal een topdag moet zijn geweest..... en ja inderdaad zijn er ook fotos??  :tongue:

FIWI

  • Gast
Afgelopen Vrijdag Top-dag Geweest!
« Reactie #8 Gepost op: 3 mei 2005, 19:21:25 »
He wat leuk ik ga de 17e ook trouwen :biggrin:  En ja ik geloof dat iedereen glundert in haar droomjurk :biggrin:

Annemiek

  • Gast
Afgelopen Vrijdag Top-dag Geweest!
« Reactie #9 Gepost op: 4 mei 2005, 09:22:12 »
Hoi hoi,

Ik wil best wel wat foto's plaatsen, maar het probleem is dat mijn a.s. mannetje ook regelmatig op deze site kijkt, dus dat lijkt me dan geen goed idee!
Na de trouwdag zal ik een uitgebreid verslag doen en foto's erbij doen!
Dus nog even geduld....


[color=\"purple\"][font=\"Impact\"]Liefs Annemiek[/color][/font]

[color=\"red\"][font=\"Optima\"]ondertrouw 12-05-2005
trouwdatum 17-06-2005
[/color][/font]

gwenda

  • Gast
Afgelopen Vrijdag Top-dag Geweest!
« Reactie #10 Gepost op: 4 mei 2005, 09:33:27 »
ik heb je een pbtje gestuurd wellicht kan je per mail wat fotootjes doorsturen. Daarna wel verwijderen uit verzonden items en zo.... We zijn hier op het forum namelijk altijd wel zeeeeer nieuwsgierig. Ik ook dus! :huh:  :rolleyes:

Yvonne

  • Gast
Afgelopen Vrijdag Top-dag Geweest!
« Reactie #11 Gepost op: 4 mei 2005, 09:51:15 »
Dat klinkt allemaal erg goed!!!!!!
en ook voor jou gaat het al lekker opschieten....
En wat betreft die foto's ... we zijn wel heel erg nieuwschierig hoor!!!!!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards