collapse

Auteur Topic: Wie Komt Er Nu Precies?  (gelezen 10408 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

natascha

  • Gast
Wie Komt Er Nu Precies?
« Reactie #25 Gepost op: 4 mei 2005, 21:54:10 »
Wij hadden ook op de kaart staan dat als ze niet konden ze voor 1 mei dat even moesten laten weten.
Ik weet van 2 die niet komen, maar ons dat niet gemeld hebben.
Van veel mensen laat ik het erbij, als we van bepaalde mensen wel willen weten of ze komen of niet laten we de ceremoniemeester bellen.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wie Komt Er Nu Precies?
« Reactie #26 Gepost op: 5 mei 2005, 14:22:15 »
ja ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er niet echt bij stil heb gestaan het is toevallig dat ik weet dat mijn nichtje met haar vriend niet zal komen omdat ze dan nog op vakantie is....

maar verder niets gehoord, ik wacht het wel gewoon af....

Vero

  • Gast
Wie Komt Er Nu Precies?
« Reactie #27 Gepost op: 5 mei 2005, 14:22:20 »
Wij geven niet echt een feest, maar een grote receptie/korte feestavond.  (van 19.30 uur tot max 23.30 uur)
het lijkt me wel makkelijk om te weten wie er wel en niet komen, maar aan de andere kant lijkt het ook leuk om me te laten verrassen door de mensen die aanwezig zijn....

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wie Komt Er Nu Precies?
« Reactie #28 Gepost op: 5 mei 2005, 18:18:04 »
Ik vind het echt niet netjes van mensen als ze niet eens even laten weten dat ze niet komen terwijl je er om vraagt voor een bepaalde datum iets te laten horen. Laten daggasten wel netjes aan jullie weten of ze wel of niet komen?

natascha

  • Gast
Wie Komt Er Nu Precies?
« Reactie #29 Gepost op: 5 mei 2005, 20:08:01 »
Onze daggasten komen allemaal, het zijn dan ook de naaste familie en één stel vrienden.
We zijn inclusief de fotograaf maar met 19 personen.

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Wie Komt Er Nu Precies?
« Reactie #30 Gepost op: 5 mei 2005, 21:11:32 »
Ik denk dat wij dit maar aan onze cm voorleggen. Die stellen sowieso een brief op die bij de trouwkaart wordt ingesloten. Ik vraag ze gewoon of zij kunnen regelen dat ze weten wie er wel en niet komen...
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2005, 21:11:45 door prinsesje »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards