collapse

Auteur Topic: Maggie Sottero Jurken  (gelezen 40786 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Swiffer

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #25 Gepost op: 28 juni 2009, 13:27:29 »
Het staat jou waarschijnlijk anders dan het model, houd daar wel rekening mee.. Ik begon mijn jacht naar een jurk met heel andere voorbeelden dan waar ik mee thuis kwam, het is net hoe jou iets staat. Heb je een foto van jezelf in de jurk? Het valt allemaal best wel mee denk ik.
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2009, 13:27:46 door Swiffer »

Maaikie82

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #26 Gepost op: 29 juni 2009, 13:10:44 »
Je moet jezelf idd niet gaan vergelijken met het plaatje. Hij zal vast heel erg mooi staan. Ik kwam trouwens met de jurk thuis die ik wel in mijn hoofd had, maar nu weet ik wel een beetje wat me wel en niet staat, dat scheelt! Ik heb de mona lisa van maggie en er zijn er hier meer op dit forum die deze jurk hebben. Bij ons allen staat hij heel verschillend, maar ik vind de jurk bij allemaal er prachtig uitzien!

kramerkraakman

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #27 Gepost op: 30 juni 2009, 14:25:41 »
[quote name=\':D Miranda :D\' post=\'118144\' date=\'15 May 2007, 19:18\']Ik ben ook helemaal weg van Maggie Sottero. Ik heb de Michelle en Giselle gepast en die waren in Rosmalen resp 2000 euro en 2100 euro. Ik heb toen rondgebeld naar andere zaken waar ze maggie jurken verkopen en in capelle aan de ijsel kostte de Giselle 1795 euro. In Belgie zijn ze nog een stuk goedkoper. Ik heb een winkel in antwerpen gevonden waar deze jurk 1570 euro was. Heel veel prijsverschil per winkel dus! Succes ermee![/quote]

Deze prijzen verbazen me wel. Ik heb de Michelle van Maggie en mijn moeder heeft hiervoor €1300,- betaald, dat is nogal een verschil!
Trouwens gekocht bij New Styling bruidsmode in Almere.

Kwinta

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #28 Gepost op: 15 juli 2009, 11:49:48 »
Ik heb model Mylie, collectie 2009. Haar jurken variëren heel erg in prijs, de Isabelle kost bijvoorbeeld € 2600,- voor alleen de jurk
en de mijne is € 1399,00, dan moet je er nog een torselet, hoepel, kousen, string, schoenen en sieraden bij en kom je dus wel op € 2000,00.
De merk jurken zijn wat duurder, maar de meeste winkels hebben ook jurken van € 899,00 hangen,
Op internet zijn veel bedrijven die merkjurken voor € 499,- aanbieden, is wel raar dat als je op de site van de designers zelf zoekt en de adviesverkoopprijzen ziet zijn die toch beduidend hoger; er wordt door verschillende coupeuses heel veel NAGEMAAKT en dat
is dus géén originele stof, 'géén originele Svarowski steentjes maar Maggie Sottero om bekend staat.

Dus kijk uit waar je je jurk koopt!
Bij Assepoester in Arnhem hebben ze ook leuke jurken vanaf € 350,-
Ligt er maar net aan wat je wilt.

Voor Maggie Sottero, de hele collectie zou ik je de Honey MoonShop in Rotterdam aanraden,
zij zijn premium dealer, vraag de gratis DVD maar eens aan met hun modeshow, die heb ik ook
gekregen!
Succes!

Oh ja in 1 tip: bij het uitzoeken van de jurk NIET op het prijskaartje kijken; je kunt een maximaal budget aan de dame in de winkel doorgeven maar telkens op de prijs letten verpest de sfeer; de jurk staat je of staat je niet, de jurk is het helemaal of helemaal niet!

diane81

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #29 Gepost op: 15 juli 2009, 22:16:24 »
Bij winkels waar die Maggie jurken (of andere designer jurken) voor EUR 499 worden aangeboden, dan zijn dit natuurlijk niet de originele.
Deze worden nagemaakt, en zijn dus nooit exact zoals het origineel.

roxanne29-08

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #30 Gepost op: 15 juli 2009, 22:56:04 »
inderdaad en hier zijn al heel veel topic over.. sorry dames.. maar zoek maar met de zoekmachine..

even on topic.. en vriendin van mij betaalde ook 1400 voor "haar maggie".

succes ermee

Cella

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #31 Gepost op: 16 juli 2009, 07:43:07 »
die van mij was 1590 ,-

CCBloom

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #32 Gepost op: 16 juli 2009, 09:46:03 »
leuk topic dit///heb en wil zelf geen maggie, maar heb wel weer enkele minuten kunnen wegdromen op de site....zelfs ik zag er jurken die ik mooi vind! echt mooi! (ik ben niet zo'n fan van 'echte trouwjurken') ik vind het alleen jammer dat er maar weinig jurken zijn zonder rijgruggetje....

Itsme86

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #33 Gepost op: 18 juli 2009, 09:05:05 »
De mijne was 1295. Iets meer dan ik had gehoopt, maar als je er dan verliefd op wordt... Heb m trouwens ook al gezien voor 1895!
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2009, 17:52:30 door Itsme86 »

Maaikie82

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #34 Gepost op: 18 juli 2009, 11:39:32 »
Die van mij was ergens in de 1800 euro geloof ik, ik heb de mona lisa.

diane81

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #35 Gepost op: 7 augustus 2009, 22:49:46 »
Voor wie exact weet welke Maggie jurk je wil, en het aandurft om via internet te bestellen:

www.bridalgown.net.

Een Amerikaanse site, verkoopt de originele jurken, alleen veel goedkoper. Daarnaast betaal je uiteraard in USD, wat ook nog gunstiger is ivm de wisselkoers. Je moet wel even de naam weten van de jurk, want er staan geen foto's bij.
De jurk die ik wil (Leoni) staat er helaas niet bij...

loveletters

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #36 Gepost op: 8 augustus 2009, 17:32:40 »
vandaag nieuw

Er is een nieuwe hyves voor bruiden die een maggie sottero dragen.

http://trouwjurken1.hyves.nl/

Melissie

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #37 Gepost op: 9 augustus 2009, 03:07:25 »
Ik had ook een Maggie Sottero, de Mona Lisa en die was 1900 euro.
In eerste instantie vond ik m op het plaatje ook niet echt mijn droomjurk, maar je moet m gewoon zelf aanpassen en kijken hoe de jurk bij jouw lichaam staat.

Marketa

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #38 Gepost op: 10 augustus 2009, 09:12:50 »
Ik heb mijn MS jurk Michelle via Bridalgown voor 800euro (incl. invoerbelansting etc) gekocht. Het heeft bijna 5maanden geduurd, maar nu heb ik mijn droomjurk voor ongeveer de helft van de prijs!

nicolle

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #39 Gepost op: 10 augustus 2009, 20:50:14 »
hallo

mijn maggie kost 1400 euro; gekocht bij desiree in geleen.

Jennienk

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #40 Gepost op: 11 augustus 2009, 12:35:17 »
Heb Jada van Maggie, echt een supersupergave jurk!
De prijs was wel een beetje zuur: 1800 euro.

annakrylova

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #41 Gepost op: 12 augustus 2009, 13:37:19 »
Ik heb Maggi Sottero Mona Lisa, echt mooi jurk!
heb hem als tweedehands gekocht voor 900 euro.  Ik ga hem in oktober ook verkopen.

Tamara85

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #42 Gepost op: 19 augustus 2009, 12:03:25 »
Hey meiden,

Ik ben ook in een Maggie getrouwd.
Geweldige jurken!
Ik ben getrouwd in de shannon en hij kostte kaal 1800.

Overigens is er ook een http://maggiesottero.hyves.nl das dezelfde als die trouwjurken1, maar de naam is veranderd.
Erg leuk om foto's en ervaringen te delen!

Liefs, Tamara
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2009, 12:06:11 door Tamara85 »

nicolle

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #43 Gepost op: 20 augustus 2009, 08:25:45 »
heeft er ook iemand de carla van maggie?
deze heb ik namelijk, maar hoor niemand anders erover! ben benieuwd of er nog meer bruidjes voor deze jurk zijnn gevallen

Sneakiej

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #44 Gepost op: 21 augustus 2009, 13:19:40 »
Ik heb de Mylie van MS. Deze was  1450 euro, maar ik kreeg 100 euro beurskorting.
Dan komen er inderdaad nog de kosten van de hoepel en ondergoed etc bij.
Ik moet wel zeggen dat ik de jurken in het echt mooier vindt dan bij het model.

aby

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #45 Gepost op: 17 maart 2010, 10:39:15 »
Ik heb de Mylie van MS. Deze was  1450 euro, maar ik kreeg 100 euro beurskorting.
Dan komen er inderdaad nog de kosten van de hoepel en ondergoed voetc bij.
Ik moet wel zeggen dat ik de jurken in het echt mooier vindt dan bij het model.

Hoi,

Ik heb gisteren ook de mylie aangehad en die viel heel mooi.
de prijs was 1499 incl. 150,- aan ondergoed. de rest komt er nog bij.

Komt daarmee dan ook boven mijn budget en zoek naar een alternatieve leverancier welke (niet namaakt) dit merk ook levert voor leuke prijzen.

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen. mail mij gerust privé

Groetjes en alvast dank

Maaikie82

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #46 Gepost op: 18 maart 2010, 18:23:36 »
Ik denk niet dat je ze voor een paar honderd euro minder zal vinden hier in Nederland. Als dat wel het geval zou zijn dan geloof ik niet dat ze echt zijn.

Sil78

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #47 Gepost op: 26 maart 2010, 15:19:06 »
Ik heb de jurk dan niet in het echt aangehad maar op de beurs gezien en ben er helemaal weg van. Het gaat om de Martina. Super mooi maar ook prijzig, zo rond de 1500,00. Dat wilde ik nu net niet uitgeven aan een jurk. Ik heb een soortgeljike gevonden bij Verabride. Zonder dat ik het in de gaten had, had ik deze uit de rekken gekozen en hij leek sprekend! Alleen geen rugveter zoals bij Maggie maar een rits. Vind ik ook net zo fijn.
MOrgen ga ik een keuze maken tussen de jurk van Verabride en eentje van Ladybird. Spannend!!

Wedding2011

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #48 Gepost op: 3 september 2010, 00:47:26 »
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb al een beetje rondgekeken en heb veel berichten gezien waar echt hele leuke tips in staan!
Nu heb ik ook gekeken op de site van Maggie Sottero. Er zijn een aantal jurken die ik erg mooi vind. Ik heb alleen het idee dat niet alle jurken in Nederland verkrijgbaar zijn. Ik heb al op een aantal sites gekeken van bruidsmodezaken, maar kan de jurken die ik mooi vind niet op de websites vinden. Weet iemand of vaak de gehele collectie op de website staat? Ik ben nu al de Honeymoonshop aan het emailen of zij een aantal jurken in de collectie hebben. Zo niet, iemand anders nog een tip op welke manier ik het beste kan zoeken?
Alvast bedankt!

Groetjes Wedding2011

Inkie85

  • Gast
Maggie Sottero Jurken
« Reactie #49 Gepost op: 3 september 2010, 09:22:26 »
Nog een Sottero-fan hier!

Ben momenteel verliefd op een Affinity jurk, maar buiten die ene, val ik telkens weer op MS jurken, echt prachtig!
Fijn ook om hier te lezen dat rondbellen helpt, ga ik denk ik zeker doen... zal vast bij andere merken ook lukken :wink:

Maar goed, 2 oktober mn droomjurk passen. Echt alleen maar die, heb geen volledige afspraak staan... en dan 8 oktober een volledige pasafspraak bij een bruidzaak waar ze MS jurken hebben :biggrin: :biggrin: :biggrin: :w00t:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards