collapse

Auteur Topic: Hoe Vraag Ik Om Haar Hand?!  (gelezen 35274 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

King of the World

  • Gast
Hoe Vraag Ik Om Haar Hand?!
« Gepost op: 24 mei 2008, 15:21:30 »
Hallo allemaal,

de kogel is door de kerk; ik ga haar na bijna 7 jaar ten huwelijk vragen. De ring is gekocht, het hoe-en-waar-ga-ik-haar-vragen kom ik ook wel uit (denk ik  :wink: ), nu rest mij nog een ding: bij de schoonfamilie langs!

Mijn schoonouders hebben dat ooit bij wijze van grapje geroepen, dat ze wilden dat ik om haar hand kom vragen als het eenmaal zo ver zou zijn. Dus bij deze...

Maaarrrr... hoe ga ik dat aanpakken? Ik heb hier geen ervaring mee en met een bos bloemen daar naar binnen walsen: "pa, ma, doe mij de hand van je dochter" lijkt me nou ook niet alles!  :tongue:  :happy:

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen...

happygirl

  • Gast
Hoe Vraag Ik Om Haar Hand?!
« Reactie #1 Gepost op: 24 mei 2008, 16:22:49 »
haha mijn man vroeg het waar ik bij was en toen stikte mijn vader haast in zijn gebakje! Vraag het dus als zijn mond leeg is!
Ik heb weleens gehoord van een man die voor zijn schoonvader ook op de knieen ging dat vond ik wel erg stoer!

Misschien kun je vertellen hoeveel je van je meisje houdt en dat je heel goed voor haar wilt zorgen en of je astublieft met haar mag trouwen!

succes ermee!

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Hoe Vraag Ik Om Haar Hand?!
« Reactie #2 Gepost op: 24 mei 2008, 17:21:44 »
Dat laatste klinkt goed. Minus dat op de knieën gaan. Dat zou ik helemaal niets vinden :biggrin:

debby82

  • Gast
Hoe Vraag Ik Om Haar Hand?!
« Reactie #3 Gepost op: 24 mei 2008, 18:11:58 »