collapse

Auteur Topic: Mijn Aanzoek  (gelezen 2629 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kwebbel83

  • Gast
Mijn Aanzoek
« Gepost op: 17 juni 2008, 15:03:44 »
Wij hadden een midweekje center parcs gewonnen vorig jaar en zijn in maart van dit jaar lekker naar zandvoort geweest...

Op de 2e dag zouden we 's ochtends een strandwandeling maken richting het dorp, maar aangezien het keihard stormde had ik daar geen zin in en vond het al een beetje vreemd dat mijn vriend daar zo teleurgesteld over was... :huh:
dus lekker in het huisje gebleven en hij de hele tijd maar aandrammen dat ie naar het strand wou....
Na het eten toch maar toegegeven...
Dus wij op weg.. liepen nog geen 50 meter op het strand, gaat ie voor me lopen en ik gewoon doorlopen, zegt stop nou es even, gaat ie hele lieve dingen zeggen en ineens op zijn knie.... :ohmy:  
Vraagt ie WIL JE MET ME TROUWEN??????????   en haalt een doosje tevoorschijn....   ik zeg niks en pak helemaal verbouwereerd het doosje van hem aan en doe de ring om, (terwijl hij nog steeds op zijn knie zit)  vraagt ie:  krijg ik ook ng antwoord????   Waarop ik keihard JAAAAA zeg...  En ik maar denken wat komt die ring me bekend voor :unsure:   zegt ie, herken je de ring niet??  is het de 1e ring die mijn vader voor mijn moeder had gekocht, maar daar was het steentje van stuk, en ik had hem al een keer heen wil brengen voor een nieuw steentje, maar nooit gedaan.  heeft mijn as dus de ring heen gebracht en een nieuw steentje erin laten zetten..   Zo lief.... :wub: en een leuk zelfgemaakt doosje had ie er ook nog omheen gemaakt.  
Nou jullie snappen dat ik nu (tenminste de eerste tijd) niet meer kan zeggen dat mijn lieverd niet romantisch is...:wub:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Mijn Aanzoek
« Reactie #1 Gepost op: 18 juni 2008, 10:19:08 »
:wub:Geweldig aanzoek!!!
Gefeliciteerd!

L4A

  • Gast
Mijn Aanzoek
« Reactie #2 Gepost op: 19 juni 2008, 12:07:18 »
Heel romantisch!!
Wat ontzettend lief van je vriend!!!!

Elmoo

  • Gast
Mijn Aanzoek
« Reactie #3 Gepost op: 19 juni 2008, 15:15:30 »
Wat ontzettend mooi en lief! Heel bijzonder die ring.. heel veel succes en plezier met voorbereiden!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards