collapse

Auteur Topic: Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?  (gelezen 61808 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

m-a-n-d-y

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #175 Gepost op: 29 mei 2010, 16:43:27 »
Wij hebben afgelopen dinsdag ons bruidsboeket besteld.
Ik ben zelf meegeweest, ik had namelijk al helemaal in mijn hoofd wat ik wilde.
Ook liggen mijn vrije dagen vast. Ook handig om geregeld te hebben, ik sta voor de klas en ik kan de kinderen niet zomaar aan hun lot over laten.

Egeltje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #176 Gepost op: 30 mei 2010, 23:00:24 »
Het vervoer is inmiddels ook geregeld, het wordt een tweekleurige kever.

Kwam er vandaag achter dat er iets mis is gegaan met het bestellen van de ringen  :sad: , dus was even stressen, maar het zal wel goed komen, 2 juli is nog een volle maand weg ...

Afspraken voor proefkapsel en proefmakeup staan voor 16 juni en de afspraak met de trouwambtenaar op 21 juni.

Pak van vriendlief is inmiddels binnen (erg mooi)

Ben maar zelf naar de bloemist gegaan voor bloemen, anders zou het echt last-minute werk worden.  :dry:

Begin intussen ook een beetje te twijfelen of ik niets vergeten ben. Misschien moet ik toch maar een lijstje gaan maken ...

heidebloempje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #177 Gepost op: 30 mei 2010, 23:09:38 »
Werk jij zonder lijstje Egeltje??? Amai, dat is voor mij een onmogelijke zaak. Ik maak werkelijk voor alles lijstjes :)

Ik heb eergisteren mijn proefkapsel gehad en het was zo mooi! Ik ben er supergelukkig mee, zat meteen perfect. Ik voelde me een echte bruid :wink:
Op de dag zelf komt er ook nog een verse bloem in.
Donderdag mijn jurk weer gaan passen. Ik vind het allemaal zo leuk!!!

Helen

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #178 Gepost op: 31 mei 2010, 11:34:35 »

Ik heb eergisteren mijn proefkapsel gehad en het was zo mooi! Ik ben er supergelukkig mee, zat meteen perfect. Ik voelde me een echte bruid :wink:
Op de dag zelf komt er ook nog een verse bloem in.


Hoi Heidebloempje,

Ik heb van de week bedacht dat ik ook een verse bloem (roos) in mijn haar wil! Maar ik weet eigenlijk niet of dit wel mooi zal blijven? Hoe doen ze dat bij jou? Klein voorraadje water erbij? En hoe zetten ze hem vast?

Ik ben benieuwd!
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2010, 11:36:28 door Helen »

joan

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #179 Gepost op: 31 mei 2010, 16:36:25 »
@ allemaal

begint nu allemaal op te schieten he?
Krijg langzaam kriebels, jullie ook?

@heidebloempje
foto????
ben erg benieuwd

@egeltje
jeetje wat is er fout gegaan dan? Gelukkig kwam je er nu achter, hoop dat het goed komt idd.
Spannend dan he.
en zonder lijstje echt? knap hoor.


hier begint het ook wel aardig vorm te krijgen!
kleine opsomming wat we nog moeten;
*kids kleding kleiner maken eventueel
*proefkapsel en makeup {zijn gepland}
*bruidsnagels
*jurk nog eens passen
*dans maken en instuderen
*Nogmaals naar feestlocatie
*trouwambtenaar
*inkopen voor de kidstafel
*bruidsboeket proberen {schoonbroer is bloemist, we willen iets aparts}
ach en zo nog een hoop dingen


maar eerst wordt ons zoontje nog 20 juni gedoopt, ff tussendoor pff



mmmmm me mannetje wordt wakker, moet hem gaan ophalen

Egeltje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #180 Gepost op: 31 mei 2010, 20:34:23 »
Ik dacht dat vriend de ringen van zijn eigen rekening had betaald en vriend dacht dat ik de ringen al had betaald. Lekker voorbeeld van hoe miscommunicatie... Kregen dus ineens een mailtje of we maar even wilden betalen. Is inmiddels gebeurd, maar ik hoop dat ze nog op tijd binnen zijn.

En ja hoor, ik regel bijna alles zonder lijstje, heb laatst alleen een lijstje gemaakt voor de noodtas en we hebben een draaiboek voor de dag zelf. Maar als ik wel een lijstje had gehad voor de rest, dan was dat met de ringen niet gebeurd...

Dus nu op de valreep toch maar een lijstje maken, begin een beetje aan mezelf te twijfelen.
Normaal gesproken ben ik wel chaotisch, maar vergeet ik weinig, maar nu,ben net een zeef.

heidebloempje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #181 Gepost op: 31 mei 2010, 22:06:21 »
@ Helen,

De kapster zet de bloem gewoon vast met een schuifspeldje. Allé, het worden 3 kleine witte freesia's samen. Die hebben een dunne steel, dus de kapster zei dat dat zeker zou lukken om ze zo vast te zetten met een schuivertje.
Ik vroeg ook meteen of dat wel zou blijven en ze verzekerde me van wel. Zeker omdat er ook haarlak mee opgespoten wordt en dan wordt de bloem een beetje 'stijf' waardoor hij zeker blijft. Je boeket blijft tenslotte ook heel de dag mooi. Gewoon zorgen dat de bloemen zo vers mogelijk worden gebruikt. De bloemist brengt 's morgens de bloemetjes voor mijn haar naar de kapster tegen dat ik daar moet zijn, handig.

@ Joan: ik heb eigenlijk geen foto van mijn proefkapsel...
En wat? Nog een doop ertussen?? Wauw...


Hier nog een hoop kleine dingetjes die moeten gebeuren.
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2010, 22:11:19 door heidebloempje »

joan

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #182 Gepost op: 1 juni 2010, 16:18:44 »
@heidebloempje
ooo das jammer geen foto!
Idd wel leuk een doop ertussen, het werd ook tijd hoor mijn kleine mannetje is alweer 8 en een halve maand!
Onze dochter is gedoopt toen ze 3 maanden was. Nu vieren we het lekker samen met de verjaardag van mijn AS
lekker bbq-en

@egeltje
Ik idemdito vergeet niet zo vaak iets maar maar tegenwoordig wel lijstjes hoor, merk dat ik dat wel nodig heb zeker met die 2 kiddies :wink:
En vind het wel een grappige miscommunicatie, zoiets vergeet je nooit meer :)


Hebben jullie ook kindjes op de dag? Of savonds?
Ikke natuurlijk die van mij zelf maar ook de petekindjes, kindjes van vrienden...
Heb al wat kleurplaten uitgezocht, er komen nog snoepie in bakjes, kleurtjes en misschien nog wat stickers oid.
Verder hebben we een speeltuintje.

Egeltje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #183 Gepost op: 2 juni 2010, 11:09:58 »
Hier ook kindjes op de dag. Mijn eigen twee boefjes, een nichtje en waarschijnlijk nog een paar van vrienden. We maken gewoon een speelhoekje, nemen een grote tas met speelgoed, teken en kleurspul(géén viltstiften en verf!) mee voor alle leeftijden, stapels kinderknabbels en hopen dan maar dat het goedkomt  :tongue:

Zo, en nu lijstjes maken ...

m-a-n-d-y

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #184 Gepost op: 4 juni 2010, 22:25:39 »
Hier geen kinderen op de dag.
De jongste is mijn nichtje van 9

Wij hebben gisteren gesprek gehad met onze babs.
Het was een leuke en gezellige vroue. Ik heb er de volste
vertrouwen in dat het goed gaat komen.
Wel leuk hoor zo'n gesprek, je moet over dingen na gaan
denken waar je niet snel over nadenkt.

danielle1981

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #185 Gepost op: 5 juni 2010, 15:33:09 »
hai allemaal,

ik ben helemaal nieuw hier op het forum. mijn vriend en ik gaan op 2 juli trouwen. Dus dat gaat al aardig opschieten. Leuk om hier alle verhalen te horen.

m-a-n-d-y

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #186 Gepost op: 5 juni 2010, 16:48:00 »
Welkom Danielle en nog veel succes met de laatste  voorbereidingen.

Helen

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #187 Gepost op: 6 juni 2010, 11:02:04 »
Gisteren bij feestlocatie langs geweest, boeket en bloemen besteld, kadootjes voor de CM's gekocht, gratis duiven aangeboden gekregen haha, dus weer wat stapjes dichter bij! :biggrin:

heidebloempje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #188 Gepost op: 6 juni 2010, 14:50:57 »
Wij zijn gisteren gaan winkelen: lijstje gemaakt met alle spulletjes die we nog moesten kopen en meteen heel het lijstje afgegaan. Nu is dus alles in huis.

Nu vooral nog verder knutselen aan de bedankjes. We zijn ook de voorkant van ons misboekje aan het maken, dan kunnen we dat volgende week binnenbrengen om te laten drukken. Verder nog een boel pruldingen (foto's op enveloppendoos kleven, gekleurde pennetjes bij elkaar zoeken voor het gastenboek, goodiebags vullen,...), maar dat komt wel goed.

Oja, en openingsdans inoefenen :S Dat zal iets voor volgende week worden denk ik.

MYJ

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #189 Gepost op: 8 juni 2010, 11:16:34 »
Het is even geleden dat ik hier gereageerd heb maar het gaat goed met de voorbereidingen!
We hebben bijna alles geregeld gelukkig. De trouwkaarten zijn deze week verstuurd.
Het jurkje voor ons bruidsmeisje wordt volgende week klaar verwacht. Het pakje voor het bruidsjongetje is al compleet, we moeten alleen nog een keer een wit rompertje halen bij de hema.
Proefkapsel en make-up staat gepland op 23 juni, die dag wil ik ook mijn jurk nog passen.
Verder wachten we geduldig af tot de ambtenaar van de burgerlijke stand contact met ons opneemt.
en gaan we binnenkort nog even samen alles nalopen of we echt alles geregeld hebben.

melis

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #190 Gepost op: 9 juni 2010, 11:29:57 »
Zo alleen nog een blouse en schoenen voor manlief en dan zijn we klaar.
Blouse word een opgaven omdat meneer weer geen gangbare maat heeft, maar goed we zoeken veder.

Deze week met de dj een afspraak (die is geregeld door neef van ons)  en de rest loop alles voorspoedig.
De zenuwe komen nu toch echt kijk net op de wedding planner en zie vandaag om 13.15 nog maar 50 dagen

Marieba

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #191 Gepost op: 11 juni 2010, 18:17:25 »
Pfff, deze week stond bijna alleen maar in het teken van de dag: maandag nog even bij de fotograaf langsgeweest, woensdag naar de notaris, donderdag kwam de ambtenaar kennismaken, vandaag jurk weer gepast (is helemaal goed!), oorbellen en curlies gekocht en acrylnagels laten zetten (het is een beetje wennen met typen). Morgen nog even het misboekje voor de laatste keer met de kapelaan bespreken en naar de bloemist. Ondertussen ook nog veel emails met de ceremoniemeesters en het draaiboek aanpassen, maar ik begin het idee te krijgen dat we er bijna zijn!

danielle_l

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #192 Gepost op: 15 juni 2010, 21:36:06 »
Ik ga op 16 juli trouwen.. Nog 1 maand en een dag dus  :blink:
We hebben eigenlijk alles al geregeld, hieronder een lijstje van wat we nog moeten:
- mijn bruidsboeket wordt nog door mijn vriend geregeld bij en kennis van ons;
- ik moet mijn schoenen nog inlopen;
- het eten en de drank moet nog worden besteld bij de Keurslager;
- ik moet nog ergens een enveloppendoos en receptieboek vandaan toveren;
- we moeten nog snoepjes voor in de bedankjes;
- mijn jurk moet nog op maat worden gemaakt, 2 juli ga ik hem wederom passen en nou maar hopen dat ik op gewicht blijf;
- de jurk van ons bruidsmeisje moet nog worden afgemaakt;
- ik moet nog oorbellen kopen voor bij mijn trouwjurk;
- nog een beetje bijbruinen (lees: bij beigen)
- last but not least: mijn kapsel en make up! Dit wordt de week dat ik trouw geregeld, mijn moeder werkt bij een kapsalon, en haar collega zal mijn haren doen en een andere collega mijn make-up.

Dit was eigenlijk mijn lijstje.. Valt mee toch?!

Egeltje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #193 Gepost op: 17 juni 2010, 21:21:09 »
Nog twee weken te gaan en ik kan het volgende van m'n lijstje schrappen:

Jurk nog een keer passen
Afspraak met fotograaf maken
Proefkapsel
Proefmakeup

Was wel een beetje hectisch:

Kapster stond in plaats van 16 juni, op 9 juni al op de stoep  :blink:

Fotograaf hebben we een afspraak gemaakt, maar die is ook al weer afgezegd en we hebben geen tijd meer voor een andere afspraak

Proefmakeup ging goed  :biggrin:

Jurk is te wijd, dus gaan we er morgen weer mee terug  :sad:

Extra lapje stof wat ik besteld had om een klein buideltje van te maken werd opgestuurd, maar was de verkeerde kleur   :mad:

Verder nog niets van de ringen gehoord, wordt spannend of ze er nog op tijd zijn. Anders hebben we dus geen ringen op onze trouwdag.

O ja, en we kregen een berichtje dat onze gekozen trouwauto te koop staat en dat het niet zeker is of we 'm nog kunnen gebruiken de 2e juli, want als 'ie eerder verkocht is dan hebben we pech. We krijgen dan wel vervangend vervoer, maar het zou wel een tegenvaller zijn.

Pfff, ik krijg het idee dat het allemaal niet meer goed gaat komen.  :sad:   :sad:  :sad:

Angélique1

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #194 Gepost op: 18 juni 2010, 08:45:26 »
kop op meid,

Het zal vast allemaal wel mee vallen.

Gewoon schouders eronder en positief blijven.

Veel suc6!

Egeltje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #195 Gepost op: 24 juni 2010, 14:08:33 »
THanx, het zal ook wel goed komen, en zo niet, dan kan ik er toch niets aan doen en ga ik er niet mee zitten.

Intussen zijn we langs de notaris geweest, dus da's ook weer geregeld.
Vrijdag terug geweest met de jurk, meteen ingenomen, zit weer als gegoten, heb m'n te grote torselet om kunnen ruilen tegen een kleinere maat, ook fijn.

Nog niets gehoord van de verkoop van de auto, dus dat zal wel los lopen. Nieuw stukje stof is besteld, maar nog niet in huis en van de ringen nog geen enkel spoor...

Nog maar een week te gaan!

Angélique1

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #196 Gepost op: 30 juni 2010, 11:49:35 »
Hallo allemaal!

Wij kunnen weer een paar dingen afstrepen. Pak van de bruidegom is inmiddels geregeld. Ook hebben wij de laatste bespreking gehad met de trouwlocatie over de opstelling.

Nu moeten wij alleen nog even langs de fotografe voor de laatste afspraak. Vrijdagavond gaan we de taart uitzoeken.
2 dagen voor het trouwen gaan we nog even langs de feeestlocatie. Dan checken wij alvast in voor de bruidssuite en kunnen wij daar onze slaapspullen e.d. al neerzetten! Ook geven wij dan het gasten boek e.d. af zij zullen dan zorgen dat alles goed staat als wij zaterdag 31 juli aankomen met al onze gasten.

Mijn moeder maakt kleine hartjes van stof met lintjes eraan voor de antennes.

Ook moet de ambtenaar nog bij ons langs komen om te bespreken.

En dat was het dan!!

En zaterdag ons vrijgezellenfeestje! ik ben zeer benieuwd!!

Groetjes!

Egeltje

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #197 Gepost op: 3 juli 2010, 20:23:09 »
Gisteren weer iets van het lijstje af kunnen strepen:

TROUWEN!  :biggrin:

Volgens mij ben ik nu echt niets meer vergeten  :wink:

Angel & Jamie

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #198 Gepost op: 6 juli 2010, 12:03:07 »
Juli 2010:

1
2 Helen, Heidebloempje (Erika) , Paula24 (Paula), sabrina276
3
4
5
6
7
8
9 Marieba (Marielle), Karin, m-a-n-d-y, Tiesje (Patricia)
10 Juli2010, Jassou, Willeke
11
12
13
14
15 Angel & Jamie
16 Maaikie82 (Maaike), Joan, Bente
17 hairdresser (esther), Karen123
18
19
20
21
22
23 MYJ (Yvonne)
24
25
26
27
28
29
30 melis (melissa)
31 Angélique1 (Angélique)


Zo nu sta ik er ook bij!

Ik heb het idee dat we de belangrijkste dingen hebben:
jurk
pak
trouwlokatie
feestlokatie
band (alleen als het mag van de lokatie, maar ze zijn al druk aan het repeteren)
ringen
huwelijkse voorwaarden + testament
taart
bloemen
uitnodigingen zijn de deur uit
fotograaf

nu nog:
versiersels
bedankjes
geloften
huwelijksreis

pfff ik denk soms dat we grote belangrijke dingen vergeten omdat het zo makkelijk en stressloos gaat :biggrin:

Angélique1

  • Gast
Wie Gaat Ook In Juli 2010 Trouwen?
« Reactie #199 Gepost op: 6 juli 2010, 12:06:33 »
en je trouwvervoer?

hahaha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards