collapse

Auteur Topic: Trouwvervoer  (gelezen 165655 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #400 Gepost op: 1 april 2013, 13:17:45 »
Koets met paarden is over het algemeen inderdaad duurder dan een trouwauto al zullen er vast goedkopere koetsen of juist duurdere auto's te vinden zijn. 

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #401 Gepost op: 17 april 2013, 22:30:08 »
Beste forumleden sorry dat ik inbreek op dit forum onder een bedrijfsnaam. Zag via de site dat onze naam hier werd genoemd dus zijn we gaan polsen.

Wel erg leuk om te zien jullie ideeen wat betreft trouwvervoer en de kosten.
Iedere auto/koets/tuktuk en dergelijke kan je zelf zo duur maken als je wil.

Uiteraard heeft ieder bedrijf zijn eigen basisprijs maar je kan er uiteraard altijd over praten.
Een paar 'goedkope' leveranciers van koetsen zijn: Stalhouderij Hanemaaijer (Zoetermeer), Haasnoot Koetsen (Katwijk) en     
Ad Baan & Zn (Hendrik Ido Ambacht).

Je bent een bedrijf in trouwvervoer? Je hebt enige tijd geleden ook al gereageerd op dit topic, maar toen kwam je anders over en wilde je zelfs een bedrijfsnaam hebben van bepaald trouwvervoer want je ging de bruiloft nu maar helemaal zelf regelen.  Nu maak je ern excuus dat je zomaar binnen komt vallen. Beetje vreemd verhaal dit.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #402 Gepost op: 17 april 2013, 22:33:35 »
Ik zie allemaal leuke ideen, helemaal die van jou Cheryl24.

Zou je naar mij de link van het trouwauto verhuurbedrijf kunnen sturen?
Vind die auto's echt mega geweldig.Me AS mocht de auto uitzoeken maar denk dat ik nu heel de trouwerij ga regelen hihi.

Supergaaf en toch romantisch!

Deze tekst bedoel ik. Jullie hebben een eigen site en zet je zo een verjaal neer. Als je trots op je eigen trouwauto's bent waarom zou je niet je eigen trouwauto gebruiken voor de bruiloft? Heeeeeeeel bijzonder dit.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #403 Gepost op: 17 april 2013, 22:39:26 »
Sterker nog ik denk dat Cheryl24 en route66 hier hun eigen bedrijf aan het promoten zijn. Cheryl is hier al eens op aangesproken.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #404 Gepost op: 17 april 2013, 22:41:33 »
Nou en nog geen 3 sec later is heel route66 van het topic af :-) BETRAPT!

Jeannet

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #405 Gepost op: 17 april 2013, 22:45:00 »
Aggies, daar verontschuldig ik me allereerst voor.

Iedereen is weleens nieuwsgierig als je naam ergens op een forum wordt genoemd. En ja ik heb hier inderdaad op gereageerd. Nogmaals was niet me bedoeling puur uit nieuwsgierigheid en had ik gewoonweg niet moeten doen.

Dus een nieuwe en verse start.

Ik zal uitleggen waarom ik hier nu wel online ben onder deze naam en reageer.

Ik ben van mening dat bedrijven in de trouwbranche, de bruidsparen kan adviseren vanuit een onpartijdig oogpunt.
Ik gun iedereen zijn of haar eigen klanten met het trouwvervoer alleen hoor nu zo vaak dat:

- een auto ongeoorloofd te laat komt.
- de verkeerde auto aan komt rijden.
- onsympathiek behandeld.
- te duur.

Ik zal geen namen noemen waar iemand niet moet zijn, wel waar iemand wel moet zijn.
Iedere trouwvervoerder ken ik uit Zuid Holland en weet ook hun prijzen en materiaal.

Mochten er vragen op dit forum dan probeer ik deze naar alle eerlijkheid te behandelen.
Ieder bruidspaar moet zelf hun keuze kunnen maken, maar mogen wel vooraf goed geinformeerd te worden,  voor hun grote dag dat is mijn motto.


wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #406 Gepost op: 17 april 2013, 22:47:18 »
Hoezo onpartijdig als je al je gegevens van je bedrijf zo openlijk in je handtekening zet?
Als mensen je via privébericht benaderen komt dit ook in je mailbox binnen, het is dus echt niet nodig al deze informatie hier verder te noemen.
Bovendien is het gewoon niet toegestaan op dit forum om reclame te maken.

Jeannet

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #407 Gepost op: 17 april 2013, 22:49:37 »
Hoezo onpartijdig als je al je gegevens van je bedrijf zo openlijk in je handtekening zet?
Als mensen je via privébericht benaderen komt dit ook in je mailbox binnen, het is dus echt niet nodig al deze informatie hier verder te noemen.
Bovendien is het gewoon niet toegestaan op dit forum om reclame te maken.

Wendy klopt helemaal heb dit direct aangepast.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #408 Gepost op: 17 april 2013, 22:53:38 »
Aggies, daar verontschuldig ik me allereerst voor.

Iedereen is weleens nieuwsgierig als je naam ergens op een forum wordt genoemd. En ja ik heb hier inderdaad op gereageerd. Nogmaals was niet me bedoeling puur uit nieuwsgierigheid en had ik gewoonweg niet moeten doen.

Dus een nieuwe en verse start.

Ik zal uitleggen waarom ik hier nu wel online ben onder deze naam en reageer.

Ik ben van mening dat bedrijven in de trouwbranche, de bruidsparen kan adviseren vanuit een onpartijdig oogpunt.
Ik gun iedereen zijn of haar eigen klanten met het trouwvervoer alleen hoor nu zo vaak dat:

- een auto ongeoorloofd te laat komt.
- de verkeerde auto aan komt rijden.
- onsympathiek behandeld.
- te duur.

Ik zal geen namen noemen waar iemand niet moet zijn, wel waar iemand wel moet zijn.
Iedere trouwvervoerder ken ik uit Zuid Holland en weet ook hun prijzen en materiaal.

Mochten er vragen op dit forum dan probeer ik deze naar alle eerlijkheid te behandelen.
Ieder bruidspaar moet zelf hun keuze kunnen maken, maar mogen wel vooraf goed geinformeerd te worden,  voor hun grote dag dat is mijn motto.

Om eerlijk te zijn vind ik dat je samen met nog een forumlid hier op een niet eerlijke manier bezig bent geweest om je bedrijf te promoten. Ik vraag mij dan al meteen af hoe eerlijk jij in je eigen zaak bent. Ik denk dat bruidsparen heel goed worden geinformeerd door de bedrijven zelf en op basis van offertes en de informatie die zij krijgen daaruit een beslissing nemen. Daarbij denk ik niet dat je onze meneer kent diemons trouwvervoer regelt, maar dat even ter zijde.

Laat ik het zo zeggen ik heb geen goed gevoel bij een bedrijf zoals jou, puur en alleen dat je in het begin al niet eerlijk bent.


Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #409 Gepost op: 17 april 2013, 22:56:36 »
Heb al een melding gemaakt Wendy :-)

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #410 Gepost op: 17 april 2013, 23:00:07 »
Nou Nick R,

Niet zo een beste promotie. Succes met je bedrijf!

Jeannet

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #411 Gepost op: 17 april 2013, 23:00:51 »
Aggies, daar verontschuldig ik me allereerst voor.

Iedereen is weleens nieuwsgierig als je naam ergens op een forum wordt genoemd. En ja ik heb hier inderdaad op gereageerd. Nogmaals was niet me bedoeling puur uit nieuwsgierigheid en had ik gewoonweg niet moeten doen.

Dus een nieuwe en verse start.

Ik zal uitleggen waarom ik hier nu wel online ben onder deze naam en reageer.

Ik ben van mening dat bedrijven in de trouwbranche, de bruidsparen kan adviseren vanuit een onpartijdig oogpunt.
Ik gun iedereen zijn of haar eigen klanten met het trouwvervoer alleen hoor nu zo vaak dat:

- een auto ongeoorloofd te laat komt.
- de verkeerde auto aan komt rijden.
- onsympathiek behandeld.
- te duur.

Ik zal geen namen noemen waar iemand niet moet zijn, wel waar iemand wel moet zijn.
Iedere trouwvervoerder ken ik uit Zuid Holland en weet ook hun prijzen en materiaal.

Mochten er vragen op dit forum dan probeer ik deze naar alle eerlijkheid te behandelen.
Ieder bruidspaar moet zelf hun keuze kunnen maken, maar mogen wel vooraf goed geinformeerd te worden,  voor hun grote dag dat is mijn motto.

Om eerlijk te zijn vind ik dat je samen met nog een forumlid hier op een niet eerlijke manier bezig bent geweest om je bedrijf te promoten. Ik vraag mij dan al meteen af hoe eerlijk jij in je eigen zaak bent. Ik denk dat bruidsparen heel goed worden geinformeerd door de bedrijven zelf en op basis van offertes en de informatie die zij krijgen daaruit een beslissing nemen. Daarbij denk ik niet dat je onze meneer kent diemons trouwvervoer regelt, maar dat even ter zijde.

Laat ik het zo zeggen ik heb geen goed gevoel bij een bedrijf zoals jou, puur en alleen dat je in het begin al niet eerlijk bent.

Dat snap ik volkomen en ik begrijp het ook.
Maar nogmaals ik ben nu hier niet voor me eigen bedrijf. Ik ben eerlijk naar bruidsparen (even een klein detail; we hebben maar 3 auto's). En ik ben van mening dat iemand uit de branche ook toekomstige bruidsparen kan adviseren. Iedereen is vrij om een keuze te maken maar er zijn een x aantal bedrijven in Nederland die de offerte niet nakomen en dergelijke. Ik ben geen heilig boontje ik heb de fout gemaakt op dit forum maar wil dit nu volledig achter me laten en hopelijk kan jij dit ook.

Wat ik het allerbelangrijkste vind, pas je planning zo aan dat de auto er 20 min eerder is ga niet uit van de goedheid van een leverancier.
Onthou goed welke auto je gekozen hebt als je bij een leverancier bent met meerdere zelfde voertuigen. Spreek je van tevoren goed de prijs af in de offerte en onderteken deze ook, samen met de algemene voorwaarden.

Nogmaals iedere leverancier wil ze uiterste best doen om jullie dag geweldig te maken.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #412 Gepost op: 17 april 2013, 23:03:22 »
Welke reden ligt er achter dat jij zooooooo graag andere bruidsparen wilt behoeden voor die fouten?

Jeannet

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #413 Gepost op: 17 april 2013, 23:09:13 »
Welke reden ligt er achter dat jij zooooooo graag andere bruidsparen wilt behoeden voor die fouten?

barmhartige samaritaan...
Open kaart, zonder namen te noemen, er is een bruidspaar bij mij geweest wat teleurgesteld was door de gang van zaken bij leverancier X (deze was heel zakelijk en totaal niet meedenkend).
Bevriend bruidspaar houden erg van 1 soort auto, dit afgesproken, aanbetaald, tijden afgesproken en vervolgens kwam er een andere auto en half uur te laat zonder duidelijk uitleg. Dit na de bruiloft aangekaart en kreeg nul op rekest.

Dit soort dingen kunnen voorkomen worden. En nogmaals ik ga geen negatieve verhalen ophangen of namen noemen maar als mensen een specifieke wens hebben in een omgeving dan kan ik deze wellicht helpen. Ook via twitter laatste mensen geholpen die in Zuid Frankrijk een auto wilde huren, hiervoor toen gezorgd.

Nogmaals iedereen maakt fouten, wil bij deze de lucht klaren: open-minded en een schone lei.



Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #414 Gepost op: 17 april 2013, 23:16:55 »
Ik denk niet dat het nodig is. Er zit een adder onder.

Jeannet

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #415 Gepost op: 17 april 2013, 23:18:23 »
Ik denk niet dat het nodig is. Er zit een adder onder.

Het is jammer dat je die gedachten hebt.
Ik zal het bewijzen. En wellicht en ik hoop het, is het niet nodig.


Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #416 Gepost op: 17 april 2013, 23:26:11 »
Ik denk niet dat het nodig is. Er zit een adder onder.

Het is jammer dat je die gedachten hebt.
Ik zal het bewijzen. En wellicht en ik hoop het, is het niet nodig.


Bij mij is het sowieso niet nodig. Wij hebben een uitstekende!

Jeannet

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #417 Gepost op: 17 april 2013, 23:31:15 »
Aggies, dat is toch juist fijn?
Ben blij voor je dat je een uitstekende trouwvervoerder hebt gevonden.

Voor de rest weer terug on-topic.
Niemand heeft iets aan een meningsverschil waar al excuses voor is aangeboden en al ronduit geschaamd wordt door de poster.

Wat voor auto hebben jullie?

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #418 Gepost op: 18 april 2013, 07:57:06 »
Route 66/Jeannet/Cheryl24 is bij deze verwijderd. Bleken dezelfde persoon te zijn onder verschillende namen. We zitten hier niet te wachten op discussie of (sluik)reclame. Ik heb nog geen ban uitgedeeld, maar als deze persoon opnieuw terugkomt, dan is dat de volgende stap.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #419 Gepost op: 18 april 2013, 08:11:28 »
Hahaha indd want gisteren stond het nog onder de naam Route66 en onder de naam Jeanette :-)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #420 Gepost op: 18 april 2013, 08:14:08 »
tja wat moet je hier van zeggen, niet zo heel slim van mr Route 66...

Verder lijkt het mij het beste om gewoon te negeren

shuhi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 50
Re: Trouwvervoer
« Reactie #421 Gepost op: 18 april 2013, 08:30:41 »
fijn dat zo iemand nu verwijderd is. wij zijn vorige jaar met koetsen getrouwd en
was allemaal ontzettend goed geregeld! we hebben er geen om kijken
naar gehad,waren netjes op tijd en alles tot in puntjes verzorgt.
en uit eindelijk ook nog mooi weer zodat wij met geheel open koets
bij het stadhuis weg gingen.
tip voor mensen die vervoer zoeken, ga kijken ga gesprekken aan
en kies dat waar jullie een goed gevoel bij hebben.
succes allemaal!

BiancaIngmar

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #422 Gepost op: 18 april 2013, 13:31:00 »
Wij rijden ook een cabrio op onze bruiloft (met chauffeur). Wij zitten dus achterin. Afgelopen zondag heb ik achterin gezeten en daar heb je wel last van de wind (voorin niet). Mijn nicht (is haar auto) adviseerde mij om een sjaaltje om mijn haar te doen tijdens het rijden. Deze kan ik af doen vlak voor de locatie, op het moment dat de auto even stilstaat om het bloemstuk weer te bevestigen.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #423 Gepost op: 19 april 2013, 22:00:42 »
Wij rijden ook een cabrio op onze bruiloft (met chauffeur). Wij zitten dus achterin. Afgelopen zondag heb ik achterin gezeten en daar heb je wel last van de wind (voorin niet). Mijn nicht (is haar auto) adviseerde mij om een sjaaltje om mijn haar te doen tijdens het rijden. Deze kan ik af doen vlak voor de locatie, op het moment dat de auto even stilstaat om het bloemstuk weer te bevestigen.
misschien een stom idee, maar kun jee dan niet beter het dal dicht doen en die vlak voor aankomst weer openen?

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwvervoer
« Reactie #424 Gepost op: 19 april 2013, 22:10:49 »
Wij trouwen in een mercedes of maybach.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards