collapse

Auteur Topic: Een Dj Voor De Hele Nacht?  (gelezen 3260 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lente82

  • Gast
Een Dj Voor De Hele Nacht?
« Gepost op: 21 september 2007, 18:55:11 »
wij geven een feest  "zonder einde" iedereen kan blijven slapen.. maar we moeten natuurlijk wel muziek hebben de hele nacht.. wie heeft hier ervaring mee? Het moet niet zo zijn dat we om een uur of 1 ineens zonder muziek zitten..

iemand aanbevelingen? :)

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Een Dj Voor De Hele Nacht?
« Reactie #1 Gepost op: 22 september 2007, 11:06:49 »
Oei, voor de hele nacht? Dat is vast te regelen, maar daar betaal je dan ook voor! Misschien kun je de eerste paar uur van de nacht (bv tot 3 uur?) een dj actief laten draaien en daarna een playlist automatisch laten spelen?

Waar doen jullie dit trouwens? Kan dat ook zomaar allemaal voor de locatie?

lente82

  • Gast
Een Dj Voor De Hele Nacht?
« Reactie #2 Gepost op: 23 september 2007, 13:09:22 »
Ja idd moeten iemand zoeken t/m 3 uur ofzo. dan zijn we al een heel eind.
Maar we huren een kampeerboerderij af voor een paar dagen. We mogen daar t/m 4 uur muziek draaien van 95 db. Daarna moet het zachter maar dan is een playlist een idee ja.

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Een Dj Voor De Hele Nacht?
« Reactie #3 Gepost op: 23 september 2007, 13:13:16 »
[quote name=\'lente82\' post=\'133392\' date=\'23 September 2007, 13:09\']dan is een playlist een idee ja.[/quote]Winamp is mijn grote vriend :wink:

Er is vast wel een DJ te vinden.
Heb je misschien een locatie voor ons? Misschien dat we dan uit eigen ervaring kunnen putten. En wat voor muziek moet er gedraaid worden? Ik ken toevallig drie mensen die in het verleden ook wel geDJ'd hebben, waarvan het er 2 nu nog pro doen, maar die komen uit Eindhoven geloof ik. Ben zelf niet echt te spreken over hun stijl, maar dat is een kwestie van smaak. Ik weet ook niet of ze bruiloften doen, maar als je echt niets kunt vinden, kan ik altijd een balletje opgooien.

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Een Dj Voor De Hele Nacht?
« Reactie #4 Gepost op: 23 september 2007, 19:09:14 »
Ja kijk, ik vind dit dus geen reclame maken. Hier wordt een specifieke vraag gesteld. Als je een DJ bent mag je dat toch wel zeggen?

lente82

  • Gast
Een Dj Voor De Hele Nacht?
« Reactie #5 Gepost op: 24 september 2007, 10:40:00 »
Sorry even zo, maar ik krijg die quotes niet onde knie :)

LadyXochi: Eindhoven is juist goed, wij wonen hier vlakbij. Maar wat is de stijl dan deze dj's?

DjDanza: En wat is jouw stijl? Ben wel benieuwd..

Ow en locatie is in Geldrop, pas volgend jaar 3 oktober ( duurt dus nog wel even) uhm.. en tijd zou ongeveer van een uur of 10 t/m 2.00 zijn, zo iets. Het duurt nog even dus we hebben nog niet een hele goede planning gemaakt.
 
groetjes!
« Laatst bewerkt op: 24 september 2007, 15:38:17 door lente82 »

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Een Dj Voor De Hele Nacht?
« Reactie #6 Gepost op: 24 september 2007, 13:31:01 »
[quote name=\'lente82\' post=\'133475\' date=\'24 September 2007, 10:40\']LadyXochi: Eindhoven is juist goed, wij wonen hier vlakbij. Maar wat is de stijl dat dan deze dj's?[/quote]Geen idee. Ik vind het allemaal één pot nat: Herrie :biggrin:
Dance of zo... I dunno. Ze draaien op feesten en studentenfeesten en weet ik het. Zal ik even voor je navragen.

Alexia

  • Gast
Een Dj Voor De Hele Nacht?
« Reactie #7 Gepost op: 24 september 2007, 20:02:17 »
[quote name=\'lente82\' post=\'133475\' date=\'24 September 2007, 10:40\']Ow en locatie is in Geldrop, pas volgend jaar 3 oktober ( duurt dus nog wel even) uhm.. en tijd zou ongeveer van een uur of 10 t/m 2.00 zijn, zo iets. Het duurt nog even dus we hebben nog niet een hele goede planning gemaakt.
 
groetjes![/quote]

hey, dan trouw je op mijn verjaardag :biggrin:

lente82

  • Gast
Een Dj Voor De Hele Nacht?
« Reactie #8 Gepost op: 26 september 2007, 15:31:01 »
Ja? gezellig! Het is 1 dag na mijn verjaardag.. dus dubbel feest! :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards