collapse

Auteur Topic: Binnen En Buiten Locatie Suggesties In De Omgeving Van Barneveld/ Achterveld/ Voorthuizen  (gelezen 12961 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Heeft iemand nog goede suggesties voor binnen en buiten fotolocaties in de omgeving van Barneveld, Achterveld (of voorthuizen)

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
In barneveld heb je het transferium, daar hebben ze een schitterende blauwe muur, heel fotogeniek.
De fotografe die wij hadden heeft er echt prachtige fotos gemaakt met een ander bruidspaar.
hooijerfotografie.nl, check even haar blog.
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2011, 13:04:34 door marjolein--1984 »

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Super ! bedankt voor de tip, ik had hier nooit aan gedacht, die ga ik zeker even meenemen.


Verders nog goed id-tjes?

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Transferium Barneveld
Gewoon ergens in een weiland, ook errug cool!

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
op mijn lijstje staan nu:
transferium barneveld
kasteel schaffelaar
molen in terschuur
bruggetje tussen barneveld en terschuur
kasteel stoutenbrug en omgeving

Ben eingelijks meer op zoek naar binnen locaties zie ik  :huh:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
misschien beetje raar maar Pluimvee Museum Barneveld iets?

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
zou je binnen mogen fotograveren? wel een leuk idee trouwens

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Denk dat ze het wel een eer zouden vinden. Maar ja nee heb je ja kun je krijgen :wink:
Tja ben zelf een enorme fan van Nederlandse Rassen dus was het eerste wat in me op kwam. Verder ken ik niets in Barneveld :tongue:
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2011, 15:57:36 door Jof »

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Had er echt nooit aangedacht maar het is wel een grappig idee ook omdat we in Barneveld trouwen (burgelijk huwelijk)

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Kootwijk is net weer een beetje te ver uit de richting, ik wil het rijden een beetje beperken ivm de trouwauto.
En  :ohmy: foutje, leer ook weer dingen bij  :)

Marry24

  • Gast
In het pluimvee museum mag je in bepaalde gedeeltes geen fotos maken (dat was in het oude museum haha ben nooit niet in het nieuwe museum geweest)
In kasteel de schaffelaar mag het alleen als je er ook trouwt of veel geld betaald :wink: buiten mag natuurlijk wel
Zelf zijn we naar de intratuin geweest :s we zouden eigenlijk naar het kootwijkerzand (25 min rijden) komen we daar regent het. In burgers zoo (ook 25 min) mag je gratis fotos maken maar dat was voor ons toen te laat dus vandaar intratuin. Kregen we wel een cadeaubon van 25 euro, altijd leuk:P
Kasteel cannenburgh (ook 25 min rijden)
Bij de molen op weg naar renswoude (is nog bveld) daar mag je ook binnen fotos maken. (waarom denk ik daar nu aan:S )
Op het transferium kun je ook heel goed fotos maken.
Bij zeumeren lijkt me ook erg leuk :biggrin:

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Oe zeumeren! ook een goede.
Allemaal super tips dank je, denk alleen dat ik de dingen van 25 min rijden laat varen.
Dit een beetje omdat het met onze trouwauto waarschijnlijk wat langer duurt, en ik graag mijn kapsel en warmte een beetje wil behouden  :tongue: en ook om mijn vader een hartverzakking te besparen.
Hij maakt zich stiekum toch een beetje zorgen, blijft de jeep het wel doen, blijf de jurk schoon, gaat het niet regen, en ga zo maar door.
Eigenlijks wel lief  :biggrin:

Marry24

  • Gast
hihi dan kun je maar beter in de buurt blijven :biggrin:

Bij zeumeren zit ook iets waar ze binnen water en zand hebben... schateiland heet het geloof ik. Weet alleen niet of het geschikt is om fotos te maken

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Weet ik ook niet, ben al in geen eeuwen op zeumeren geweest.
Ik voel een road trip aan komen  :tongue:
Oh en over de molen, die in terschuur ligt dan net even wat beter op de route en is ook te bezoeken, al is die in renswoude ook wel heel mooi

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards