collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1076461 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2300 Gepost op: 4 april 2013, 21:13:12 »
Wat een mooie fotolocatie Mydelirium! Super!
Ik heb er nog nooit van gehoord en heb in Leidsche Rijn gewoond zelfs.
Kan me voorstellen dat je hyper en happy bent als er ineens zoveel geregeld  en besloten is, dan wordt het steeds echter allemaal hihi!

Destino, op bedankjes.nl heb ik leuke chocolaatjes gezien waar we onze foto op de wikkel kunnen laten drukken. Ze hebben kleintjes 3x3 zoiets maar ook grotere repen dat lijkt me ook heel leuk. Op een andere site kwamen we ook nog leuke kaarsjes tegen.
Ik ga zou even in het trouwtekstentopic kijken, ben benieuwd naar jullie tekst! Super Destino dat je doorpas is gepland, leuk!

Wij willen een openingsdans doen maar willen graag een schuifelnummer. Zijn allebei niet zo van het dansen en dit lijkt ons een prima manier voor de openingsdans. De muziek weten we nog niet maar we hebben gelukkig nog de tijd.

Leuk Joyce dat jullie liedjes hebben  voor bij de ceremonie! Leuke liedjes ook.

Ik heb vandaag onze trouwkaarten opgehaald, ze zijn mooi geworden! Verder met mijn zus naar de stad geweest, zij heeft leuke kleding gekocht voor de bruiloft dus dat is ook gedaan.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2301 Gepost op: 4 april 2013, 22:06:01 »
Ah leuk, die chocoladewikkeltjes! Daar hebben wij ook naar gekeken.
Ben benieuwd naar jullie kaart! Plaats je em hier anoniem of misschien een PB  :blush:

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2302 Gepost op: 4 april 2013, 22:09:42 »
Ik wilde hem via een pb-tje sturen en had gevraagd of mijn vriend hem iets aan wilde passen wat betreft persoonlijke gegevens (adres ouders en telefoonnummer ceremoniemeester enzo). Maar hij aangegeven dat hij liever niet heeft dat ik het rond stuur omdat hij het erg persoonlijk vindt met een tekening op de voorkant met ons er op en een foto binnenin. Ik ga het gewoon met een paar dagen nog een keer vragen ;-) Kan het nl. zelf niet aanpassen anders had ik het niet eens gezegd tegen hem. Via PB moet het niet uitmaken in mijn ogen als de persoonlijke gegevens er maar af zijn.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2303 Gepost op: 4 april 2013, 22:20:22 »
Snap t wel hoor vlinder, ik ben ook heel voorzichtig met het delen van foto's dus snap je volkomen!

Dj belde paar uur geleden af voor afspraak van vandaag, wel jammer maar nu heb ik al wel goed besproken met aanstaande wat we willen en leuke nummers gedraaid :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2304 Gepost op: 4 april 2013, 22:26:37 »
Wedding; Jammer dat de DJ nog zo laat afbelde :( Wanneer hebben jullie nu de afspraak?

Vlinder; Begrijpelijke reactie hoor van AS. Ik stuur ook alleen PB naar mensen die ik denk niet te kennen.
De kaart die ik gisteren gepost heb, daarvan heb ik een printscreen gemaakt en in paint geplakt. Vervolgens heb ik hokjes om onze gegevens e.d. gezet.

xxxdreamxxx

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2305 Gepost op: 5 april 2013, 04:15:53 »
Ja natuurlijk wil ik wat over mijzelf/ons vertellen Mydelirium :)

Ik ben Wendy 26 jaar en ik ga trouwen met Remco 24 jaar.
Het aanzoek is er niet echt geweest, we hebben het samen in bed besloten.
De datum is zo gekomen omdat we 6 september 3 jaar bij elkaar zijn. Alleen willen we niet op een vrijdag trouwen dus is het de dag er voor geworden!
Wij zullen gaan trouwen in de Markiezenhof in Bergen op Zoom. www.markiezenhof.nl
De foto's zullen gemaakt worden in het kasteelpark Ravenhof in Putte bij theehuis de Gloriƫtte door onze zwager (man van zus van Remco) http://www.woensdrecht.nl/internet/cultuur_3128/item/5-kasteelpark-ravenhof-moretusbos_965.html
Taart en de receptie doen we thuis zodat we wel familie kunnen uitnodigen en de kosten zo laag mogelijk kunnen houden.
De taart wordt gemaakt door de zus en moeder van Remco. We denken aan een rainbowcake met witte fondant http://www.thesword.nl/rainbow-cake
We gaan met z'n 2tjes uit eten, we weten nog niet waar. De daggasten eten bij ons thuis.
Het feest zullen wij klein houden met ongeveer 30 man. En dit wordt gehouden in de Tuymelaer in Bergen op Zoom http://www.tuymelaer.nl/
De huwelijksnacht willen wij waarschijnlijk doorbrengen in hotel de Draak (ja die pas in de fik stond ;) het oudste hotel van Nederland) http://www.hoteldedraak.nl/nl/

Onze huwelijksauto is ons Volkswagen T2 busje.
En we doen geen ringen maar we zetten een tatoeage, bijna dezelfde en het is een symbool geen tekst.

Onze bruiloft in een notendop :)
Groetjes!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2306 Gepost op: 5 april 2013, 11:03:42 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:36:35 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2307 Gepost op: 5 april 2013, 11:35:55 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:36:42 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2308 Gepost op: 5 april 2013, 12:05:57 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:36:51 door destino »

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2309 Gepost op: 5 april 2013, 12:11:24 »
Ben echt zo blij met de grafisch ontwerper die de kaart ontwerpt!! We hebben erg leuk contact via de mail en ze denkt echt goed mee met alles! :)
Super fijn!
Erg benieuwd naar de eerste versie hihi :biggrin:

:wub: haha

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2310 Gepost op: 5 april 2013, 12:16:26 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:37:03 door destino »

Jorien26

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2311 Gepost op: 5 april 2013, 12:23:05 »
-breekt in-

wij hebben via bedankjes.nl die chocolaatjes besteld met zelf ontworpen wikkels en het ziet er echt superschattig uit! Dus dat is wel een aanrader! We gebruiken ze zelf voor bij de koffie/thee na het diner.

-breekt uit-

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2312 Gepost op: 5 april 2013, 12:27:54 »
Wij hadden ook chocoladerepen.. Wikkels zelf ontworpen in de stijl van de trouwkaart ;)

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2313 Gepost op: 5 april 2013, 13:47:20 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:37:18 door destino »

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2314 Gepost op: 5 april 2013, 14:50:42 »
Welkom Wendy!
Mooie trouwlocatie hebben jullie gekozen en de daginvulling klinkt heel relaxed! Wat leuk dat jullie een tatoeage doen en ook al bedacht hebben wat jullie willen. Heb je ook al gepland wanneer?

Wij hebben nog geen draaiboek hihi! Voorlopig zal dat er ook nog niet zijn. Ik wil eerst zoveel mogelijk regeldingetjes doen en dan kan ik daarna op mijn gemak een draaiboekje gaan maken voor de dag zelf.

Wat leuk Jorien dat jullie de chocolaatjes hebben gedaan voor bij de koffie. Als we de kleintjes doen willen we per 5 ofzo bij elkaar binden met een lintje om zo een klein pakketje te houden. Als we voor de grotere reep gaan doen we gewoon 1 pp. Zit nog wel even met 1 vriendin die glutenallergie heeft en daardoor ook geen chocola kan eten. Even kijken of we voor haar wat anders kunnen vinden in een leuk winkeltje in de stad ofzo.

Leuk Destino dat je zo blij bent met de grafisch ontwerper van de kaart. Fijn dat ze zo mee denkt.
Vervelend dat je vriend ziek is!

Bij ons lijkt het nu even stil te staan. Vriend wil nog niet gaan kijken voor een pak, notarisafspraak is pas eind van de maand en voor de bloemen is het nu ook nog te vroeg hihi! Gek om dan even niet iets te hoeven te doen voor het huwelijk. Vind het zo leuk allemaal dat ik er het liefst de hele dag mee bezig wil zijn  :biggrin:



Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2315 Gepost op: 5 april 2013, 15:00:54 »
Metaal Kathedraal: Destino & Wedding, ik vond die foto's ook erg mooi, maar wij hebben een andere fotograaf :) heb er alle vertrouwen in dat zij ook zulke mooie foto's kan maken! Ik denk dat je voor de tarieven van de fotograaf contact met hem op moet nemen, ik kan je er ook niets over vertellen verder...
Om foto's te maken op de locatie kost het wel geld, 150euro excl btw voor 2 uur, en dan door het gehele pand heen (+ tuinen). Jammer genoeg had iemand al een optie genomen voor de 13de, dus ik krijg nog bericht of het wel kan! Kon uit de mail ook niet halen of de optie genomen was voor alleen foto's of voor de gehele bruiloft in het hele pand(want dat is ook nog mogelijk). Duimen dus!

Openingsdans: doen wij niet. Hebben ook meer een feestelijke borrel 's avonds dan echt een dans feest! Ook geen DJ ofzo. Er wordt wel muziek gedraaid dus wie wil, kan dansen, maar daar houdt het dan ook bij op haha

Leuk Destino, 5 juli je jurk weer passen :D

Leuke liedjes Joyce! Mijn AS keurt al mijn voorkeuren daarvoor af, maar zelf met een idee komen ho maar.. Gelukkig hebben we nog 5 maanden :P

Pffff Lizzz 1200 km rijden, wat een eind! Daar zou ik ook moe van worden..

Wow wat een toffe uitnodigingen van Marlie! Dat zal wel veel tijd gekost hebben :O

Jammer vlinder dat je AS het niet wilt, maar ik snap het wel! Had ze stiekem wel graag willen zien haha :P

Leuke trouwplannen xxxdream!

Hahaha Jnine & destino ik moest lachen om jullie berichtjes! Ben benieuwd hoe de kaarten worden :D

Draaiboek, daar ben ik ook wel benieuwd naar... Kan me nu al druk maken om de planning van alles qua tijd enzo! Probeer er voorlopig maar niet te veel aan te denken...

Ik zou ook het liefst de hele dag met het trouwen bezig zijn, maar jammer genoeg gaat dat niet hahaha

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2316 Gepost op: 5 april 2013, 15:21:14 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:37:30 door destino »

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2317 Gepost op: 5 april 2013, 15:23:28 »
Zo een uur bezig geweest met bijlezen volgens mij! Wat is er een boel geschreven zeg! Ben een tijdje niet geweest vanwege drukte op m'n werk, had gewoon de puf niet.. Ben projectleider van belangrijk groot project, en was daar erg druk mee. Heb deze week m'n manager en wethouder ervan kunnen overtuigen dat de planning veel te strak is en dat we wat meer de tijd moeten nemen om kwaliteit te kunnen garanderen.. dus heb nu eindelijk weer wat ademruimte! Was daarnaast niet helemaal fit (keelpijn, stem kwijt, hoesten, verkouden), maar dat wordt steeds beter. Hoewel ik wel vrees dat ik een gekneusde rib heb van het hoesten... :(

Maar wat hebben jullie in de tussentijd veel geregeld zeg! Maggy ik wil ook een foto van je knappe AS! :P Die van mij is afgelopen zaterdag geslaagd voor een pak. Is ook een maatpak en over 4 a 6 weken zou hij klaar moeten zijn. Voor mij allemaal geheim, maar ik vind het ook wel leuk om verrast te worden op de bruiloft! Hij heeft al wel laten weten dat hij geen gilet heeft (dus gewoon tweedelig), wel goed dat hij dat gezegd heeft anders was dat misschien een tegenvaller geweest.
Wij zitten wel te denken aan stropdassen voor de mannelijke daggasten. Vooral omdat we een themakleur hebben en het leuk voor de foto's is. Daarnaast is het voor een paar mensen misschien een goede hint dat we ze wel in pak verwachten ;)

Afgelopen weekend zijn onze ontwerpers langs geweest voor de uitnodiging. Erg spannend, maar het overtrof m'n verwachtingen! We hebben een 'harmonica-kaart' of trap, hoe je het ook wil noemen, en dan staat er een tijdlijn op van onze relatie met allerlei foto's van gebeurtenissen in de afgelopen 10 jaar (eerste ontmoeting, een stel, eerste vakantie, samenwonen, verloving etc). Maar de tekst moet ik nog verzinnen, dus ga zo ook maar even inspiratie opdoen in dat andere topic!

Wij gaan waarschijnlijk wel een openingsdans doen, omdat we vinden dat het erbij hoort. Eerst dacht we aan zo'n surprise-act (eerst langzaam en dan plotselingwat gekker), maar denk dat we nu toch voor een Engelse Wals gaan. We hebben in het verleden wel op stijldansen gezeten, maar zullen nog een paar privelesjes nemen om er echt wat moois te kunnen neerzetten.

Wat betreft muziek, daar hebben we eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht!  :blink: Wel voor de avondceremonie (gospelkoor) en de DJ, maar niet voor het wettelijk huwelijk! Oeps.. toch maar eens over na gaan denken.

Destino, nog een vraagje over je zakdoekjes. Kon je die personaliseren? Dus je naam erbij en een andere kleur? En kon je de tekst ook kiezen? Wil namelijk ook zoiets doen.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2318 Gepost op: 5 april 2013, 15:32:09 »
Pffff oh ja destino opa's en oma's... Wij hebben alleen mijn opa er nog bij (de rest is helaas overleden) en daar kan ik me ook zo druk over maken. Straks wordt hij de hele avond vergeten en krijgt hij niks te eten ofzo (paniek haha). Maar AS vind dat aangezien mijn hele familie er is, zij ook de verantwoording voor hem hebben, en dat ik me niet zo druk moet maken..

Sperzieboon, het heerst ontzettend ook! Op m'n werk is ook iedereen ziek, en ik begin nu ook met hoesten..
Lastig ook he, als ze het te strak plannen allemaal? Daar raak ik altijd zo gestresst van...

Ik zou naast die hint het sowieso ook gewoon melden dat je mannen in pak verwacht! Hier zouden ze zo'n hint totaal niet snappen/inzien.. Dus ik verkondig al sinds dat het bekend is dat wij gaan trouwen dat ik mannen in een pak wil hebben, en vrouwen in een jurk ;) en dat gaat ook duidelijk op de kaart! Wij trouwen maar 1 keer, en op dit gebied mag ik dan best bridezilla zijn  :devilish:

Klinkt leuk je kaart! Benieuwd :D

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2319 Gepost op: 5 april 2013, 15:41:50 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:37:39 door destino »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2320 Gepost op: 5 april 2013, 15:46:38 »
Wow destino das ook niet aardig van je moeder! Een beetje hulp zou je toch wel verwachten...
Ik heb het er nog niet echt met mijn moeder over gehad (het is haar vader) maar ik verwacht wel dat er gewoon voor hem gezorgd wordt. Scheelt wel dat hij gewoon kan lopen (al is het niet hele kilometers) en het dus meer gaat om eten en drinken halen etc. Maar ga er vanuit dat m'n zusje ook mee helpt en denk dat zelfs m'n schoonmoeder wel een oogje in het zeil houdt (werkt in ouderenzorg). En m'n ooms en tantes komen 's avonds ook (als het goed is) dus dat moet goed komen zou je zeggen.

Heb je geen nichtjes oid die je willen helpen hiermee?

Vlinder, jullie kaart is echt super tof! Onwijs leuk gedaan :D

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2321 Gepost op: 5 april 2013, 16:30:10 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:37:47 door destino »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2322 Gepost op: 5 april 2013, 16:35:35 »
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeehhhhhhh!! Ik ga morgen al jurken kijken  :biggrin:
Ik zou woensdag gaan met m'n moeder, maar die belde net dat ze een nieuwe baan heeft. Super tof voor haar natuurlijk, ze zat al sinds december thuis. Maar d'r werkdagen worden maandag/woensdag/vrijdag en ze start dus al a.s. woensdag. Beetje jammer dus in eerste instantie.
Maar ik belde net naar de zaak waar we een afspraak hadden, om de afspraak te verzetten, en nu hadden ze morgenmiddag nog een gaatje :D
Ben zo benieuwd!!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2323 Gepost op: 5 april 2013, 16:43:06 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:37:55 door destino »

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2324 Gepost op: 5 april 2013, 17:35:40 »
@MD Jeeeh!!!  :applaus: Nice! Leuk leuk leuk en super spannend! Ben benieuwd of het een 'echte' witte trouwjurk gaat worden!
@Destino, lastig hoor van je oma en jammer dat je moeder die taak niet op zich wel nemen.. En ik ga ook even werk maken van die zakdoekjes! Maar zou een Nederlandse tekst dan ook kunnen denk je..?

Ben bezig met de tekst op de uitnodigingen. Kon het topic hierover zo snel niet vinden, maar moet je eigen adres er op vermeld worden eigenlijk? Wij verzamelen bij mijn ouders en gaan dan naar de locatie. Dus er is niet echt een aanleiding om ons adres te vermelden.. toch?  :-\

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards