collapse

Auteur Topic: Trouwvervoer  (gelezen 165672 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gupje

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #75 Gepost op: 8 juli 2009, 13:35:34 »
Even voor de dames in een tweedeursauto.
Reed jullie AS zelf of werden jullie gereden.
Wij gaan trouwen in een VW Beetle, maar volgens mij wordt het wel een gedoe om er een beetje fatsoenlijk in en uit te komen als we achterin gaan zitten. Ben nl. ook 7 maanden zwanger als we trouwen.
Een vriend van ons wil wel rijden, maar het lijkt dus niet zo praktisch......
Hoe ging dat bij jullie?

Tralalalianne

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #76 Gepost op: 8 juli 2009, 13:56:46 »
Wij hebben ook een tweedeurs, een volvo amazon.
Mijn as rijdt dan ook zelf, vonden we op zich wel leuk en ook praktische in verband met in en uitstappen.
Het lijkt me wat lastig om in vol ornaat achterin zo'n auto te kruipen...

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #77 Gepost op: 8 juli 2009, 15:22:52 »
Hier ook een twee/drie deurs autootje (welk precies blijft nog even een verrassing voor iedereen, dus houd ik het hier ook nog even geheim).. Ook hier rijdt as zelf, het is met mijn jurk met hoepel etc geen doen om achterin te gaan zitten, ik denk dat ik voorin al de nodige moeite heb om erin en eruit te komen op een manier die nog enigszins elegant te noemen is, en dan ben ik niet eens zwanger!
Ik zou als ik jou was dan ook voor zelf rijden gaan!

Tigru

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #78 Gepost op: 8 juli 2009, 16:09:12 »
Ik heb geen flauw idee of wij een 2 of 4 deurs hebben :S Maar goed, As rijdt zelf (anders wilde hij lopen!) en ik zit dus ook mooi naast hem voorin. Maar net als 14/8/2009 zit ook ik met een hoepel en lijkt het me niet flatteus...

hummer_nes

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #79 Gepost op: 10 juli 2009, 10:03:39 »
wij wilden eigenlijk een limo. maar ik zie nu allemaal veel appartere dingen hihi
is er iemand die in een trike is getrouwd?? vind het erg leuk (moet je alleen geen regen hebben). maargoed het is een stukje van een klein kwartiertje, en mocht het regenen hebben we nog een kennis met mooie auto. zouden jullie dit doen?? ben bang dat mijn haar door de war gaat, misschien als de chauffeur gewoon de 'boerenlandsweggetjes rijd'dus max 50, gaat het wel goed denk ik.
of een tuctuc die vind ik ook zo grappig!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #80 Gepost op: 11 juli 2009, 09:26:59 »
Wij hebben deze:


een Austin Allegro 1300. Die van ons wordt alleen echt olijfgroen, dus nog een tintje lichter.

Echt leuk, onze beste vriend heeft deze auto en hij gaat ons dus rijden. Wij hebben allebei niks met auto's en ook geen ruimte in het budget meer om er eentje te huren. En zo hebben we toch een anders-dan-anders auto :biggrin:

Gupje

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #81 Gepost op: 11 juli 2009, 14:22:07 »
Gisteren mijn jurk gepast en ivm het 'vallen' van de jurk toch voor een hoepel gekozen.
Het wordt dus zeker voorin zitten! :wink:

juudske

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #82 Gepost op: 12 juli 2009, 11:04:50 »
Wij hebben als trouw auto een Infiniti FX35
Mijn zwager heeft er een en past zelf ook prima in een smoking :wink:
Hij gaat ons ook de hele dag rijden
[attachment=10910:03_05_In...iti_FX35.jpg]

ellieb

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #83 Gepost op: 19 juli 2009, 22:00:11 »
Wij hebben al lang gezocht op het internet naar een Lancia Delta.

Maar niet gevonden om te huren zonder chauffeur.

Heeft iemand een tip?

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Trouwvervoer
« Reactie #84 Gepost op: 19 juli 2009, 22:20:49 »
Probeer het eens via een Lancia dealer of het Lancia forum.

Ingedepinge

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #85 Gepost op: 19 juli 2009, 22:50:55 »
[quote name=\'Inx\' post=\'245473\' date=\'11 July 2009, 09:26\']Wij hebben deze:


een Austin Allegro 1300. Die van ons wordt alleen echt olijfgroen, dus nog een tintje lichter.

Echt leuk, onze beste vriend heeft deze auto en hij gaat ons dus rijden. Wij hebben allebei niks met auto's en ook geen ruimte in het budget meer om er eentje te huren. En zo hebben we toch een anders-dan-anders auto :biggrin:[/quote]


Ik vind het wel een hele gave auto :biggrin: is net weer wat anders austins zijn wel gaaf

mika

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #86 Gepost op: 20 juli 2009, 23:15:25 »
wij hadden deze: een pontiac uit 1948, omdat we naar Cuba op huwelijksries gingen :-)

RockChick

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #87 Gepost op: 21 juli 2009, 09:57:03 »
Mika,
Naizzzze!
mooie bak!

Knuf RockChick

Liset en Han

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #88 Gepost op: 21 juli 2009, 10:35:57 »
Wij hebben een volkswagen kever cabrio als trouwauto.
Mijn zwager zou eerst chauffeur spelen, maar dat leek me toch niet zo'n goed idee.
Nu rijdt mijn as zelf, want het gaat nooit passen als ik achterin moet zitten.
Denk dat het voorin ook al krap wordt, veel tule in de onderrok en een hoepel...
En ik vind het ook wel fijn dat we die momenten gewoon lekker met zn 2tjes zijn.
Al zitten de 3 bruidskindjes wel achterin :)!

Dit is hem:

Kwinta

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #89 Gepost op: 22 juli 2009, 10:26:56 »
Wij mogen de auto van mijn vader lenen, het is zijn pronkstuk;
Corvette Chevrolet official pace car in de Indy 500 race in Indianapolis van 1978!
Zie foto!
Mijn aanstaande is er helemaal wild van, ik wilde liever in onze porsche maar hij vond dit
een unieke auto waar er maar een paar van op de hele wereld zijn.

Lelle

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #90 Gepost op: 22 juli 2009, 10:48:09 »
Mijn vriend is helemaal blij, hij wilde graag een sportauto... En die heeft 'ie nu!



Wij hebben een grijze. Niet zilvergrijs, maar echt en wat donkerder grijs. Heel chic en stoer :)

randstadmeisje

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #91 Gepost op: 22 juli 2009, 11:09:04 »
Toffe auto's!! Ik geloof dat ik meer van de oude auto's ben  :tongue:
Volgens mij heeft mn vriend echt een super ordinaire grote amerikaanse auto geregeld, waarschijnlijk nog roze ook!! hahaha
Nouja zo gigantisch fout dat het weer leuk is, en voor één keer is dat ook wel heel cool  :cool:

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwvervoer
« Reactie #92 Gepost op: 26 juli 2009, 12:43:20 »
Mijn vriend heeft de auto geregeld, dus ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig. Stiekem heb ik toch wel mijn voorkeuren... Een roze cadillac zou echt geweldig zijn, maar ik den kniet dat vriendlief dat zou doen. :wink: Een witte limo zou ook echt heel cool zijn, maar ik wacht geduldig af (heb niet veel keus he...).

joycehl

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #93 Gepost op: 26 juli 2009, 19:31:27 »
wij zijn gisteren gaan kijken bij de man die ons gaat vervoeren met zijn cadillec. de auto is van hem zelf en doet af en toe bruiloften. we kennen de man omdat het een klant van raymond is, hierbij 2 foto's. we hadden de mazzel dat we nog een stukje gingen rijden echt super!
« Laatst bewerkt op: 26 juli 2009, 20:30:10 door joycehl »

joycehl

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #94 Gepost op: 26 juli 2009, 19:32:18 »
en nog 1 van helemaal

Kyroya

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #95 Gepost op: 30 juli 2009, 01:44:04 »
Ons trouwvervoer wordt een London Taxi in Rood/Zwart.
Is echt zo'n oldtimer en wij waren er meteen helemaal weg van.
Wij rijden niet zelf , maar de chauffeur zat bij de prijs inbegrepen.
Kosten 370 euro.
Is niet goedkoop,maar ook niet echt duur.
En uiteindelijk trouw je ook niet elke dag.
Al is het voor mij dan wel de 2e keer.

nana

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #96 Gepost op: 2 augustus 2009, 12:21:36 »
[quote name=\'Liefde is ... wendy & Jasper\' post=\'206986\' date=\'14 February 2009, 08:44\']Dit wordt de onze voor de hele dag. Hier zijn wij helemaal verliefd op geworden en we hadden de hoop al opgegeven dat we hem nergens konden vinden. Uiteindelijk, na heel nederland afgereisd te zijn, vonden we deze hier zo'n 10 km verderop bij een verhuurbedrijf.

[/quote]


He Wendy,
Deze auto is toch afgelopen weekend in "Praatjemakers" geweest??? Wel mooi hoor ;-)

Tralalalianne

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #97 Gepost op: 11 augustus 2009, 09:45:55 »
Verdorie, hadden we 2 of 3 maand geleden al een mooie auto besproken (roomwitte volvo amazon), blijkt nu ineens dat de auto niet verzekerd is...! Wie biedt nou een auto te huur aan zonder verzekering??? Dan kunnen we 3 dingen doen: OF de eigenaar laten chauffeuren (risico voor hem), OF zelf chauffeuren (risico voor ons) of een andere auto zoeken..  Het is een tweedeurs, dus wil liever niet met mn jurk achterin moeten kruipen, en we willen gewoon graag zelf rijden. Daarnaast gaan we dat risico niet lopen, MOCHT er iets gebeuren dan ben je gewoon zwaar de l*l. Heb gelukkig al wel een andere gevonden op marktplaats, identiek, ook redelijk dichtbij, wa-verzekerd, apk-gekeurd en met haal- en brengservice! En da's natuurlijk wel erg handig. Nou maar hopen dat die nog beschikbaar is voor over 3 week  :sad:

Tralalalianne

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #98 Gepost op: 11 augustus 2009, 18:19:06 »
Vervolg op hierboven: die andere was niet meer beschikbaar... we wilden eigenlijk zelf rijden, maar anders misschien toch maar met chauffeur... denk dat er 2,5 week voor tijd geen auto meer beschikbaar is. Misschien een gekke vraag, maar als je met chauffeur doet, waar laat je zo'n persoon dan de hele dag? Wij trouwen om 2 uur, ceremonie duurt half uurtje, dan taart en drankje en rond half 3 willen we dan foto's maken, MET de auto. Dus van 2 tot ca. 4 uur heeft die man dan niets te doen: moeten wij hem van eten en drinken/vermaak voorzien, of gaat hij ergens een boek zitten lezen ofzo? Weet iemand dit?

Tralalalianne

  • Gast
Re: Trouwvervoer
« Reactie #99 Gepost op: 11 augustus 2009, 20:22:16 »
Weer een vervolg op hierboven: 't is goed gekomen, we hebben een mooie Cadillac Series 61 uit '47 gevonden!

Hierrrr en hierrr staan wat plaatjes, de meest linkse op de 1e foto (klik op de auto om meer foto's te zien).

Ben weer helemaal blij!  :laugh:
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2009, 20:22:38 door Tralalalianne »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards