collapse

Auteur Topic: Whaaaaa  (gelezen 11125 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvonne

  • Gast
Whaaaaa
« Gepost op: 8 mei 2005, 13:10:20 »
Gister is de laatste maand om af te tellen ingegaan.....
De laatste 4 weekjes zullen nu wel in no time omgevlogen zijn......

Hebben we alles wel af?????????
Nix vergeten??????

ikki

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #1 Gepost op: 8 mei 2005, 13:13:07 »
Spannend hoor!!!!!!!!!!!!!!

Maryloes

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #2 Gepost op: 8 mei 2005, 13:14:51 »
Spannend Yvonne! Je zult zien dat de laatste weekjes omvliegen, mooi vooruitzicht!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Whaaaaa
« Reactie #3 Gepost op: 8 mei 2005, 13:21:44 »
[color=\"purple\"]Wow nog een maandje........spannend!!!
Voor je het weet is ook deze maand voorbij en staan jullie in het gemeentehuis het "JA" woord te zeggen tegen elkaar!!![/color]
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2005, 13:21:57 door cadanawo »

irenebreebaart

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #4 Gepost op: 8 mei 2005, 14:20:14 »
Heerlijk!!! Het komt echt dichtbij!!! Super, geniet er nog maar van, want die ene dag is zo om!!!!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Whaaaaa
« Reactie #5 Gepost op: 8 mei 2005, 15:10:40 »
[color=\"purple\"]Whaah! ik ben jaloers!!![/color] :dizzy:

marieke

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #6 Gepost op: 8 mei 2005, 19:10:50 »
En, de zenuwen nog een beetje de baas..... :blink:  :blink:  :blink:

Liefs, Marieke

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Whaaaaa
« Reactie #7 Gepost op: 8 mei 2005, 19:12:04 »
ja ik merk nu inderdaad dat vreselijk snel gaat... heel veel gaan er nu één voor één trouwen....ik merk nu ook dat het bij mij erg snel gaat nog maar 10 weken...

Pappeline

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #8 Gepost op: 8 mei 2005, 19:13:16 »
Jeetje spannend hoor!! :biggrin:

Wat gaat de tijd lekker hard zeg, ik kan niet wachten tot ik eindelijk mag :tongue:

En natuurlijk een hoop huwelijksverslagen vanaf 20 mei, dus we gaan het gezellig druk krijgen hier met lezen :biggrin:  Ik kan niet wachten!! :tongue:

FIWI

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #9 Gepost op: 8 mei 2005, 20:48:24 »
Het komt nu inderdaad allemaal snel dichterbij..

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Whaaaaa
« Reactie #10 Gepost op: 8 mei 2005, 21:04:13 »
opzich vind ik het wel super gaaf dat ik wat later trouw gewoon omdat je dan lekker de verslag van anderen kan lezen voordat je er zelf aan gaat.....

helaas is dit weekend wel duidelijk geworden dat het zo goed als zeker is dat mijn zus niet zal komen, het kwam er namelijk op neer dat ze al had getwijfeld of ze wel wilde komen.... en dat ze tegen die tijd wel keek hoe en wat, ja was even een domper maar gelukkig heb ik nu wel de tijd om aan het idee te wennen zodat ik dan geen rot dag door haar afbericht heb...

Sjakie

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #11 Gepost op: 8 mei 2005, 22:43:15 »
[quote name=\'dromer\' date=\'08 May 2005, 21:04\']opzich vind ik het wel super gaaf dat ik wat later trouw gewoon omdat je dan lekker de verslag van anderen kan lezen voordat je er zelf aan gaat.....

helaas is dit weekend wel duidelijk geworden dat het zo goed als zeker is dat mijn zus niet zal komen, het kwam er namelijk op neer dat ze al had getwijfeld of ze wel wilde komen.... en dat ze tegen die tijd wel keek hoe en wat, ja was even een domper maar gelukkig heb ik nu wel de tijd om aan het idee te wennen zodat ik dan geen rot dag door haar afbericht heb...
[post=\"25789\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Vervelend Daan, dat ze niet komt, het blijft toch je zus... Aan de andere kant is het wel zo dat je nu tijd hebt om aan het idee te wennen en misschien is het voor jou ook maar beter dat ze er op de dag zelf niet bij is, scheelt een hoop stress denk ik... :unsure:

Kop op!!! :wink:

Joanne

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #12 Gepost op: 9 mei 2005, 09:47:03 »
ik tel met je mee, want de 4 weken zijn zo om en dan gaan wij alweer bijna in ondertrouw en beetje bij beetje komt mijn dag dan ook dichter bij

ben je klaar met alles regelen ?? of heb je nog een aantal dingen?


->>>> dromer, ik denk dat het goed is om het nu alvast te weten en dat je zo dadelijk toch kan genieten van je dag.

nicole

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #13 Gepost op: 9 mei 2005, 10:04:24 »
Ja ik weet hoe je je voelt want wij gaan 3 dagen na jou trouwen.
Ik bedenk nu dat het zo snel er aan komt.
Heb je alles voor mekaar?
nou wij hebben een drukke week voor de boeg.
Maar daar komen we wel weer doorheen.

succes

nicole

sannetje

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #14 Gepost op: 9 mei 2005, 10:07:24 »
Ik vind dit juist het ergste! Die laatste weken, de dagen die kruipen gewoon. Het schiet niet op. De laatste lootjes wegen bij mij echt het zwaarst.

Yvonne

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #15 Gepost op: 9 mei 2005, 10:25:00 »
[quote name=\'marieke\' date=\'08 May 2005, 19:10\']En, de zenuwen nog een beetje de baas..... :blink:  :blink:  :blink:

Liefs, Marieke
[post=\"25755\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Ik moet zeggen dat me dat nog steeds alles meevalt!!!
Debk dat als ik de 26e mijn jurk ga passen en meenemen naar huis dat het dan wel gaat komen .........

Heb Marco maar vast gewaarschuwd!!!!! :clueless:

natascha

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #16 Gepost op: 9 mei 2005, 11:41:35 »
Ik moet er ook niet teveel aan denken, want dan begint het wel erg te kriebelen.
Gelukkig heb ik nu wel de nodige afleiding, anders was het vast flink mis  :biggrin:
Nog 4 week en 1 dag.............

irenebreebaart

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #17 Gepost op: 9 mei 2005, 12:12:42 »
[quote name=\'dromer\' date=\'08 May 2005, 21:04\']opzich vind ik het wel super gaaf dat ik wat later trouw gewoon omdat je dan lekker de verslag van anderen kan lezen voordat je er zelf aan gaat.....

helaas is dit weekend wel duidelijk geworden dat het zo goed als zeker is dat mijn zus niet zal komen, het kwam er namelijk op neer dat ze al had getwijfeld of ze wel wilde komen.... en dat ze tegen die tijd wel keek hoe en wat, ja was even een domper maar gelukkig heb ik nu wel de tijd om aan het idee te wennen zodat ik dan geen rot dag door haar afbericht heb...
[post=\"25789\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ja vervelend daan! Gelukkig kan je er nu inderdaad aan wennen, maar leuk wordt het niet!!! Het is en blijft je zus, maar misschien is de stemming op je huwelijk nu wel wat beter...

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Whaaaaa
« Reactie #18 Gepost op: 9 mei 2005, 14:10:00 »
Oh wat gaat het snel ineens voor een aantal mensen hier! Fijn hoor! Nog eventjes en dan is jullie grote dag!
Ik vind het ook niet erg om later te trouwen zoals Daan al zei. Kan ik lekker meegenieten van jullie verhalen!

Daan, misschien is het maar goed dat je zus waarschijnlijk niet komt en dat je dat nu vast weet. Kun je je er inderdaad vast op voorbereiden en er de voordelen van inzien. Het zal zeker een relaxtere dag worden denk ik!

Yvonne

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #19 Gepost op: 9 mei 2005, 15:04:23 »
[quote name=\'sannetje\' date=\'09 May 2005, 10:07\']Ik vind dit juist het ergste! Die laatste weken, de dagen die kruipen gewoon. Het schiet niet op. De laatste lootjes wegen bij mij echt het zwaarst.
[post=\"25826\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Moet zeggen dat ik daar ook weleen beetje last van heb hoor!!!!
Een paar maanden aftellen gaat makkelijker dan een paar weekjes of een paar dagen.......
« Laatst bewerkt op: 9 mei 2005, 15:04:40 door Yvonne »

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Whaaaaa
« Reactie #20 Gepost op: 15 mei 2005, 13:51:30 »
Ik heb eens even op de kalender zitten kijken, en in mei en juni zijn er gewoon 15 meiden hier die trouwen!  :eyepopping: Hoezo populaire maanden! Ben benieuwd hoeveel van jullie hier nog terug blijven komen als jullie eenmaal getrouwd zijn :sad: ik hoop dat jullie inderdaad gezellig mee blijven kletsen!

Maryloes

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #21 Gepost op: 15 mei 2005, 13:54:39 »
Het schiet inderdaad op voor een van jullie! Spannend hoor, kan me zo voorstellen dat vooral de laatste weekjes en dagen zwaar zijn, maar het zal snel genoeg gaan denk ik!

FIWI

  • Gast
Whaaaaa
« Reactie #22 Gepost op: 15 mei 2005, 13:56:26 »
thja dat zijn inderdaad wel een heleboel (hoor er zelf ook bij hahaha)

Maar euh ik zal zeker blijven kijken en lezen, en zowiezo wat foto's natuurlijk laten zien. Ben ook benieuwd hoe jullie dagje natuurlijk wordt!! :biggrin:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Whaaaaa
« Reactie #23 Gepost op: 15 mei 2005, 14:25:13 »
nou ik vind het wel heel leuk dat er zoveel gaan trouwen, kunnen we de komende maand lekker veel fotos kijken....  :tongue:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Whaaaaa
« Reactie #24 Gepost op: 15 mei 2005, 14:25:17 »
Ja! Krijgen we straks van 15 meiden de trouwfoto's en verhalen! Kijk er nu al naar uit!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards