collapse

Auteur Topic: Vrijgezellenfeest  (gelezen 3623 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

claudia

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Gepost op: 17 mei 2005, 09:08:05 »
Hoi meiden

Afgelopen zaterdag had ik mijn vrijgezellenfeest. Dit wist ik al omdat het erg moelijk was om vrij te krijgen van mijn werk en door nog wat omstandigheden.

Maar vrijdag vaond was er toch een verassing ik fietste van mijn vereniging naar huis samen met twee meiden waarvan 1 de cm is.   En opeens zei het andere meisje dat cm nog een cd wilde gevenaan haar dus dat we even moesten wachten, bij de cm voor de deur. Nou is goed ging daar de deur open stonden daar een aantal van mijn vriendinnen in nachtkleding en wijn om mijn te verrassen ik mocht niet meer naar huis maar bleef bij hun slapen. dat was erug leuk we hebben eerst lekker taart gegeten die 2 van de meiden hadden gemaakt. En daar een filmpje en toen naar bed want de volgende dag was natuurlijk nog steeds mijn vrijgezellenfeest.

Zaterdag met zijn zessen eerst rustig ontbeten en om 12 uur kwam de rest zijn we naar den haag gegaan daar hebben we een high tea gedaan wat erg lekker was. toen naar schevenigen een heerlijke wandeling gemaakt er stonden daar ook zandsculpturen die erg mooi waren.

Toen weer terug richting utrecht we hebben toen ergens in de buurt van utrecht met z'n alleen gegeten wat erg lekker was.

en zijn toen naar een slot gegaan wat s'avonds open was hebben daar een rondleiding gekregen en de tuin haddeb ze verlicht met allemaal waxinelichtjes heel erg mooi.

en toen op naar de jongens die in een kroeg zaten te wachten daar nog met zijn allen wat gedronken.

Ik heb een hele leuke dag gehad en precies zoals ik me voorstelde gewoon leuke dingen doen met zijn allen.

daarna was het allemaal wel iets minder ben ontzettend verkoude geworden hoest mijn longen uit mijn lijf en het is nog maar twee dagen

zit aan allemaal vitamine pillen neusdruppels maar het word niet echt beter.

groetjes claudia

Yvonne

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2005, 09:31:28 »
Klinkt ook weer als een hele leuke dag!!!!
een hoop rust en slaap doet misschien goed!!! Nog maar 2 nachtjes en dan is het al zover!!!! SPANNEND

FIWI

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #2 Gepost op: 17 mei 2005, 09:48:56 »
dat klinkt helemaal super... :biggrin:

Flink aan de sinaasappels en de kiwi's, lekker stomen. EN niet te veel snuiten anders heb je zometeen een hele mooie rode neus..  :tongue:

Beterschap

Sjakie

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #3 Gepost op: 17 mei 2005, 10:19:56 »
Leuk, dat ze toch nog een verrassing voor je hadden!

Beterschap voor je verkoudheid...

irenebreebaart

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #4 Gepost op: 17 mei 2005, 10:31:09 »
Inderdaad!! Leuke verrassing!!! Sterkte met de verkoudheid, anders moet je even een neusspray kopen, dan ben je voor een uur of 6 van de verkouden neus af...

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Vrijgezellenfeest
« Reactie #5 Gepost op: 17 mei 2005, 10:34:13 »
ohw wat helemaal super meis! klinkt echt vreselijk leuk.....  en ook fijn dat je zo genoten hebt.

* Marij *

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #6 Gepost op: 17 mei 2005, 12:04:41 »
Klinkt allemaal heel erg leuk  :)  Fijn dat je jezelf zo goed geamuseerd hebt !!!

Nog veel succes met het kwijtgeraken van je verkoudheid!  :wink:

natascha

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #7 Gepost op: 17 mei 2005, 12:09:27 »
Leuk dat je zo´n gave dag hebt gehad.....en jullie hebben allemaal leuke dingen gedaan !!!!!!!!
Jammer dat je verkouden bent, je kan even naar de huisarts gaan en de situatie uitleggen, hij kan je dan een vitamine shot geven.....het is een optie.....succes ermee !!!!

claudia

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #8 Gepost op: 17 mei 2005, 20:00:03 »
heel erg bedankt voor jullie reactie's

met de verkoudheid zal het wel los lopen liever nu dan ben ik donderdag mniet meer zo ziek.

claudia

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Vrijgezellenfeest
« Reactie #9 Gepost op: 17 mei 2005, 20:22:56 »
Wat leuk! Was t inderdaad toch nog een verassing!

Maryloes

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #10 Gepost op: 17 mei 2005, 20:23:15 »
Zo te lezen heb je het leuk gehad, super! Klinkt echt heel gezellig! En het schiet nu echt op voor jou, spannend!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest
« Reactie #11 Gepost op: 17 mei 2005, 23:41:15 »
Leuk hoor om al die leuke verhalen te lezen van alle vrijgezellenfeesten.

Zo te lezen heb ook jij een geweldig vrijgezellenfeest gehad.
Succes met je verkoudheid!!!!!!!

En natuurlijk alvast veel plezier op jullie grote dag!!!
Lekker genieten van alles wat op je afkomt!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards