collapse

Auteur Topic: Juli 2011  (gelezen 84924 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #75 Gepost op: 15 januari 2011, 09:46:34 »
Dat is ook een leuk idee zeg! Heb je foto's of zijn ze top Secret?

MarinkaI

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #76 Gepost op: 15 januari 2011, 12:28:37 »


Geen top secret, maar wel een tikkie geheim voor de gasten :)

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #77 Gepost op: 15 januari 2011, 16:48:30 »
hahaha leuke "trouwschoenen"  :biggrin:

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #78 Gepost op: 15 januari 2011, 21:03:55 »
Super leuk vind ik ze!!

Wij hebben hier vandaag ons eerste CM-overleg gehad.
Merk je toch dat we de goede keus hebben gemaakt ;-) Mijn lieve dinnetjes kennen ons heel erg goed.
Even de dag doorgelopen en voor een ieder een to do lijstje gemaakt.
Maandag even wat belletjes plegen naar de locaties etc.

We zochten nog iets om tussen de rijen stoelen te leggen:

Witte loper

En we hebben dan bedacht dat als hij nog een beetje schoon is, dat we hem dan daarna kunnen inlijsten als herinnering.

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #79 Gepost op: 16 januari 2011, 17:07:05 »
wij hebben afgelopen vrijdag onze getuigens gevraagd en ze hebben allemaal ja gezegt:D
 we hadden voor bijna iedereeen een dvd gemaakt met foto's van vroeger en nu met muziek die bij de persoon paste het was echt heel erg leuk geworden.
we gingen als eerste naar mijn zusje ik de dvd er in gedaan en toen begon die niet bij het begin bleek dat mijn vriend de verkeerde had gebrand.
toen zijn we met z'n alle naar ons huis gegaan om het op de pc te bekijken nou ik kan vertellen mijn zusje huilt niet snel maar nu wel.
 voor mijn opa had ik een mooie foto in een lijstje en naast de foto de tekst gezet of hij mijn getuige wilde zijn.
want mijn opa heeft geen dvd speler.

bij de oma en vader van mijn vriend bleef het ook niet droog hahaha.
 vandaag hebben we ons vervoer uitgezocht een donkerblauwe koets met friesepaarden ben er super blij mee.

dus dat is allemaal geregeld.

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #80 Gepost op: 17 januari 2011, 08:54:13 »
@Karin: mooi loper! En leuk om het te bewaren (en als het vies is, kun je het neem ik aan ook gewoon wassen??)

@b-aukii: Leuk dat iedereen ja heeft gezegd! Het kon ook niet anders, jullie hebben hun leuk gevraagd! En heb je mss een foto van de koest (of een vb) want het klinkt wel super!!

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #81 Gepost op: 17 januari 2011, 11:54:05 »
@ anna23 nee heb helaas geen foto van de koets.

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #82 Gepost op: 17 januari 2011, 19:54:25 »
Marinka: super origineel bruids-schoeisel zeg! Leuk, en jij krijgt zeker weten geen zere voeten op jullie dag!  :)

Karin: leuk zo'n loper, ik wist niet eens dat dat bestond..

b-aukii: mooi dat iederen 'ja' zei, en op zo'n mooie, bijzondere manier.
Wij hebben onze getuigen gewoon over de telefoon gevraagd  :ashamed:, niks bijzonders dus.
Maar het nieuws dat wij uberhaupt nog gaan trouwen dat sloeg wel in, dat had niemand nog verwacht geloof ik  :lol2:.

Ik heb van het weekend een ketting en oorbellen gekocht, liep er toevallig tegen aan. Ik weet nog niet of ik de ketting wel om doe, misschien alleen de oorbellen, ik zal as. weekend m'n jurk weer eens aantrekken en kijken wat het mooiste is.
Ook zijn we geslaagd voor kleding voor ons zoontje, ook toevallig maar we zagen wat leuks en ook nog met de juiste kleur  er in (lila) dus maar gekocht op de gok (maat). Het is niet echt een pak, maar iets wat hij altijd zo ook nog aan kan dus zijn we nooit aan bekocht dacht ik  :cool2:.

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #83 Gepost op: 18 januari 2011, 20:11:38 »
@ B-aukii: leuk dat iedereen ja heeft gezegd. Het is toch een bijzonder moment als je het vraagt, niet?
@ Bride-77: Sieraden .. dat is ook zoiets... Fijn voor je dat jullie geslaagd zijn!

Hier: Morgen om 13.00 de eerste doorpassessie :laugh:

Mijn bruidslingerie ligt klaar bij moeders, het paar schoenen voor de overdag jurk ligt in de bruidswinkel klaar en voor de laarsjes van 's avonds heb ik een alternatief gekocht want die zijn nog niet binnen. Maar zo kunnen we toch hopelijk de lengte van de jurk afmeten.

Moeders en schoonzus gaan mee en mijn vriendin komt om 11.00 uur om een proefkapsel te maken en gaat daarna ook mee om de tweede jurk te zien. Dan kan ze een 2 in 1 kapsel bedenken  :unsure:

Ik heb er zo'n zin in!! Hopelijk morgen nog een paar mooie foto's.

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #84 Gepost op: 19 januari 2011, 15:39:20 »
en, en, hoe was het vandaag Karin?

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #85 Gepost op: 19 januari 2011, 16:18:26 »
Ben ook benieuwd Karin!! Vertel vertel :biggrin:

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #86 Gepost op: 19 januari 2011, 18:34:50 »
Het was een super leuke middag ;-)

De jurken zijn natuurlijk niet anders als ze de eerste keer waren, want nu werd alles pas goed opgemeten om te laten vermaken maar toch:

Bij de jurk van overdag zie je alvast een beetje hoe mijn haar gaat zijn, deftig, sjiek en statig zeker voor met de sluier.

foto 1

foto 2

foto 3

Hier een foto van de avondjurk, de schoenen zijn niet de schoenen die het gaan worden, maar de laarsjes waren nog niet binnen. Deze hebben wel de goede hakhoogte.
En de rode haren zijn niet van mij, maar het ging er om dat we weten hoe het er uit ziet als mijn haar wat verder gegroeid is, of als we blonde haarstukken er in zetten.
foto 4

Waarschijnlijk gaat het naar een kant en dan aan de voorkant een bloem er in tussen de pony lok en de lok over mn schouder.

foto 5

MarinkaI

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #87 Gepost op: 19 januari 2011, 20:13:36 »
Prachtig! Ik denk dat een bloem in je haar er super bij staat!

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #88 Gepost op: 20 januari 2011, 08:56:16 »
Heel mooi Karin!! En jouw kapsel op foto 5 is beautiful!

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #89 Gepost op: 21 januari 2011, 12:49:39 »
Inderdaad erg mooi!
Je kapsel ook leuk en lekker vlot!
Weten de anderen ook al wat voor kapsels jullie graag willen? Ik heb nog geen idee eigenlijk. In april heb ik m'n proef dus heb gelukkig nog ff de tijd.. :wink:

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #90 Gepost op: 21 januari 2011, 14:13:54 »
Ik heb ook nog geen idee wat ik wil doen met mn haar. Maar mijn vriendin is kapster en zij doet ook mijn haar dus we kunnen nog lkkr oefenen. Ik wil denk los haar en misschien Hollywood krullen (grote krullen a la Beyonce :biggrin: ) en nu maar hopen dat dat kan met mijn haar (heb super stijl haar...)

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #91 Gepost op: 21 januari 2011, 16:44:17 »
ik ben zelf kapster dus in de salon hebben we het regelmatig over hahah maar ik heb kort haar dus ik laat het mooi fhonen en misschien wat steentjes er in maar dat moet ik nog bekijken en een colega van me doet de make-up dus ik zit goed:D

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #92 Gepost op: 21 januari 2011, 19:15:16 »
Hier ook super-stijl haar. Krullen zal het bij mij denk ik wel niet worden, ik heb zelf zo'n carmen-set en dat zakt supersnel uit bij mij. Heb vanmiddag eens alle trouwbladen doorgesnuffeld maar kon ook niet echt wat leuks vinden. Veel klassieke kapsels, strak naar achter en dat wil ik dus juist niet  :blink:.

MarinkaI

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #93 Gepost op: 21 januari 2011, 21:38:28 »
Ik heb ook nog geen enkel haar idee. Mijn haar is van het type melkboerenhondenhaar. Niks mee te beginnen, haha. Strak en netjes gaat het in elk geval niet worden. Misschien krullen, dat lijkt me gezellig :)

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #94 Gepost op: 21 januari 2011, 22:13:04 »
Ik heb ook het geluk dat een van mijn vriendinnen kapster is, dat maakt het toch een stuk eenvoudiger.
Voor haar is het echter wel heel lastig want ze moet iets fabriceren wat zowel overdag als 's avonds kan. :rolleyes:
Maar volgens mij gaat het redelijk lukken, ze had het over drie plukken die ze 's avonds los kan halen waardoor we die look krijgen van de laatste foto.

Dan denk je er te zijn met je jurk hihi ...
Komt het haar en de sieraden ineens om de hoek kijken  :unsure:

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #95 Gepost op: 22 januari 2011, 17:40:03 »
@ bride-77 als ik lang haar zou hebben zou ik ze naar ene kant opsteken en met krullen vind ik echt super is toch nonchalant en netjes en dan kan je er ook nog wat leuk is verwerken een bloem of steentjes die krullen kan je ook maken als een watergolf of met een krultang. veel haarlak in spuiten dan moet het wel blijven zitten.

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #96 Gepost op: 22 januari 2011, 23:13:40 »
Ja opsteken zal het wel worden, ik heb een halterjurk dus dat is wel het mooiste dan denk ik. Heb tevens een bijpassende bloem voor in m'n haar bij de jurk gekregen dus is dat ook mooi klaar.

Vandaag kwamen we toevallig in de stad in een winkelstraatje waar we normaal nooit komen, voor de trouwkaarten, liepen we langs een winkeltje met allemaal gala-kleding (wist niet eens dat die er was), en daar zijn we dus even naar binnen gegaan en geslaagd voor een leuke jurk voor m'n dochter. Het is een ivoor-kleurige jurkje met kraaltjes/pailletjes op het bovenlijfje en dan mooi uitlopend naar beneden en dan wat schuin lopend aan 1 kant met tule eronder uit, ook zat er nog een leuk sjaaltje bij. Ze was helemaal happy maar vroeg wel nog even beteuterd: 'waar is mijn sluier nou?'  :biggrin:. Die was er dus niet, heb ik zelf trouwens ook niet. Past niet echt bij m'n jurk vind ik  :wink:. Morgen gaan we samen onze jurken aantrekken en eens even goed kijken in het daglicht of het allemaal mooi bij elkaar past qua kleuren want ik had uiteraard m'n stof-staaltjes niet bij me... :blink:.

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #97 Gepost op: 23 januari 2011, 10:19:52 »
Leuk Bride-77 dat je geslaagd bent voor een leuke jurk voor je dochter!! Ben benieuwd!!

Ikzelf zal ook niet zo snel kiezen voor een sluier (vind het niet echt passen bij mij), maar vind het bij sommigen echt heel mooi!

Bij niet veel nieuws, ben nog steeds bezig met het zoeken naar een leuke huwelijksreis. Tunesie valt sowieso af, gezien de ontwikkelingen daar, dus ik moet weer opnieuw beginnen met zoeken....

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #98 Gepost op: 23 januari 2011, 11:10:35 »
Bride: dat zijn de leukste aankopen vaak, in van die winkels in van die straatjes waar je normaal nooit komt. Is je dochter blij met haar outfit?

Anna: jammer dat Tunesiƫ niet doorgaat voor je. Misschiensat je er geen last van gaat hebben maar ik persoonlijk zou het risico ook niet willen lopen. Had je Corfu nog verder uitgezocht?

Hier heb ik gister ons ontwerp voor onze trouwkaart ingeleverd. Ben heel benieuwd wat m'n vriendin er van gaat maken.

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #99 Gepost op: 24 januari 2011, 10:51:36 »
heb Curfu idd nog verder uitgezocht, vriendlief heeft wel gezegd dat ie liever naar Rhodos gaat, dus dat ben ik ook aan het uitzoeken...

Verder ga ik binnenkort langs het Arnems meisje om daar mn trouwjurk te gaan halen. Houd niet van de standaard trouwjurken (heb er tig gepast en bij geen een dacht ik "dit is em of dit vind ik een beetje leuk"...hahahaha Dus dan iets minder traditioneel, maar nog wel wit. Daarna gaan we opzoek naar pak van lief. Heb er zin in!

@Karin: hoe lang gaat t duren voordat jouw kaarten klaar zijn? Wanneer wil je ze versturen??
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2011, 10:52:12 door anna23 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards