collapse

Auteur Topic: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!  (gelezen 339752 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #250 Gepost op: 8 januari 2013, 18:24:13 »
Zoiets staat ook op mijn verlanglijstje :-)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #251 Gepost op: 8 januari 2013, 18:25:50 »
@sjaantje die foto's neem ik mooi mee voor op m'n moodboard voor m'n kapsels :) vind ze zo mooi  :blush:

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #252 Gepost op: 9 januari 2013, 07:19:36 »
 :biggrin:vind ze ook echt heel mooi :biggrin:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #253 Gepost op: 9 januari 2013, 07:28:36 »
Oww die eerste is echt prachtig!!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #254 Gepost op: 9 januari 2013, 08:20:40 »
@ sjaantje ik ben maar een pinterest moodboard aan het bijhouden met alle foto's die ik tegen ben gekomen.  :biggrin:

Veertje2282

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #255 Gepost op: 15 januari 2013, 22:01:01 »
@Sjaantje Die laatse foto heb ik ook voor mijn haar gezien !!!

Fransje

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #256 Gepost op: 16 januari 2013, 09:06:07 »
@Sjaantje: Die eerste vind ik mooier dan die tweede... hoewel ze eigenlijk allebei prachtig zijn!


Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #257 Gepost op: 16 januari 2013, 11:26:30 »
@sjaantje het eerste kapsel vind ik echt geweldig. Zo iets wil ik zelf ook. Ben mijn haar al wat langer aan het laten groeien.

Ingetjuh

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #258 Gepost op: 16 januari 2013, 11:31:13 »
ik ben bang dat als ik mn haar los doe dat de krullen en no time uitzakken  :blink:
of zal dat wel meevallen???

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #259 Gepost op: 16 januari 2013, 12:38:28 »
Ingetjuh, dat hangt van je haar af, hoe zwaar en dik is het?
Maar ook van je kapster, hoe krult ze je haar, met de krultang (blijft minder lang zitten), een carmenset of met een watergolf. Het laatste zit het stevigste, maar in het begin heb je flinke krullen die naarmate de dag steeds wat verder uitzakken. Ook een goede versteviging voordat je de krullen zet, en een goede haarlak (geen huismerk maar een echte goede lak) zijn belangrijk. Maak van te voor ook je haar niet extra zwaar met een conditioner na het wassen, ook dan zakken je krullen sneller uit. Gebruik ook geen serum, ook daar wordt je haar te glad van en gaan de krullen minder lang mee.

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #260 Gepost op: 16 januari 2013, 12:52:40 »
Ingetjuh, ik heb best dik haar en mijn krullen bleven erg goed zitten! Ze waren gemaakt met een carmenset.
(Goed, totdat ik ermee door de regen ging lopen, maar daar had de kapster me voor gewaarschuwd :biggrin:)

Ingetjuh

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #261 Gepost op: 16 januari 2013, 13:06:33 »
regen is nooit goed voor je haar ;)
ik kan er natuurlijk nog eens goed over nadenken. thnx voor de tips!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #262 Gepost op: 16 januari 2013, 13:21:45 »
Ik heb ook lang en zwaar haar. Voor de bruiloft van een vriendin heb ik mijn haar half laten opsteken en de rest heeft de kapster gewoon geföhnd. In krullen dus.. bleef heel goed zitten!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #263 Gepost op: 16 januari 2013, 16:59:35 »
Mijn kapster heeft mij gewaarschuwd ( kent mijn haar, lees zwaar dik en veel haar) dat het een avond wel zo blijft zitten maar niet een hele dag. Ondanks de juiste spullen.

Fransje

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #264 Gepost op: 17 januari 2013, 08:54:14 »
Ik weet niet of dit de juiste topic is, maar ik vroeg me af of hier op het forum ook dames waren met kort haar en mijn vraag zou dan zijn: wat doe jij met je haar op de grote dag?

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #265 Gepost op: 17 januari 2013, 09:35:52 »
Ik heb niet zulk lang haar (in laagjes ruim boven mijn schouders). Ik heb het iets laten groeien, krullen gezet en een tiara/diadeem ingedaan :)


Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #266 Gepost op: 26 januari 2013, 16:56:34 »
Ik heb lang (halverwege mijn rug) haar, blond en erg fijn, wel veel haar. Ik kies bewust niet voor losse krullen omdat dat gegarandeerd uitzak.  Ik zit te denken aan een grote lage knot in mijn nek en daaroverheen mijn sluier. Nu zegt de kapster dat als ik echt mijn knot wil zien met de sluier, ze een schuine knot moet maken. Met een knot rechtachter zie je niet heel veel waarschijnlijk. Ik ben er nu nog uit, 22 maart krijg ik een proefkapsel! Ik zorg dat ik mijn sluier dan thuis heb om te proberen en 's middags ga ik mijn jurk passen om te kijken of het staat  :biggrin:

Fransje

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #267 Gepost op: 26 januari 2013, 18:04:27 »
Ik heb niet zulk lang haar (in laagjes ruim boven mijn schouders). Ik heb het iets laten groeien, krullen gezet en een tiara/diadeem ingedaan :)
Dank je voor je bericht! Ik vind het fijn om te zien hoe andere kortharigen hun haar doen/deden. Ikzelf weet het nog niet. Ik heb een a-symmetrisch kapsel.

bruidje2112

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #268 Gepost op: 28 januari 2013, 15:21:07 »
Mijn haar en make-up zijn gedaan door Suzanne van hairservice Suzanne. Ze kwam aan huis, keurig op tijd, had allemaal ingewikkelde spullen bij zich waardoor mijn haar de hele dag perfect zat. Prijs was 195 euro, inclusief proef en ze doet eventueel ook familieleden. Alles was heel subtiel en ook de bloem die ik uitgekozen had, kon ze prima in mijn kapsel verwerken. Reacties van anderen op mijn foto's: ik wist niet dat je zoveel haar had!


mamamikado

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #269 Gepost op: 1 februari 2013, 21:22:50 »
Ik heb niet zulk lang haar (in laagjes ruim boven mijn schouders). Ik heb het iets laten groeien, krullen gezet en een tiara/diadeem ingedaan :)
Dank je voor je bericht! Ik vind het fijn om te zien hoe andere kortharigen hun haar doen/deden. Ikzelf weet het nog niet. Ik heb een a-symmetrisch kapsel.
Ik lees met je mee, ben ook echt geen type voor langer haar, dit korte maakt mij veel pittiger ;)

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw

Fransje

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #271 Gepost op: 2 februari 2013, 20:05:33 »
O, super! Daar staan wel een paar mooie kapsels bij! Heel erg bedankt!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #272 Gepost op: 3 februari 2013, 15:28:27 »
Hoi allemaal,

Ik twijfel heel erg wat ik met mijn haar zou gaan doen. Ik weet het duurt nog even, maar je gaat je toch oriënteren. Heb van mezelf erg lang haar en twijfel of ik het opsteek of los laat. De bovenkant van mijn jurk is van kan en op het tule zit ook hier en daar wat kant ook heeft de jurk een band om de middel met strass stenen en ik heb een sluier afgezet met kant. Zelf dacht ik dat dat los misschien erg druk zal zijn. Ik had al een diadeem gekocht met allemaal strass, maar daar vielen al 2 steentjes uit en heb uiteindelijk maar gekozen om deze niet in te doen. Wat denken jullie?

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #273 Gepost op: 5 februari 2013, 17:16:54 »
Hoi Aggies,

Ik heb ongeveer dezelfde jurk als jou, hoe je het omschrijft dan. De kapsels die bovenaan deze pagina staan, passen daar heel mooi bij (vind ik) :biggrin: Ik ga zoiets dus doen..met diadeem met strass en sluier met kant

blondbruidje

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #274 Gepost op: 8 februari 2013, 09:14:39 »
Hier ook nog maar even m'n bruidskapsel spammen. Ik heb een heel sneu bosje haar, dat wel wil krullen als ik er m'n best voor doe. Ik wilde m'n haar niet helemaal omhoog, omdat ik dat nooit heb. Eigenlijk heb ik het altijd los, maar voor de bruiloft was dat niet helemaal wat ik wilde. Ik heb uiteindelijk m'n haar half vast en wat opzij gedragen met een mooie kam. Eerst met sluier, later zonder.
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2013, 08:02:33 door blondbruidje »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards