collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073439 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2225 Gepost op: 1 april 2013, 21:00:32 »
Vlinder bedankt voor de pb met foto, ik vind de jurk heel erg mooi en wat slank!


Ik heb nog geen goede foto van de jurk, komt deze week..nu nog even uitvogelen hoe ik foto per pb kan sturen via mijnalbum , maar komt goed!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2226 Gepost op: 1 april 2013, 21:19:03 »
Ik hhield op die foto ook echt me buik in hoor! Haha.
Wie wil een pb van mijn knappe as in pak?


wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2227 Gepost op: 1 april 2013, 21:19:57 »
Jaaa Ikke!!!!!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2228 Gepost op: 1 april 2013, 21:23:01 »
Wat gaan er veel mensen mee bij het uitzoeken van het pak van je AS, wel gezellig!

Ik ga er denk ik ook wat van zeggen want juist de mensen die nu niet mee zouden kunnen ivm de kosten zijn mensen waar mijn vriend echt een goede band mee heeft. Die komen bijvoorbeeld ook overdag terwijl hij andere vrienden juist bewust als avondgasten heeft gekozen. Moet zeggen dat ik het best lastig vind maar nu ik het toch weet kan ik niet net doen of mijn neus bloed.

Dank je wel wedding2013 voor je compliment! Ik ben benieuwd naar jouw jurk, na vrijdag. Ergens op het forum staat uitleg hoe je foto’s kan plaatsen via mijn album.

Heb jij al een foto van je jurk maggylove? Zou ik die mogen zien? En je AS in pak wil ik ook graag zien. Altijd leuk ook om te zien hoe de mannen er uit zien want vaak wordt er toch altijd vooral naar de bruid gekeken.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2229 Gepost op: 1 april 2013, 21:24:56 »
Mooie jurk vlinder! Staat je heel goed. Op jouw vraag: ik heb al een jurk! Hij wordt nu gemaakt. Ik heb er geen foto van maar zodra ik heb stuur ik m naar iedereen!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2230 Gepost op: 1 april 2013, 21:36:07 »
Ow sorry maggylove... ik zie het nu... kan het soms niet helemaal bij houden...

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2231 Gepost op: 1 april 2013, 21:37:50 »
Geeft niet! Ging sneller zo dan opnieuw typen ;-)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2232 Gepost op: 1 april 2013, 21:42:31 »
Maggylove ik ben ook benieuwd naar t pak van je AS!!!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2233 Gepost op: 1 april 2013, 21:58:32 »
Ik wil het ook zien maggy!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2234 Gepost op: 1 april 2013, 22:10:34 »
Doen jullie trouwens met alle mannen van de naaste familie dezelfde stropdas? En dan de bruidegom 1 andere das?

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2235 Gepost op: 1 april 2013, 22:20:25 »
Wij doen dat niet wedding2013. Iedereen kan zelf kiezen welke kleur stropdas hij om doet en of hij er een om wil. Mijn vriend neemt er in ieder geval wel een maar de kleur van zijn stropdas zal haast niemand anders kunnen hebben omdat dat de kleur oud roze is van het lint van mijn jurk.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2236 Gepost op: 1 april 2013, 22:26:10 »
Wedding, daar hebben wij eerlijk gezegd niet over nagedacht.. Maar dat gaan we niet doen haha zoekt iedereen zelf maar uit wat voor stropdas hij draagt ;)

Ik heb juist bewust m'n zusje alle info en leiding over m'n vrijgezellenfeest gegeven. Dit omdat ik meerder vriendengroepjes heb, en die elkaar niet kennen. Heb ook duidelijk aangegeven bij haar dat ik wil dat iedereen er bij aanwezig is en het kan betalen, en dat ik liever iets doe waar iedereen mee aan deel kan nemen dan dat het duur is en niet iedereen erbij is.

Lizzz heb jij dan problemen met je schoonzus haha
Ik heb een lijstje met gegevens gegeven aan m'n zusje voor m'n VF en heb echt heel lang getwijfeld wat ik nu moest doen met m'n schoonzusje. Lief leuk meisje, super aardig ook, maar meer dan verjaardagen of als AS afspreekt of als ze toevallig tegelijk als ons bij m'n schoonouders is zie ik d'r niet. Zij trekt ook meer naar haar schoonfamilie toe (en oooh wat heb ik een hekel aan d'r vriend maarja, ze moet het zelf weten).
Heb uiteindelijk besloten om haar er maar bij te zetten, en het dan aan haar te laten of ze wel of niet wil komen bij m'n VF.
Maar hoorde van m'n zusje dit weekend dat ze moeilijk doet en niet reageerd op berichten etc. Tegen m'n AS bleek ze gezegd te hebben dat ze niet zomaar vrij kan nemen in die periode (zomer, wat mij weer een hint gaf voor de datum! haha). Maja, dan kan je dat toch wel aan mijn zusje laten weten?! Niks laten horen is aso.
In ieder geval, ik heb aangegeven dat zolang de rest kan, schoonzusje mij niet zo heel erg veel boeit. Zou ook eigenlijk niet weten of ze het dan wel naar d'r zin heeft, ze kent verder helemaal niemand en is niet zo'n feestbeest (volgens mij, weet t eigenlijk ook niet).

Lang verhaal, sorry hiervoor, ik heb al wat wijntjes op want het was hier een leuke avond hihi

En maggy ik wil ook zien!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2237 Gepost op: 2 april 2013, 09:19:57 »
,
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:47:47 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2238 Gepost op: 2 april 2013, 10:19:21 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:47:59 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2239 Gepost op: 2 april 2013, 10:30:45 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:48:07 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2240 Gepost op: 2 april 2013, 11:56:04 »
thanks voor de info over torselet destino! ik ga misschien dan voor 80/85d ofzo?

het pak is van de peek en cloppenburg, 200 euro. netjes toch!
overhemd en stropdas van een overhemden winkel, 90,- +50,-....
nu alleen nog schoenen en manchetknopen en dan is hij ook klaar.

ik weet niet veel van VGF, ik heb wel een vermoeden van datum en weet dat
er ongeeer 14,15 komen. ik heb de personen zelf gekozen en dgg.
ben er wel beetje nerveus voor!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2241 Gepost op: 2 april 2013, 12:03:28 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:48:18 door destino »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2242 Gepost op: 2 april 2013, 12:14:36 »
Zo ik moet ook weer even bijlezen!

@maggy, mooi pak zeg! Staat 'm heel goed, die kleur ook bij zijn huidskleur. Ik sla 'm ook even op voor mijn as.

@Destino; wij ontwerpen de kaarten zelf, hebben dit al vaker gedaan voor andere gelegenheden en we vinden het erg leuk, iets wat we samen kunnen doen, ik de creatieve input en hij heeft de vaardigheden voor photoshop en dat soort toestanden.

Die fotoalbums zijn inderdaad erg leuk maar dan kun je de ouders op dat moment natuurlijk niet iets tastbaars geven...lastig.

Over die stropdassen, wie weet doen wij dat wel, maar goed, aan de andere kant...het zal mij een zorg zijn wat voor stropdas de mannen omhebben, als ze er maar netjes uitzien!  Maar het zou wel een leuke touch zijn.

Over het vf, ik heb echt geen idee hoe ze dat gaan regelen, heb er nog niemand over gehoord verder...dus of ze kunnen heel stiekum zijn of er denkt nog niemand over na, dat kan natuurlijk ook! Zie het tegen die tijd wel wat ze bekokstooft hebben.

@MD, ben ook benieuwd of je in een grote witte jurk ten tonele komt of dat je toch voor een avondjurk gaat...wel leuk morgen passen! Spannend!

Wij doen wel de manchetknopen trouwens, voor mijn vader, mijn schoonvader, mijn zwager die de getuige van as is. Leek ons wel een leuk en persoonlijk cadeau.

Pak van as, zijn we nog niet overuit, wel de kleur, hij wil grijs maar de stof nog niet...wist ook niet dat er zo'n wondere wereld der herenpakken bestond...mijn god wat een keuze!

Vandaag weer lekker aan het werk...maar ondertussen stiekum met de bruiloft bezig...'t is toch niet druk! Moet kunnen!

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2243 Gepost op: 2 april 2013, 16:14:13 »
Wedding2013; ik heb je een pb gestuurd met foto's van mijn jurk.
Mag ik m ook zien?  :blush:

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2244 Gepost op: 2 april 2013, 16:15:02 »
Ik hhield op die foto ook echt me buik in hoor! Haha.
Wie wil een pb van mijn knappe as in pak?

Ik!!  :applaus:

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2245 Gepost op: 2 april 2013, 16:18:06 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:48:28 door destino »

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2246 Gepost op: 2 april 2013, 16:19:13 »
Zo ben ik weer een keer.
Wat een drukte gehad met Pasen. Zaterdag naar de kapper. Zondag naar vriendin, hartstikke gezellig dat wel. En gisteren de wc vervangen, schuur uitgeruimd en opgeruimd, tuin helemaal aan kant gemaakt, luxaflex opgehangen... ben kapot!

19e dan eindelijk voor mijn jurk kijken. Heeft even geduurd.
Dan kan ik meteen wat stofjes meenemen voor AS, voor zijn pak. Hij wil geen stropdas, dus dan hoeft dat ook niet van mij, als hij zich maar lekker voelt!
Van de week beginnen met het ontwerpen van de trouwkaart.

Soms heb ik het idee dat wij gruwelijk achterlopen met alles... al schijnt het wel mee te vallen volgens vrienden.

Laatst ook de eerste trouwdag nachtmerrie gehad  :confused:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2247 Gepost op: 2 april 2013, 16:34:04 »
@Femme, die heb ik ook gehad laatst! De eerste en hopelijk ook de laatste!

Wat ben je druk geweest..maar wel lekker dat het allemaal weer gedaan is!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2248 Gepost op: 2 april 2013, 16:38:37 »
Maggylove mooi pak! Mooie kleur ook! En wat een goede prijs :)

Wij wilde voor AS , zijn vader em mijn vader dezelfde stropdassen kopen. Alleen schoonvader vond het weer eens nodig zich er mee te bemoeien want AS zijn broertje zou dan ook zo'n stropdas zou moeten hebben. Dus ik het het idee maar laten varen. Aangezien dan heel het idee weg is van de "vaders" de zelfde stropdas als AS.  Dus dat doen we niet meer.

Mydelirium ik heb geen schoonzuster maar er gebeuren wel eens dingen bij AS in zijn Fam. Waarbij ik het zelfde denk als hoe jij het hier neer zette. Maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien.
Ik zeg maar zo : ik trouw en woon samen met mijn AS en niet met de familie ;)

Zo, ik heb nog niet overal op gereageerd.  :blush: Kom net thuis ..... Even bijkomen hoor hihi :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2249 Gepost op: 2 april 2013, 18:17:21 »
Even snel voor het torselet (voor maggy), de rest lees ik straks nog bij.
Die matentabel klopte bij mij ook niet. Ik heb 110cm over de buste, dus dat zou cup DD/E zijn. Ik heb cup D genomen en die zit goed. Voor de omvang heb ik 89 cm gemeten, maar ik heb nu 80 (85 was ook goed geweest).
In de bruidwinkel had in 80D aangehad bij het passen en die zat erg goed (ook poirier). Dat is ook mijn BH maat (ooit 85D, ligt aan het materiaal). Ik heb wel een fullfigure, wat de muffintops tegen gaan. Bij mijn buik zit het torselet dan wel weer wat los (Ik heb nou eenmaal volle borsten), maar de coupeuse heeft laatst bij het passen van mn jurk de haakjes bij de buik net iets strakker gezet. Niet alles hoeft op hetzelfde haakje te staan, wat ik niet wist.
Dan zit ie wel goed. Ik had em niet via internet besteld hoor, als ik niet van te voren dezelfde maat in de winkel aangehad had.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards