collapse

Auteur Topic: Gel/acrylnagels Omgeving Delft/nootdorp  (gelezen 8289 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Gel/acrylnagels Omgeving Delft/nootdorp
« Gepost op: 20 augustus 2008, 16:56:01 »
Ik wil graag gel of acrylnagels laten zetten, maar ben héél bang bij een verkeerde nagelstudio te belanden, waardoor ik lelijke nagels zou hebben op mijn bruiloft... Ik woon nog niet zo lang in deze buurt, en heb geen vriendinnen die kunstnagels hebben, dus weet niet zo goed waar ik moet beginnen..  :blink:
Help!!!

Rembo26

  • Gast
Gel/acrylnagels Omgeving Delft/nootdorp
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2008, 20:35:41 »
Ik heb dus hetzelfde probleem! Woon namelijk in Den Haag en was ook op zoek naar een nagelstudio in Den Haag, Rijswijk of Delft.
Heb er nu eentje in Den Haag gevonden waar ik zaterdag heen ga om ze te laten zetten. Wil namelijk een keertje uitproberen voor de bruiloft en dan een dag van tevoren laten opvullen. Als het niet bevalt dan kan ik altijd nog naar een andere gaan. Zou wel opschieten met een afspraak maken want het schijnt overal heel druk te zijn....

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Gel/acrylnagels Omgeving Delft/nootdorp
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2008, 20:44:05 »
Probleem is dat ik geen tijd heb in de week voor de bruiloft om nog eens te gaan, dus 't moet zo'n anderhalve week van te voren, en dan in 1x goed...
Laat ff weten hoe het jou bevalt, wil je..? Dan vertrouw ik op jouw oordeel :biggrin:

Rembo26

  • Gast
Gel/acrylnagels Omgeving Delft/nootdorp
« Reactie #3 Gepost op: 20 augustus 2008, 20:48:10 »
Is goed. Zal als ik geweest ben proberen een foto ervan te maken want dan kan je het zelf zien.
Zie dat je 19 september gaat trouwen....ik ook! Waar trouw jij?

AnnaD

  • Gast
Gel/acrylnagels Omgeving Delft/nootdorp
« Reactie #4 Gepost op: 20 augustus 2008, 21:10:30 »
[quote name=\'Rembo26\' post=\'175749\' date=\'20 August 2008, 20:35\']Ik heb dus hetzelfde probleem! Woon namelijk in Den Haag en was ook op zoek naar een nagelstudio in Den Haag, Rijswijk of Delft.
Heb er nu eentje in Den Haag gevonden waar ik zaterdag heen ga om ze te laten zetten. Wil namelijk een keertje uitproberen voor de bruiloft en dan een dag van tevoren laten opvullen. Als het niet bevalt dan kan ik altijd nog naar een andere gaan. Zou wel opschieten met een afspraak maken want het schijnt overal heel druk te zijn....[/quote]

Ik heb al redelijk vaak kunstnagels gehad en ik moet zeggen, de eerste keer zitten ze altijd het mooist, zeker als je witte tips neemt. De tips worden namelijk op je eigen nagel geplakt en groeien dus uit, en op een gegeven moment krijg je dus ruimte tussen de tip en het einde van je nagelbed. Dat staat niet zo mooi. Dus ik weet niet wanneer je gaat trouwen, maar als dat nog wel even duurt zou ik ze voor je bruiloft er af laten halen en helemaal opnieuw laten zetten. Maar da's mijn 2 centjes, hoor :wink:

Rembo26

  • Gast
Gel/acrylnagels Omgeving Delft/nootdorp
« Reactie #5 Gepost op: 20 augustus 2008, 21:24:16 »
Ik ga 19 september trouwen. Dus over een week of 4...
Nou weet ik dus helemaal niet meer wat ik moet doen.

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Gel/acrylnagels Omgeving Delft/nootdorp
« Reactie #6 Gepost op: 20 augustus 2008, 21:36:38 »
hihi! Ja, lastig, he, dit soort dingen..?!
Uit ervaring weet ik dat de eerste keer opvullen ook nog gewoon netjes is, hoor! Je gaat het pas zien als ze hééél goed blijven zitten, en je voor een tweede en derde keer gaat opvullen. Dan wordt het echt niet mooi meer.. Maar als je twijfelt moet je t gewoon vragen :)
Ik ben benieuwd naar de foto's!!

Wij trouwen in Spijkenisse. Ik kom zelf uit die omgeving, en het grootste deel van mijn familie en vrienden woont er nog steeds :biggrin: Feest is wel in Nootdorp :)

AnnaD

  • Gast
Gel/acrylnagels Omgeving Delft/nootdorp
« Reactie #7 Gepost op: 20 augustus 2008, 21:50:26 »
Wat je misschien kan doen is vragen of ze de tip iets verder op je nagel plakt dan gewoonlijk het geval is, zodat je zeker weet dat ze voor je bruiloft nog mooi zitten? Maar inderdaad, de eerste keer opvullen was bij mij ook altijd nog mooi hoor. Ik dacht dat je misschien pas over een paar maanden ging trouwen en je nagels gewoon bij wilde houden :)
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2008, 21:50:48 door AnnaD »

Rembo26

  • Gast
Gel/acrylnagels Omgeving Delft/nootdorp
« Reactie #8 Gepost op: 24 augustus 2008, 17:18:30 »
Heb gisteren mijn nagels laten doen bij City-nails in Den Haag en het ziet er erg mooi uit. Heel natuurlijk omdat ik ze niet te lang en rond heb laten vijlen... Ben er helemaal happy mee!!

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Gel/acrylnagels Omgeving Delft/nootdorp
« Reactie #9 Gepost op: 11 september 2008, 09:00:00 »
@ Rembo26: wanneer moeten je nagels weer bijgewerkt worden..???
Spannend, hoor. Ben je er wel nog steeds blij mee??

Ik had uiteindelijk een afspraak gemaakt bij een nagelstudiootje in Delft waar ik toevallig op stuitte, maar die heb ik net maar weer afgebeld, hahaha! Had er toch niet echt een goed gevoel over, dus ga nu maar naturel (wel met een lakje, maar meer ook niet). Heb afgelopen weekend mijn nagels 'kort' geknipt, mooi gevijld, dus eind volgende week zien ze er gewoon mooi uit. Mooi natuurlijke lak gekocht; moet goedkomen :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 11 september 2008, 09:00:36 door _mirjam_ »

Margy

  • Gast
Gel/acrylnagels Omgeving Delft/nootdorp
« Reactie #10 Gepost op: 11 september 2008, 11:04:06 »
ik, als nagelstyliste zelf raad aan zo kort mogelijk op de bruiloft te komen
je kan ze stoten vd zenuwen en breken, ikzelf heb ze de dag ervoor gedaan
raad wel aan ze NIET hoger te plaatsen, dan is het hele geheel van 2/3e roze nagelbed en de rest vrije top kwijt
en ziet het r ook lelijk en onnatuurlijk (lees onprof.) uit
ken wel een HELE goede in haarlem!
meisje heb al jaaaaaaaaaren ervaring en is gewoon GOED !

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Gel/acrylnagels Omgeving Delft/nootdorp
« Reactie #11 Gepost op: 11 september 2008, 11:09:33 »
[quote name=\'Margy\' post=\'178815\' date=\'11 September 2008, 11:04\']ik, als nagelstyliste zelf raad aan zo kort mogelijk op de bruiloft te komen
je kan ze stoten vd zenuwen en breken, ikzelf heb ze de dag ervoor gedaan
(...)
ken wel een HELE goede in haarlem!
meisje heb al jaaaaaaaaaren ervaring en is gewoon GOED ![/quote]
In een ideale wereld..... hahaha!
Grapje. ik had het eigenlijk best wel gewild, hoor, maar ik moet de dag voor de bruiloft nog gewoon werken, dus ik zit wat krap in mijn tijd. Dan moet ik 's avonds naar mijn mama gebracht worden, dus heb ik ook geen tijd voor wat anders, en eigenlijk wil ik die avond gewoon rust (voor zover me dat lukt, hihi). Dus dan maar geen nagel-toestanden. Kan er niet van wakker liggen, hoor :)
En Haarlem vind ik dan toch weer net te ver weg :biggrin: Wel een fijne tip voor de dames die uit die omgeving komen, en nog zoekende zijn... :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards