Alles over trouwen > Trouwlocaties

Trouwen In Het Buitenland

<< < (2/64) > >>

* Marij *:
[quote name=\'Thora&Neanie\' date=\'23 May 2005, 19:38\']Er zijn hier bruidjes die trouwen in België, van mij uit gezien is dat in het buitenland :wink:

Een oom en tante van mijn vriend zijn getrouwd op een of ander eiland, maar ik heb geen idee hoe ze dat geregeld hadden
[post=\"29125\"][/post][/quote]

Haha ja  :laugh:  mocht je interesse hebben om in belgië te trouwen dan geef je maar een gilletje hoor  :tongue:

We zoeken wel een leuk plekje uit  :wink:

Sjakie:
Kan je helaas niet helpen met eigen ervaringen of ervaringen uit mijn omgeving, maar heb je al op deze pagina gekeken?

Of anders op www.worldwideweddings.nl! :)

Vampie:
[quote name=\'*Nikki*\' date=\'19 May 2005, 15:04\'][font=\"Courier\"]Ben je of ken je iemand die getrouwd is in het buitenland?

Vertel hier hoe het geregeld is?

Waar ben je getrouwd?

Waar je dat hebt geregeld?

En hoe het allemaal was !!

Foto's altijd welkom :laugh: [/font]
[post=\"28208\"][/post][/quote]


Hoi Nikki,

Ik heb me net ingeschreven en het verbaasd mij ook dat weinigen in het buitenland trouwen. Ik ga zelf in september trouwen in Griekenland, dus mocht je het een en ander willen weten dan kan je mij altijd mailen.

Thora&Neanie:
Als je in het buitenland trouwt moet je wel rekening houden met de gewoontes en gebruiken (normen en waarden :police: ) van het land waar je bent natuurlijk!

Las dit net op de site van @Home:


--- Citaat ---Bruidspaar beboet voor kussen in openbaar

21 september 2005, 13:13:04

NEW DELHI (ANP) - Een Israëlisch bruidspaar heeft in India een boete van 20 euro gekregen voor kussen in het openbaar. Dat meldden Indiase media woensdag.

Het stel ontmoette elkaar in India en wilde trouwen volgens een traditionele hindoeceremonie. Na de plechtigheid kusten ze elkaar, maar de priesters, die nog religieuze teksten aan het zingen waren, voelden zich daardoor beledigd. Ze klaagden het kersverse bruidspaar aan voor hun ,,obscene daad''. De Indiase rechtbank stelde de priesters in het gelijk en gaf het koppel een boete van 20 euro.
--- Einde van citaat ---



Hmmm Vampie is inmiddels getrouwd in Griekenland en ik geloof ook al weer terug...
Cindy ik weet niet of je dit ziet, maar Van Harte Gefeliciteerd!

prinsesje:
hahahaha, wat een grap, dat bericht! Het zal je maar overkomen zeg! :biggrin:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie