collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 795042 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #375 Gepost op: 17 september 2012, 08:35:44 »
Nee je mag er 4 in totaal!
Dus 2 per persoon.
Maar het kan dus ook zo zijn dat jij er 3 pakt en je AS maar 1 of andersom!

En wat zou je allemaal nog meer geregeld willen hebben?

Wij hebben nu een to do list gemaakt, tijd terug al en daar hebben we deadlines bij gezet en daarmee hebben we een nieuwe lijst gemaakt op volgorde van deadline.
Wel erg prettig.. Ook kijk ik in bladen en op sites om te zien of we nog dingen erbij moeten zetten, kunnen kleine dingen zijn maar wel belangrijk voor ons. Die zetten we er dan ook tussen!
Zo weet ik zeker dat ik niets ga vergeten of ergens te laat mee ben!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #376 Gepost op: 17 september 2012, 09:35:14 »
Ik heb toch even een mailtje naar de gemeente gestuurd, een kennis van ons gaf aan dat je maximaal 4 per persoon mag, ik vind het nogal raar want ik weet niet bete dan 4 in totaal.. net zoals jij zegt miseagle.

Nou ik weet niet wat ik concreet allemaal al geregeld wil hebben maar als iemand mij vraagt, heb je je auto al, getuige, bloemen, kaart.. wordt ik toch lichtelijk zenuwachtig haha
Ik heb zonet wel mijn visagie vastgelegd..

Zo'n lijstje is slim.. moet ik ook eens gaan maken!

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #377 Gepost op: 17 september 2012, 10:19:20 »
Je kaart hoef je echt nog niet te hebben en bloemen ook niet! Zo'n boeket kan toch pas kort voor de bruiloft gemaakt worden en een kaart stuur je ook pas een aantal maanden ervoor!
Een auto..tsjah daar kun je al naar gaan zoeken inderdaad maar vrienden van ons hebben die ook pas 3 mnd voor hun bruiloft geregeld! Getuigen heb je nodig als je in ondertrouw gaat maar kun je tot 2 weken voor je bruiloft doen..

Dus no worries!
Mensen willen je waarschijnlijk allemaal maar meehelpen en hebben niet door dat jij erdoor in de stress raakt :wink:

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #378 Gepost op: 18 september 2012, 11:46:17 »
zoooo, daar ben ik ook weer eens... ben de afgelopen tijd druk geweest met de bruiloft van mijn nicht...wasceremoniemeester...was super leuk om te doen..wel vermoeiend, maar de dag (afgelopen vrijdag) is super verlopen.... Nu hebben we alle organisatiedingetjes achter de rug (ook buurtfeest en zo georganiseerd) dus nu is het tijd om verder te gaan met onze eigen bruiloft:-)

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #379 Gepost op: 18 september 2012, 12:32:16 »
@Tol, welcome back.. Ben zelf ook lang weggeweest!
Mijn ervaring als CM was slecht maar ligt misschien aan t bruidspaar :wink:
Ook de bruid klaagt nu erover dat ze helemaal niet heeft kunnen genieten (terwijl ze echt niets hoefde te doen behalve.. heeft ook veel tijd overal tussen gehad dus geen haast ofzo!) Maar goed, zij is sowieso vd klaag  :ph34r:

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #380 Gepost op: 18 september 2012, 15:16:15 »
Wat leuk TOl!!

Hebben jullie al een trouwauto geregeld?

WIj zijn al een tijdje aan het rondkijken, hadden een leuke en goedkope gezien via een garage maar die garanderen niet dat de auto er nog is op onze trouwdag dus dat vind ik geen geruststellende gedachte.
WIj willen niet meer uit geven dan 500 euro maar dat lijkt nogal lastig:(
Dus ik ben benieuwd of jullie al wat hebben gevonden!

Yvon83

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #381 Gepost op: 18 september 2012, 17:52:42 »
Mijn vriend heeft gisteren onze trouwauto weer aan de praat gekregen. Hij heeft hem helemaal gerestaureerd en opnieuw laten spuiten.. Nu moet alleen de electra nog goed aangesloten worden. Hij heeft een goudkleurige kever :biggrin:

bvandenberg

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #382 Gepost op: 19 september 2012, 15:47:28 »
wij hebben onze auto bij citrouw uit dordrecht, een citroen ds snoek met bestuurder voor 3 uur vragen zij rond de 250,- incl 50 km vanaf vertrekpunt dus geen voorrij kosten ofzo .... wij waren er echt SUPER blij mee :-)

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #383 Gepost op: 20 september 2012, 15:27:50 »
Onze trouwauto wordt waarschijnlijk de net volledig gerestaureerde oldtimer van mijn schoonvader.

Aanstaande dinsdag is er een Bruidsbeurs bij Stroombroek in Braamt. Zijn er nog meer dames die er heen gaan?? Ik ga wel met mn zus, moeder en schoonmoeder. Lijkt me een gezellig avondje en heb er veel zin in! Volgende week zaterdag heb ik de eerste afspraak voor het passen van jurken, heb hier zoooo veel zin in :-) vind het helemaal leuk maar ook heeel erg spannend..

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #384 Gepost op: 20 september 2012, 16:22:51 »
Ga ik niet heen, weet niet eens waar t ligt :P

Wij besteden onze tijd nu voornamelijk aan de band die we nog zoeken!

Verder ga ik 20 oktober pas passen maar heb er zooooo'n zin in!
Neem mn moeder en schoonmoeder mee..
Hoop DE jurk 's ochtends al te vinden dan kunnen we t mooi vieren!
Neem denk ik lekkere fles bubbelwijn mee met wat plastic glazen om het te vieren mocht ik hem vinden hihi...

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #385 Gepost op: 20 september 2012, 16:31:56 »
Whaha het ligt in de Achterhoek ;-)

De zoektocht naar een band is ons bespaard, onze ceremoniemeester en beste vriend van mijn AS is DJ. Hij draait zelf niet op onze bruiloft, maar één van zijn medewerkers. Helemaal leuk :-)

Ik heb 2 afspraken staan, ivm vakantie zit er twee weken tussen, maar heb ik wel rustig de tijd om na te denken! Ik ga 29 september naar Prinses in Apeldoorn en 13 oktober naar Honeymoonshop in Rotterdam. Ik hoop iddn ook echt mijn droomjurk te vinden en HET gevoel te krijgen bij een jurk! Heb ook zo veel zin om te gaan!! Wat een leuk idee een fles bubbels mee!! Kun je meteen proosten!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #386 Gepost op: 20 september 2012, 16:41:24 »
Ja wij hadden ook een bevriend iemand die wilde draaien maar willen toch liever een band haha.
Ach ja, komt goed!
Ben ervan overtuigd dat we na het weekend van 28 sept. er 1 hebben ;)

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #387 Gepost op: 20 september 2012, 16:49:44 »
Hebben wij ook wel over gedacht, maar qua budget waren we er sneln uit ;-)

Ben benieuwd! Komt vast goed en dan kun je die ook van je lijstje strepen!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #388 Gepost op: 20 september 2012, 18:31:39 »
Ja wij blijven wel binnen ons budget nu hoor, hadden in t budget 650 voor dj en 300 voor bandje gereserveerd.. Was nog in de beginselen. Dus nu doen we dat bij elkaar en is het 950.
Daar heb je nog geen band voor, maar uit andere potjes besparen we ook al enorm veel geld dus kon dat ook bij de band!
Had er gewoon mn zinnen op gezet, vooral ook na de bruiloft van de vrienden van ons..
Zij hadden een DJ en dat was best leuk, maar ik wilde toch iets anders..
En toen we mn pa en onze CM hoorde over een bepaald bandje leek ons dat toch gaver.

En het was te realiseren dus ja...
Komt ook goed!
Weet ik zeker... =D

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #389 Gepost op: 20 september 2012, 19:10:41 »
Wat leuk zeg dat meerdere een auto via via hebben die dan ook nog zelf wordt opgelapt!

Wij zoeken nog steeds verder..

Mo: ik zou eerst ook naar apeldoorn gaan , schijnt goed te zijn! succes met je pas afspraken!

misseagle: jou pas datum komt ook steeds dichterbij.. leuk!!

bianca: jou auto is zeker voor een leuk prijsje!!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #390 Gepost op: 20 september 2012, 20:56:27 »
hey allemaal..

Iedereen is nog steeds lekker aan het regelen en zoeken lees ik..
Dat binnen budget blijven is echt zo moeilijk.We hebben nu besloten om toch nog eens kritisch naar de gastenlijst te kijken voor de feestavond en hierin te gaan schrappen..

Gisteren trouwens een hilarische avond gehad. Ik was bij mijn vriendinnetje waar mijn korte jurk hangt en wilde hem weer even zien. Dus ook maar gelijk aangetrokken, en even alvast ingedanst. Hilarisch. Had ik even nodig na alle emotie van de laatste dagen.
En ik weet nu zeker dat ik de jurk ga combineren met zwarte accessoires..

Verder weinig nieuws..


misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #391 Gepost op: 21 september 2012, 07:28:50 »
Ik moet zeggen dat t ons wel lukt binnen budget blijven.
Al geldt dat niet voor de "losse" onderdelen. Sommige onderdelen zijn duurder geworden, zoals de muziek (band ipv dj) maar andere onderdelen zijn weer goedkoper. Ook hadden we zeer ruim gebudgetteerd uiteindelijk..

We hebben ook 30 mensen meer op onze gastenlijst dan we van te voren dachten.
Dit komt omdat mn AS doorgaat met het voetbal en dus het hele cp team uit (moet) nodigt (nodigen).
Maar we zullen zien.. hij is nog niet definitief, de kaarten zijn nog niet gestuurd ;)

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #392 Gepost op: 21 september 2012, 10:09:53 »
@mo, ik had juist niet zo'n goede ervaring bij Prinses in Apeldoorn, had niet echt het idee dat ze begrepen wat ik zocht en vond de kwaliteit van de jurken daar ook niet heel erg goed.. Ze zagen er een beetje 'goedkoop' uit en de modellen van de plaatjes die ik mee had genomen hadden ze niet maar wel een soort namaak?? (bijv. een jurk van  cymbeline, die ik dezelfde dag nog in een andere winkel heb aangehad, je zag echt duidelijk kwaliteitsverschil tussen de echte en de neppe)
Mijn ervaring in Zutphen bij Maricovers was veel beter, maar misschien pakt het voor jou heel anders uit en vindt je daar wel je droomjurk! Ben benieuwd naar jou ervaring bij Prinses.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #393 Gepost op: 21 september 2012, 21:19:44 »
oeh... ik heb vandaag al enkele boudoir foto's in de mail gekregen..
Echt super mooi geworden. Dus ik kan niet wachten tot ik de dvd met de rest krijg ...

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #394 Gepost op: 22 september 2012, 07:40:52 »
oeh... ik heb vandaag al enkele boudoir foto's in de mail gekregen..
Echt super mooi geworden. Dus ik kan niet wachten tot ik de dvd met de rest krijg ...

Snap ik! Echt een heeeeel gaaf cadeau!
Ik moet maar eens goed over de mijne nadenken....

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #395 Gepost op: 22 september 2012, 09:23:32 »
Marlie: Hoe is het nu met je?
         
 Wij heben ook wat problemen om binnen ons budget te blijven, gelukkig hebben we ruimte om goed te sparen.
Gister kregen we een leuke mee valler van 500 euro dus dat kan mooi weer bij ons budget!

Het afvallen gaat hier eindelijk goed! ik ben nu 2 kilo afgevallen, nog 3 te gaan! dus dat moet lukken!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #396 Gepost op: 24 september 2012, 10:56:26 »
Trouwforum deed het bij mij een paar dagen niet, maar hier ben ik weer :-)
Wij hebben tot nu toe niet echt moeite om binnen het budget te blijven. Lukt heel goed, besparen op veel onderdelen en tot nu toe worden alleen de ringen duurder.. Die gaan we morgen trouwens kopen!!! Echt zoveel zin in! Wij hadden al gekeken en we waren er eigenlijk al uit welke ring het moest worden, maar ik zat een kortingsactie bij Siebel af te wachten. En ja hoor nu is het zover, deze week trouwringen week met 50% korting op de 2e ring. Scheelt echt een hoop! Dus vorige week nog een keer gaan kijken of het ze echt waren en ja hoor (nog steeds) helemaal verliefd op de ringen en nu gaan we ze morgen dus kopen!!! Door die actie vallen ze nog steeds niet binnen ons budget dat we gesteld hadden voor de ringen, maar aangezien we toch op andere fronten besparen gaan we het gewoon doen!

@Jorien26 Ik ben benieuwd, hoor eigenlijk alleen goede verhalen over Prinses.. Ik ga er gewoon vol vertrouwen naar toe en heb toch nog een tweede afspraak staan in Rotterdam, dus kan het dan goed vergelijken. Wel jammer dat er twee weken tussen zit maar dat komt best goed! Heb er echt helemaal zin in! 

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #397 Gepost op: 24 september 2012, 15:01:24 »
@ mo,  wat fijn dat je je droomringen op deze manier dus tegen een zachter prijsje kan kopen..Dat is weer mooi meegenomen. Soms is het het inderdaad echt waard om even te wachten..

@ flower, wat lief dat je er naar vraagt. Het gaat wel goed hoor. Al met al is het goed dat ze is gegaan. Vorige week dinsdag ebben we haar begraven en dat was een heel mooi afscheid..

@ miss eagle, hoho herkenbaar, en zo wordt de gastenlijst steeds langer. Maar we blijven nog steeds rond de 100. Vriendlief noemde de gastenlijst een levend ding...blijft veranderen.. En dat klopt wel.

Zaterdag hebben we een loveshoot gedaan met onze fotograaf. En wauw..we hebben er volledig voor 150% vertrouwen in, Wat eenmooie foto's heeft ze gemaakt.
Ik zal een linkje plaatsen naar de foto's op haar site.. Ik bene r zooo blij mee!!

http://astrid-fotografie.nl/blog/astrid/?p=2798

hopelijk doet de link het zo... weet niet zo goed hoe di nu allemaal werkt op de nieuwe site..

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #398 Gepost op: 24 september 2012, 15:39:14 »
Wauw wat een mooie foto's Marlie en wat een mooi stel zijn jullie!! Wij krijgen ook een pre-weddingshoot bij onze fotograaf, wij stellen hem (mede omdat ik nogal aan het afvallen ben) uit tot ergens in maart ofzo. Met jullie foto's komt het echt helemaal goed, deze zijn al zo mooi  :applaus:

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #399 Gepost op: 24 september 2012, 17:02:25 »
Tsjah ik vind het lastig met de gastenlijst hoor, als we niet heel t team uitnodigen zitten we ook rond de 100.. Iets wat we eigenlijk al wel bedacht dat t rond die koers zou zijn..
120 was de max.. Nou zitten we dus nu overheen.
Moet nog even goed mn best doen om mn AS te overtuigen dat we ze niet allemaal moeten uitnodigen, daar heb ik ook helemala geen zin in. Heb niets met de staf en sommige spelers, evenals mn AS die heeft ook niet met iedereen iets.. dus ja, waarom dan uitnodigen? Omdat het moet?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards