collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 795043 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #750 Gepost op: 1 november 2012, 11:32:40 »
Leuk bianca, en gefeliciteerd!!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #751 Gepost op: 1 november 2012, 11:43:31 »
Gefeliciteerd Bianca!

Wij gaan volgende maand (:D) in ondertrouw, Daarna gaan we naar Gouda om het dossier in te leveren en een trouwboekje te kiezen en te betalen, en daarna gaan we bij mijn ouders eten, Mijn moeder wil dan graag koken voor ons!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #752 Gepost op: 1 november 2012, 12:00:22 »
Mooi vooruitzicht Dees..Wij hebben niks bijzonders gemaakt van onze ondertrouw... vond het ook heel bijzonder dat we wel veel felicitaties kregen en een bos bloemen van schoonouders.. Die leken het bijzonderder te vinden dan wijzelf, haha

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #753 Gepost op: 1 november 2012, 12:16:33 »
Nou wij maken er ook geen groot feest van hoor, maar mijn moeder vind het wel heel leuk om dan voor ons te koken, en wij eten graag bij mijn ouders, dus win-win :P

BiancaIngmar

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #754 Gepost op: 1 november 2012, 12:56:46 »
Zoveel hoeven jullie er nou ook niet van te maken hoor. Collega heeft een paar foto's gemaakt. 's Avonds hadden wij wederzijdse ouders, broertje AS en buren op visite. Wilde het ook klein houden.

AS houdt niet van taart; helaas, wil dus ook geen bruidstaart, en ik wel. Als compromis daarom maar besloten om tijdens mijn taarten decoreren workshop een ondertrouwtaart te maken en die te serveren bij de koffie. En in plaats van tijdens de bruiloft de bruidstaart aan te snijden, hebben wij gisteren dit momentje gedaan. Ik vond de taart wel lekker, maar wel errrrrrg zoet.

Ik heb van AS een dinner voor 2 gehad, heel lief en lekker. Lekker eten doe ik bijna altijd (as is kok) :biggrin: ;)

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #755 Gepost op: 1 november 2012, 23:27:55 »
Morgen in ondertrouw!  :applaus:
Heb er zin in!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #756 Gepost op: 1 november 2012, 23:29:37 »
Morgen in ondertrouw!  :applaus:
Heb er zin in!

heeeel veel plezier morgen!!!

BiancaIngmar

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #757 Gepost op: 2 november 2012, 01:12:27 »
@Jorien. Heel veel plezier vandaag met de ondertrouw!

suus098

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #758 Gepost op: 2 november 2012, 07:49:45 »
Fijne dag vandaag! Weer een stapje dichter bij je huwelijk!

bvandenberg

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #759 Gepost op: 2 november 2012, 07:55:49 »
Gisteren mijn verwen avond gehad ..... lekker haartjes laten doen en make up ....daarna jurken passen ....en nu helemaal   :heart: op 1 bepaalde jurk ......zo HAPPY

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #760 Gepost op: 2 november 2012, 09:54:48 »
@bianca heb je een foto gemaakt????

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #761 Gepost op: 2 november 2012, 10:14:42 »
gefeliciteerd Jorien met de ondertrouw..geniet van vandaaag

En Bianca, leuk dat je zo'n leuke verwenavond hebt gehad...
En verliefd geworden op een jurk.. ook gekocht?
En inderdaad ... foto's :)

jootje22

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #762 Gepost op: 2 november 2012, 12:43:25 »
Zodadelijk om 14:00 uur gaan we ook in ondertrouw, vandaag wonen we 5 jaar samen!
Vanavond moet ik competitie spelen dus gaan we morgenavond lekker uit eten en naar de film.
Zondag gaan we naar de L&M beurs in Den Bosch dus een kei leuk weekendje voor de boeg.

Voor de huwelijksreis ben ik ook nog steeds aan het snuffelen. Wij gaan ieder jaar in mei naar
een ander Grieks eiland toe, waarschijnlijk wordt het nu Kreta, zijn we nog niet geweest.

@Jorien, jij ook gefeliciteerd met je ondertrouw vandaag.

Zoals beloofd staan de foto's van mijn jurk op de mail, gisteren weer aangehad bij mijn moeder.
Ik ben er nog steeds heel happy mee.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #763 Gepost op: 2 november 2012, 15:51:25 »
@Jorien & Jootje, gefeliciteerd met de ondertrouw!!

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #764 Gepost op: 2 november 2012, 18:30:25 »
Gefeliciteerd met jullie ondertrouw allebei :D Hebben jullie een leuke dag gehad? Hoeveel uur staat er bij jullie werk trouwens voor ondertrouw? Hier maar 4 uur.. Dacht altijd dat het een hele dag was..

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #765 Gepost op: 2 november 2012, 19:37:18 »
bij ons helemaalniks..Voor het trouwen krijg je 2 dagen..

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #766 Gepost op: 2 november 2012, 23:03:33 »
hey ladies ! een van jullie heeft hier laatst een internetten laatst van een webwinkel was je goedkoop  trouw dingen kunt kopen... kan hem niet vinden... moet nog zoek naar een hoepel.... En hoe weten jullie nou wat voor maat torselet je nodig hebt... Ik weet niet hoe ik er een kan zoeken op marktplaats of zo terwijl.ik.nu mijn maten van volgend jaar nog nniet weet...

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #767 Gepost op: 2 november 2012, 23:08:37 »
hey ladies ! een van jullie heeft hier laatst een internetten laatst van een webwinkel was je goedkoop  trouw dingen kunt kopen... kan hem niet vinden... moet nog zoek naar een hoepel.... En hoe weten jullie nou wat voor maat torselet je nodig hebt... Ik weet niet hoe ik er een kan zoeken op marktplaats of zo terwijl.ik.nu mijn maten van volgend jaar nog nniet weet...

lightinthebox
trouwoutlet
 dat zijn 2 winkels die bij mij te binnen schieten.

Heb je geen torselet aangehad met het passen van je jurk? Een torselet zou k niet zo snel over internet kopen, maar dat komt omdat ik een cup kleiner heb dan bij mn bh's

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #768 Gepost op: 2 november 2012, 23:32:12 »
Ik ben nu natuurlijk nog druk met afvallen dus.heb nu wel een aan gehad maar weet niet o
Wat ik straks dan voor een maat heb...  :-)

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #769 Gepost op: 3 november 2012, 00:03:24 »
Ik ben nu natuurlijk nog druk met afvallen dus.heb nu wel een aan gehad maar weet niet o
Wat ik straks dan voor een maat heb...  :-)

Dan zou ik toch echt wachten tot je op gewicht bent, het geeft vorm aan je jurk dus het moet wel goed zitten

BiancaIngmar

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #770 Gepost op: 3 november 2012, 01:36:42 »
@Jootje, nog gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

jootje22

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #771 Gepost op: 3 november 2012, 13:51:46 »
hey ladies ! een van jullie heeft hier laatst een internetten laatst van een webwinkel was je goedkoop  trouw dingen kunt kopen... kan hem niet vinden... moet nog zoek naar een hoepel.... En hoe weten jullie nou wat voor maat torselet je nodig hebt... Ik weet niet hoe ik er een kan zoeken op marktplaats of zo terwijl.ik.nu mijn maten van volgend jaar nog nniet weet...

Ik heb mijn hoepel via www.bruid-online.nl gekocht. Heel snel in huis en hele mooie kwaliteit, niet duur.

Goh, ik heb nog geen reactie gehad op mijn jurk die ik op de mail heb gezet. Is ie zo lelijk?  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 3 november 2012, 13:53:41 door jootje22 »

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #772 Gepost op: 3 november 2012, 15:54:18 »
Hey meiden,

dank voor de felicitaties :-) en Jootje ook nog gefeliciteerd met jullie ondertrouw!! Jullie ook een leuke dag gehad?

Bij ons was het erg leuk, we zijn na de ondertrouw nog even de stad in geweest om te kijken naar trouwringen, daarna onze eerste officiele 'meeting' met onze CMs, was erg gezellig! 'S avonds kwamen onze ouders, broers en zussen en beste vrienden nog langs en hebben we het gevierd met mooie taartjes van de bakker waar we ook de bruidstaart willen laten maken, en champagne mocht natuurlijk ook niet ontbreken ;-) We zijn ook overladen met kado's had voor mij echt niet gehoeven maar wel heel leuk en lief!!

Ik heb wat fotootjes van de taartjes op de mail gezet!

Jootje in zal je jurk ook even gaan bekijken :-) ben benieuwd!

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #773 Gepost op: 3 november 2012, 15:59:32 »
zo even de mail doorgesnuffelt...
Jootje mooie jurk! Staat je heel erg mooi!
Bianca jij straalt ook helemaal in je jurk, hij is alleen niet helemaal mijn smaak maar hij staat je heel erg mooi!

Vandaag weer een leuk dagje, we zijn precies 8 jaar samen :-) dus lekker uit eten vanavond!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #774 Gepost op: 3 november 2012, 16:09:42 »
Jorien,
Wauw! Klinkt als een super leuk dagje..
En weer gefeliciteerd met jullie 8 jaar!

Mijn AS heeft voor ons dinsdagavond wat bedacht omdat we dan 1,5 jaar hebben.. stuk minder lang dus Haha...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards