collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 799065 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1550 Gepost op: 7 februari 2013, 22:36:09 »
Hallo meibruiden, wat fijn van het groene licht! Hoe gaat het nu verder? Moet ik wachten op een mailtje met het wachtwoord?

Wat betreft het kaartje: Wij zijn van plan 1 soort kaartje te laten drukken met alleen het tijdstip van de receptie. Bij de gasten voor de ceremonie (met ons erbij 18 mensen) doen we er een apart briefje bij. Precies dezelfde mensen zijn bij het diner, direct na de receptie op dezelfde lokatie, dus dat zetten we dan ook in het briefje voor de ceremoniegasten. Dus ons gedrukte kaartje bevat alleen de info over de receptie. Wij versturen ze ook in Maart. Mijn aanstaande is eindelijk begonnen met het ontwerp voor het kaartje, echt heel erg leuk, ben er heel blij mee! En het was romantischer dan gedacht, haha!

Tam1987, wat gaaf dat jullie nu in Thailand zijn en wat geweldig dat je aanstaande al geslaagd is voor zijn pak, te gek!!

Marlie, ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat degene die je als ceremoniemeester voor je had gezien heeft besloten het niet te doen. Aan de andere kant is het fijn dat ze zo eerlijk is. Ik denk dat je verder van huis bent als ze het toch doet, en jullie band verandert erdoor. Uit eigen ervaring weet ik helaas ook dat dat kan, dus dan is het prettiger dat ze het nu aangeeft en dat jullie dat gevaar niet lopen. Maar goed, ik snap dat je het jammer vindt. Is het als gelukt met de visa kaart?

Dees87, wat gaaf van je proefkapsel en make up!! Ik ga ook proberen binnenkort een date met mijn zus te prikken om te oefenen :)

Wij zijn trouwens nog bij een juwelier wezen kijken zodat M. kon ervaren hoe het voelt om een ring om te hebben. Hij wil het waarschijnlijk toch niet aangaan... Dat vind ik wel erg jammer, maar ik wil hem ook niet dwingen iets te doen wat hij absoluut niet wil. Zo wil hij bijvoorbeeld ook absoluut geen stropdas. Prima! Geen ring vind ik eerlijk gezegd wel iets minder leuk, ik vind het hem ook gewoon goed staan!

Oh ja, nog zoiets typisch! Wij willen heel graag proberen voor een kindje (dat wil ik al heeeeeel lang, maar mijn aanstaande is erg verstandig: eerst afstuderen en een baan, nu ben ik aan het solliciteren) en ik zit er veel mee in mijn hoofd, denk er veel aan. Toen vroeg een vriendin ineens:"Wanneer gaan jullie op huwelijksreis?" Ik: "Omdat we deze zomer met mijn schoonouders op vakantie gaan, willen we in het voorjaar van 2014 gaan." Zij weer:"maar dan zijn jullie dus misschien niet meer met zijn tweeën?" Ik keek haar even blanco aan, en snapte toen pas wat ze bedoelde. Wat stom!!! Helemaal niet aan die mogelijkheid gedacht! Terwijl ik er in mijn hoofd zoveel mee bezig ben... Echt heel stom. Nu ben ik echter helemaal in de war: wanneer moeten we nu gaan? We weten natuurlijk niet hoe snel ik zwanger word (als het lukt). Lastig, lastig!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1551 Gepost op: 7 februari 2013, 23:19:34 »
Wij willen ook graag een kindje, En wij hadden besloten dat we tot April de pil zouden slikken, nou ja ik dan! :P Maar ik heb weer zoveel last van de hormonen dat ikhem er vandaag uitgegooid heb, Dan maar op rantsoen ofzo :P

Nee hoor, we nemen wel voorzorgmaatregelen, maar de pil is er in ieder geval vast uit! Hoppa

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1552 Gepost op: 8 februari 2013, 05:28:23 »
Volgens Anastasi had ik nog wel 5-7 kilo speling! Maar daarom moet ik 2 weken voor de bruiloft nog wel een keer de jurk aandoen..

Ja das idd waar, das wel fijn! Geeft wat meer ruimte want ik geloof niet dat ik zó veel afval. Maar heb niet eens een weegschaal dus maar af en toe bij m'n mams kijken hoe het ervoor staat. Veter scheelt idd een hoop!

Marlie jij hebt 2 jurken? Wat leuk! Staan die ook allebei op de mail? Ben wel benieuwd!

Lily Rose ook lekker bezig dus! Jammer van de ring, maar het is ook zonde als jullie wel een ring voor hem aanschaffen en hij draagt hem nooit nietwaar? Hoewel ik dacht dat mijn lief ook geen ring zou willen en er uiteindelijk toch wel eentje wil. Maar wel zegt dat ie hem wrs weinig om heeft, maar we hebben stalen ringen dus vind dat weer iets minder zonde dan als je bv een dure gouden ring hebt. Hoop stiekem natuurlijk wel dat ie hem wel af en toe draagt!

Lily wel even lastig dan ja, zo plannen rondom de huwelijksreis! Ben je al wel gestopt met de pil? Is het een idee om na de bruiloft te stoppen, nog een half jaar te ontpillen en dus voorzorgsmaatregelen te nemen en dan voor het echie te gaan? Dan heb je wrs ook meer zekerheid over je baan, loop je hooguit met een dikkere buik op huwelijksreis. Weet niet wat jullie voor plannen hebben? Als je rond wilt reizen door Azië is dat misschien ook weer minder handig..

Dees ook gestopt, spannend! Hier nog even geen plannen. Ja m'n lief wil heel graag, maar ik zou volgend jaar nog graag een opleiding willen doen die jaar verluidt best zwaar is en 2 jaar duurt. Die wil ik graag afgerond hebben voordat we aan kindjes beginnen want zie het er zomaar niet meer van komen voorlopig als we het andersom doen. En liefst toch een vaste baan en een ander huis, dus nog best wat werk aan de winkel!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1553 Gepost op: 8 februari 2013, 05:45:34 »
Tsjah ik hoop ook dat ik nog 2 weken ervoor terug mag om hem nog bij te maken.
Want ja.. in een maand tijd (anderhalf) kan bij mij veel eraf gaan. Dus zeker meer dan 3kg!
En dan moet ik zeggen dat ik niet eens heel veel daaraan doe. Ik ga iig niet mijn levensstjil zoals ik hem nu heb stoppen.
Heb die levensstijl nu aangenomen ook omdat ik vond dat ik niet gezond leefde qua eten maar ook sporten.

En dat ik daarbij afval... heerlijk toch! Moet sowieso nog heel veel kwijt. Wil uiteindelijk naar de 70 en dan moet er dus nog 13.3 af.
Maar er is al 7.9 af dus komt goed uiteindelijk!

@kindjes krijgen; wij willen na de bruiloft stoppen met de pil.. ervoor nog niet omdat ik als ik zo doorga met mn pil ongesteld wordt op de bruiloft.. en nu kan ik het nog reguleren met de pil. Dus daarna stoppen we. En dan zien we wel hoe of wat!

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1554 Gepost op: 8 februari 2013, 09:34:43 »
Tam, ik wil nog wel meer afvallen, ben vorig jaar al 15 kwijt geraakt en zou nog wel 10 kwijt willen.. Ik val gelukkig heel gelijkmatig af, dus durf de gok wel te nemen om door te gaan met afvallen..

Kinderen, we willen sowieso eerst een huis kopen.. Daarbij heb ik altijd nog het idee dat kinderen een ver van mijn bed show is, ik zie mezelf niet echt met kinderen, kan het mezelf iig nog niet voorstellen. Vind het zo ook wel heerlijk, we kunnen lekker gaan en staan waar we willen.. En als ik dan van die mensen zie waarbij álles om hun kinderen draait en die nergens anders over kunnen praten, daar heb ik gewoon medelijden mee.. Maar goed, ik sta er nu ook nog niet voor open..

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1555 Gepost op: 8 februari 2013, 10:45:59 »
ja zoooo fijn dat ik hem dalijk weer even aan mag :-)
Hier ook een afvaller ik ben na mijn zwangerschap 15 kg aangekomen woog ineens 85 ben er nu 10 kwijt maar zou graag die laatste kilo's ook kwijt willen. Straks even vragen hoe veel ik nog mag schipperen. 
Hier is dus al een kindje een zoontje van 2 ik was destijds niet eens gestopt met de pil kids waren een ver van mijn bed show iets voor later. En toen ineens terwijl ik gewoon menstrueerde bleek ik al 10 weken zwanger. Nu kan ik me geen leven meer zonder hem voorstellen. Hier hopen we na de bruiloft voor nr 2 te gaan.

Dees mocht je nou zwanger zijn niet op rantsoen gaan hoor, je kindje heeft het hartstikke hard nodig.

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1556 Gepost op: 8 februari 2013, 15:20:17 »
 :applaus: :applaus:heb mijn jurk weer even aangehad geweldig :-) hij is zoo mooi nog steeds en hij was nog niet eens gestreken :-)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1557 Gepost op: 8 februari 2013, 17:15:14 »
@Tam hoe oud zijn jij en je AS? Bij mij was het ook ver van mijn bed show altijd maar ik ben na t trouwen 28 en mijn AS is dan 31. Dus op zich wil ik ook niet heel veel ouder zijn wanneer we ermee "beginnen".

@Kimmt, super fijn!!

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1558 Gepost op: 8 februari 2013, 17:57:31 »
Ik ben 26, maar m'n lief is 34 en in deze merk je het leeftijdsverschil dus goed... Ik wil eik niet nu al kindjes, maar hij wil geen oude vader worden dus das best ff lastig... Hij was liever gisteren papa dan vandaag.. Terwijl ik heel lang geen kids heb gewild, moet wel zeggen dat de balans langzaam doorslaat naar 'Ja denk het wel, maar nu nog niet.' Maar wanneer dan wel, geen idee, vind het best een heftige beslissing en vraag me af of ik daar al aan toe ben.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1559 Gepost op: 8 februari 2013, 18:04:59 »
@Tam, tsjah moet zeggen dat ik altijd heb geroepen dat ik geen kids wilde. Maar opeens borrelt het!!
Heel vreemd, misschien omdat ik idd al tegen de 30 loop dat mn klok tikt opeens haha. Heel gek.

En aan de ene kant wil ik nog veeeeel doen voordat er kids komen en aan de andere kant kan ik niet wachten.
Gek he!

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1560 Gepost op: 8 februari 2013, 20:21:01 »
Ik ben 26, maar m'n lief is 34 en in deze merk je het leeftijdsverschil dus goed... Ik wil eik niet nu al kindjes, maar hij wil geen oude vader worden dus das best ff lastig... Hij was liever gisteren papa dan vandaag.. Terwijl ik heel lang geen kids heb gewild, moet wel zeggen dat de balans langzaam doorslaat naar 'Ja denk het wel, maar nu nog niet.' Maar wanneer dan wel, geen idee, vind het best een heftige beslissing en vraag me af of ik daar al aan toe ben.

Oei dat is best lastig dat je daarin dan niet op 1 lijn ligt.. Ik kan me wel in zijn standpunt vinden, maar snap jou ook! Hier liggen we wel op 1 lijn gelukkig, van hem hoeft het nu ook nog niet en hij zou het geen ramp vinden als ze nooit komen.. Hij grapt wel eens dat hij achterloopt als ie weer een oud klasgenoot ziet met kinderen ;)

Mijn moeder had vroeger zoiets van: 'Als ze komen zou het mooi zijn, maar als het niet wil is dat ook geen ramp' en moet zeggen dat ik er ook wel zo in sta. Soms zie je van die programma's met stellen die al 5 jaar bezig zijn zwanger te worden en waarin hun hele relatie alleen nog maar draait om kinderen krijgen.. Vreselijk lijkt me dat!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1561 Gepost op: 8 februari 2013, 21:20:15 »
Haha kimmt nee hoor als ik zwanger zou zijn dan zou ik echt wel alles er aan doen om het kindje een mooie bunker te geven.

Wij hebben best een tijd getwijfeld met wel ofniet beginnen, zeker nu met de crisis maar we redden het en in de jaren 20 konden mensen t ook!! Maar eerst trouwen :D

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1562 Gepost op: 9 februari 2013, 09:55:19 »
@Yvon, wij hebben zelf ook dat we graag kinderen willen maar als t niet lukt.. Dan lukt het niet. Het is niet dat we zonder kinderen denken geen leuk leven te kunnen hebben, het is alleen nu onze wens en mocht die niet in vervulling gaan.. tsjah dan zal daar een reden voor zijn. Zo denk ik, maar ook dat kan veranderen haha aangezien ik zelf al zo veranderd ben :P

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1563 Gepost op: 9 februari 2013, 10:44:53 »
Zoo dames, eindelijk weer even tijd om te reageren.. Telkens wel meegelezen. Wij willen ook wel graag kinderen, maar niet meteen na de bruiloft. Ik vind op dit moment mijn paarden nog te belangrijk en zal daar dan toch in moeten minderen. Ik heb ook nog tijd zat, voel nog geen alarm bellen rinkelen maar het trekt me steeds meer.. Misschien dat we volgend jaar beginnen, maar eerder niet denk ik.

Dan nog even een update v.w.b. de stand van zaken rond de bruiloft. AS heeft zijn pak voor de 2e keer gepast en mee naar huis genomen! Hij hangt nu dus in de kast en ik mag niet kijken  :blink:

Vorige week hadden we de trouwkaarten besteld, kregen we gisteren de proefdruk binnen, hebben ze de naam van AS verkeerd geschreven terwijl we het zo duidelijk opgeschreven hadden  :angry: zijn ook nog een aantal andere aanpassingen die we willen doen, dus dat wordt weer een bezoekje aan de drukker, die niet op zaterdag of 's avonds open is..

Gisteren zijn we weer bij de feestlocatie geweest en hebben we het programma doorgesproken en ons vragenlijstje doorgenomen. Het gaat daar echt helemaal goedkomen heb er echt vertrouwen in :-)

Dan heb ik nog even een vraagje... Zijn er hier ook dames met schurende bovenbeentjes? Hoe gaan jullie dat oplossen onder je trouwjurk? Ik wil graag kousen ipv en panty en zit nu te denken om daar dan een broekje over te doen, maar eind mei kan het heel warm zijn en dan is dat misschien ook niet ideaal.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1564 Gepost op: 9 februari 2013, 11:48:03 »
Ik heb ook schurende bovenbenen..
Ga ook kousen kopen en geen panty.. van die mooie met zo'n randje.
Doe denk ik toch 'zo'n broekje aan... of oplossen met glijmiddel, dat adviseerde een vriendin van me!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1565 Gepost op: 9 februari 2013, 11:54:11 »
Ik denk dat ik ook voor een broekje ga hoor. Ik weet nog niet of het zo'n corrigerend broekje wordt of dat ik voor de gelegenheid een legging afknip. Ik heb nl een torselet en het broekje moet dus niet te hoog zijn, das irritant lijkt me.

Ik heb in het topic over schurende bovenbenen ook over glijmiddel gelezen, maar dan gaat mijn voorkeur naar een broekje, dat glijden lijkt me ook niet echt wat de hele dag...

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1566 Gepost op: 9 februari 2013, 12:00:09 »
Heb t wel eens geprobeerd en je voelt het niet glijden de hele dag hoor..
\Nadeel van legging afknippen vind ik dat hij dan gaat oprollen, tenminste dat doen ze bij mij altijd!

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1567 Gepost op: 9 februari 2013, 12:29:56 »
Hoi allemaal,
Hier ook een mei bruidje.
Onze dag staat gepland voor 18mei!

Ik heb me de afgelopen 2 dagen vermaakt met het teruglezen van dit hele topic.
Wat leuk om te lezen hoe jullie al die etappes naar de perfecte dag hebben doorlopen.
Ik begon me toch wel druk te maken dat we nog veel te weinig geregeld hadden voor dit moment maa als ik jullie planningen bekijk lopen wij mooi op schema.
Aanstaande roept steeds, dat komt allemaal wel, maar ik begin de druk inmiddels aardig te voelen.
Hopelijk kan ik hier af en toe van me afschrijven, maar vooral ook veel ideeën opdoen en delen!

Wat betreft de schurende bovenbenen waar jullie het over hebben, ik heb er ook last van.
Ik ga sowieso voor een broekje en misschien voor kousen op de momenten dat ik schoenen draag.
Een deel van de dag draag ik slippers onder mijn jurk en dan gaan kousen dus niet lukken!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1568 Gepost op: 9 februari 2013, 12:59:49 »
Welkom Ikseltje en veel plezier hier op het forum!

@ misseagle, ik ben dan van plan de legging tot halverwege mijn bovenbeen af te knippen zodat hij niet makkelijk omhoog kruipt. Ik ga nog e.e.a. uitproberen voor de grote dag, ik hoop ook dat het allemaal kan met jarretels en torselet.
Ik dacht daar eerst niet zo heel erg over na. Mijn torselet wil ik wel in de bruidfszaak kopen, om zeker te zijn dat hij bijvoorbeeld niet boven mijn jurk uitkomt. In eerste instantie dacht is, doe maar gewoon de goedkoopste, maar neig nu steeds meer naar toch iets moois en sexy... Hoe zit dat bij jullie?

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1569 Gepost op: 9 februari 2013, 13:38:27 »
Ikseltje Welkom!

Ook hier schurende bovenbenen, Maar ik ga er geen extra maatregelen voor nemen, Puur omdat ik niet zoveel zal lopen die dag, en ik bang ben dat je die extra broekrand gaat zien, Ik heb een torselet, en een slip, en dan hold ups, en zo moet het maar, Mocht het echt heel vervelend worden dan verzin ik er wel wat op of ik laat mn man de dag erna gewoon veel smeren :P

@mo, ik heb een heel mooi torselet bij mijn jurk gekregen, Winkelwaarde 100 euro, Ik denk dat ik het er niet aan uit had gegeven als ik deze er niet bij had gekregen, En ik weet niet of je een gangbare maat hebt, maar anders zou je ook eens op mp kunnen kijken. Ik vind ze nogal prijzig als je bedenkt dat je hem maar 1 keer draagt...

Oh dames 1 ding: Als je hold up kousen draagt, dan mag je die ochtend dus geen bodylotion gebruiken!!! Dan blijven ze namelijk niet zitten, Die tip kreeg ik vd week toen ik de kousen kocht ;)
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2013, 13:42:37 door dees87 »

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1570 Gepost op: 9 februari 2013, 14:16:36 »
@dees, Heb helaas niet echt een gangbare maat... maar kan altijd kijken! Al moet ik zeggen dat ik ook wel van het gemak ben en bang ben dat als ik het ergens anders vandaan haal, het bijv. te hoog is en boven mn jurk uitkomt ofzo. Dit zelfde geldt voor de hoepel. Als ik de goede maat hoepel heb, hoeft er niks van mn jurk af en dat vind ik heel belangrijk!

Fijn he al die cadeau's bij de jurk! Ik kreeg mn schoenen, echt superblij mee!!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1571 Gepost op: 9 februari 2013, 14:22:33 »
@dees, Heb helaas niet echt een gangbare maat... maar kan altijd kijken! Al moet ik zeggen dat ik ook wel van het gemak ben en bang ben dat als ik het ergens anders vandaan haal, het bijv. te hoog is en boven mn jurk uitkomt ofzo. Dit zelfde geldt voor de hoepel. Als ik de goede maat hoepel heb, hoeft er niks van mn jurk af en dat vind ik heel belangrijk!

Fijn he al die cadeau's bij de jurk! Ik kreeg mn schoenen, echt superblij mee!!

Ik heb ook niet echt een gangbare maat, dus was allang blij dat ik m dr bij kreeg, mijn hoepelrok kreeg ik er ook bij :P Schoenen heb ik later voor 20 euro gekocht bij van haren, en de slip voor 3.50 bij een livera met opheffingsuitverkoop.
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2013, 14:24:06 door dees87 »

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1572 Gepost op: 9 februari 2013, 14:32:00 »
Haha goed bezig!!! Ik loop die dag op de duurste schoenen ooit gedragen, €130,-!!!  :blink: Ik weet het, er zijn mensen die dat wel vaker voor schoenen uitgeven, maar ik dus niet  :blush:
Ik heb al soort van toegezegd gekregen dat ik een pashoepel mag kopen voor een paar tientjes. Dat scheelt dan ook weer! Ik koop idd ook gewoon ergens een leuk slipje dat er bij past en dan blijft het torselet het grootste euvel..
Moet dan ook nog kousen/jarratels, oorbellen en iets van pareltjes o.i.d. voor in mn haar

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1573 Gepost op: 9 februari 2013, 15:21:33 »
@Mo, geloof dat ik dat nergens nog voor uit heb gegeven qua kleding of schoenen hahaha..
Ja nu mn trouwjurk haha, maar dat betaal ik niet zelf :P

Denk dat mijn gympen voor 's avonds wel duur gaan zijn, mn pumps niet!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1574 Gepost op: 9 februari 2013, 15:26:05 »
Tja daar heb je zeker een punt... Zeker die jurk.....
Ik denk er trouwens over om te gokken mn schoenen de hele dag aan te houden, heb maar een klein hakje, iets van 3cm denk ik.. Dat moet ik toch wel volhouden?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards