collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 799068 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2300 Gepost op: 15 april 2013, 13:57:31 »
GRRRRRR..even een ego-post sorry..

Ik had hier nog een schoonheidsbon liggen, die ik een half jaar geleden had aangeschaft.. speciaal voor een behandeling voor het trouwen.. Huid in conditie brengen en wenkbrauwen bijwerken..
Bel ik net voor een afspraak, krijg ik echt een botte trien aan de lijn die me doodleuk verteld dat ik geen afspraak kan maken omdat ik niet inArnhem woon (in Nijmegen zijn geen salons die zijn aangesloten bij de Schoonheidsbon)
Dus ik vraag, "wat nu? "want ik heb wel een bon die gekoppeld is aan die salon..
"Tja, dan heb je pech!!"
Ik heb haar gezegd dat ik haar erg onbeschoft vond (haar toon was geirriteerd en onvriendelijk en ze was gewoonweg bot en kortaf)
HANGT ZE OP!!
Dat kan je toch niet maken!!Wat een .. :censored:...!! :angry:
Zo ik ben mijn boosheid voor nu ff kwijt..

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2301 Gepost op: 15 april 2013, 14:09:40 »
ohhhhhh echt marlie kan me je reactie zo goed voorstellen...... sommige mensen... :jawdrop:

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2302 Gepost op: 15 april 2013, 14:42:22 »
@marlie, op zulke momenten mag een EGO-post wel ff hoor... wat een belachelijke voorwaarde!! Wat zou hen het toch uit moeten maken waar je vandaan komt.. al kom je van de andere kant van het land, als jij betaald hebben zij jou die service maar te bieden... echt triest...
en nu?? Kun je niet bellen naar waar je de bon gekocht hebt?? kijken of zij iets voor je kunnen betekenen?? ik neem aan dat je HIER niet meer heen wilt???

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2303 Gepost op: 15 april 2013, 15:45:43 »
Nou Marlie daar ben je dan ook mooi klaar mee zeg! Pff belachelijk gewoon!
Ophangen omdat je zegt dat je haar onbeschoft vindt?! Dat kan echt niet!!

bvandenberg

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2304 Gepost op: 15 april 2013, 20:08:22 »
Ik gebruik ook mijn schoonheidsbon in een andere plaats dan mijn woonplaats .... En daar hebben ze geen probleem van gemaakt toen ik de afspraak maakte .... Echt belachelijk ...ik zou ook bellen naar de schoonheidsbon .... Of morgen nog eens bellen en dan hopen dat je iemand aan de lijn krijgt die wel normaal kan reageren ..... Suc6 ermee

Ik ga morgen voor m'n proef kapsel en make up ...daarna m'n jurk passen ...ben zo benieuwd hoe het eruit zal zien .....

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2305 Gepost op: 15 april 2013, 20:25:24 »
Oke ook van mij even een ego post... Heb een hele zware dag gehad, denk van het weekend toch iets te veel gedaan en daardoor vandaag weer een heel eind terug bij af, terwijl ik me vorige week best goed voelde. De hele dag stil, prikkelbaar en emotioneel. Ik werk nu nog halve dagen en heb op mijn werk mn hoofd er niet bok kunnen houden. Op een gegeven moment brak ik en kon ik alleen maar huilen... Wat was ik blij dat ik naar huis kon... Toen mijn moeder gebeld, die zou ik gisteren al bellen om over mijn vgf te vertellen maar we liepen elkaar steeds mis.. toen ik haar aan de telefoon had begreep ze meteen dat het foute boel was dus weer watervallen...
Dan nog bij mijn beste vriendin geweest, had een beetje spanningen in haar relatie en ja hoor daar gingen we weer met zn 2en..

Het stomme is dat ik het niet snap. Ik dacht genoeg tijd te hebben genomen om te herstellen van mijn ongeluk maar blijkbaar zit het dieper dan gedacht.. was dus echt een klote dag en dat was pas dag 1 van deze week :-(

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2306 Gepost op: 15 april 2013, 20:59:35 »
He jeetje Mo, wat vervelend dat je je zo naar voelt vandaag... Kan het me overigens goed voorstellen, de impact van zo'n ongeluk kan inderdaad dieper zitten dan je denkt en je wilt daar op een gegeven moment ook mee verder, in plaats van er in te blijven hangen. Blijkbaar ben je nu even te ver gegaan, maar ik kan me ook goed voorstellen dat daar een stukje zenuwen voor de bruiloft bij komt kijken inmiddels. Tenminste, als ik naar mezelf kijk werkt dat bij mij zo. Nou spelen drukte op mijn werk en het afronden van mijn opleiding daar ook wel een grote rol in maar dat zorgt er bij mij wel voor dat in combinatie met de voorbereidingen voor de bruiloft af en toe de emmer ook vol is. Wie weet werkt het bij jou ook zo en is het dus niet alleen het ongeluk geweest waardoor je nu van slag bent, maar is het even alles bij elkaar... Vooral even je rust nemen, lekker op tijd naar bed en morgen weer met nieuwe moed aan de dag beginnen, vaak ziet na een goede nachtrust de wereld er alweer een stukje zonniger uit!

Marlie wat stom! Dat is toch wel heel typisch, om alleen mensen uit een bepaalde woonplaats te willen aannemen. Ik zou inderdaad eens kijken of je nog eens kunt bellen en je dan iemand anders aan de lijn krijgt, misschien de manager/leidinggevende? Of zou je die al aan de lijn gehad hebben?

Misseagle het klinkt als een supergezellige dag! Leuk dat het zo klikte tussen je vriendinnen onderling, ik vond dat toen ook wel even spannend maar kwam ook helemaal goed. Dan weet je tenminste ook dat het op de dag zelf wel goed gaat komen!

Ben vandaag even langs de bloemist en de Intratuin gereden om wat mogelijkheden voor het boeket te bekijken. Weet nu in ieder geval wel zeker wat ik wil, maar er is nog genoeg om over na te denken. Zo noemde de Intratuin een bepaalde bloem niet geschikt voor een boeket omdat ie snel slap gaat hangen, terwijl de bloemist vond dat dat best kon. Er zit ook een stukje prijsverschil in waar we rekening mee kunnen houden, plus hoe we de rest van de aankleding qua bloemen willen. Maar hebben gelukkig nog even want moeten 1 tot 2 weken van tevoren de definitieve bestelling doorgeven. Misschien nog even contact opnemen met de bloemist in de stad, wat die zegt, zodat we echt vergelijkingsmateriaal hebben.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2307 Gepost op: 15 april 2013, 21:31:17 »
Dank je wel voor je opbeurende post tam! Ik denk idd.ook dat het alles bij elkaar is en dat die emmer daardoor ook vol is.. ik probeer in elk geval genoeg rust te pakken en even aan mezelf te denken... Nu eerst naar mn bedje.. en ja, hopelijk voel ik me morgen al beter!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2308 Gepost op: 16 april 2013, 11:32:07 »
Wat vervelend Mo, denk je wel goed aan jezelf.. neem je rust en neem de tijd want het is niet niks hoor zoiets!!

Ben al 2 dagen bezig met het verven van ons ringendoosje en de lijst. Echter met spuitverf is dat toch niet helemaal geweldig!
Dus straks maar eens gewoon een klein potje verf halen en een kwast..

Ook nog drank halen (lees bier) voor mn verjaardag komende vrijdag.
En bedenken wat ik voor hapjes ga maken.. moet wel gezond zijn :P

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2309 Gepost op: 16 april 2013, 11:34:38 »
oh Mo, wat vervelend... Denk aan jezelf... neem de tijd.. je weet als geen ander hoe het voelt... en de terugval is denk ik normaal als je weer wat heftigs mee maakt... zo'n ongeluk is niet niks!
Nogmaals denk aan jezelf... neem nu je rus, tijd... dan ben jij straks een stralende bruid die alleen maar kan genieten van de dag!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2310 Gepost op: 16 april 2013, 11:35:19 »
Wat vervelend Mo, denk je wel goed aan jezelf.. neem je rust en neem de tijd want het is niet niks hoor zoiets!!

Ben al 2 dagen bezig met het verven van ons ringendoosje en de lijst. Echter met spuitverf is dat toch niet helemaal geweldig!
Dus straks maar eens gewoon een klein potje verf halen en een kwast..

Ook nog drank halen (lees bier) voor mn verjaardag komende vrijdag.
En bedenken wat ik voor hapjes ga maken.. moet wel gezond zijn :P

wat voor een materiaal is jullie ringendoosje??
Ik moet onze gasten-boek kistje nog schilderen/spuiten....

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2311 Gepost op: 16 april 2013, 11:51:35 »
Gewoon hout..
Maar blijven druppels op zitten of dekt niet goed.. Is lastig!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2312 Gepost op: 16 april 2013, 12:15:35 »
Gewoon hout..
Maar blijven druppels op zitten of dekt niet goed.. Is lastig!
wij hebben ook hout./... heb je wel eerst grondverf gedaan???

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2313 Gepost op: 16 april 2013, 12:18:44 »
ik gebruik ook vaak spuitverf voor hout maar ik grond het dan idd wel eerst...

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2314 Gepost op: 16 april 2013, 14:03:14 »
ik gebruik ook vaak spuitverf voor hout maar ik grond het dan idd wel eerst...
Jorien, waar haal je die spuitverf dan??? ik denk dat ons kistje nl ook mooier wordt wanneer het gespoten is...

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2315 Gepost op: 16 april 2013, 15:08:53 »
gewoon bij de bouwmarkt! Zou niet voor de goedkoopste gaan, dat heb ik 1x gedaan en dat dekt inderdaad voor geen meter en krijg je druppels van... volgens mij heb ik nu eigen merk van de gamma, dus de 1na goedkoopste ;) die werkt prima!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2316 Gepost op: 16 april 2013, 15:11:18 »
gewoon bij de bouwmarkt! Zou niet voor de goedkoopste gaan, dat heb ik 1x gedaan en dat dekt inderdaad voor geen meter en krijg je druppels van... volgens mij heb ik nu eigen merk van de gamma, dus de 1na goedkoopste ;) die werkt prima!

 :biggrin: Thanks voor de tip...nu nog bedenken wat voor een kleur het wordt.....

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2317 Gepost op: 16 april 2013, 15:36:09 »
misseagle wat een super leuk verhaal zeg!!! Je woont dus ergens in de buurt van Eindhoven? Mijn vriend komt uit Veldhoven, dus het PSV stadion ken ik natuurlijk ook  :biggrin:
in Juni gaan we nog naar Guus Meeuwis, dus ben ik er weer haha.

Helaas hebben wij geen leuke afsluiting van onze laatste voorbereidingen voor de bruiloft.
We hebben afgelopen week te horen gekregen dat mijn moeder kanker in haar tepel heeft.
Volgende week dinsdag wordt ze geopereerd en wordt haar tepel verwijderd en gaan ze kijken of de kanker verder is uitgezaait haar borst in.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2318 Gepost op: 16 april 2013, 15:44:52 »
misseagle wat een super leuk verhaal zeg!!! Je woont dus ergens in de buurt van Eindhoven? Mijn vriend komt uit Veldhoven, dus het PSV stadion ken ik natuurlijk ook  :biggrin:
in Juni gaan we nog naar Guus Meeuwis, dus ben ik er weer haha.

Helaas hebben wij geen leuke afsluiting van onze laatste voorbereidingen voor de bruiloft.
We hebben afgelopen week te horen gekregen dat mijn moeder kanker in haar tepel heeft.
Volgende week dinsdag wordt ze geopereerd en wordt haar tepel verwijderd en gaan ze kijken of de kanker verder is uitgezaait haar borst in.

Jeetje Dege, wat heftig.... Hopelijk valt het allemaal mee en zit het 'alleen' in de tepel! duim voor jullie!

bvandenberg

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2319 Gepost op: 16 april 2013, 16:09:25 »
@ Dege ... heel veel sterkte in deze onzekere tijd

Vandaag mn proef styling gehad en daarna mn jurk gepast ( foto's staan op de mail)

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2320 Gepost op: 16 april 2013, 16:16:11 »
@Dege oh wat vreselijk!! Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je ondanks alles toch nog van de voorbereidingen kan genieten.

@ Bi@nc@ wauw wat een mooi kapsel!! Echt heel gaaf ook met die haarband erin. staat ook super zo met je jurk! Leuk om het totaalplaatje al een keertje te zien zo!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2321 Gepost op: 16 april 2013, 16:54:59 »
en weer een stralende bruid op de mail!! Geweldig!! mooie foto's Bi@nc@!!

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2322 Gepost op: 16 april 2013, 19:06:44 »
Dege wat heftig sterkte!!

Ga nu even.op de mail kijken.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2323 Gepost op: 16 april 2013, 19:43:11 »
|Jeetje Dege, heftig hoor.. Sterkte de komende tijd!

Bianca, wat een mooie foto's op de mail... J straalt inderdaad heel mooi.
Leuk om alles bij elkaar te zien..

Mo.. Let op je grenzen he.. Het is niet raar dat je na zo'n ongeluk er gewoon heel veel last van hebt (psychisch vooral ook)
Je gaat heel makkelijk over je grenzen heen, en het zou zonde zijn als je dit later moet betreuren..

Over het schoonheidsbon-fiasco..
Ik wil echt niet meer bij die salon mijjn behandeling doen.. ben met hun wel helemaal klaar!
Heb contact opgenomen met De Schoonheidsbon, en ik kon mijn bon terugsturen en dan krijg ik een nieuwe cheque, die ik kan gebruiken bij een andere salon.
Hopelijk komt het allemaal nog op tijd rond..
Want ja, de tijd begint nu wel te dringen. :blush:


Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2324 Gepost op: 16 april 2013, 20:00:45 »
Bedankt voor alle lieve berichtjes. Voel me vandaag alweer een stukje beter gelukkig. Heb vandaag een gesprek op het werk gehad en blijf voorlopig even halve dagen werken.

Jeetje dege wat heftig! En dat zo kort voor de bruiloft... Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop echt dat je nog wel met volle teugen kan genieten van je bruiloft!

@marlie, wat fijn dat je een nieuwe bon krijgt! Ik zou ook niet meer naar dezelfde zaak willen.. fingers crossed en hopen dat ie op tijd is!

Ik zit nu op mn telefoon dus mail checken en foto's kijken is lastig, kijk ze morgen op een computer!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards