collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 795046 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2650 Gepost op: 7 mei 2013, 08:42:10 »
wat is iedereen toch lekker bezig!

Gisterenavond hebben we -eindelijk- onze dagplanning definitief gemaakt! vanavond laatste bespreking met de CM, donderdag nog een gesprek met de fotograaf.. vanmiddag even de BABS mailen met de definitieve setting voor de ceremonie.
En ik heb besloten dat ik me niet laat weg geven door mijn moeder, maar dat we als gezin naar binnen stappen, AS-ik-en onze 2 dochters....
Het was heel vreemd, maar het idee van het weg geven klopte niet helemaal voor mijn gevoel, en toen ik er over dacht om gewoon met zijn 4en naar binnen te lopen kreeg ik de tranen in mijn ogen, zo hoort het....

Gisterenavond ook de muziek bepaald;
wij doen nu:
Binnenkomst: Bryan Adams- I'm Ready
tekenen: Shania Twain; From this moment
vertrek: Wolter Kroes, wat een heerlijke dag

Helemaal tevreden nu (wel jammer dat het nummer van Europe niet door gaat, maar die vond AS iets te heftig)

@Mo, weet je al meer over je schoonzus??

Boeket gooien... ik denk niet dat ik mijn boeket gooi, maar misschien dt ik toch nog een klein boeketje richting mijn schoonzus gooi aangezien mijn zwager met de wintersport heeft laten vallen dat wanneer zij hem vangt hij wel eens op zijn knieen zou kunnen gaan :-)

Nu aan het werk.... laatste werkdag van deze week... en dan alleen volgende week een normale week, en dan..... is het al bijna zover:-)



tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2651 Gepost op: 7 mei 2013, 08:42:29 »
Oww ik wordt niet zo blij van de vooruitzichten van de knmi... accuweather daarentegen is wel positief dus die geloof ik dan maar ;)

oh jee, wat zegt het KNMI dan????

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2652 Gepost op: 7 mei 2013, 08:58:16 »
Jorien:  die van knmi is maar tot en met 21 mei toch?

Dege: Nog 1 nachtje slapen!!!!!!!!!!!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2653 Gepost op: 7 mei 2013, 09:01:53 »
Weeronline is ook maar tot de 20e maar toch.. 15 graden en regen.. NEEEEEEE!!
Please, het is mei... het moet gewoon goed weer zijn de 24e! (en uiteraard ook op de data van de andere dames hier!)

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2654 Gepost op: 7 mei 2013, 09:08:49 »
Van die van Accuweather werd ik niet zo blij juist, dan klonken die van Weeronline en Buienradar een stuk beter!

Heb gister bedacht dat ik de bloemen die we aan de kerkbanken hangen en die toch gelijk naderhand opgeruimd moeten worden, ga gebruiken om te 'gooien.' Maar heb al paar vriendinnen zitten pesten dat ik het boeket gewoon naar hen toe kom brengen omdat die ook eens moeten gaan trouwen. Die bloemen zijn bij elkaar gebonden met een lintje dus die ga ik gewoon uitdelen :D En misschien de rest gooien...

Tol als dat beter voelt, zeker doen! Zo doet iedereen het tenslotte op zijn eigen manier. Daarom word ik weggegeven door vader én stiefvader en past het liedje waarop lief naar binnengaat, ook helemaal bij ons.

Vandaag alvast de prosecco halen die we gaan schenken, heb gisteren etiketten gemaakt en gaan die ook uitdelen als bedankje voor de CM's (met een VVV-bon erbij), fotograaf (met nog een overnachting van de Blokker erbij), getuigen en andere mensen die ons belangeloos hebben geholpen.

Hopelijk komen vandaag ook de magneetjes binnen, kan ik de corsages afmaken. Vanavond gesprek met degene die de catering gaat doen om daarna alles definitief vast te leggen.

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2655 Gepost op: 7 mei 2013, 09:40:06 »
zo leuk dat iedereen nu aan het afronden is!!

@tol fijn dat jullie de planning en muziek afhebben, en leuk dat jullie als gezinnetje binnenkomen! Lijkt me ook leuk voor de kinderen.

@bloemen, ik wil ze eigenlijk ook niet gooien, vind ik zonde haha.. misschien maar een snoepboeketje ofzo halen om te gooien ;)

@weerbericht, die van knmi gaat inderdaad nog niet tot de 24e, maar tot de 20e zijn ze niet zo positief.... tja, 15 graden kan ik nog mee leven, als het maar droog is!!!

Dano

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2656 Gepost op: 7 mei 2013, 09:44:27 »
Oehhh nog 1 nachtje en dan is het zover  :applaus: Wij vertrekken zo richting Utrecht.
Ik wens alle andere 8 mei dames een hele fijne mooie dag morgen :biggrin:

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2657 Gepost op: 7 mei 2013, 09:45:41 »
@dano jaaaa ons eerste mei-bruidje gaat morgen trouwen!! heeeeeel veel plezier morgen!!! geniet ervan!! en laat even weten hoe het was :D

Dano

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2658 Gepost op: 7 mei 2013, 09:48:22 »
Dank je wel, ga ik zeker doen ;) jullie allemaal nog succes met de voorbereidingen!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2659 Gepost op: 7 mei 2013, 10:13:23 »
@Dano alvast heel veel plezier!!! Zo spannend en leuk!!

@Jorien, ja 15 graden kan ik ook mee leven al zal ik t wel koud hebben dan haha.. maar inderdaad.. droog is belangrijkste!

@Tam, lekker bezig!! fijn om zo alles af te kunnen ronden!

Zelf heb ik eigenlijk niet echt meer iets te doen.. ja ik moet mn schoenen nog steeds inlopen en ik moet mijn geloften schrijven en dat zou ik deze week doen... Dus moet er straks eens aan beginnen!
Nu geen rust voor, moet straks naar de bedrijfsarts en vind het erg spannend allemaal!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2660 Gepost op: 7 mei 2013, 10:54:20 »
Dames rustig aan wb het weer! Ik hou het al een week in de gaten op 3! Pagina's en het wisselt nog steeds elke dag.... We zullen t zien..

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2661 Gepost op: 7 mei 2013, 10:56:43 »
Dano en Dege, heeeeel veel plezier morgen, geniet ervan! Spannend hoor!

Das ook spannend Misseagle, succes!

Wij zitten grootste deel van de dag binnen dus op zich is regen nog niet eens zo erg. Droog zou wel leuk zijn voor de foto's natuurlijk, maar zijn overal op voorbereid met een paraplu en een omslagdoek... Dan moet het wel mooi weer worden ;)

Hier begint de rust ook wel te komen. Er moeten nog wel wat dingetjes gebeuren maar dat komt allemaal wel goed, kan er nu eindelijk van genieten!

Echt super trouwens, hadden online mooie servetten gevonden van een merk wat alleen aan horeca levert normaal. Nergens in een winkel te vinden, gemaild, sturen ze ons kosteloos een paar pakjes op :D Straks dus ff een zak drop halen om als bedankje op te sturen, dingen kosten gauw €5 per pakje dus das weer mooi meegenomen!

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2662 Gepost op: 7 mei 2013, 11:31:49 »
Heel veel plezier met de laatste loodjes meiden :D

Groetjes uit mei 2012 ;)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2663 Gepost op: 7 mei 2013, 11:35:20 »
@Tam, wij trouwen in de buitenlucht.. Op het veld.. kunnen wel de tent in maar moeten dan alsnog vanuit de spelerstunnel naar de tent zien te komen.. over de loper.. met plu.. Dus t mag gewoon niet regenen, ook al hebben we plu's aangeschaft.. die gebruik ik liever als parasol ;)

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2664 Gepost op: 7 mei 2013, 11:41:13 »
@misseagle dan maar verplaatsen naar de arena, kan t dak dicht hahaha ;)

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2665 Gepost op: 7 mei 2013, 12:44:27 »
Bedankt!! Dano, jij ook veel plezier morgen! Duimen voor super goed weer natuurlijk!!

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2666 Gepost op: 7 mei 2013, 12:59:26 »
@dege jij ook veel plezier morgen!!! zie wel dat t gaat regenen.... ik duim voor jullie dat t meevalt!!

Ik zit mezelf echt gek te maken met al die voorspellingen, weeronline geeft nu t/m21 mei elke dag regen aan.... whaa.......


tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2667 Gepost op: 7 mei 2013, 13:03:48 »
@dege jij ook veel plezier morgen!!! zie wel dat t gaat regenen.... ik duim voor jullie dat t meevalt!!

Ik zit mezelf echt gek te maken met al die voorspellingen, weeronline geeft nu t/m21 mei elke dag regen aan.... whaa.......

hier moet je je niet door laten gek maken hoor.... Dit is een van de weinige dingen waar je ECHT niets aan kunt doen, het komt zoals het komt...
Natuurlijk is het heerlijk als het super mooi weer is, maar als dat niet zo is, dan wordt de dag toch niet anders van???

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2668 Gepost op: 7 mei 2013, 13:07:06 »
@dege jij ook veel plezier morgen!!! zie wel dat t gaat regenen.... ik duim voor jullie dat t meevalt!!

Ik zit mezelf echt gek te maken met al die voorspellingen, weeronline geeft nu t/m21 mei elke dag regen aan.... whaa.......

hier moet je je niet door laten gek maken hoor.... Dit is een van de weinige dingen waar je ECHT niets aan kunt doen, het komt zoals het komt...
Natuurlijk is het heerlijk als het super mooi weer is, maar als dat niet zo is, dan wordt de dag toch niet anders van???

ja ik weet t, heb er geen invloed op, t wordt zowiezo een mooie dag! maarja toch ben ik er een beetje mee bezig :weirdface: we hebben namelijk niet echt een goede binnenlocatie voor foto's, en we komen met een bootje aan dus dat zou niet kunnen bij regen...

maar ach, je hebt gelijk ook, het wordt een prachtige dag hoe dan ook!

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2669 Gepost op: 7 mei 2013, 13:09:29 »
De vooruitzichten ben ik al sinds het weekend aan het volgen en opzich wordt het met kleine stapjes beter. Ik zit in het noorden, en de meeste regen waait vaak over ons heen.

Heb nog nooit met zoveel spanning naar een weerbericht gekeken, hihi.
Leek wel een spannende film!

Maar nee, zoals we zeggen; wij stralen die dag en zullen het zonnetje zijn.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2670 Gepost op: 7 mei 2013, 14:12:54 »
@misseagle dan maar verplaatsen naar de arena, kan t dak dicht hahaha ;)

NOOIT!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2671 Gepost op: 7 mei 2013, 14:50:59 »
8 mei bruidjes, heel veel plezier morgen! Ongeacht het weer!!

Ik volg t weerbericht dagelijks en iedere site zegt iets anders en dat ook nog iedere dag.. Tja ik zou er invloed op willen hebben maar dat heb ik niet.. Hopen, en duimen!
Als t van 12:00- 22:00 droog is hoor je mij echt niet!

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2672 Gepost op: 7 mei 2013, 14:51:20 »
@misseagle dan maar verplaatsen naar de arena, kan t dak dicht hahaha ;)

NOOIT!

 :lol2:

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2673 Gepost op: 7 mei 2013, 17:46:09 »
Dames die morgen gaan trouwen, een supermooie dag gewenst! :D

Het weer is wel het laatste waar ik me druk om ga maken, ben natuurlijk nieuwsgierig, meer je hebt het totaal niet in de hand, dus zonde om er teveel mee bezig te zijn :)

Boeket gooien ga ik denk ik wel doen, maar dan met een boeketje van de benzinepomp.. Er zijn aardig wat meiden die nodig eens moeten trouwen, dus ik denk dat het wel heel leuk is. Zouden jullie dat aan het begin of juist aan het eind van de avond doen?

Gisteren de ambtenaar hier gehad, wat een super leuke man :D Zijn er allebei zo blij mee! Nu moeten we nog eens voor muziek gaan zitten, muziek voor het binnenkomen zijn we nog niet echt uit (lees: we zijn het niet eens ;) )

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2674 Gepost op: 7 mei 2013, 18:25:28 »
Jeeeej, ik ben ook weer online.. Internet lag er een paar dagen uit.. pfff...balen..
En wat gaat het hier hard!!Jeetje.. niet bij te houden als je er een paar dagen niet bent..

@ alle dames die morgen gaan trouwen.. een heel mooie dag gewenst.. Geniet van alles wat op jullie pad komt morgen en achteraf willen we fotos en een verslag natuurlijk:)

@ weer..  Ik wil m er niet druk om maken, maar met regen de hele dag valt onze dag wel een beetje letterlijk in het water..We hebben, op het feest na, alls buiten.. Het kan binnen, maar dat is echt veeeeeel minder leuk en romantisch..
Maar voor Mill is de voorspelling tot nog toe iets rooskleuriger..Op accuweather 21 graden en overwegend zonnig.. op weeronline is het de 20e nog 19 graden en 45 % kans op neerslag..
Probeer het nog los te laten.. anders wordt ik gek. je hebt er inderdaad ook geen invloed op..

@ boeket.. Ik heb een werpboeketje gemaakt.. Heel lelijk, en knalroze..
Maar wil mijn eiegn boeket niet gooien, die wil ik bewaren..


@ Misseagle... hahaha.. trouwen in de Arena..
Wat zei de bedrijfsarts.. ?? En lukt het met de geloften..?
Ik heb ze ondertussen ook geschreven.. En vriendlief is er ook mee bezig hoorde ik van m..

@ Tam.. Wat cooll van die servetten.. Nice.. Herkenbaar die rust.. Iedereen vraagt hier hoe het met de zenuwen is.. tja.. ik voel ze nog niet..
Wat kun jij trouwens veel liedjes doen..

@ mo.. hoe is het afgelopen met je schoonzus?

sorry dat ik niet op alles/iedereen reageer..
Lange dag gehad op het werk en ga nu even powernappen denk ik..



 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards