collapse

Auteur Topic: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!  (gelezen 379665 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #200 Gepost op: 9 maart 2012, 06:00:46 »
Persoonlijk houd ik juist helemaal niet van wit en zachtroze, vind het zelfs lelijk :ph34r: . Gelukkig ieder zijn smaak;) . Vind zo'n zonnebloemboeket erg leuk en vrolijk. Wanneer trouw je? Alsin zijn zonnebloemen dan te krijgen?

twijfeltje

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #201 Gepost op: 9 maart 2012, 07:59:46 »
Die bovenste is inderdaad leuk Sjaantje!

Nicje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #202 Gepost op: 9 maart 2012, 09:48:55 »
de bovenste vind ik het ook het leukste sjaantje.
ik trouw op 20 juni.

Lieke23

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #203 Gepost op: 9 maart 2012, 10:15:18 »
Mijn boeket wordt een combinatie van deze twee.

Met dat gras er overheen met die kraaltjes en ook nog met wat groen aan de buitenkant.

Eind maart ga ik hem bestellen bij de bloemist, ik twijfel alleen een beetje over de kleur. Ik heb zelf een ivoorkleurige trouwjurk, passen er dan wel van die lichte bloemen bij? Calla's zijn er in zooo veel kleuren te verkrijgen, maar als ik een kleur zou moeten kiezen, dan zou ik het ook niet weten :s

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #204 Gepost op: 9 maart 2012, 10:38:47 »
Mijn boeket wordt een combinatie van deze twee.

Met dat gras er overheen met die kraaltjes en ook nog met wat groen aan de buitenkant.

Eind maart ga ik hem bestellen bij de bloemist, ik twijfel alleen een beetje over de kleur. Ik heb zelf een ivoorkleurige trouwjurk, passen er dan wel van die lichte bloemen bij? Calla's zijn er in zooo veel kleuren te verkrijgen, maar als ik een kleur zou moeten kiezen, dan zou ik het ook niet weten :s
Ik had de bloemist een stukje de stof van mn jurk gegeven. En die heeft de kleur die er het dichtst bij zat gekozen. (ik had ongeveer hetzelfde boeket)
« Laatst bewerkt op: 9 maart 2012, 10:39:09 door Ctje »

Lieke23

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #205 Gepost op: 9 maart 2012, 10:58:22 »
Ja daar zat ik dus ook aan te denken. Heb je een foto van je boeket?

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #206 Gepost op: 9 maart 2012, 11:58:17 »
Je kan je boeket natuurlijk een beetje laten oppimpen door een gekleurd lint om het " handvat" heen te doen :wink:

twijfeltje

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #207 Gepost op: 9 maart 2012, 13:23:24 »
Of allemaal verschillende kleuren calla's en er zo een vrolijk geheel van maken?

cerylle

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #208 Gepost op: 16 maart 2012, 15:21:55 »
Vraagje, nemen jullie je as mee met het uitzoeken van het bruidsboeket en corsage of doen jullie dat zonder hem???

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #209 Gepost op: 16 maart 2012, 15:26:14 »
Ik heb dat samen met hem gedaan, hij moet tenslotte ook met het corsage rondlopen. Nou is mijn man de moeilijkste niet dus hij ging volledig mee in mijn plan  :tongue: , maar vond het wel fijn om dit samen met hem te doen.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #210 Gepost op: 16 maart 2012, 15:34:54 »
wij hadden alleen corsages, maar ja we hebben het samen gedaan. Alleen de tweeede afspraak waar we echt even wat zouden bekijken, moest mijn man plots overwerken en ben ik dus alleen geweest, dus de uiteindelijke keuze heb ik wel alleen gedaan. Maar de intentie was dus met ons tweeen :wink:. Mocht je van traditie houden, de traditie zegt dat de man de bloemen hoort te verzorgen, in elk geval bruidsboeket voor de vrouw :tongue:

Nogevengeduld

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #211 Gepost op: 16 maart 2012, 15:34:58 »
Wij hebben het boeket en de corsages ook samen uitgekozen omdat ik al helemaal in mijn hoofd had wat ik wilde en hij liever had dat ik het daarom zelf deed.
De dochter van een kennis heeft het gemaakt en het was precies zoals ik het wilde. Maar zij gaf mij wel de tip om bij een ivoorkleurige jurk niet een boeket te kiezen met alleen maar witte of roomkleurige bloemen erin. Vooral als je ervoor kiest weinig groen te gebruiken.
Het kan (hoeft niet) weg vallen bij je jurk.
Wij hadden veel rood en wit verwerkt in onze kaart e.d vandaar rode en witte rozen.
Mijn lievelingsbloemen en geschikt om te prepareren.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #212 Gepost op: 16 maart 2012, 16:18:41 »
Ik had het leuk gevonden als mijn AS het zelf had geregeld maar hij zag dat niet zitten :) Nu hebben we samen iets uitgezocht waar we helemaal blij mee zijn :biggrin:

October Bride

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #213 Gepost op: 16 maart 2012, 17:15:32 »
Mijn AS wil het wel het boeket zonder mij gaan uitzoeken, en ik weet nog niet zo goed of ik het daar mee eens ben, haha! Hij wil dan wel de CM meenemen, maar dan nog weet ik niet of het goed gaat komen, omdat zij ook mijn jurk niet gezien heeft... :wink:

twijfeltje

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #214 Gepost op: 16 maart 2012, 19:30:39 »
Wij zijn niet zo van de tradities.
Ik had mijn boeket zeker zelf uit willen zoeken.
Mijn man had ook niet geweten wat hij anders had moeten doen.
Ik ben ook zelf gaan informeren bij de bloemist.
Hoe had het anders bij mijn jurk moeten passen?
Dat lijkt me het lastigste als je wel je man je boeket laat uitzoeken.

Maar ik heb mijn boeket zelf geknutseld uiteindelijk.
Zonder hulp of 'bemoeienis' van mijn man.

Mikey

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #215 Gepost op: 17 maart 2012, 11:12:50 »
Ik heb zelf mijn boeket uitgekozen.
Toen de bloemiste hier kwam voor een gesprek hebben wij eerst samen mijn boeket besproken en heeft ze foto's van mijn jurk gezien, daarna mocht AS er pas bijkomen om de corsages te bespreken. Ik wist al wat voor corsage hij wilde (hadden van te voren foto's bekeken van corsages) en dat dit bij mijn boeket paste. Het scheelt ook wel dat ik het niet belangrijk vind dat zowel boeket als corsage dezelfde soort bloem is.

Irene85

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #216 Gepost op: 18 maart 2012, 12:42:22 »
Mijn AS wil het wel het boeket zonder mij gaan uitzoeken, en ik weet nog niet zo goed of ik het daar mee eens ben, haha! Hij wil dan wel de CM meenemen, maar dan nog weet ik niet of het goed gaat komen, omdat zij ook mijn jurk niet gezien heeft... :wink:

Mijn man is samen met z'n zusje en moeder naar de winkel gegaan. Zijn moeder was ook mee geweest met mijn jurk uitzoeken en ze had een stukje stof van mijn jurk bij zich. Dus zij heeft er voor gezorgd dat het boeket mooi bij mijn jurk paste.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #217 Gepost op: 19 maart 2012, 14:30:34 »
Mijn as heeft niets met de bloemen te maken :tongue: haha. Ik heb mijn boeket zelf gemaakt en dat mag hij nog niet zien van mij ( is beetje anders dan anders) en heb daar ook maar meteen een corsage bij gemaakt die hij hopelijk ook mooi vindt. En anders doet ie m maar af xp

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #218 Gepost op: 28 maart 2012, 11:38:23 »
Ik zit te twijfel tussen 2 soorten bloemen en weet gewoon echt niet wat ik moet nemen. Een boeket met zonnebloemen of een boeket met gerbera's.

As vin het allebei leuk dus daar heb ik ook niet zo heel veel aan :wink: Moeten maar eens kijken waar het minste stuifmeel in zit anders ben ik de hele dag aan het niezen :tongue:

Wat zouden jullie doen?

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #219 Gepost op: 28 maart 2012, 11:41:19 »
Hoeveel stuifmeel erin zit, daar heb ik geen verstand van... maar puur qua mn persoonlijke smaak zou ik kiezen voor de gerbera's. Daar kunnen hele mooie boeketten van gemaakt worden en het staat heel leuk. Van zonnebloemen heb ik zelf nog geen leuke boeketten voorbij zien komen. Succes met je keuze!

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #220 Gepost op: 28 maart 2012, 12:40:06 »
Ik zou ook voor de gerbera's gaan, hele leuke bloemen met vrolijke kleuren. Als wij niet voor nep waren gegaan hadden we dat waarschijnlijk gedaan :) Maar het blijft altijd een persoonlijke keuze dus laat je vooral niet te veel beinvloeden door ons :tongue:

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #221 Gepost op: 28 maart 2012, 12:51:33 »
Ja daar zat ik dus ook aan te denken. Heb je een foto van je boeket?

Sorry, een beetje een late reactie. Bij deze alsnog.

Hmm.. ik krijg 'm niet toegevoegd, hier een link naar mn Hyves pagina
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2012, 12:53:40 door Ctje »

twijfeltje

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #222 Gepost op: 28 maart 2012, 13:55:10 »
Gerbera's kun je in alle kleuren doen die je leuk vindt.
(Weet niet of je een themakleur hebt ofzo)
Zonnebloemen vind ik origineler en lekker zomers.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #223 Gepost op: 28 maart 2012, 18:38:24 »
Ben het eigenlijk wel eens met Twijfeltje dat zonnebloemen net even wat origineler zijn. Gerbera's ben ik zelf gek op, maar is wel een zoveel uit een dozijn, omdat veel mensen die hebben al dan niet in verschillende combinaties.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #224 Gepost op: 28 maart 2012, 19:01:47 »
@eertje: je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, wat past er bij je jurk? Ik vind gerbera's hele mooie bloemen, maar ze worden vaak gebruikt. Zonnebloemen niet, dus dat is wel orgineler. Zelf zou ik het niet kiezen, puur omdat ik niet zo van zonnebloemen hou. Op de vorige pagina vroeg nicje erook naar, toen heb ik een paar voorbeelden van boeketten opgezocht met zonnebloemen. Misschien heb je er iets aan? Succes in ieder geval!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards