collapse

Auteur Topic: Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan  (gelezen 22360 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #25 Gepost op: 1 maart 2009, 18:47:34 »
[quote name=\'@nniek\' post=\'211771\' date=\'01 March 2009, 18:43\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211668\' date=\'01 March 2009, 15:24\']Ja wij gingen gister avond tellen kwamen we rond de 210 uit,ik d8 wow dat is veel een beetje te veel en van veele hoor ik niks meer ja zo afentoe op msn hoi hoe gaat het oke doei, haha zouden jullie ze dan ook niet uitnodigen?[/quote]

Eh...nee!
[/quote]

Inderdaad hoi en doei zijn kennissen en geen vrienden vind ik.
En mensen die ik alleen via msn spreek al helemaal niet.
Dus schrappen maar

Destiny

  • Gast
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #26 Gepost op: 1 maart 2009, 18:49:11 »
haha oke, bedankt voor de tip!

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #27 Gepost op: 1 maart 2009, 18:52:06 »
Citaat
plus, ik ben naar een andere stad verhuisd 5 jr geleden en ja toen ging de contakten ook steeds wat minder, maar soms als ik terug ben in me oude stad zie ik ze weleens, en het zijn echt van die meiden die komen zeggen van : tsss en je heb me niet uitgenodig je bent echt nep blablabla en daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten, ik ben echt zo iemand die byna geen NEE! kan zeggen, dus het wordt echt een moeilijk keus

Ok, dus - ze hoorden bij je oude leven, en zolang jij was zoals zij ging het goed. Vervolgens heb jij een nieuw bestaan opgebouwd, en doen ze moeilijk over wat jij gelooft. Dat vind ik ten eerste al niet respectvol. Vrienden horen niet zo met elkaar om te gaan.
Daarnaast zeg je dat de contacten minder worden, dat je verwacht dat ze je onder druk zetten om uitgenodigd te worden en dat je daar niet op zit te wachten.

Nou, sorry, maar mij lijkt die keus niet moeilijk hoor :tongue:
Je gaat toch niet alleen maar mensen uitnodigen omdat je bang bent dat ze anders boos worden? Dat lijkt me geen goede basis voor een vriendschap. Kom op, schouders recht, hoofd recht, gewoon doen wat jij wilt en lekker laten barsten.

Destiny

  • Gast
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #28 Gepost op: 1 maart 2009, 18:54:22 »
[quote name=\'Lyanna\' post=\'211778\' date=\'01 March 2009, 18:52\']
Citaat
plus, ik ben naar een andere stad verhuisd 5 jr geleden en ja toen ging de contakten ook steeds wat minder, maar soms als ik terug ben in me oude stad zie ik ze weleens, en het zijn echt van die meiden die komen zeggen van : tsss en je heb me niet uitgenodig je bent echt nep blablabla en daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten, ik ben echt zo iemand die byna geen NEE! kan zeggen, dus het wordt echt een moeilijk keus

Ok, dus - ze hoorden bij je oude leven, en zolang jij was zoals zij ging het goed. Vervolgens heb jij een nieuw bestaan opgebouwd, en doen ze moeilijk over wat jij gelooft. Dat vind ik ten eerste al niet respectvol. Vrienden horen niet zo met elkaar om te gaan.
Daarnaast zeg je dat de contacten minder worden, dat je verwacht dat ze je onder druk zetten om uitgenodigd te worden en dat je daar niet op zit te wachten.

Nou, sorry, maar mij lijkt die keus niet moeilijk hoor :tongue:
Je gaat toch niet alleen maar mensen uitnodigen omdat je bang bent dat ze anders boos worden? Dat lijkt me geen goede basis voor een vriendschap. Kom op, schouders recht, hoofd recht, gewoon doen wat jij wilt en lekker laten barsten.
[/quote]

hahahahaha :laugh:  dat laatste stukje is wel goed, wat me nu te binnen schiet,misschien nodig ik ze uit voor de kerk dat ze kunnen komen kijken, feliciteren en thats it is dat een optie denk je?

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #29 Gepost op: 1 maart 2009, 18:57:08 »
Tja, dat moet je helemaal zelf weten. Kijken kost niks :tongue:

Destiny

  • Gast
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #30 Gepost op: 1 maart 2009, 18:59:01 »
[quote name=\'Lyanna\' post=\'211784\' date=\'01 March 2009, 18:57\']Tja, dat moet je helemaal zelf weten. Kijken kost niks :tongue:[/quote]

haha daarom..

sammie

  • Gast
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #31 Gepost op: 1 maart 2009, 19:02:08 »
Ik zou ze niet uitnodigen, als hun geen interesse in jou hebben dan lekker laten barsten. Scheelt je ook weer een kaartje en een postzegel, want het is namelijk nog maar de vraag of ze daadwerkelijk bij jou komen kijken.
En mensen die het niet met jou geloof/mening eens zijn en je lopen af te kraken dat zijn geen vrienden.
Ik zou ze echt niet uitnodigen!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #32 Gepost op: 1 maart 2009, 19:02:48 »
[quote name=\'Destiny\' post=\'211785\' date=\'01 March 2009, 18:59\'][quote name=\'Lyanna\' post=\'211784\' date=\'01 March 2009, 18:57\']Tja, dat moet je helemaal zelf weten. Kijken kost niks :tongue:[/quote]

haha daarom..
[/quote]

dan hoef jij geen volledig nee te zeggen en hebben zij niet het gevoel dat ze buiten gesloten woren goeie deal toch

Destiny

  • Gast
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #33 Gepost op: 1 maart 2009, 19:05:13 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211789\' date=\'01 March 2009, 19:02\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211785\' date=\'01 March 2009, 18:59\'][quote name=\'Lyanna\' post=\'211784\' date=\'01 March 2009, 18:57\']Tja, dat moet je helemaal zelf weten. Kijken kost niks :tongue:[/quote]

haha daarom..
[/quote]

dan hoef jij geen volledig nee te zeggen en hebben zij niet het gevoel dat ze buiten gesloten woren goeie deal toch
[/quote]

ja dat denk ik ook, maar kom het dan weer niet gierig over als ze niks te eten of te drinken krijgen?

Destiny

  • Gast
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #34 Gepost op: 1 maart 2009, 19:07:42 »
[quote name=\'sammie\' post=\'211788\' date=\'01 March 2009, 19:02\']Ik zou ze niet uitnodigen, als hun geen interesse in jou hebben dan lekker laten barsten. Scheelt je ook weer een kaartje en een postzegel, want het is namelijk nog maar de vraag of ze daadwerkelijk bij jou komen kijken.
En mensen die het niet met jou geloof/mening eens zijn en je lopen af te kraken dat zijn geen vrienden.
Ik zou ze echt niet uitnodigen![/quote]

ja die komen wel kijken hoor, misschien ook veel om te kijken hoe ik en me AS er uit zagen, om misschien vervolgens lekker door te gaan roddelen, ja er wordt vaak tegen me gezegt, je bent soms te goed voor deze wereld, en nu merk ik dat wel, ik kan echt bijna geen nee zeggen en ik heb vorige jaar van een meisje die ging ook trouwen, ze deed mensen die niet echt vriendinnen waren gewoon via de email een kaart sturen van wij gaan trouwen je bent uitgenodigd, misschien een idee voor de mensen waar je niet echt close mee bent, dus niet de daggasten maar die maar fftjes komen

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #35 Gepost op: 1 maart 2009, 19:10:49 »
[quote name=\'Destiny\' post=\'211792\' date=\'01 March 2009, 19:05\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211789\' date=\'01 March 2009, 19:02\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211785\' date=\'01 March 2009, 18:59\'][quote name=\'Lyanna\' post=\'211784\' date=\'01 March 2009, 18:57\']Tja, dat moet je helemaal zelf weten. Kijken kost niks :tongue:[/quote]

haha daarom..
[/quote]

dan hoef jij geen volledig nee te zeggen en hebben zij niet het gevoel dat ze buiten gesloten woren goeie deal toch
[/quote]

ja dat denk ik ook, maar kom het dan weer niet gierig over als ze niks te eten of te drinken krijgen?
[/quote]
Nee een bruiloft is voor mensen waar jij je bij op je gemakt voelt.
Zij zijn dat blijkbaar niet.
Als ze echt om je geven dan begrijpen ze waarom je hun niet uitnodigt of hebben in ieder geval recpect voor jou keus.
Je mag 1 dag in je leven weleens volledig voor jezelf te kiezen en je bruiloft is daar een uitstekende dag voor.

Destiny

  • Gast
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #36 Gepost op: 1 maart 2009, 19:14:12 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211797\' date=\'01 March 2009, 19:10\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211792\' date=\'01 March 2009, 19:05\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211789\' date=\'01 March 2009, 19:02\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211785\' date=\'01 March 2009, 18:59\'][quote name=\'Lyanna\' post=\'211784\' date=\'01 March 2009, 18:57\']Tja, dat moet je helemaal zelf weten. Kijken kost niks :tongue:[/quote]

haha daarom..
[/quote]

dan hoef jij geen volledig nee te zeggen en hebben zij niet het gevoel dat ze buiten gesloten woren goeie deal toch
[/quote]

ja dat denk ik ook, maar kom het dan weer niet gierig over als ze niks te eten of te drinken krijgen?
[/quote]
Nee een bruiloft is voor mensen waar jij je bij op je gemakt voelt.
Zij zijn dat blijkbaar niet.
Als ze echt om je geven dan begrijpen ze waarom je hun niet uitnodigt of hebben in ieder geval recpect voor jou keus.
Je mag 1 dag in je leven weleens volledig voor jezelf te kiezen en je bruiloft is daar een uitstekende dag voor.
[/quote]

Ja dat wel, dan moet ik gewoon in de kaartjes zetten bijv. ( ff slordig )

hallo, blablabla

wij gaan trouwen joepiejee.....

je bent uitgenodigd op ............. bij onze huwelijks inzegeningen van ...... tot ......

we zien je graag

liefs....
?? zo iets

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #37 Gepost op: 1 maart 2009, 19:17:31 »
[quote name=\'Destiny\' post=\'211800\' date=\'01 March 2009, 19:14\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211797\' date=\'01 March 2009, 19:10\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211792\' date=\'01 March 2009, 19:05\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211789\' date=\'01 March 2009, 19:02\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211785\' date=\'01 March 2009, 18:59\'][quote name=\'Lyanna\' post=\'211784\' date=\'01 March 2009, 18:57\']Tja, dat moet je helemaal zelf weten. Kijken kost niks :tongue:[/quote]

haha daarom..
[/quote]

dan hoef jij geen volledig nee te zeggen en hebben zij niet het gevoel dat ze buiten gesloten woren goeie deal toch
[/quote]

ja dat denk ik ook, maar kom het dan weer niet gierig over als ze niks te eten of te drinken krijgen?
[/quote]
Nee een bruiloft is voor mensen waar jij je bij op je gemakt voelt.
Zij zijn dat blijkbaar niet.
Als ze echt om je geven dan begrijpen ze waarom je hun niet uitnodigt of hebben in ieder geval recpect voor jou keus.
Je mag 1 dag in je leven weleens volledig voor jezelf te kiezen en je bruiloft is daar een uitstekende dag voor.
[/quote]

Ja dat wel, dan moet ik gewoon in de kaartjes zetten bijv. ( ff slordig )

hallo, blablabla

wij gaan trouwen joepiejee.....

je bent uitgenodigd op ............. bij onze huwelijks inzegeningen van ...... tot ......

we zien je graag

liefs....
?? zo iets
[/quote]

Ja dat is heel normaal volgens mij.
Wij hebben ook 2 soorten kaarten.
1 voor de mensen die uit genodigd zijn
1 voor de mensen die wel mogen weten dat we getrouwt zijn maar die niet hoeven te komen.

Destiny

  • Gast
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #38 Gepost op: 1 maart 2009, 19:19:27 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211802\' date=\'01 March 2009, 19:17\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211800\' date=\'01 March 2009, 19:14\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211797\' date=\'01 March 2009, 19:10\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211792\' date=\'01 March 2009, 19:05\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211789\' date=\'01 March 2009, 19:02\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211785\' date=\'01 March 2009, 18:59\'][quote name=\'Lyanna\' post=\'211784\' date=\'01 March 2009, 18:57\']Tja, dat moet je helemaal zelf weten. Kijken kost niks :tongue:[/quote]

haha daarom..
[/quote]

dan hoef jij geen volledig nee te zeggen en hebben zij niet het gevoel dat ze buiten gesloten woren goeie deal toch
[/quote]

ja dat denk ik ook, maar kom het dan weer niet gierig over als ze niks te eten of te drinken krijgen?
[/quote]
Nee een bruiloft is voor mensen waar jij je bij op je gemakt voelt.
Zij zijn dat blijkbaar niet.
Als ze echt om je geven dan begrijpen ze waarom je hun niet uitnodigt of hebben in ieder geval recpect voor jou keus.
Je mag 1 dag in je leven weleens volledig voor jezelf te kiezen en je bruiloft is daar een uitstekende dag voor.
[/quote]

Ja dat wel, dan moet ik gewoon in de kaartjes zetten bijv. ( ff slordig )

hallo, blablabla

wij gaan trouwen joepiejee.....

je bent uitgenodigd op ............. bij onze huwelijks inzegeningen van ...... tot ......

we zien je graag

liefs....
?? zo iets
[/quote]

Ja dat is heel normaal volgens mij.
Wij hebben ook 2 soorten kaarten.
1 voor de mensen die uit genodigd zijn
1 voor de mensen die wel mogen weten dat we getrouwt zijn maar die niet hoeven te komen.
[/quote]

en wat schrijf je dan in de kaart voor de mensne die wel mogen weten dat jullie getrouwd zijn maar die niet persee hoeven te komen?

haha kom ik weer maar dan ben ik weer bang dat ze gaan zeggen: nouja, ik was op dr bruiloft en we kregen niet eens wat te eten of drinken pff gierig.. ahahah ja ik trek me het teveel aan, ik heb niet zoveel zin in gezeik egt moeilijkkk dit pf

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #39 Gepost op: 1 maart 2009, 19:20:37 »
Citaat
ja die komen wel kijken hoor, misschien ook veel om te kijken hoe ik en me AS er uit zagen, om misschien vervolgens lekker door te gaan roddelen
Hoor je nou zelf wel wat je zegt? Even een opsomming:

- je hebt zowat geen contact meer
- op msn en op straat zeg je alleen hoi en dag en verder niet
- zij respecteren niet dat je tot het geloof bent gekomen
- je voelt je door hen onder druk gezet om ze dan toch maar uit te nodigen
- je verwacht dat als ze komen, ze dat alleen maar doen om achter je rug om over je te praten.

Hallo? Dringt het wel tot je door? Dit zijn toch geen vrienden?

Je kunt blijven zeggen dat je het moeilijk vindt om nee te zeggen tot je een ons weegt, maar misschien moet je dat dan toch echt eens leren. Echt, ik zou je wel door elkaar willen rammelen nu. Kweek eens wat zelfrespect meid, jij hebt je leven omgegooid en het gaat goed met je. Zij zijn een restant van je verleden dat je (als ik het zo lees) echt liever kwijt dan rijk bent. Waarom wil je nu die banden aan blijven halen?! Volgens mij helemaal niet omdat je ze zo graag er bij hebt, integendeel. Je wilt ze alleen maar uitnodigen omdat je bang bent dat ze dan later boos op je zijn als je ze niet uitnodigt. Dat ze je een rotgevoel gaan geven. Je geeft deze mensen veel te veel macht over je, echt waar hoor.

Niet doen!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #40 Gepost op: 1 maart 2009, 19:21:51 »
Stel als jou en je aanstaande iets ergs over komt zijn deze mensen er dan voor jullie?

Destiny

  • Gast
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #41 Gepost op: 1 maart 2009, 19:25:17 »
[quote name=\'Lyanna\' post=\'211806\' date=\'01 March 2009, 19:20\']
Citaat
ja die komen wel kijken hoor, misschien ook veel om te kijken hoe ik en me AS er uit zagen, om misschien vervolgens lekker door te gaan roddelen
Hoor je nou zelf wel wat je zegt? Even een opsomming:

- je hebt zowat geen contact meer
- op msn en op straat zeg je alleen hoi en dag en verder niet
- zij respecteren niet dat je tot het geloof bent gekomen
- je voelt je door hen onder druk gezet om ze dan toch maar uit te nodigen
- je verwacht dat als ze komen, ze dat alleen maar doen om achter je rug om over je te praten.

Hallo? Dringt het wel tot je door? Dit zijn toch geen vrienden?

Je kunt blijven zeggen dat je het moeilijk vindt om nee te zeggen tot je een ons weegt, maar misschien moet je dat dan toch echt eens leren. Echt, ik zou je wel door elkaar willen rammelen nu. Kweek eens wat zelfrespect meid, jij hebt je leven omgegooid en het gaat goed met je. Zij zijn een restant van je verleden dat je (als ik het zo lees) echt liever kwijt dan rijk bent. Waarom wil je nu die banden aan blijven halen?! Volgens mij helemaal niet omdat je ze zo graag er bij hebt, integendeel. Je wilt ze alleen maar uitnodigen omdat je bang bent dat ze dan later boos op je zijn als je ze niet uitnodigt. Dat ze je een rotgevoel gaan geven. Je geeft deze mensen veel te veel macht over je, echt waar hoor.

Niet doen!
[/quote]

Ja je heb gelijk dat wel, nou het duurt indd nog een heeeeeeeele tijd voordat ik trouw we hebben nog geen echte vaste datum zal zeker wel volgend jaar worden, en als ik tot die tijd niks meer heb gehoort, dan weet ik wel genoeg

Destiny

  • Gast
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #42 Gepost op: 1 maart 2009, 19:27:03 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211808\' date=\'01 March 2009, 19:21\']Stel als jou en je aanstaande iets ergs over komt zijn deze mensen er dan voor jullie?[/quote]

Nou jij heb me nu echt geraakt, dit was een goede zin, anderhalf maand geleden is mij schoonvader overleden, we moesten in een raptempo naar curacao, op mij msn stond terug uit curacao r.i.p schoonvader enz enz. en sommige zeiden niks!!!!!!!!!!

dat was ik ff vergeten heel erg bedankt! mij lijst zal ik morgen nog eens gaan bekijken

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #43 Gepost op: 1 maart 2009, 19:29:26 »
*hele dikke knuffel*

Ik snap echt wel hoe moeilijk dit is hoor - ik hoop gewoon zo heel erg dat je naar jezelf kijkt, in jezelf gelooft, ziet dat het goed met je gaat en dat je helemaal in je recht staat om de mensen uit te nodigen die jij op je huwelijk WILT - en niet degenen voor wie je je verplicht voelt. Als het goed is doe je het maar een keer, trouwen .... en zo'n dag moet zo perfect mogelijk zijn toch?? Wij hadden zo ontzettend veel mensen om ons heen die van ons hielden, ik wil zo graag dat jij dat ook hebt straks. En dat er dan geen mensen tussen zitten die je er eigenlijk diep in je hart helemaal niet bij had willen hebben.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #44 Gepost op: 1 maart 2009, 19:32:01 »
[quote name=\'Destiny\' post=\'211812\' date=\'01 March 2009, 19:27\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211808\' date=\'01 March 2009, 19:21\']Stel als jou en je aanstaande iets ergs over komt zijn deze mensen er dan voor jullie?[/quote]

Nou jij heb me nu echt geraakt, dit was een goede zin, anderhalf maand geleden is mij schoonvader overleden, we moesten in een raptempo naar curacao, op mij msn stond terug uit curacao r.i.p schoonvader enz enz. en sommige zeiden niks!!!!!!!!!!

dat was ik ff vergeten heel erg bedankt! mij lijst zal ik morgen nog eens gaan bekijken
[/quote]


Tja op zo'n moment weet je wie je echte vrienden zijn.
Dan weet je nu ook hoeveel je kunt schrappen.
En wat er met je schoonvader is gebeurd is vreselijk en daar mag je van echte vrienden wel wat van horen.

Destiny

  • Gast
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #45 Gepost op: 1 maart 2009, 19:32:35 »
[quote name=\'Lyanna\' post=\'211814\' date=\'01 March 2009, 19:29\']*hele dikke knuffel*

Ik snap echt wel hoe moeilijk dit is hoor - ik hoop gewoon zo heel erg dat je naar jezelf kijkt, in jezelf gelooft, ziet dat het goed met je gaat en dat je helemaal in je recht staat om de mensen uit te nodigen die jij op je huwelijk WILT - en niet degenen voor wie je je verplicht voelt. Als het goed is doe je het maar een keer, trouwen .... en zo'n dag moet zo perfect mogelijk zijn toch?? Wij hadden zo ontzettend veel mensen om ons heen die van ons hielden, ik wil zo graag dat jij dat ook hebt straks. En dat er dan geen mensen tussen zitten die je er eigenlijk diep in je hart helemaal niet bij had willen hebben.[/quote]

Ja inderdaad bedankt hoor, en als ze dan vroeg of laat komen zeiken, zeg ik ze gewoon van tja, hoorde ik iets van jou toen me man zijn vader was overleden? en als ze dan zeggen oh wist ik niet, zeg ik gewoon alsof je me niet heb gezien op msn? en als ze dan nee zeggen, zijn ze nog grote leugenaars ook!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #46 Gepost op: 1 maart 2009, 19:35:40 »
[quote name=\'Destiny\' post=\'211817\' date=\'01 March 2009, 19:32\'][quote name=\'Lyanna\' post=\'211814\' date=\'01 March 2009, 19:29\']*hele dikke knuffel*

Ik snap echt wel hoe moeilijk dit is hoor - ik hoop gewoon zo heel erg dat je naar jezelf kijkt, in jezelf gelooft, ziet dat het goed met je gaat en dat je helemaal in je recht staat om de mensen uit te nodigen die jij op je huwelijk WILT - en niet degenen voor wie je je verplicht voelt. Als het goed is doe je het maar een keer, trouwen .... en zo'n dag moet zo perfect mogelijk zijn toch?? Wij hadden zo ontzettend veel mensen om ons heen die van ons hielden, ik wil zo graag dat jij dat ook hebt straks. En dat er dan geen mensen tussen zitten die je er eigenlijk diep in je hart helemaal niet bij had willen hebben.[/quote]

Ja inderdaad bedankt hoor, en als ze dan vroeg of laat komen zeiken, zeg ik ze gewoon van tja, hoorde ik iets van jou toen me man zijn vader was overleden? en als ze dan zeggen oh wist ik niet, zeg ik gewoon alsof je me niet heb gezien op msn? en als ze dan nee zeggen, zijn ze nog grote leugenaars ook!
[/quote]

En dan nog het is jou feest. Je hebt hun allang niet meer gezien dus jammer dan hoor maak je er niet druk over.
Het is jullie feest en daar moet je van genieten

Destiny

  • Gast
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #47 Gepost op: 1 maart 2009, 19:37:58 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211821\' date=\'01 March 2009, 19:35\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211817\' date=\'01 March 2009, 19:32\'][quote name=\'Lyanna\' post=\'211814\' date=\'01 March 2009, 19:29\']*hele dikke knuffel*

Ik snap echt wel hoe moeilijk dit is hoor - ik hoop gewoon zo heel erg dat je naar jezelf kijkt, in jezelf gelooft, ziet dat het goed met je gaat en dat je helemaal in je recht staat om de mensen uit te nodigen die jij op je huwelijk WILT - en niet degenen voor wie je je verplicht voelt. Als het goed is doe je het maar een keer, trouwen .... en zo'n dag moet zo perfect mogelijk zijn toch?? Wij hadden zo ontzettend veel mensen om ons heen die van ons hielden, ik wil zo graag dat jij dat ook hebt straks. En dat er dan geen mensen tussen zitten die je er eigenlijk diep in je hart helemaal niet bij had willen hebben.[/quote]

Ja inderdaad bedankt hoor, en als ze dan vroeg of laat komen zeiken, zeg ik ze gewoon van tja, hoorde ik iets van jou toen me man zijn vader was overleden? en als ze dan zeggen oh wist ik niet, zeg ik gewoon alsof je me niet heb gezien op msn? en als ze dan nee zeggen, zijn ze nog grote leugenaars ook!
[/quote]

En dan nog het is jou feest. Je hebt hun allang niet meer gezien dus jammer dan hoor maak je er niet druk over.
Het is jullie feest en daar moet je van genieten
[/quote]

ja en het schiet me nu ook te binnen dat ze me niet eens gefeliciteerd hebben toen ik jarig was hmm, waarom moeten ze me dan wel komen feliciteren voor me trouwen?

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #48 Gepost op: 1 maart 2009, 19:40:17 »
[quote name=\'Destiny\' post=\'211825\' date=\'01 March 2009, 19:37\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211821\' date=\'01 March 2009, 19:35\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211817\' date=\'01 March 2009, 19:32\'][quote name=\'Lyanna\' post=\'211814\' date=\'01 March 2009, 19:29\']*hele dikke knuffel*

Ik snap echt wel hoe moeilijk dit is hoor - ik hoop gewoon zo heel erg dat je naar jezelf kijkt, in jezelf gelooft, ziet dat het goed met je gaat en dat je helemaal in je recht staat om de mensen uit te nodigen die jij op je huwelijk WILT - en niet degenen voor wie je je verplicht voelt. Als het goed is doe je het maar een keer, trouwen .... en zo'n dag moet zo perfect mogelijk zijn toch?? Wij hadden zo ontzettend veel mensen om ons heen die van ons hielden, ik wil zo graag dat jij dat ook hebt straks. En dat er dan geen mensen tussen zitten die je er eigenlijk diep in je hart helemaal niet bij had willen hebben.[/quote]

Ja inderdaad bedankt hoor, en als ze dan vroeg of laat komen zeiken, zeg ik ze gewoon van tja, hoorde ik iets van jou toen me man zijn vader was overleden? en als ze dan zeggen oh wist ik niet, zeg ik gewoon alsof je me niet heb gezien op msn? en als ze dan nee zeggen, zijn ze nog grote leugenaars ook!
[/quote]

En dan nog het is jou feest. Je hebt hun allang niet meer gezien dus jammer dan hoor maak je er niet druk over.
Het is jullie feest en daar moet je van genieten
[/quote]

ja en het schiet me nu ook te binnen dat ze me niet eens gefeliciteerd hebben toen ik jarig was hmm, waarom moeten ze me dan wel komen feliciteren voor me trouwen?
[/quote]

Precies jij snapt em

Destiny

  • Gast
Nodigen Jullie Mensen Uit Waarvan
« Reactie #49 Gepost op: 1 maart 2009, 19:52:04 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'211828\' date=\'01 March 2009, 19:40\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211825\' date=\'01 March 2009, 19:37\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'211821\' date=\'01 March 2009, 19:35\'][quote name=\'Destiny\' post=\'211817\' date=\'01 March 2009, 19:32\'][quote name=\'Lyanna\' post=\'211814\' date=\'01 March 2009, 19:29\']*hele dikke knuffel*

Ik snap echt wel hoe moeilijk dit is hoor - ik hoop gewoon zo heel erg dat je naar jezelf kijkt, in jezelf gelooft, ziet dat het goed met je gaat en dat je helemaal in je recht staat om de mensen uit te nodigen die jij op je huwelijk WILT - en niet degenen voor wie je je verplicht voelt. Als het goed is doe je het maar een keer, trouwen .... en zo'n dag moet zo perfect mogelijk zijn toch?? Wij hadden zo ontzettend veel mensen om ons heen die van ons hielden, ik wil zo graag dat jij dat ook hebt straks. En dat er dan geen mensen tussen zitten die je er eigenlijk diep in je hart helemaal niet bij had willen hebben.[/quote]

Ja inderdaad bedankt hoor, en als ze dan vroeg of laat komen zeiken, zeg ik ze gewoon van tja, hoorde ik iets van jou toen me man zijn vader was overleden? en als ze dan zeggen oh wist ik niet, zeg ik gewoon alsof je me niet heb gezien op msn? en als ze dan nee zeggen, zijn ze nog grote leugenaars ook!
[/quote]

En dan nog het is jou feest. Je hebt hun allang niet meer gezien dus jammer dan hoor maak je er niet druk over.
Het is jullie feest en daar moet je van genieten
[/quote]

ja en het schiet me nu ook te binnen dat ze me niet eens gefeliciteerd hebben toen ik jarig was hmm, waarom moeten ze me dan wel komen feliciteren voor me trouwen?
[/quote]

Precies jij snapt em
[/quote]

Ja inderdaad! een kaartje via internet is zo gedaan toch en tis nog gratis ook, kleine moeite.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards