collapse

Auteur Topic: Hoeveel Curli's  (gelezen 4698 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ringeding

  • Gast
Hoeveel Curli's
« Gepost op: 16 mei 2008, 12:54:04 »
Ik heb kort haar en wil daar wel wat leuks van maken dmv curli's.. Maar hoeveel doe je er eigenlijk in je haren? Bij de bruidswinkel hebben ze er 6 voor mij apart gehouden (15 euro) en nu vind ik dezelfde via internet voor 7.50... ik zit dus te twijfelen of ik nog een setje zal bestellen of is 12 teveel??

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Hoeveel Curli's
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2008, 13:36:06 »
Ik denk dat het er een beetje aan ligt wat voor kapsel je hebt. Ik heb 6 curli's, en een sluier. Kleine curli's, zodat ze niet zo vreselijk opvallen en samen met de sluier is het net goed - niet te bling bling zeg maar :biggrin:

Twaalf is best veel, maar als je geen sluier hebt kan het denk ik wel heel mooi zijn. Ligt er ook aan hoe groot ze zijn. En als ze maar 7,50 zijn, zou ik ze lekker bestellen. Het is niet echt heeeeeel erg veel weggegooid geld en voor hetzelfde geld staat het hartstikke mooi zo allemaal bij elkaar in je haar.

Maria

  • Gast
Hoeveel Curli's
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2008, 13:36:51 »
Nou dat ligt er maar net aan denk ik. Ik heb zelf lang haar en laat het wild opsteken, ik heb er zelf 18 en ik vind het niet overdone, maarja dat is lang haar. Bij kort zou ik het denk ik op 12 houden.

Beter teveel, en je draagt er een paar niet, dan te weinig. Je kunt ze na afloop gewoon weer verkopen op marktplaats of hier.

Ringeding

  • Gast
Hoeveel Curli's
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2008, 16:32:55 »
Ik heb ze gewoon maar besteld... het is inderdaad niet veel geld.. en er altijd minder indoen> Misschien kan ik er wel iets van oorbellen of ketting van maken...

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Hoeveel Curli's
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2008, 18:30:07 »
Ik had er 5 :)

Vogelmeisje

  • Gast
Hoeveel Curli's
« Reactie #5 Gepost op: 17 mei 2008, 12:23:51 »
Het ligt ook aan je jurk, hoe druk is deze. Als deze best wel druk is dan zijn 12 curlies misschien wat veel. Het is ook maar net waar je de accent op wilt leggen die dag en hoe je je haar doet.

Dus ik zou het gewoon even aankijken en advies vragen aan iemand die weet hoe je in je bruidsjurk eruit ziet en gewoon wat proberen :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards