collapse

Auteur Topic: Stroomversnelling  (gelezen 4616 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RainbowR1

  • Gast
Stroomversnelling
« Gepost op: 20 mei 2008, 15:30:05 »
Nog 2 maanden te gaan en alles gaat nu wel heel erg snel!

Komend weekend gaan we de ringen bekijken. We laten de ringen door een edelsmid maken en we mogen tussentijds komen kijken. Volgende week ga ik naar de coupeuse voor mijn bruidsjurk. Verder heb ik ook al een afspraak gemaakt met de kapster/visagiste voor een proefkapsel met proefmake-up.

Mijn CM en mijn zusje laten zo nu en dan wat doorschemeren over een vrijgezellenfeestje, dus dat komt er ook aan!

De uitnodigingen zijn ook al de deur uit...

Na ons debacle met de band die we eerst op het oog hadden, hebben we nu gelukkig een andere band gereserveerd (en een aanbetaling gedaan). Dus de grote dingen zijn al geregeld. Mijn as heeft gelukkig afgelopen weekend ook een pak weten te scoren, ik mocht alleen niets zien onder het mom van: Als ik jouw jurk niet mag zien, dan mag je ook niet mijn pak zien!  :blink:

Ik begin nu toch wel de kriebels te krijgen...

Vogelmeisje

  • Gast
Stroomversnelling
« Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2008, 16:54:27 »
haha, nu wordt het spannend ja!

Ik had die kriebels ook toen 2 maanden van tevoren, dan gaat het ineens hard ja..

Ik trouw over 2.5 week. Onderwijl ik dit type kan ik het nog niet geloven. En de kriebels... ik ben ermee gevuld en heb zelfs minder eetlust daardoor, terwijl de voorbereidingen goed lopen en ik mij niet druk maak om de dag zelf, kijk er zelfs enorm naar uit.
Wacht maar tot over 6 weken dan heb jij het ook hihi

Sylvia en Andre

  • Gast
Stroomversnelling
« Reactie #2 Gepost op: 20 mei 2008, 16:59:59 »
Voor ons duurt het nog ruim 4 weken, maar gelukkig is alles geregeld. Een paar zaken moeten we nog wel even goed doorspreken zoals het best wel strakke draaiboek, verder gaan we donderdag voor de 2e keer met de 2e ceremoniemeester de trouwzaal bekijken en de muziekcd laten testen. (omdat we hem zelf hebben gebrand, willen ze hem graag even testen, schijnt weleens mis te gaan)

Dan moeten we de gastencadeautjes nog effe inelkaar flansen en vrijdag gaat Syl haar proefkapsel krijgen. Gisteren de 2e bespreking gehad met de fotograaf en wat van zijn werk mogen zien, echt prachtig wat deze man kan met zijn camera (en computer natuurlijk). Dan is het afwachten tot de babs komt voor het voorgesprek  en dan kan wat ons betreft "het feest beginnen"

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Stroomversnelling
« Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2008, 17:46:12 »
Spannend hoor. Het aftellen is nu echt begonnen. Maar ook wel lekker dat alles nu wat sneller gaat, want ik begin het wachten al wel zat te worden  :biggrin:  En ik moet nog zo'n 9 maanden wachten

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Stroomversnelling
« Reactie #4 Gepost op: 21 mei 2008, 09:35:12 »
Het gaat nu echt opschieten voor jullie, en voor je het weet is het zover!!
Die tijd gaat nu echt vliegen!
Geniet nog even van de dagen ervoor, dan kun je nog even lekker naar je dag toeleven.

Alexia

  • Gast
Stroomversnelling
« Reactie #5 Gepost op: 21 mei 2008, 09:43:04 »
erg he... :biggrin:

wij hebben dat ook.. a.s. vrijdag nog 6 weken.

Sylvia en Andre

  • Gast
Stroomversnelling
« Reactie #6 Gepost op: 21 mei 2008, 11:07:49 »
[quote name=\'Anke\' post=\'163093\' date=\'21 May 2008, 09:35\']Het gaat nu echt opschieten voor jullie, en voor je het weet is het zover!!
Die tijd gaat nu echt vliegen!
Geniet nog even van de dagen ervoor, dan kun je nog even lekker naar je dag toeleven.[/quote]

Het klinkt misschien heeeeeel erg truttig, maar ik kan wel zeggen dat het afgelopen half jaar eigenlijk het mooiste half jaar van ons leven is geweest. Wij hebben nog nooit zoveel plezier gehad en genoten van alle voorbereidingen van ons huwelijk. Zelfs al zou de trouwdag helemaal, om welke reden dan ook, in de soep lopen, dan nog kunnen we zeggen, het was een prachtig half jaar.

RainbowR1

  • Gast
Stroomversnelling
« Reactie #7 Gepost op: 21 mei 2008, 11:09:47 »
[quote name=\'Anke\' post=\'163093\' date=\'21 May 2008, 09:35\']Het gaat nu echt opschieten voor jullie, en voor je het weet is het zover!!
Die tijd gaat nu echt vliegen!
Geniet nog even van de dagen ervoor, dan kun je nog even lekker naar je dag toeleven.[/quote]

Bij jou schiet het ook al lekker op he Anke! Nog ff en dan ben je een trotse mama!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards