collapse

Auteur Topic: Augustus 2011  (gelezen 113568 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marjannn

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #75 Gepost op: 8 januari 2011, 16:40:38 »
Hoihoi!

Wat leuk om te lezen dat veel augustus-bruidjes al veel aan het regelen zijn. Wij zijn veel bezig met onze bruiloft maar hebben nog niet zo veel dingen concreet geregeld.
Wij trouwen op zaterdag 20 augustus 2011.

Wat we al hebben geregeld:
- feestlocatie
- gemeente
- kerk
- getuigen gevraagd

In optie:
- DJ
- Fotograaf
- Uitnodigingen (maak ik zelf, eerste ontwerp is al klaar :biggrin:)

To do:
- Jurk (ga ik volgende week voor op pad)
- Schoenen (hem en haar)
- Pak
- Ringen
- Bloemen
- Bruidstaart
- Enveloppendoos

Vergeet ik nu nog iets? vast wel.. maar gelukkig hebben we een handige checklist waar we regelmatig even op kijken..En wie weet kom ik nog leuke tips tegen hier op het forum. Veel plezier nog met alle voorbereidingen! Ik ga het augustus2011 topic zeker vaker bekijken   :)

Groetjes,
Marjan

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #76 Gepost op: 10 januari 2011, 09:03:27 »
Ah wat leuk! Wij trouwen ook op 20 augustus!!

Welkom!
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2011, 09:03:37 door anna23 »

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #77 Gepost op: 10 januari 2011, 10:10:45 »
Welkom Marjan! en veel plezier met de voorbereidingen :biggrin:

Wat leuk dat jullie de uitnodigingen zelf maken (wij ook), dat hoor je toch steeds vaker :)

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #78 Gepost op: 14 januari 2011, 21:24:13 »
Whoehoe! Vandaag mijn jurk gekocht! Uiteindelijk gaat Anastasi hem helemaal maken zoals ik het wil :-)
Hij is 11 maart klaar, dus ik ben benieuwd! Ik ben helemaal heppie  :biggrin:

Tientje83

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #79 Gepost op: 14 januari 2011, 22:21:50 »
hoi hoi!!

Ik en mijn vriend gaan op 26 augustus trouwen.!! wat is iedereen al ver met de voorbereidingen!! Wij hebben tot op heden het gemeentehuis geregeld en zijn nu erg druk met de locaties.. begin volgende week hopen we alle offertes binnen te hebben en daar een keus in te maken!

Dan natuurlijk op zoek naar een jurk.. fotograaf en de rest wat er bij komt kijken.
Ik zit heel erg te twijfelen om mijn jurk via www.tidebuy.com te bestellen maar weet niet zeker of ik dat aan durf!
Heb ook al een hoop gelezen op dit forum over anastasia en denk dat ik daar een afspraak ga maken om te passen...

Heeft een van jullie ervaringen met tidebuy.com (of ken je mensen die hier ook een jurk besteld heeft?)

En hebben jullie suggesties voor een goede fotograaf in omgeving amersfoort??

Iedereen in ieder geval heel veel succes met alle voorbereidingen en voor we het weten zal het augustus zijn!!

Wedding2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #80 Gepost op: 14 januari 2011, 23:53:31 »
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk Tientje83.
Wij trouwen ook op 26 augustus  :tongue: Jullie nog een speciale reden om voor deze datum te kiezen? Bij ons was het eerste afspraakje op deze datum en heeft mijn vriend mij ook gevraagd  :biggrin:

Leuk dat jullie ook beginnen met de voorbereidingen! Ik vind het helemaal leuk!!! Ik kom niet uit de omgeving van Amersfoort dus ik kan je niet helpen met een fotograaf. Misschien iemand ander? En kijk even in het 'fotograven' topic!
Heeel veel plezier met alle voorbereidingen en ervaringen uitwisselen :wink: !!

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #81 Gepost op: 15 januari 2011, 16:52:30 »
Welkom Tientje!! Veel succes met de voorbereidingen! Dat is super leuk om te doen. Verder kom ik ook niet uit omgeving van Amersfoort, maar mbv Google kom je best wel ver hoor!!

@Risje: Kei leuk dat je je jurk al hebt! Wat voor 1 is het? Krijgen we een foto te zien??   :cool:

Bij mij verder niets nieuws...ben druk bezig met kijken voor ons huwelijksreis en ik moet nog een jurk halen...en een pak...en bloemen...en...en...het houdt ook nooit op hé hahaha :biggrin:

Alex85

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #82 Gepost op: 15 januari 2011, 21:26:39 »
En nog eentje in augustus: de 26e om precies te zijn! Ik ben gevraagd met oud&nieuw (lieff...) en we wilden graag nog in 2011 trouwen en ook nog een beetje zomers. Eind augustus komt dan toch gauw in beeld!
Maar wat zijn jullie al ver zeg! Wij hebben een trouwlocatie en ik heb vandaag de jurk uitgekozen :biggrin:, nu druk bezig met afspraken plannen bij feestlocaties, offertes opvragen et cetera.
Heel veel plezier allemaal met alle voorbereidingen en succes :)

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #83 Gepost op: 16 januari 2011, 10:12:02 »
@Risje: Kei leuk dat je je jurk al hebt! Wat voor 1 is het? Krijgen we een foto te zien??   :cool:

Haha! Dat weet ik nog niet.. Hij is pas in maart klaar, dus dan is de definitieve jurk. Bovendien zit vriendlief ook vaak op de pc, dus ik vind het nogal tricky.. Maar sowieso na het trouwen ;-)

Irene85

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #84 Gepost op: 19 januari 2011, 17:24:16 »
Hallo allemaal,

wij gaan ook in augustus 2011 trouwen! De 19e om precies te zijn, dan zijn we precies 10 jaar bij elkaar. Vonden we wel een romantische datum  :wub:

Wij hadden al vrij snel de trouwlocatie, feestlocatie, band, fotograag en auto geregeld. Ondertussen is de jurk in bestelling en zijn we ook er ook al uit welke muziek we bij de plechtigheid en welke kaarten we willen. Het schiet al behoorlijk op... Als het mooier weer wordt gaan we op zoek naar mooie fotolocaties.

Anne; mijn vriend is 24 augustus jarig, dus ook vlak na de bruiloft. We zitten dan in New York  :)

Irene

suzanned

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #85 Gepost op: 23 januari 2011, 13:34:43 »
Wij gaan ook in augustus trouwen, het liefst de 27e (eventueel de 26e).
We zijn nu druk met het regelen van locaties, spannend!
En dan gaan we het vertellen aan onze naasten, heel benieuwd hoe die gaan reageren.

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #86 Gepost op: 24 januari 2011, 10:06:58 »
Welkom aan alle nieuwe bruidjes
Veel plezier met de voorbereidingen

Ik heb afgelopen zaterdag m'n jurk gekocht!
Helemaal blij!!!

Het is degene geworden die ik al een keer hier had laten zien, alleen nu bij een andere winkel (betere service)
en met de goede lingerie eronder

Toch nog ff showen!!

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #87 Gepost op: 24 januari 2011, 10:23:01 »
Hey Daydreamy, mooie jurk, maar dat wist je natuurlijk al! Je ziet er ook super stralend uit!

@suzanneD: hebben jullie al een locatie?

Ik moet mijn jurk nog halen, maar waarschijlijk ga ik het bij het Arnems meisje halen, aangezien daar jurken niet zo duur zijn en toch wel leuk zijn :biggrin:

Alex85

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #88 Gepost op: 24 januari 2011, 16:32:31 »
@daydreamy je jurk is heel erg mooi! Gaaf zeg!

Momenteel hangt t bij ons op 19 of 26 augustus ivm beschikbaarheid locaties, ik vind beide data leuk dus gelukkig geen probleem! Deze week lekker veel feestlocaties bezoeken :) zijn er bruiden uit de omgeving Leiden-Zoetermeer?

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #89 Gepost op: 24 januari 2011, 19:45:14 »
Als je Den Haag ook meetelt ;-)
Wij trouwen in Wassenaar, en ons feest is in 's-Gravenzande.
Waar gaan jullie trouwen? Of zijn jullie daar nog niet helemaal uit?
Veel plezier met alles plannen!

trouwenaug2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #90 Gepost op: 25 januari 2011, 16:23:23 »
@daydreamy; Wat een mooie jurk!

Ik ga a.s. zaterdag jurken passen, moet alleen wel even beter worden, want ik lig al 6 dagen ziek op bed. Als het goed is krijgen we deze week trouwens de bevestiging van de locatie in Belgie waar we gaan trouwen. Ik ga zo hard juichen als die binnen is, ben nog zo bang dat het toch niet door gaat (hadden we met de vorige locatie en ook met de band...)

Ik kom trouwens uit de buurt van Leiden, maar trouw dus in België...wij trouwen de 19 (wettelijk) en 20e (met een persoonlijke ceremonie).

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #91 Gepost op: 25 januari 2011, 16:39:44 »
Wat leuk dat je a.s. zaterdag jurken gaat passen! En je hebt nog 3 dagen om beter te worden, dus dat moet lukken *gewoon positief denken hahaha*

Maar leiden en België is toch een eind van elkaar af! Waarom perse België? Dus jullie hebben een trouwweekend :biggrin: Leuk zeg! Maar ook duur (lijkt me).

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #92 Gepost op: 26 januari 2011, 20:37:10 »
Yes! We hebben net de honeymoon geboekt! We gaan een krappe week na het huwelijk voor 15 dagen en 13 nachten naar het zonovergoten Curacao! Ik ben echt helemaal blij! Het ziet er zo heerlijk uit! Ik heb er nu al zin in :) :applaus:

trouwenaug2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #93 Gepost op: 26 januari 2011, 21:16:40 »
@anna23 Nou het positief denken heeft geholpen, want vandaag geen koorts meer en voel me al een stuk beter. Dus zaterdag komt het jurken passen helemaal goed. Wij hebben bewust voor een weekend gekozen omdat we een intieme sfeer willen en er zo lang mogelijk van willen genieten, aangezien iedereen zegt dat zo'n dag als een waas aan je voorbij gaat. Nu hebben we voor een week een kasteel gehuurd in Belgie (veeel goedkoper dan in Nederland) en gaan we eerst met een man of 6 voorbereiden. Op donderdagavond komen de weekendgasten aan en op zaterdag komen er daggasten. Bij dit kasteel kan je de catering helemaal zelf doen, dus daar besparen we dan weer op. Uiteindelijk komen we op ongeveer het zelfde uit als 1 dag in Nederland. Verder starten we het weekend met iets van canoën of raften met de groep, dus dan zit de sfeer er gelijk lekker in voor het weekend. Heb er heel veel zin in, maar ik vind het tegelijkertijd ook wel heel spannend om een weekend met een groep te zijn...

Alex85

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #94 Gepost op: 27 januari 2011, 08:30:20 »
Als je Den Haag ook meetelt ;-)
Wij trouwen in Wassenaar, en ons feest is in 's-Gravenzande.
Waar gaan jullie trouwen? Of zijn jullie daar nog niet helemaal uit?
Veel plezier met alles plannen!

Oké vooruit den haag ook dan :) we zijn er nog niet helemaal uit, we gaan zondag even zitten en alle info naast elkaar leggen! Er is zoveel leuks!@trouwenaug2011 wat een gaaf idee zeg om het zo te doen! Slim om een leuke groepsactiviteit te plannen, zo voel je je meteen een 'groep', zal de sfeer ten goede komen! En wat leuk dat je ook hier in de buurt zit :)

@risje oeh Curacao heerlijk! Fijnnnnn vooruitzicht

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #95 Gepost op: 27 januari 2011, 09:51:56 »
@trouwenaug2011: lijkt me een super gezellig weekendje zeg! En weird dat het in België veel goedkoper is!! En hoeveel mensen willen jullie uitnodigen? Alleen familie of ook vrienden etc?

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #96 Gepost op: 28 januari 2011, 09:52:00 »
@trouwenaug2011; Leuk zo'n trouwweekend :biggrin: een heel weekend in een kasteel, gaaf hoor!

@Risje; Lekker naar Curacao, heerlijk! en wel een fijn idee dat het geboekt is he? :wink:
Wij hebben wel de vluchten geboekt maar moeten nog ff een hotel en villa regelen :biggrin:

Hier niet veel updates, ben nu druk bezig met de trouwkaart, erg leuk, maar erg moeilijk..

trouwenaug2011

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #97 Gepost op: 28 januari 2011, 21:14:37 »
Voor het hele weekend komen er ongeveer 35 personen (familie en beste vrienden), op de zaterdag komen er totaal 60 personen die allemaal op het landgoed overnachten. Verder worden er ook nog ongeveer 30 personen uitgenodigd waar we geen overnachting voor geregeld hebben..maar aangezien het toch een 3 uur rijden is weet ik niet of daar veel mensen van komen.

anna23

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #98 Gepost op: 7 februari 2011, 11:13:08 »
Wij hebben ons huwelijksreis geboekt. Elders op de forum meer info, maar het is dus Griekenland geworden, Lesbos in een 4sterren hotel voor 8 dagen all incl! Helemaal blij. Kan ik weer van de lijst afhalen!

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #99 Gepost op: 7 februari 2011, 11:57:32 »
Heerlijk Anna! :biggrin:
Lekker 8 dagen helemaal in de wachten gelegd worden :wink:

Wij hebben inmiddels een optie op een DJ, dus kan er bijna weer wat afgestreept worden :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards