collapse

Auteur Topic: Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn  (gelezen 17978 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mrs Jones

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Gepost op: 12 juli 2010, 19:04:20 »
Wie weet wat de kosten van kasteel de Hooge Vuurse in Baarn zijn?
- huwelijksvoltrekking Parkzaal
- betaal je zaalhuur als je taart + champagne in het kasteel wilt?
- diner
- feest

nirak

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #1 Gepost op: 12 juli 2010, 19:21:28 »
Ik weet niet de exacte kosten maar wel dat het
ongelooflijk duur is. Maar je kan gewoon via internet een informatiepakket
aanvragen.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #2 Gepost op: 12 juli 2010, 20:50:20 »
Volgens mij moet je minstens op 12000 euro rekenen, en de prijzen zijn ook afhankelijk van in welk seizoen je het kasteel boekt. Het is wel een schitterende locatie.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #4 Gepost op: 13 juli 2010, 10:14:32 »
wij hebben destijds ook bij Kasteel de Hooge Vuursche een offerte opgevraagd omdat deze in de buurt van onze woonomgeving ligt....
we schrokken enorm van het totaalbedrag!!

nu trouwen we in Kasteel de Essenburgh: met champagnetoost, hapjes en drankjes, diner, feest en overnachting met ontbijt voor 18 personen komen we uit op de helft van het totaalbedrag bij de Hooge Vuursche met alleen diner, champagnetoost en feest.

Bruid2be

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #5 Gepost op: 13 juli 2010, 11:27:48 »


nu trouwen we in Kasteel de Essenburgh: met champagnetoost, hapjes en drankjes, diner, feest en overnachting met ontbijt voor 18 personen komen we uit op de helft van het totaalbedrag bij de Hooge Vuursche met alleen diner, champagnetoost en feest.

Hier gaan wij zaterdag kijken, ben erg benieuwd!

Candijtje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 467
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #6 Gepost op: 13 juli 2010, 16:25:06 »
Wij zijn in 2006 getrouwd op Kasteel de Hooge Vuursche. We hebben daar ook ons diner en feest gehouden en zijn er zelf blijven slapen. al emt al vielen de kosten ons reuze mee. Maar het is in handen van andere eigenaren dus hoe en wat de kosten nu zijn geen idee.... maar het is een prachtige lokatie!

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #7 Gepost op: 13 juli 2010, 17:13:31 »


nu trouwen we in Kasteel de Essenburgh: met champagnetoost, hapjes en drankjes, diner, feest en overnachting met ontbijt voor 18 personen komen we uit op de helft van het totaalbedrag bij de Hooge Vuursche met alleen diner, champagnetoost en feest.

Hier gaan wij zaterdag kijken, ben erg benieuwd!

Wij waren direct enthousiast....we hadden een afspraak gemaakt: kregen heerlijke koffie met zelfgemaakte bonbons, daarna een hele leuke en duidelijke rondleiding, er werd goed naar onze wensen geluisterd en de gastvrouw had zelf ook hele leuke ideeén. We hebben op de huwelijksdag alle kasteelkamers, een deel van de kasteeltuin en de keldergewelven tot onze beschikking. De ceremonie vind plaats in de hal, dat is even een raar idee, maar we hebben foto's gezien en het zag er sfeervol en intiem uit...nadeel is wel dat er tijdens de ceremonie maar zitplaats is voor 30 personen, de rest moet op de trap of staan, in ons geval is 30 echter precies voldoende!!

We hebben 30 daggasten en rekenen op ongeveer 120 feestgasten...
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2010, 17:15:33 door wij gaan trouwen »

Mrs Jones

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #8 Gepost op: 13 juli 2010, 20:13:32 »
Weet iemand of je eventueel ook buiten kunt dineren? En staan de eetzalen (zijn er drie geloof ik) in verbinding met een terras? En hoe zit het met het feest?

Melissie

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #9 Gepost op: 13 juli 2010, 22:49:17 »
Wij hebben toen ook gekeken om de gehele dag op Hooge Vuursche door te brengen, maar onze datum was al in optie door een ander bruidspaar. Ook werd ons toen vertel dat we minstens 10.000 euro moesten uitgeven. En ik vond het meisje dat ons te woord stond helemaal niet vriendelijk of behulpzaam, dus dat werd al snel een dikke nee.... :tongue:

Uiteindelijk hebben we een prachtige dag gehad bij Groot Kievitsdal, net om de hoek bij Hooge Vuursche!

Mrs Jones

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #10 Gepost op: 14 juli 2010, 00:30:46 »
Wij gaan vrijdag kijken. Op onze datum zit helaas al wel een optie...weet niet tot wanneer deze "geldig" is...

Bruid2be

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #11 Gepost op: 14 juli 2010, 11:25:02 »


nu trouwen we in Kasteel de Essenburgh: met champagnetoost, hapjes en drankjes, diner, feest en overnachting met ontbijt voor 18 personen komen we uit op de helft van het totaalbedrag bij de Hooge Vuursche met alleen diner, champagnetoost en feest.

Hier gaan wij zaterdag kijken, ben erg benieuwd!

Wij waren direct enthousiast....we hadden een afspraak gemaakt: kregen heerlijke koffie met zelfgemaakte bonbons, daarna een hele leuke en duidelijke rondleiding, er werd goed naar onze wensen geluisterd en de gastvrouw had zelf ook hele leuke ideeén. We hebben op de huwelijksdag alle kasteelkamers, een deel van de kasteeltuin en de keldergewelven tot onze beschikking. De ceremonie vind plaats in de hal, dat is even een raar idee, maar we hebben foto's gezien en het zag er sfeervol en intiem uit...nadeel is wel dat er tijdens de ceremonie maar zitplaats is voor 30 personen, de rest moet op de trap of staan, in ons geval is 30 echter precies voldoende!!

We hebben 30 daggasten en rekenen op ongeveer 120 feestgasten...

Klinkt goed, je hebt me nog nieuwsgieriger gemaakt  :biggrin: . De kasteeltuin is geloof ik openbaar? Hoe lang heb je daar ongeveer rondgelopen?

Mrs Jones

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #12 Gepost op: 17 juli 2010, 14:32:55 »
Wat een geweldige locatie!!! Onze eerste keuzedatum was helaas al geboekt, nu uitgeweken naar onze 2e optie. We zijn helemaal gelukkig, wat een plaatje!!!
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2010, 14:33:09 door Mrs Jones »

Bruid2be

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #13 Gepost op: 19 juli 2010, 09:47:16 »
Wat een geweldige locatie!!! Onze eerste keuzedatum was helaas al geboekt, nu uitgeweken naar onze 2e optie. We zijn helemaal gelukkig, wat een plaatje!!!

Welke locatie is het geworden?

Mrs Jones

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #14 Gepost op: 20 juli 2010, 11:23:50 »
Wat een geweldige locatie!!! Onze eerste keuzedatum was helaas al geboekt, nu uitgeweken naar onze 2e optie. We zijn helemaal gelukkig, wat een plaatje!!!

Welke locatie is het geworden?

Hooge Vuursche wordt het dus hoogstwaarschijnlijk (eerst nog even offertegesprek, dan pas zeker), maar dan op een andere datum dan we in eerste instantie wilden. Oh, nu snap ik de verwarring, haha. Met 2e optie bedoelde ik onze tweede voorkeur qua datum, niet onze tweede locatievoorkeur. Grappig misverstand...
« Laatst bewerkt op: 20 juli 2010, 11:25:30 door Mrs Jones »

Bruid2be

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #15 Gepost op: 20 juli 2010, 11:31:14 »
Wat een geweldige locatie!!! Onze eerste keuzedatum was helaas al geboekt, nu uitgeweken naar onze 2e optie. We zijn helemaal gelukkig, wat een plaatje!!!

Welke locatie is het geworden?

Hooge Vuursche wordt het dus hoogstwaarschijnlijk (eerst nog even offertegesprek, dan pas zeker), maar dan op een andere datum dan we in eerste instantie wilden. Oh, nu snap ik de verwarring, haha. Met 2e optie bedoelde ik onze tweede voorkeur qua datum, niet onze tweede locatievoorkeur. Grappig misverstand...

Ik was al helemaal in de war,  :biggrin:  Fijn dat je een locatie gevonden hebt en succes met onderhandelen!

maart85

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #16 Gepost op: 21 juli 2010, 10:46:12 »
Wie weet wat de kosten van kasteel de Hooge Vuurse in Baarn zijn?
- huwelijksvoltrekking Parkzaal
- betaal je zaalhuur als je taart + champagne in het kasteel wilt?
- diner
- feest


kosten huwelijksvoltrekking; 250 euro
taart; 1,50 aansnijdkosten
diner; vanaf 42,50 pp
feest; drankenarrangement wat je moet nemen voor 34,50 pp. hier zitten alleen drankjes en nootjes bij, bittergarrnituur is apart, 9 euro pp.
Wij hebben een offerte voor 50 daggasten en 180 avondgasten van ongeveer 13500 euro.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #17 Gepost op: 21 juli 2010, 11:09:56 »
hallelujahhhh wat een geld zeg.... PFFFFFFF

Tja als je het geld hebt en het eraan uit wilt geven EN je bent verliefd op de locatie dan lekker doen he!

(wij komen uit op ongeveer 6.500 voor 30 daggasten en ong 200 avondgasten met lunch toost bruidstaart eten en alle drank...)

Mrs Jones

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #18 Gepost op: 21 juli 2010, 12:05:06 »
hallelujahhhh wat een geld zeg.... PFFFFFFF

Tja als je het geld hebt en het eraan uit wilt geven EN je bent verliefd op de locatie dan lekker doen he!

(wij komen uit op ongeveer 6.500 voor 30 daggasten en ong 200 avondgasten met lunch toost bruidstaart eten en alle drank...)

Jeetje, dat is weinig (in verhouding dan!). Waar trouwen jullie?
Wij denken aan circa 40 daggasten en 100 avondgasten, zelfde programma.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #19 Gepost op: 21 juli 2010, 12:14:13 »
http://www.depastory.nl/

Wij trouwen hier.
In de salle des fetes.
Ze hebben een terras waar we 's middags kunnen lunchen het ziet er allemaal heel mooi klassiek en intiem uit dus voor ons perfect.
Het is natuurlijk geen kasteel als je zoiets wilt moet je daar ook voor gaan anders krijg je misschien spijt?
Wij zijn ook bij een paar kastelen geweest maar dat was het gewoon niet voor ons....

Bruid2be

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #20 Gepost op: 21 juli 2010, 13:13:49 »
http://www.depastory.nl/

Wij trouwen hier.
In de salle des fetes.
Ze hebben een terras waar we 's middags kunnen lunchen het ziet er allemaal heel mooi klassiek en intiem uit dus voor ons perfect.
Het is natuurlijk geen kasteel als je zoiets wilt moet je daar ook voor gaan anders krijg je misschien spijt?
Wij zijn ook bij een paar kastelen geweest maar dat was het gewoon niet voor ons....

Ziet er ook erg mooi uit!

maart85

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #21 Gepost op: 21 juli 2010, 13:57:01 »
Ja ik vind het ook erg veel geld, we hebben veel kastelen bekeken, en ik vind hooge vuursche echt heel mooi. Ik vind dat er weinig mooie lokaties zijn in de omgeving amersfoort. Nog andere ideeen? Mijn vriend vindt hooge vuursche namelijk te duur...., we zijn er dus nog niet uit.

Mrs Jones

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #22 Gepost op: 21 juli 2010, 17:42:37 »
Ziet er inderdaad prachtig uit, Verooo!! Maar is voor ons meer dan 2,5 uur rijden  :)
Met de Hooge Vuursche zitten we al op een uur rijden vanaf ons huis. Wij wonen in Zuid-Holland en konden hier ook niets naar onze zin en smaak vinden.
« Laatst bewerkt op: 21 juli 2010, 17:42:57 door Mrs Jones »

Annetje

  • Gast
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #23 Gepost op: 12 augustus 2010, 16:42:09 »
Hoi hoi,

Wanneer ga je trouwen? Heb je inmiddels je offertegesprek al gehad?

Ik heb er zonder afspraak al twee keer rond mogen kijken, vond de mensen erg vriendelijk.

We hebben zondag een offerte gesprek, maar heb al een brochure met de prijzen gekregen, dus ben voorbereid :wink:
 
Ben benieuwd of je er in slaagt iets te vinden, dat minstens zo goed is als de Hooge Vuursche, is mij nog niet gelukt haha!

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Kosten Kasteel Hooge Vuursche Baarn
« Reactie #24 Gepost op: 12 augustus 2010, 17:49:00 »
Ik zeg: De Essenburgh in Hierden (bij Harderwijk)

Echt waar gaat nergens over zo goedkoop (vergeleken bij de rest dan)

30 daggasten en 70 feest, 3 kamers en voor 6 personen ontbijt. En dan alles bij elkaar: zo'n 4000 euro, en dan heb je echt alles erbij!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards