collapse

Auteur Topic: Rare Reactie  (gelezen 11957 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maria

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #25 Gepost op: 26 maart 2008, 17:07:15 »
Wij hebben in januari februari het meeste gepland voor augustus.. nou dat vind ik ver genoeg van te voren. Gelukkig waren al onze keuzes gewoon vrij.

Je moet gewoon doen wat je zelf fijn vind .Als jij 1,5 jaar van te voren alles wil regelen is dat toch prima. Maar voor mij zou het niet weggelegd zijn.

bruidpatty

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #26 Gepost op: 26 maart 2008, 17:09:47 »
Wij weten ook al heeeel lang wanneer we gaan trouwen en hebben wel een jaar van te voren het stadhuis vastgelegd omdat we echt die dag wilde trouwen.

De rest eigenlijk pas vanaf Januari gaan regelen.

dolfinlove

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #27 Gepost op: 26 maart 2008, 17:21:00 »
Wij trouwen pas in augustus 2009 maar zijn ook al bezig met de locatie vast te leggen. Toen ik belde of de datum nog vrij was zei die man direct "ik hoop niet dat je op 9-9-9 trouwt want daar heb ik al 6 stellen voor moeten afwijzen!!!" Dus als je weet waar je je feest wilt geven zou ik het gewoon reserveren want dan weet je zeker dat je het op die dag kan doen.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Rare Reactie
« Reactie #28 Gepost op: 26 maart 2008, 17:48:31 »
Het viel mij heel erg tegen, het reserveren van een locatie. Wij trouwen op 30 mei, en ik ben vorig jaar juli begonnen met regelen. Alles wat we wilden zat vol - echt niet te geloven.

Uiteindelijk zijn we er wel uitgekomen, maar niet zonder de nodige moeite.

Kleintje

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #29 Gepost op: 10 april 2008, 14:20:23 »
[quote name=\'Lyanna\' post=\'155693\' date=\'26 March 2008, 18:48\']Het viel mij heel erg tegen, het reserveren van een locatie. Wij trouwen op 30 mei, en ik ben vorig jaar juli begonnen met regelen. Alles wat we wilden zat vol - echt niet te geloven.

Uiteindelijk zijn we er wel uitgekomen, maar niet zonder de nodige moeite.[/quote]

Wat vreemd. Wij trouwen 29 mei, en wij zijn eind september-begin oktober begonnen met het regelen van de trouwlocatie, feestlocatie en andere dingen. Wij zijn geen enkele keer afgewezen. Zal wel met de dag te maken hebben...

dolfinlove

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #30 Gepost op: 10 april 2008, 14:24:54 »
Ik denk dat het vooral met de datum te maken heeft maar waarschijnlijk ook per gemeente.
Als jij in een grote plaats woont (zoals Amsterdam) heb je heel veel verschillende locaties waar je uit kan kiezen maar woon je in een kleinere gemeente/dorp heb je er vaak maar 1 of 2 waar je uit moet/kan kiezen. Hierdoor zijn die locaties vaak al volgeboekt op de meest gebruikelijke dagen (vrijdag/zaterdag).
Ik ben van mening, weet je wanneer je gaat trouwen (ook al is het nog ver weg) en je weet ook in welke locatie je je feest wilt vieren, gewoon reserveren, zo voorkom je teleurstellingen en is in iedergeval het belangrijkste geregeld.

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
Rare Reactie
« Reactie #31 Gepost op: 18 april 2008, 11:52:13 »
Wij we hebben vorige week pas besloten toch te gaan trouwen (zijn al meer dan een jaar verloofd) en ik heb nu dus nog 10 weken om alles te gaan organiseren.
Het in ondertrouw gaan is ook gelukt (geboorteakte ophalen in je geboorteplaats is wat lastig als je niet in nederland geboren bent) dus was nog spannend.
Nu hebben we de ondertrouw + trouwdatum+kleding. Nu de rest nog!

Nog even wachten

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #32 Gepost op: 18 april 2008, 11:53:13 »
wow dat is snel zeg!!! veel plezier met de voorbereidingen!

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Rare Reactie
« Reactie #33 Gepost op: 18 april 2008, 19:19:12 »
[quote name=\'wiebe&manike\' post=\'159052\' date=\'18 April 2008, 11:52\']Wij we hebben vorige week pas besloten toch te gaan trouwen (zijn al meer dan een jaar verloofd) en ik heb nu dus nog 10 weken om alles te gaan organiseren.
Het in ondertrouw gaan is ook gelukt (geboorteakte ophalen in je geboorteplaats is wat lastig als je niet in nederland geboren bent) dus was nog spannend.
Nu hebben we de ondertrouw + trouwdatum+kleding. Nu de rest nog![/quote]


Een vriendin van mij heeft in zes weken alles geregeld, vanaf het moment dat ze besloten te gaan trouwen tot de trouwdag!! En alles is gelukt!! Groot feest en alles der op en der aan!! Dus dan moet 10 weken zeker lukken!! Succes ermee!!

Liefs Rixt

Sue

  • Gast
Rare Reactie
« Reactie #34 Gepost op: 19 april 2008, 12:26:53 »
Succes ermee! komt vast goed!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards