collapse

Auteur Topic: 29 Mei 2009  (gelezen 9660 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
29 Mei 2009
« Gepost op: 9 juni 2009, 15:22:04 »
29 mei 2009

Verslag van een fantastische dag. (hij is wel lang hoor!)

Om half 7 wordt ik wakker gemaakt door mijn ouders met een ontbijtje op bed. Ik heb heel slecht (eigenlijk niet) geslapen maar ben gelijk klaarwakker.
Na het ontbijt ben ik even een rondje gaan lopen met de hond en ik geniet van de vroege ochtend, precies zo’n ochtend waar ik gek op ben, de zon komt door en de vogels fluiten en ik ga trouwen!!! Besef het op dat moment nog steeds niet. Dan even douchen en dan staat de kapster al op de stoep. Anderhalf uur later ben ik omgetoverd tot bruid, wow.
Mijn moeder helpt mij met het aantrekken van de jurk, en dan krijg ik van mijn ouders een kadootje; een ring van mijn oma die overleden is, 1e emotionele huilbui en de make-up is gelijk uitgelopen. (gelukkig ging de mascara uit de jurk)  Maar dat maakt niet uit, wat een prachtig kado, mijn moeder heeft het bewaard tot mijn bruiloft en ik vind het een eer om hem nu om te mogen.

De tijd gaat snel, we moeten snel naar beneden want hij is al onderweg. Iedereen wacht buiten en ik sta daar alleen in de gang. Pfoeee zenuwen, mijn jurk heeft roze bloemen, hij houdt niet van roze. Wat als hij het lelijk vind…… Maar dan gaat eindelijk de bel, de deur gaat open en wooow, wat istie mooi!! En hij vind mijn jurk prachtig, hij had absoluut geen wit verwacht, en het roze vind hij zelfs mooi!!! Jippie, oja en hij heeft een roze stropdas!
Boeketje had ik al gezien haha maar hij is heel mooi.

En dan gebeurt het, als mijn lief bukt om de hond te aaien horen we een harde krak…. Ik zie hem verschrikt opkijken, hij is uit zijn broek gescheurd, en niet zo’n beetje ook nee van voor tot achter. Wat een rot moment. Maar ik zie 3 telefoons verschijnen, 2 minuten later is zijn broer er en hij wordt inmiddels in een spijkerbroek in de auto geduwd. Ze racen als een gek naar de winkel waar er gelukkig nog 1 broek is, alleen hij is wel iets te lang en te groot, maarja er is er 1. Als hij terug is zeggen we tegen elkaar dat we ondanks dat gewoon gaan genieten! En we rijden naar het strand om fotos te maken. Het is heerlijk weer en dat merken we ook als we terug komen en allebei flink verbrand zijn!

We eten snel een hapje van de overheerlijke lunch en gaan naar het stadhuis, ondertussen maken we nog even fotos voor onze eigen bloemenwinkel. De toespraak in het stadhuis is leuk, en als we naar buitenlopen strooien we toch stiekem rozeblaadjes haha. We laten 2 grote trossen hartjesballonnen op en lopen naar de kerk. Ik wordt weggegeven door mijn vader, 2e emotionele huilbui. (tijdens de kerkdienst volgen ook de 3e,4e en 5e emotionele huilbuien :tongue: )
Na deze hele mooie kerkdienst is voor ons ons huwelijk pas echt ‘echt’

We rijden naar delft en hebben daar buiten op het terras een heerlijke bbq. De sfeer en het weer maken het echt een rustpunt op deze dag. Het was zoo super gezellig!
Daarna maken we ons op voor het feest en snijden we de taart aan. Tijdens het feest geeft mijn vader nog een mooie speech (nee geen huilbui gelukkig) en krijgen we een feestkrant, helemaal geweldig, iedereen heeft stukjes ingezonden en we liggen helemaal dubbel.
Als laatste hebben we nog lekker gedanst en dan is het alweer tijd om naar het hotel te gaan.
Het einde van een geweldige dag, Ik kan de hele nacht niet slapen van alles wat er is gebeurd.

Echt een prachtige emotionele dag!






En een iets duidelijkere foto van mijn boeket, mijn man heeft hem zelf gemaakt, we hebben zelf een bloemenwinkel dus het moest wel gaaf en apart worden. We hadden als thema rozen ( zit het in de naam haha), in alle kleuren, heel gaaf!

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
29 Mei 2009
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2009, 15:27:17 »
Heel gaaf, rose! Wat een mooie foto's! Maar wat moeten jullie enorm geschrokken zijn toen hij uit zijn broer scheurde! Achteraf kan je er vast om lachen. :) Wat fijn dat het zo snel opgelost is. Hulde aan iedereen om je heen die zo snel reageerden! :biggrin:

Swiffer

  • Gast
29 Mei 2009
« Reactie #2 Gepost op: 9 juni 2009, 15:28:19 »
Wat een ontzetend leuke dag moeten jullie gehad hebben, gefeliciteerd alsnog, :handshake: en wat een mooi boeket!!! :wub:
« Laatst bewerkt op: 9 juni 2009, 15:29:16 door Swiffer »

Puma in love

  • Gast
29 Mei 2009
« Reactie #3 Gepost op: 9 juni 2009, 15:35:17 »
Mooi boeket en een mooie taart!
Wat een eng moment zeg, met zijn broek, maar het levert zeker een leuk verhaal op! Hahaha
Je hebt ook heel snel mooie foto's, is jouw fotograaf zo enorm snel met leveren of heb je zelf je foto's zo mooi bewerkt?
Ik zit al bijna 5 weken te wachten met mijn verhaal hier neerzetten zodat ik het gelijk met mooie foto's kan vergezellen, maar tevergeefs, heb nog geen foto's.

~M*M~

  • Gast
29 Mei 2009
« Reactie #4 Gepost op: 9 juni 2009, 15:39:52 »
nogmaals van harte gefeliciteerd!
wat een heerlijke zonnige koppies hebben jullie en wat een verhaal over die broek. gelukkig was er nog 1 in de winkel.
en je boeketje is prachtig, hoe kan je hubbie nou niet van roze houden :tongue:

Tigru

  • Gast
29 Mei 2009
« Reactie #5 Gepost op: 9 juni 2009, 16:58:24 »
Jeetje, het zal inderdaad maar gebeuren... Dat verwacht je ook niet, dat je zo uit je broek zou scheuren... Maar goed dat iedereen zo alert was en het "probleem" zo was opgelost... Prachtige foto's overigens! En je zag er schitterend uit...

Veer

  • Gast
29 Mei 2009
« Reactie #6 Gepost op: 9 juni 2009, 17:42:48 »
Mooi beschreven jullie fijne dag! En prachtige foto's mooi thema! Van harte gefeliciteerd! Er zit meteen een tip in voor bruidegommen kijk of je je gewoon kan bewegen dus ook door de knieën en zo kunt. Gelukkig konden jullie er om lachen. Nog last gehad dat jullie verbrand waren. Was dus echt een hele zonnige dag!

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
29 Mei 2009
« Reactie #7 Gepost op: 9 juni 2009, 17:48:00 »
ja dat raad ik de bruidegommen indd aan! En het was niet omdat de broek te klein was ofzo, hij was gewoon verkeerd gestikt.
Pas de dag daarna voelde we het branden, op de dag zelf heb je zoveel adrenaline ik had nergens last van, terwijl iedereen steeds bezorgd vroeg of het geen pijn deed :tongue:

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
29 Mei 2009
« Reactie #8 Gepost op: 9 juni 2009, 17:55:07 »
Rose, gefeliciteerd! Jullie zagen er prachtig uit! Je hebt een mooi verslag geschreven over een erg mooie dag. Nu lekker nagenieten met elkaar en natuurlijk de foto's!

mnmetje

  • Gast
29 Mei 2009
« Reactie #9 Gepost op: 9 juni 2009, 19:07:30 »
Proficiat! Wat een mooie foto's, en zo snel al mooi bewerkt! Ik ben ook wel heel benieuwd naar het merk van je jurk. Echt schitterend.

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
29 Mei 2009
« Reactie #10 Gepost op: 9 juni 2009, 19:13:56 »
@ puma, ik heb van mijn fotograaf al een opzet gekregen voor het fotoboek om goed te keuren. En daar heb ik ze uit geknipt :tongue:

Mijn jurk was trouwens een rembo styling!

Bedankt allemaal!

Elliebellie

  • Gast
29 Mei 2009
« Reactie #11 Gepost op: 10 juni 2009, 09:43:47 »
[color=\"#FFA500\"][font=\"Comic Sans MS\"]GEFELICITEERD! Leuk verslag en mooie foto's!
Misschien liggen jullie straks wel in een 'scheur'  :tongue:  om die broek, goed om je dag daar niet door te laten verpesten![/font]
[/color]

Armara

  • Gast
29 Mei 2009
« Reactie #12 Gepost op: 10 juni 2009, 09:49:11 »
mooi plaatje zo met elkaar!
gefeliciteerd!!!

liefs Tamara

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
29 Mei 2009
« Reactie #13 Gepost op: 10 juni 2009, 13:16:44 »
Gefeliciteerd! Wat een mooi stel zijn jullie!

lune

  • Gast
29 Mei 2009
« Reactie #14 Gepost op: 10 juni 2009, 20:11:08 »
Gefeliciteerd!

Wat een verhaal zeg met die broek :laugh:
Gelukkig kon het snel opgelost worden.

Wel grappig om te lezen; ik ben ook de 29e getrouwd, heb getwijfeld over de jurk die jij draagt, uiteindelijk een andere, met roze bloemen gekocht en mijn man houdt dus ook echt niet van roze!

Hannielle

  • Gast
29 Mei 2009
« Reactie #15 Gepost op: 10 juni 2009, 22:05:43 »
wow je zal het meemaken zeg van die broek!!!!!!!!!!!!!!!!! en heeeeeeeeeeel gaaf boeket!

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
29 Mei 2009
« Reactie #16 Gepost op: 12 juni 2009, 20:03:16 »
Dankjullie!!!

Ik heb nog wat fotos en een opzetje voor deel van het boek:



« Laatst bewerkt op: 12 juni 2009, 20:03:56 door Rose »

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
29 Mei 2009
« Reactie #17 Gepost op: 12 juni 2009, 20:13:33 »
Gefeliciteerd. Jullie zien er prachtig uit. Mooie foto's ook.

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
29 Mei 2009
« Reactie #18 Gepost op: 15 juni 2009, 17:29:06 »
Gefeliciteerd!
Klinkt als een super dag!
Gelukkig scheurde hij aan het begin vd dag uit zijn broek, als het tijdens de ceremonie zou zijn geweest was het misschien nog wel vervelender :wink:.
Erg mooie foto's trouwens.

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
29 Mei 2009
« Reactie #19 Gepost op: 29 juni 2009, 15:58:29 »
En vandaag zijn we gewoon alweer een maand getrouwd, wat gaat de tijd snel!!!
We zijn nu aan het wachten op het fotoboek, die wordt nu gedrukt, ben errrg benieuwd :biggrin:

CCBloom

  • Gast
29 Mei 2009
« Reactie #20 Gepost op: 29 juni 2009, 16:21:08 »
Dat boeket vind ik helemaal gaaf!!!!!! Hebben jullie dat zelf gemaakt? Ik wil ook zoiets!!! Waar zit die winkel dan? ;-)
Oh en supermooie foto's, jullie staan er knap op!

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
29 Mei 2009
« Reactie #21 Gepost op: 29 juni 2009, 16:41:27 »
Awwww die laatste foto is echt zo ontzettend lief!

Femke

  • Gast
29 Mei 2009
« Reactie #22 Gepost op: 29 juni 2009, 19:54:58 »
mooi hoor! mooi boeket ook!!!

dory

  • Gast
29 Mei 2009
« Reactie #23 Gepost op: 29 juni 2009, 21:58:23 »
Mooi hoor!

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
29 Mei 2009
« Reactie #24 Gepost op: 30 juni 2009, 19:25:26 »
[quote name=\'CCBloom\' post=\'242197\' date=\'29 June 2009, 14:21\']Dat boeket vind ik helemaal gaaf!!!!!! Hebben jullie dat zelf gemaakt? Ik wil ook zoiets!!! Waar zit die winkel dan? ;-)
Oh en supermooie foto's, jullie staan er knap op![/quote]

Dankje!! Mijn man heeft hem indd. zelf gemaakt!
En ons winkeltje zit in vlaardingen!

@ derest, ook bedankt :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards