collapse

Auteur Topic: Welke liedjes op de feestavond?  (gelezen 57559 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Candijtje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 467
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Welke liedjes op de feestavond?
« Gepost op: 30 juni 2005, 21:54:26 »
Aangezien we nu weer meer tijd hebben voor de voorbereidingen voor ons trouwen gaan we verder met "the things to do" op ons lijstje :wink:

Ben op zoek naar muziek voor op het feest sàvonds.

Ben bezig internet af te struinen en offertes aan te vragen maar wellicht heeft er iemand hier een goede tip voor een leuke drive in of iets dergelijks...

De zaal is niet al te groot, muziek voor een mannetje of 100...

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes,
Candijtje

bianca

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2005, 22:07:18 »
[quote name=\'Candijtje\' date=\'30 June 2005, 20:54\']Aangezien we nu weer meer tijd hebben voor de voorbereidingen voor ons trouwen gaan we verder met "the things to do" op ons lijstje :wink:

Ben op zoek naar muziek voor op het feest sàvonds.

Ben bezig internet af te struinen en offertes aan te vragen maar wellicht heeft er iemand hier een goede tip voor een leuke drive in of iets dergelijks...

De zaal is niet al te groot, muziek voor een mannetje of 100...

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes,
Candijtje
[post=\"38617\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ik weet niet in welke omgeving je iets zoekt, maar hier in de buurt is de tutatuutroadshow wel gaaf.(omg. overijssel.) Ik heb ze nu twee keer gezien, de eerste keer deden ze een nederlandstalige show(die vond ik zelf niet zo, vind nederlandstalig wel leuk, maar niet de hele avond, moet je van houden.) en de tweede keer hadden we een jaren zeventig party, en toen waren ze super goed. Volgens mij zijn ze ook niet zo duur, maar dat weet ik niet zeker.

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2005, 23:01:29 »
onze dj / drive inn: David van Schie

Leuke gozer, die David!

Joanne

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2005, 23:49:44 »
ja david van schie zag hem van de week nog rijden athans een busje. Wij willen ook voor david gaan.
Ik weet niet in welke regio je zoekt.


http://www.robencarlo.nl/

Henk en bep

the twilightzone

Candijtje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 467
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #4 Gepost op: 1 juli 2005, 09:45:50 »
Regio Utrecht, feest wordt in Baarn gegeven.

Ik ga eens kijken op de sites die worden aanbevolen :biggrin:

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #5 Gepost op: 1 juli 2005, 14:05:00 »
Ik twee aanraders voor jullie:

Onze drive-inn

En de band die ik eigenlijk wilde, maar ja..m'n mannetje wilde dus liever een drive-inn:
TillMidnight
« Laatst bewerkt op: 1 juli 2005, 16:46:44 door cadanawo »

Ketting

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #6 Gepost op: 1 juli 2005, 15:55:09 »
Hallo,

Vorige week zijn wij bij een bandje wezen kijken en vanavond gaan bij de band Boost kijken ... dus ben benieuwd,
ik heb ze op internet gevonden via de site swinging.nl
Je kan daar allerlei artiesten bekijken/luisteren en ze hebben daar ook allerlei drive in shows

Groetjes Mascha

miekie295

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #7 Gepost op: 6 juli 2005, 19:27:38 »
hoi hoi,

Wij hebben een DJ voor ons feest.

www.debestemuziek.nl

Dit is een dj + hulpje die ook 3 maal een half uur live zingt en een heel veel liedjes in het bestand heeft! En hij is niet duur(speciaal bruiloft arrangement door heel nederland) Een echte gangmaker!

Weet niet wanneer je trouwt, maar ik weet wel dat hij heel erg gelieft is en volgens mij tot oktober al vol zit!

greetz miekie

Diana

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #8 Gepost op: 19 juli 2005, 13:23:37 »
Wij hebben het feest in Houten, de Dj komt uit Tilburg en we hebben ze via www.quinq.nl geboekt het adres hadden we van de love&marriage beurs.

Rivermen

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #9 Gepost op: 28 juli 2005, 17:18:29 »
Dit was reclame dus is verwijderd.

-prinsesje-
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2005, 23:09:04 door prinsesje »

Sarah

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #10 Gepost op: 28 juli 2005, 19:23:38 »
Wij hebben Ocean Entertainment gekozen voor onze drive-inn show. Uit Rotterdam.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #11 Gepost op: 28 juli 2005, 19:56:52 »
[quote name=\'Rivermen\' date=\'28 July 2005, 17:18\']Hoi Candijtje,

[color=\"red\"]-reclame-

-prinsesje-[/color]
[post=\"45156\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Hoe weet je nou welke hun favorieten zijn?
En dit is wel een beetje reclame voor jezelf hoor!
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2005, 23:42:39 door prinsesje »

Candijtje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 467
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #12 Gepost op: 28 juli 2005, 21:02:29 »
Hahaha, jeetje dat berichtje had ik nog niet eens gezien. Maar we zijn nog steeds aan het orienteren. Blijft lastig en Wim is ook best kieskeurig... hahaha...

Inderdaad knap om nu al te weten wat onze favorieten zijn :wink:

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #13 Gepost op: 28 juli 2005, 23:43:49 »
ff oftopic:

Als jullie nog eens zoiets zien kan je op de knop 'report' drukken.
Bedankt!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #14 Gepost op: 29 juli 2005, 17:30:23 »
Oké! Doen we!

Candijtje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 467
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #15 Gepost op: 3 augustus 2005, 14:43:34 »
Morgen gaan we samen met mensen van de drive-inn "Dance-factory" kijken bij onze trouwlokatie. Op die manier kunnen ze een goede prijsindicatie geven.

Ben benieuwd!

Wordt vervolgd dus :wink:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #16 Gepost op: 3 augustus 2005, 15:21:32 »
Waar is die wisselende prijs van afhankelijk dan?

sannie28

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #17 Gepost op: 3 augustus 2005, 22:07:10 »
Wij hebben Quinq entertainment,zijn gaan kijken en hij deed het goed,dus ben benieuwd bij ons

Ineke111

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #18 Gepost op: 4 augustus 2005, 13:48:07 »
Wij doen waarschijnlijk bruiloftdj maar volgens mij doen zij alleen provincie groningen. 27 augustus gaan we hun bekijken.

zinzi

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #19 Gepost op: 16 maart 2010, 22:52:01 »
Aangezien ik vandaag lang op zoek ben geweest naar passende liedjes voor, onder andere onze feestavond, zou ik graag willen weten welke nummers absoluut gedraaid moeten worden op jullie feest. En dan niet de openingsdans of afsluiting, want daar zijn al veel topics over. Maar de liedjes die de sfeer er op de avond in moeten houden. Die de mensen de dansvloer op krijgen. Waar je speciale herinneringen aan hebt of wat dan ook.

Ik heb een paar liedjes in mijn hoofd, kan het zo neuriën en het dansje voor doen, maar kan niet op de naam komen. Aangezien mijn familie niet zo ritmisch is, en het echte Brabanders zijn, willen wij liedjes die ze wel de vloer op krijgen. Maar waarvoor je niet een danstalent hoeft te zijn. De meeste bij ons zijn meer van de polonaise dan een wals, bij wijze van dan.

Wie weet kom ik door dit topic nog op ideeën. Wij moeten namelijk een lijstje geven aan onze dj met nummers die we zeker willen horen.

karen123

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #20 Gepost op: 17 maart 2010, 08:37:37 »
Goh, wij laten dat voor het grootste gedeelte gewoon over aan de dj! Die zal denk ik zo de standaard liedjes draaien..
Het enige wat wij wel willen is minstens een uurtje carnavalsmuziek. Wij (en bijna al onze genodigden) houden echt van carnaval en tijdens de carnaval is onze relatie ook begonnen, dus dat moet er voor ons zeker bij zijn!  :biggrin:

jassou

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #21 Gepost op: 17 maart 2010, 08:58:17 »
Wat een goed idee, deze thread!!!

Zelf denk ik dat er altijd een paar recente top 40 nummers in zouden moeten, bijvoorbeeld de zomerhit van het jaar ofzo.

Schrijf ook een paar nummer op waar je zelf helemaal wild van bent of waar je goede herinneringen aan hebt (voor mij: boom boom pow en i gotta feelin van the black eyed peas... Dat waren de sfeermakers op de laatste vakantie... ). Scissor sisters een paar jaar terug waren ook de sfeermakers.

Of wat oudere liedjes uit je studenten- of schooltijd, kijk je CD's eens na, of wat je droeg op oude (feest)foto's, als je een beetje kunt herinneren welke muziekstijl je gaaf vond, helpt dat zoeken. Happy hardcore of meer indi-rock?

Om je hele familie aan de gang te krijgen: evergreens. Vraag je moeder waar zij op danste. Seventies muziek krijgt bij onze familie altijd iedereen de vloer op; op paradise by the dashboard light en the grease medley hebben de generatie voor mij, de mijne, en nu na mij gedanst op de schoolfeestjes. Jaren tachtig muziek is ook zoiets. Misschien moet je eens oude hitlijsten googlen.

En dan misschien nog belangrijker: de "do not play list". Aan welke zomerhit/ evergreen/ muziekstijl heb je echt een hekel?

NB: je DJ/ band weet wel hoe ze de boel aan de gang moeten krijgen hoor, maar als ze vragen naar input, dan misschien via bovenstaande tips?
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2010, 08:59:26 door jassou »

zinzi

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #22 Gepost op: 17 maart 2010, 09:35:26 »
Het grootste gedeelte laten we ook aan de dj over. Maar het gaat juist om die nummers die je echt wil horen. ( En welke niet natuurlijk)

In het algemeen zal er bij ons ook veel NL talig (Guus Meeuwis) gedraaid worden. En happy hardcore willen we ook horen.

Hips don't lie van Shakira is er zo een die op het lijstje komt, was een hit toen we een stelletje werden en hebben we dus leuke herinneringen aan. Zo ook met rood van Marco Borsato (hoewel ik totaal geen marco borsato fan ben...)
Ik heb een oom die op alle feesten de Amsterdam Medley zingt, dus hoop ook bij ons! (wordt nog een beetje de vraag of hij komt omdat ik ver weg woon en daar ook mijn feest vier)

Ik zoek nog steeds de titel van die 2 liedjes. Het ene is een soort "Grieks" melodie'tje waarbij je in een rij omarmd een paar stappen kruislinks op zij zet en dan je been naar voren schopt. En dan hetzelfde de andere kant. Muziekje gaat dan steeds sneller.
Bij de andere maak je met een toog met mensen waar iedere keer het laatste stel van de toog onder door kruipt waardoor de toog steeds opschuift. Is een soort cotton eye joe liedje, maar is hem niet.

Ik kom uit Brabant, dus zal best iets brabants zijn. Maar ik weet dat mijn familie daar altijd helemaal los op gaat! En dat ze deze nummers ook altijd aanvragen, alleen weten ze zelf de titels of artiesten ook nooit. Maar als je het zo leest lijkt het wel of we gek geworden zijn met die dansjes haha.

Ilon@

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #23 Gepost op: 17 maart 2010, 09:51:21 »
Ik zoek nog steeds de titel van die 2 liedjes. Het ene is een soort "Grieks" melodie'tje waarbij je in een rij omarmd een paar stappen kruislinks op zij zet en dan je been naar voren schopt. En dan hetzelfde de andere kant. Muziekje gaat dan steeds sneller.
Bij de andere maak je met een toog met mensen waar iedere keer het laatste stel van de toog onder door kruipt waardoor de toog steeds opschuift. Is een soort cotton eye joe liedje, maar is hem niet.

Met het 'Griekse melodietje' bedoel je denk ik de sirtaki. Het tweede liedje: Ik weet precies welke je bedoeld, maar ik kan er natuurlijk net niet opkomen.... Als je dit zo verteld aan jullie DJ, weet ik zeker dat hij zo op de titel kan komen.

zinzi

  • Gast
Re: Welke Liedjes Wel Op Jullie Feestavond
« Reactie #24 Gepost op: 17 maart 2010, 10:50:24 »
hahaha dat ik dat van die sirtaki nou niet kon bedenken :ohmy: . Maar het is hem wel!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards