collapse

Auteur Topic: Andere Jurk Voor Openingsdans  (gelezen 34387 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Puma in love

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #50 Gepost op: 12 maart 2009, 19:37:07 »
[quote name=\'Bijna zover...\' post=\'215982\' date=\'12 March 2009, 16:31\']Hoeveel lessen hebben jullie om de dans aan te leren?

Waarschijnlijk heeft de dansleraar de relatief eenvoudige stukken uit de dans genomen en niet de spectaculaire..deze zullen ook een stuk moeilijker zijn. Dus misschien dat hij het uit tijdsoverweging niet gedaan heeft?

De basispassen en eenvoudige figuren uit de mambo zijn idd ook niet zo lastig, maar goed gedanst ziet alles toch leuk uit?[/quote]
Wij hebben het niet eens over aantal lessen gehad!  :blink:  Misschien een goed idee idd  :laugh:
Je hebt gelijk, beter makkelijke pasjes mooi uitgevoerd dan stuntelig uitgevoerde moeilijke passen.

Puma in love

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #51 Gepost op: 12 maart 2009, 19:38:53 »
[quote name=\'roxanne29-08\' post=\'216022\' date=\'12 March 2009, 18:12\']enne even iets anders. let op de sluiting van je jurk.. ik kan die van mij niet even zomaar wisselen.. ik denk dat er een half uur voor nodig is om hem los te maken, en daarna weer vast..

heel veel succes ermee..

groetjes rox[/quote]
Ik heb een rits - ik heb die jurk zo uit! En als het mij lukt een mooie dansjurk te vinden hoef ik mijn bruidsjurk voor de rest van de avond niet meer aan!
Alleen heb ik tot nu toe geen mooie dansjurk kunnen vinden.  :sad:

roxanne29-08

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #52 Gepost op: 13 maart 2009, 13:03:44 »
ohh oke dan is het goed, wat jammer dat je nog geen jurk hebt kunnen vinden, maar de zomercollectie kruipt langzaam de rekken in, dus blijf zoeken!!

heel veel succes, als ik iets tegenkom hoor je het..

groetjes

LovelyMe

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #53 Gepost op: 13 maart 2009, 14:15:55 »
In Amsterdam hebben ze heel veel van die kleine winkeltjes met gave jurkjes! Toen ik nog deed latin-dansen, kocht ik daar altijd rokjes/jurkjes.

Succes!

Puma in love

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #54 Gepost op: 22 april 2009, 23:16:25 »
Lieve meiden,

Ik ga gewoon onbeschaamd mijn eigen topic omhoog schoppen, want de dag nadert en de twijfel is sterk!

Wij hebben onze dans compleet en het is erg gaaf, al zeg ik het zelf.  :dry:

Ik heb echt heel veel naar de dirty dancing jurk gezocht, ook in Amsterdam in de kleine winkeltjes, ook in de 2de hands winkels, maar tevergeefs. Vandaag deze jurk van Otto ontvangen. En daar sta ik dan... Zoals jullie het al op mijn gezicht kunnen zien - twijfel-twijfel-twijfel.
Aan een kant is het de beste en het meest dirtydancingachtige jurk die ik tot nu toe heb gezien, aan de andere kant - het is wel mijn bruidsjurk voor die avond! Want ik ga mij niet terug omkleden in mijn "grote" bruidsjurk. Is die jurk er wel goed genoeg voor?
Zeg mij aub hoe je het vindt! Mijn a.s. is lirisch, hij vind het mij prachtig staan. Ik weet het niet!!!! Het is wel wit! Leuk, want mijn "normale" bruidsjurk is dus niet wit (ook niet ivoor of zo).
P.S. met hele kleine onzekere lettertjes: ik vind mijzelf ook vrij stevig uitzien in die jurk, tewijl ik juist ben afgevallen...  :sad:
[attachment=10144:jurk01.jpg]

Ratatosk

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #55 Gepost op: 23 april 2009, 07:41:29 »
Stevig vind ik je er niet uit zien, je lijf tekent mooi af en daarbij zie ik geen 'rollen' ofzo.

Ik denk dat je misschien een ketting mist? En je zou je haar omhoog kunnen doen.. Dan ziet het er denk ik al heel anders uit.

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #56 Gepost op: 23 april 2009, 08:08:58 »
Ik vind het een erg mooi jurkje.
Hij staat je echt super hoor :)

Tis idd wat Ratatosk zegt misschien moet je je haar omhoog doen de sieraden die je bij jullie huwelijk draagt omdoen en je trouwschoenen, of hou je deze van de foto aan???

Ik vind hem in ieder geval erg mooi :)

saskia81

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #57 Gepost op: 23 april 2009, 09:12:47 »
Hij Staat je mooi!!
En ik vind je er niet stevig in lijken, idd met je haar opgestoken en een ketting zal het er nog mooier uitzien
En hij past prima, bij je openingsdans
Ik zou persoonlijk daarna wel weer mijn trouwjurk aandoen, want er is maar 1 dag in je leven dat je zo'n jurk draagt en dat is op je trouwdag, maar dat is persoonlijk

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #58 Gepost op: 23 april 2009, 10:10:01 »
het jurkje staat je goed, maar (en ik ben denk ik de zoveelste die het gaat zeggen), wil je in dit jurkje de hele avond feesten?
De twijfel staat op je gezicht, en je straalt waarschijnlijk in je bruidsjurk als je die nu zou aantrekken.
Wil je dan dat je foto's hebt van je feestavond waar je eerst staat te stralen in je bruidsjurk en het later lijkt alsof je gewoon een gast in een leuk wit jurkje was?

Mijn advies, wacht op het moment even af, en besluit wat je wilt doen. Misschien heb dan wel het gevoel van oke dans was leuk, maar ik wil liever toch nog even een paar uurtjes mijn bruidsjurk aan.
Want eerlijk is eerlijk, wanneer trek je die weer aan??????

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #59 Gepost op: 23 april 2009, 10:16:32 »
Ik vind hem echt heel mooi en ik vind hem je serieus heel goed staan! Ik zie de twijfel op je gezicht ook wel, maar hij staat je super en je zult er echt wel uit zien als een bruidje, met je haar mooi omhoog. Persoonlijk zou ik geen ketting doen denk ik, omdat het een beetje een halterachtig model jurkje is. Ik zou gaan voor (ik weet niet of jij daar van houdt) een paar prachtige lange bling bling oorbellen en je haar opgestoken! No way dat je er uit zult zien als een gast!
Persoonlijk zou ik ook niet (maar ik snap de argumenten ervoor heel goed hoor :)) daarna weer mijn trouwjurk aantrekken. Die heb je de hele dag al aangehad, en dan kun je 's avonds lekker feesten in een kort jurkje! Stoer!

Puma in love

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #60 Gepost op: 23 april 2009, 10:22:02 »
Bedankt medebruiden!  :)
Ik hoopte dat ik voor de dans zo een mooie jurk zou vinden dat ik die jurk gewoon de hele avond zou willen dragen. Het leek mij ook makkelijker om te feesten - een mooie korte jurk ipv slepen met een hoepel en een sleep...
Maar die jurk op de foto is mij waarschijnlijk toch niet mooi genoeg om voor een bruidsjurk door te gaan, en een betere heb ik dus niet kunnen vinden. Ik weet niet wat te doen!!!!! Ik zie dat terug verkleden helemaal niet zitten, dat lijkt mij pas echt raar: bruidsjurk-jurk-bruidsjurk. Maar misschien is het toch een goede tip van wiebe&manike, gewoon afwachten hoe ik mij op het feest voel en zo nodig alsnog terug mij bruidsjurk induiken???
Ik zal deze witte jurk zeker met wat sieraden opleuken en mijn haar gaat idd omhoog, misschien koop ik een witte bloem voor in het haar 's avonds. Zwarte schoenen zijn denk ik niet te vermijden, want het zijn mijn dansschoenen, ze dansen het beste. En mijn trouwschoenen zijn in de kleur van mijn bruidsjurk geverfd, passen dus echt niet onder een witte jurk...
Ik ben blij dat jullie het mij goed vinden staan! Het is een opluchting voor mij, want ik draag nooit zulke kleding en vind mijzelf er niet op mijzelf lijken op die foto....
« Laatst bewerkt op: 23 april 2009, 10:56:47 door Puma in love »

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #61 Gepost op: 23 april 2009, 10:46:50 »
Tja, wij kennen jou natuurlijk niet echt, maar het staat je fantastisch en is je trouwdag niet DE dag waarop je iets draagt dat je anders nooit zou dragen? :wink:

Elliebellie

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #62 Gepost op: 23 april 2009, 10:50:03 »
[color=\"#FFA500\"][font=\"Comic Sans MS\"]Hey hey, heb je nou ook dat ene jurkje besteld bij Otto die je zo mooi vond? Hij is (wel in maat 38) nog te bestellen voor je bruiloft.
Vind dat dit jurkje erg mooi bij je staat hoor, maar vind die ander toch wel meer "bruiderig". En stevig???? Nee meid, je hebt een prachtig lijf! :)[/font]
[/color]
« Laatst bewerkt op: 23 april 2009, 10:50:18 door Elliebellie »

Puma in love

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #63 Gepost op: 23 april 2009, 11:21:52 »
[quote name=\'Elliebellie\' post=\'225400\' date=\'23 April 2009, 10:50\'][color=\"#FFA500\"][font=\"Comic Sans MS\"]Hey hey, heb je nou ook dat ene jurkje besteld bij Otto die je zo mooi vond? Hij is (wel in maat 38) nog te bestellen voor je bruiloft.
Vind dat dit jurkje erg mooi bij je staat hoor, maar vind die ander toch wel meer "bruiderig". En stevig???? Nee meid, je hebt een prachtig lijf! :)[/font]
[/color][/quote]
Jij bent een schat!!! Deze jurk was altijd al "niet leverbaar" of pas in juni leverbaar of zoiets. Ik heb die net gelijk besteld!  THANKS!!!!!  :)  Ik hoop dat die snel bij mij is!

Ratatosk

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #64 Gepost op: 23 april 2009, 12:57:11 »
Nou ik ben erg benieuwd naar je andere jurkje!
Want deze staat je erg mooi, daar niet van, maar ik heb het idee dat je je er niet lekker in voelt.

Hopelijk voel je je in het andere jurkje helemaal de bruid :).

Femmel

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #65 Gepost op: 23 april 2009, 14:18:27 »
Oooo wat gaaf!!

Wij gaan gewoon schuifelen met de openingsdans... Het zou al een wonder zijn als dat goed gaat!  :blink: Ik ben al niet zo handig, maar mijn vriend is nog een heel stuk erger.

Hij wilde een spectaculaire openingsdans, maar daar heb ik een stokje voor gestoken, ik kom graag weer heelhuids thuis na de bruiloft!  :tongue:

Guppie

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #66 Gepost op: 23 april 2009, 14:46:04 »
Het witte jurkje op de foto vind ik je erg mooi staan! Ik. vind je helemaal niet stevig lijken, maar ik ken je natuurlijk niet en misschien zie je er in je gewone kleren voor je gevoel wel slanker uit. Maar ik vind je figuur in dit witte jurkje ook erg mooi uitkomen! Ben benieuwd of je van het jurkje van Otto wel helemaal overtuigd bent! Laat je daar ook een foto van zien als je hem hebt ontvangen?

Elliebellie

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #67 Gepost op: 24 april 2009, 11:31:32 »
[color=\"#FFA500\"][font=\"Comic Sans MS\"] :blush: Graag gedaan hoor! Ik duim voor je dat ie op tijd binnen is EN PAST uiteraard!!![/font][/color]

[quote name=\'Puma in love\' post=\'225407\' date=\'23 April 2009, 11:21\'][quote name=\'Elliebellie\' post=\'225400\' date=\'23 April 2009, 10:50\'][color=\"#FFA500\"][font=\"Comic Sans MS\"]Hey hey, heb je nou ook dat ene jurkje besteld bij Otto die je zo mooi vond? Hij is (wel in maat 38) nog te bestellen voor je bruiloft.
Vind dat dit jurkje erg mooi bij je staat hoor, maar vind die ander toch wel meer "bruiderig". En stevig???? Nee meid, je hebt een prachtig lijf! :)[/font]
[/color][/quote]
Jij bent een schat!!! Deze jurk was altijd al "niet leverbaar" of pas in juni leverbaar of zoiets. Ik heb die net gelijk besteld!  THANKS!!!!!  :)  Ik hoop dat die snel bij mij is!
[/quote]

LovelyMe

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #68 Gepost op: 24 april 2009, 15:21:39 »
Ik wil niet lullig doen ofzo... Maar ik vind het je eerlijk gezegd niet zo heel erg mooi staan. Jij hebt een fantastisch lijf en die jurk weet dat niet echt te benadrukken. Ik vind vooral het buik gedeelte niet zo mooi zitten, omdat het zo laag doorloopt. Ook het deel voor de borsten vind ik niet echt flatteus ... Het is niet zo dat de jurk je niet staat hoor, hij is mooi, maar ik weet zeker dat er jurken zijn die jouw figuur mooier doen uitkomen. Het is alleen balen dat een dirty dancing jurk moeilijk is uit te halen. Mijn zusje heeft een jurkje wat erop lijkt, bij de Karnavalswiertz gekocht in Heerlen. Is een Marylin Monroe jurkje, maar heel schattig :). Misschien zou dat nog een optie zijn? En ik ben uiteraard benieuwd naar het jurkje van Otto.

LovelyMe

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #69 Gepost op: 24 april 2009, 15:26:59 »
Ik vond net op een site ook een Marilyn Monroe jurkje voor 29 euro. Alleen in maat L en XL, weet niet welk maat je zoekt... http://www.eurodelux.nl/view_product.php?product=271008#

Ratatosk

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #70 Gepost op: 24 april 2009, 17:42:18 »
Vast geen L of XL met zo'n figuurtje..

LovelyMe

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #71 Gepost op: 24 april 2009, 19:10:39 »
Dat dacht ik ook al, maar ze kan ook groot zijn. Dat zie je op de foto niet :biggrin:.

Puma in love

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #72 Gepost op: 24 april 2009, 22:51:12 »
Haha bedankt dame's voor het complimentje!  :tongue:
En ook voor het meedenken!!! Ik heb nog even bedenktijd met deze jurk, nog een paar dagen. En hopelijk krijg ik begin volgende week die andere. Dan kies ik er een en het wordt hem gewoon. Ik wil onze dans in een "Baby" jurk doen.  :dry:   Niet in mijn lange rok met sleep.

Puma in love

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #73 Gepost op: 29 april 2009, 15:51:46 »
Ik heb gisteren de tweede jurk van Otto ontvangen, deze is veel luxer, heeft mooiere stof en met die jurk voel ik mij nog steed een bruid. Alleen het past minder bij de dirty dancing.
Maar mijn a.s. vind de eerste mooier! Wat erg!  :laugh:  Nu weet ik het helemaal niet meer!
Let niet op mijn gezicht aub, ik heb het net helemaal gewassen. En de verlichting is prut.


~M*M~

  • Gast
Andere Jurk Voor Openingsdans
« Reactie #74 Gepost op: 29 april 2009, 15:58:57 »
staat je goed! ik zou voor de laatste gaan.
ik vind dit jurkje juist door zijn lengte een dirty dancing jurkje (die andere is iets langer en daardoor veel braver)

(zijn de schoentjes in de achtergrond je trouwschoenen?)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards