collapse

Auteur Topic: Ideetje Voor Een Huwelijksreis?  (gelezen 6855 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Biboza

  • Gast
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Gepost op: 30 juni 2009, 15:57:09 »
8 Oktober is het zover, dan zullen we samen in het huwelijksbootje stappen. Het afgelopen jaar zijn mijn lief en ik niet samen weggeweest doordat we beiden ziekenhuisgangers zijn geweest. Dus nu wilde ik eigenlijk mijn lief als huwelijkskadootje een mini reisje geven.
MAAR ik heb geen idee waarnaartoe, het moet niet te duur zijn, wel mooi en romantisch :)
Wie brengt me op een idee en nog beter...vermeld ook even waar je zoiets kan boeken!

daantje84

  • Gast
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2009, 17:06:15 »
Kijk eens op www.sanadome.nl

Het is een Nijmeegs hotel met mooie luxe kamers en een geweldig spacenter in de kelder!
Kelder klinkt niet echt mooi, maar dat is het zeker wel!

Lief en ik gaan hier vaak een weekendje heen! Ze hebben zo nu en dan leuke last minute aanbiedingen voor
 € 49,- p.p.p.n incl. ontbijt en toegang spacenter op dag van aankomst en vertrek!

De faciliteiten zijn alleen toegankelijk in badkleding, voor de schijterds onder ons! ( WIJ ONS!) hahaha

Groetjes Danielle

CCBloom

  • Gast
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #2 Gepost op: 1 juli 2009, 11:15:14 »
Wij gaan zelf de kant van Wenen en Milaan op! Wenen schijnt heel romantisch te zijn dus dat is wel leuk en het is eerst ee hele rit door Duitsland wat ik zelf echt een heerlijk land vind (lekker brood en veel biologische marktjes e.d.) en het is er mooi.....

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #3 Gepost op: 1 juli 2009, 11:21:19 »
Londen, Parijs, Rome... Hier zijn lief en ik wel eens weekendje of midweekje geweest...
Maar wat is niet duur??? dit begrip is denk ik erg persoonlijk...

Ratatosk

  • Gast
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #4 Gepost op: 1 juli 2009, 11:53:33 »
Spa Frankrijk!

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #5 Gepost op: 1 juli 2009, 12:01:44 »
[quote name=\'Ratatosk\' post=\'242733\' date=\'01 July 2009, 11:53\']Spa Frankrijk![/quote]

Bedoel je gewoon een spa in Frankrijk als in: beauty centum, of bedoel je het plaatsje Spa? Dat plaatsje ligt toch in Belgie, of heb ik zitten slapen tijdens de topografielessen,  :wink: ?

~M*M~

  • Gast
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #6 Gepost op: 1 juli 2009, 12:03:45 »
[quote name=\'14/8/2009\' post=\'242737\' date=\'01 July 2009, 12:01\'][quote name=\'Ratatosk\' post=\'242733\' date=\'01 July 2009, 11:53\']Spa Frankrijk![/quote]

Bedoel je gewoon een spa in Frankrijk als in: beauty centum, of bedoel je het plaatsje Spa? Dat plaatsje ligt toch in Belgie, of heb ik zitten slapen tijdens de topografielessen,  :wink: ?
[/quote]

nee hoor niet liggen slapen, duidelijk belgie (al spreken ze er wel frans)

Biboza

  • Gast
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #7 Gepost op: 1 juli 2009, 13:20:57 »
bedankt voor alle reacties!

We willen inderdaad na onze bruiloft in Oktober gaan. En wat is niet duur...tja wil zeker onder de €750 blijven eigenlijk...
blijft moeilijk he!

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #8 Gepost op: 1 juli 2009, 13:46:10 »
Londen is over het algemeen altijd goed te doen voor onder de 750, Maarre... engeland in oktober??? met de kerst is het wel leuk... Weekend zeeland? tvtas-eilanden? ardennen?
« Laatst bewerkt op: 1 juli 2009, 13:47:14 door Kity »

Stippie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2552
  • Geslacht: Vrouw
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #9 Gepost op: 1 juli 2009, 13:54:28 »
dan zou ik voor een last-minute gaan en kijken waar het vliegtuig je brengt (als je tenminste richting de zon wilt)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #10 Gepost op: 1 juli 2009, 17:05:30 »
Ik zou niet naar het Sanadome gaan. Ik vind het daar persoonlijk niet heel netjes (loslatende verf op het zwembad bodem)
Dan zou ik eerder kiezen voor Thermea 2000 (wel in je blote billen).Je kunt dan ook Limburg verkennen. Valkenburg vind ik erg gezellig
Of de waddeneilanden zijn ook erg mooi

Palle

  • Gast
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #11 Gepost op: 2 juli 2009, 09:14:29 »
Brugge, schrikkelijk mooie stad! Maar ja dan moet het wel mooi weer zijn. Als het slecht weer is zou ik geen stedentrip doen of je moet gek zijn op museums.

Lelle

  • Gast
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #12 Gepost op: 31 juli 2009, 11:11:09 »
Brugge is inderdaad prachtig en ook best romantisch, als je een leuk hotelletje hebt.
Verder een weekendje parijs of naar Rome.

Wat ook heel leuk kanzijn is een hotelletje aan zee boeken (als je tenminste niet bij de zee woont). Gewoon in Nederland. Is dan toch een andere omgeving en je kunt iets leuks gaan ondernemen. Bijv. een theatervoorstelling, winkelen, een massage nemen.

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #13 Gepost op: 22 februari 2010, 19:38:09 »
wij gaan  niet op huwelijksreis...gewoon omdat ik liever de periode na mijn huwelijksdag thuis ben om alles te verwerken, te bekijken, te bepraten en na te genieten....

Wij trouwen op zaterdag in Kasteel de Essenburgh te Hierden, overnachten in het kasteel in de bruidssuite en gaan zondag de hele dag bijkomen in de Zwaluwhoeve ( compleet sauna arrangement "Tippe2" met hammamritueel, 3 gangen-dinér en hotel overnachting) Maandag na een uitgebreid ontbijt uitgerust naar huis!

Jessica11

  • Gast
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #14 Gepost op: 23 februari 2010, 09:34:36 »
In NL: week Texel (ik ben gek op het strand als het een beetje herfstachtig is) in een huisje of hotel.
Een paar overnachtingen in het Kurhaus in Scheveningen (super-de-luxe!).

Buiten NL: Antwerpen, Brugge, Berlijn (veel te zien), Praag (niet te duur), Malta (ik ben daar vorig jaar geweest in september voor €300 incl vlucht).

Of ga even bij een reisbureau binnen en informeer eens waar zij aan denken... Misschien hebben zij nog goede tips of aanbiedingen.

Succes!

Monalisa

  • Gast
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #15 Gepost op: 24 februari 2010, 14:32:19 »
Hoi

Als je een paar nachten zou willen gaan in de herfst.... mijn collega is helemaal enthousiast over landgoed de holtweijde in Twente, niet goedkoop.
Ik ben er zelf nog nooit geweest maar na zijn verhalen is dat wel iets wat ik ooit nog eens ga doen.
Tevens vind ik Praag in de herfst ook altijd super om te zijn..

Succes

Groetjes

Trouwring

  • Gast
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #16 Gepost op: 24 februari 2010, 17:14:42 »
Misschien vind je iets leuk op vakantieveilingen.nl ?

Moet't wel binnen de goeie datum zijn natuurlijk. Weet niet of dat gaat lukken.

2010bruidje

  • Gast
Ideetje Voor Een Huwelijksreis?
« Reactie #17 Gepost op: 25 februari 2010, 14:15:52 »
tjechie zuid bohemen tabor is erg mooi daar heb je allemaal kastelen en kan je mis nog een tweede fotoshoot doen?

wij gaan dat mischien ooit nog doen,maar helaas nu geen geld voor wel erg jammer we hebben daar veel kennissen

kijk eens bij huis valanta in dobronice?

groeten

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards