collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 588528 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1325 Gepost op: 25 december 2014, 23:08:30 »
Haha ja klopt! Het past wel lekker in elkaar zo!

Hebben jullie allemaal een leuke eerste kerstdag en kerstnacht gehad? En nog plannen voor tweede kerstdag?

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1326 Gepost op: 26 december 2014, 09:03:33 »
Hier ook allemaal fijne dagen gehad.
Kerstavond bij mijn ouders gister bij mijn schoonouders...

Vandaag zijn we lekker saampjes en misschien straks naar de Efteling.
Vanavond lekker saampjes koken..

Morgen gaan we voor 2 dagen naar Maastricht dus we genieten nog even verder..

Jullie nog leuke dingen gedaan???

Fijne dag nog vandaag!!

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1327 Gepost op: 26 december 2014, 20:03:45 »
Hier ook een lekkere kerst gehad: kerstavond en kertstochtend bij mijn ouders en de rest Vd dag bij mijn schoonouders. Vandaag lekker thuis. Een stuk gelopen, nou ja was niet zo ver maar in mijn geval leek het wel een heel eind. En vanavond lekker gegeten. Dochter zo naar bed brengen en dan nog even met z'n tweetjes op de bank.

Hebben jullie nog bijzondere plannen voor oud & nieuw?

Fijne avond nog allemaal!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1328 Gepost op: 29 december 2014, 18:38:38 »
Wij hebben niet zulke bijzondere plannen voor oud en nieuw. We gaan eten bij mijn schoonouders en dan waarschijnlijk nog langs mijn ouders. en saampjes vuurwerk kijken om 12 uur :)

We hebben net (eindelijk) ons trouwfotoalbum besteld! Het is een boek bij kruidvat geworden, en er staan ongeveer 100 foto's in. Wel erg leuk om er na 4 maanden weer even Zo mee bezig geweest te zijn.

En ik ben de dienst terug aan het luisteren. Wel mooi :)

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #1329 Gepost op: 31 december 2014, 15:08:25 »
Wij zijn net terug van twee daagjes Maastricht. Nu nog in een hotelletje, omdat ik  allergisch ben voor katten. Vrienden daar hebben er drie en dat gaat gewoon niet in dat kleine appartementje. Ze hebben nu een prachtig groot huis gekocht, waar ze de logeerkamer ook kattenvrij kunnen (en willen) houden als wij komen (en eventjes daarvoor). Snel dus weer terug en lekker een weekendje in de natuur zitten :) We hebben elkaar net misgelopen, Liselore ;)

Ik hoop dat ons album snel klaar is, ik ben van plan onze fotograaf na de feestdagen even te mailen hoe en wat.
Kerst was bij ons verder druk. Eerste kerstdag niets, tweede kerstdag naar schoonvader. Derde kerstdag bij mijn broer thuis (Zweedse kerst, nog met sneeuw ook!) en "vierde kerstdag" naar het oudejaarsconcert van het orkest van mn moeder. Heerlijk, maar wel een beetje vermoeiend. De twee daagjes weg waren een welkome afwisseling.

Vanavond doe ik niks en vandaag zit ik zelfs aan mijn scriptie te werken! Vanavond gewoon lekker samen relaxen voor de tv en oliebollen (zelf gebakken) eten! :)

Pitahaya

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 415
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1330 Gepost op: 31 december 2014, 15:36:46 »
Wij hebben vanmiddag een huis gekocht! Ons bod is geaccepteerd. Helemaal blij!!! Jippieeee!!

Verder doen wij vanavond niks bijzonders, behalve heel veel champagne drinken dan, om het te vieren. En vrienden komen hierheen en we doen spelletjes.

Fijn dat iedereen lekkere kerstdagen heeft gehad. En jemige Marieke, gewoon 4 kerstdagen. Haha. Succes ook met je scriptie nu!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #1331 Gepost op: 31 december 2014, 21:27:24 »
Gefeliciteerd pita!!

Hier gezellg met z'n tweetjes op de bank.. Voor de eerste keer hier o&n :) en er wordt op de brug 15 meter van ons huis vanalles gefikt dus ik ben benieuwd. Hoorde ook net de roddel rond gaan dat "ze" de oude peuterspeelzaal in de brand gaan steken. Ik hoop het toch niet ! En dan nog even een klaagje.. We zouden vandaag EINDELIJK de film krijgen... Maarja, niet dus -.- nog niet af

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1332 Gepost op: 31 december 2014, 23:40:21 »
Stom Evelien, je hebt niks aan die loze beloftes steeds..

Hier ook de eerste oud en nieuw samen. Lekker oliebollen(uit de supermarkt) eten en om 12 uur vuurwerk kijken!

Een fijne jaarwisseling nog allemaal! Veel plezier met de leuke plannen!

En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis Pita! Superfijn!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #1333 Gepost op: 17 januari 2015, 13:04:29 »
haha omg... we hebben nog steeds onze lange film niet. post bruidbeeld op fb een filmpje van een stel met de tekst: hier krijgen we elke keer weer een brok van in de keel. dus ik stuur ze een bericht: wij willen ook zo graag een brok in onze keel van onze lange trouwfilm. hij zou deze week komen toch?

en ik vind trouwens dat ik dat echt wel mag mailen, het is al zo zo zo vaak uitgesteld, zo niet professioneel en irritant.... elke keer worden we weer teleurgesteld.  :dry:

krijg ik een heel gepikeerd mailtje terug: nou, dat was al een oude film en wij werken ons 3 slagen in de rondte om het optijd klaar te krijgen


gosh, dat wordt ook wel eens tijd dat jullie dat doen ja.. :juggle:




 :sleep:

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1334 Gepost op: 17 januari 2015, 13:33:58 »
Heb je het nog steeds niet?? Das echt
Niet normaal.
Ik zou het in ieder geval iedereen afraden daar een film te laten maken.....

Duurt wel heeeeeel lang!

Wij krijgen vanavond weer visite dus zie de film voor de
Zoveelste keer!


Succes nog!

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1335 Gepost op: 17 januari 2015, 13:47:58 »

krijg ik een heel gepikeerd mailtje terug: nou, dat was al een oude film en wij werken ons 3 slagen in de rondte om het optijd klaar te krijgen


gosh, dat wordt ook wel eens tijd dat jullie dat doen ja.. :juggle:

 :sleep:

3 slagen in de rondte en op tijd afkrijgen? Jullie zijn inmiddels zo ongeveer een half jaar getrouwd, dus op tijd zijn ze al niet meer....  Laat ze wat harder werken!!!
« Laatst bewerkt op: 17 januari 2015, 13:49:31 door Marthe79 »

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1336 Gepost op: 17 januari 2015, 19:39:33 »
Oh tsjonge -.- op tijd was 3 maanden geleden, de afspraak -.- wat een slome duikels.. Heb je helemaal niks aan.

Stomme mensen, balen dat jullie die hebben getroffen -.- bah..

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1337 Gepost op: 1 februari 2015, 15:17:44 »
De eersten zijn alweer een half jaar getrouwd! Gefeliciteerd!

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #1338 Gepost op: 1 februari 2015, 15:56:42 »
Inderdaad... Gefeliciteerd.
Evelien, heb je je film al?

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #1339 Gepost op: 1 februari 2015, 17:23:45 »
Ja!! Aglfgelopen week gekregen. Als iemand uit dit groepje hem wil zien: Stuur me ff een pbtje ;)

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #1340 Gepost op: 1 februari 2015, 17:58:33 »
Lekker op tijd...
;-)

Ik PB je even :)

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1341 Gepost op: 1 februari 2015, 18:06:52 »
Yay!!!! Ik stuur je een pb!

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #1342 Gepost op: 1 februari 2015, 19:37:05 »
Marthe, hoe is het met de zwangerschap? :)

En hoe gaat het tegenwoordig met de andere meiden hier?

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1343 Gepost op: 1 februari 2015, 20:29:21 »
Goeeeed! Heerlijk studeren en samen zijn met mijn man. Stage is heel leuk en binnenkort meeten met Evelien :)

Benieuwd naar de film van Evelien, die ga ik zo lekker kijken! En met de rest? En marthe inderdaad!

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #1344 Gepost op: 1 februari 2015, 20:54:58 »
Wat leuk dat jullie ook buiten het forum contact hebben!

Hoe gaat het met de opleiding 20? Jij zit ook in je afstudeerjaar, toch?

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1345 Gepost op: 1 februari 2015, 21:50:09 »
Nee, mijn derde jaar nog maar. Maar het gaat hartstikke goed! Ik heb een leuke stage dus dat scheelt. Wel moeilijk om de opdrachten van school te doen, maar ik red het steeds wel. En met jou? Want jij zit wel in je afstudeerjaar! Hoe gaat het er mee?


Prachtige film Evelien!

Misschien ooit een augustusmeet? Haha :p


evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #1346 Gepost op: 2 februari 2015, 12:31:17 »
dankje 20! ben benieuwd wat de rest er van vindt ;) ik zit ook in mn afstudeerjaar... maar ik weet nog niet helemaal of het gaat lukken dit jaar  :juggle:

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1347 Gepost op: 2 februari 2015, 13:42:20 »
Evelien: ik vind het echt een heel mooi filmpje geworden!

Bruid20: een augustusmeet lijkt mij wel gezellig!

WillemMarieke: op zich gaat het goed met de zwangerschap, geen zware lichamelijke klachten. Wat mij wel tegenvalt is dat ik maar zo moe blijf, dat zou (volgens velen) na 12 weken beter moeten gaan... Morgen ben ik 15 weken en ik blijf maar moe: echt zo erg dat ik in het weekend overdag een middagdutje doe  :blink:. Vitamines en ijzer zijn getest, waren goed op peil. Morgen afspraak bij de verloskundige, dan vraag ik even na. Theorie van mijn moeder is dat mijn lichaam net hersteld is van die maagverkleining twee jaar geleden en dat de vermoeidheid daarom wat erger is.

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1348 Gepost op: 2 februari 2015, 17:37:24 »
Jaah alweer een half jaar getrouwd!! Wat is dat snel gegaan. Hier druk met mijn meiden. Met de jongste is het nog zoeken Nasr een ritme, dus veel slapeloze nachten. Maar dat hoort erbij :blush:

Marthe, fijn dat het goed gaat met je zwangerschap. Bij de een duurt de vermoeidheid wat langer dan bij de ander.


biancatjuh

  • Junior
  • **
  • Berichten: 133
Re: Augustus 2014
« Reactie #1349 Gepost op: 3 februari 2015, 15:14:17 »
mooi filmpje evelien.

Marthe, de vermoeidheid duurt idd bij de een wat langer dan bij de ander.  Ik heb er tijdens mijn zwangerschap ook veel last van gehad en het beste werkt gewoon eraan toegeven als je moe bent. En als je behoefte hebt om een middagdutje te doen, gewoon doen.  Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook heel wat uurtjes op bed doorgebracht. Ik wilde er eerst niet aan toegeven, maar ik merkte aan mijzelf dat ik er eigenlijk alleen maar vermoeider van werd. Hoe moeilijk het soms ook is, maar af en toe gewoon lekker de boel de boel laten en aan jezelf denken. Zo'n zwangerschap vraagt nou eenmaal veel energie. Maar ik vond/vind het uiteindelijk allemaal waard en ik kan genieten van mijn prachtige dochter.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards