collapse

Auteur Topic: Bruidsmeisjes Kleding  (gelezen 83288 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gioya81

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #25 Gepost op: 31 juli 2010, 21:49:54 »
Deze site heb ik door gekregen van mijn wedding planner een jaar geleden. Het zit in Spijkenisse maar het is zeker de moeite waard. Ik heb er een super mooi jurkje vandaan voor een betaalbare prijs. Aardige behulpzame mensen.

http://www.humpiedump.nl/

ellie48

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #26 Gepost op: 31 juli 2010, 23:55:07 »
heb bruidsjurkjes te koop voor die leeftijd net geen jaar oud 25 per stuk

vitani

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #27 Gepost op: 1 augustus 2010, 09:03:43 »
Ik zit met hetzelfde probleem.

Mijn bruidsmeisje is op onze trouwdag bijna 23 maanden en zit ook te zoeken naar een jurkje.

Mijn keuze word alleen nog moeilijker omdat ik een jurkje wil die in ieder geval kwa kleur op die van mij gaat lijken. Ik zit te denken om vanaf Groningen een keer de trein te pakken naar Hillegom daar zit een winkel aan huis die heeft witte jurkjes voor 60,00 met een gekleurd lint erom heen. Dat lint kan je in heel veel kleuren krijgen dus ook vast wel in de kleur waarin ik me jurk ga kiezen (4 sept kijken)

die winkel heet mgbruidsmode

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #28 Gepost op: 1 augustus 2010, 12:44:30 »
heb al wel veel sites gevonden zoals: suits you wel, humpiedump, little flowers en chiqie. maar die zitten allemaal minimaal 2 uur rijden bij mij vandaan. hebben allemaal wel supermooie jurkjes voor weinig. maar was benieuwd of er ook wat in het oosten van het land zaten, i.v.m. reistijd met die kleintjes, want die moeten natuurlijk mee voor het passen (ze zijn nu trouwens 2 en 3 jaar oud, straks als we trouwen 3 en 4 jaar) :biggrin:
ellie heb je foto's?
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2010, 12:45:36 door Yadah »

vitani

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #29 Gepost op: 1 augustus 2010, 13:33:28 »
@yadah

Misschien margriet4kids iets. Die heb ik net gevonden op internet zit in Almere. Voor mij denk ik geen optie omdat ik niet voor een witte of zacht roze jurk ga. Maar als je die kleuren zoekt voor een meisje is dat wel een idee.

Of deze site http://www.forever-your-prinses.nl die is in zwolle
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2010, 13:35:44 door vitani »

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #30 Gepost op: 1 augustus 2010, 13:42:30 »
die site is idd een mooie site, daar heb ik wel wat aan, bedankt :biggrin:

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #31 Gepost op: 30 augustus 2010, 13:06:33 »
Ik kwam net op de site van suitsyouwell en ik zag daar wel een heel erg leuk jurkje. Die prijzen zijn natuurlijk ideaal, maar krijg je daar dan ook een beetje kwaliteit voor? Heeft iemand hier ervaring mee?

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #32 Gepost op: 11 oktober 2010, 21:02:56 »
Hallo allemaal

Mijn petekindje zal volgend jaar ons bruidsmeisje zijn. Ze is dan bijna 5.
Nou wil ik graag een schattig jurkje waaraan je zeker ziet dat ze bruidsmeisje is maar wat niet te druk is.

Tegenwoordig zijn die jurkjes al halve communiejurkjes of mini trouwjurkjes dat wil ik dus niet...

Nou heb ik op m&g bruidsmode een leuk jurkje gezien.
Het is vrij simpel loopt wijd uit en heeft een lint om het middel met een grote strik aan de achterkant.
Volgens mij is het een heel leuk ding, maar het nadeel is dat er geen foto is waarbij een kindje het aanheeft.
Zo op de paspop vind ik het toch moeilijk inschatten hoe het echt uitziet als iemand het aan heeft.

Heeft toevallig iemand zo'n jurkje gekocht voor een bruidsmeisje of hebben jullie tips voor een leuk jurkje?
Een foto zou super zijn!

Ik wil er max ong 100 euro aan uit geven.
Alvast bedankt!!

Groetjes Vero

sydnew

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #33 Gepost op: 11 oktober 2010, 21:27:31 »
Hoi,

Vanaf vrijdag kan ik het laten zien :biggrin: Ik heb hem via Amerika besteld, erg mooie jurk. Vrijdag ga ik trouwen dus zodra ik een foto van ons bruidsmeisje (ook petekindje) heb dan laat ik hem zeker hier even zien!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #34 Gepost op: 11 oktober 2010, 22:17:02 »
oke super dan ben ik eens benieuwd!

Ik wens je een super dag vrijdag!!! :)

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #35 Gepost op: 11 oktober 2010, 23:47:18 »
Davids Bridal is mij favoriet...heeft ook hele leuke jurkjes voor weinig geld
http://www.davidsbridal.com/Browse_Bridal-Party-Flower-Girls-Color-Accents__pageSize-all
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2010, 23:51:39 door wij gaan trouwen »

Wedding2011

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #36 Gepost op: 12 oktober 2010, 00:46:53 »
Ik ben ook erg benieuwd of iemand tips heeft! Liever winkels, dan via het internet. Zelf woon ik in omgeving Rotterdam. Dus als iemand een tip heeft.. Graag!!!

Fee

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #37 Gepost op: 12 oktober 2010, 07:36:41 »

Nou wil ik graag een schattig jurkje waaraan je zeker ziet dat ze bruidsmeisje is maar wat niet te druk is.

Tegenwoordig zijn die jurkjes al halve communiejurkjes of mini trouwjurkjes dat wil ik dus niet...


Wat is de functie van het bruidsmeisje? Vroeger werden de bruidsmeisjes juist in gelijke jurken met de bruid gehuld zodat de geesten niet konden zien wie de echte bruid is, en er dus ook niet achteraan konden gaan.

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #38 Gepost op: 12 oktober 2010, 09:15:50 »
Ik ben ook erg benieuwd of iemand tips heeft! Liever winkels, dan via het internet. Zelf woon ik in omgeving Rotterdam. Dus als iemand een tip heeft.. Graag!!!
wij gaan zaterdag met bruisjonker en meisje naar Humpie Dump in Spijkenisse, ik heb er al veel goede verhalen over gehoord en gelezen... ben benieuwd!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #39 Gepost op: 12 oktober 2010, 10:24:20 »
Tja het meisje is 5 dus ik wil gewoon een lief jurkje
Ik ben de bruid zij niet ik vind dat niet mooi. Ik vind die jurkjes met dat lint om het middel echt geweldig!!!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #40 Gepost op: 12 oktober 2010, 10:26:31 »
Ik vind die inderdaad ook erg mooi Verooo!

Ik heb de jurkjes bij Suits You Well gekocht en ben daar erg enthousiast over. Super prijs en hele leuke jurkjes. Voor alle smaken wel wat! Ik heb roze ballonjurkjes, die heb je vast weleens gezien op de foto.

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #41 Gepost op: 12 oktober 2010, 14:13:28 »
Het jurkje van het bruidsmeisje van Chris en Mignon vind ik echt te cute!! :wub:

Nogevengeduld

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #42 Gepost op: 12 oktober 2010, 14:44:47 »
Het pakje van onze bruidsjonker is ook van de humpie dump maar volgens mij verkopen ze daar ook van die "bijna trouwjurkjes"
Heb er toen niet zo op gelet omdat wij voor een jongen gingen kijken.

kippetje

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #43 Gepost op: 12 oktober 2010, 16:21:09 »
Hoi,

Donderdag ga ik trouwen en daarna zal ik een foto plaatsten van ons bruidsmeisje (bijna 7). Wij wilden ook geen "echt" bruidsjurkje voor haar, dus mijn moeder is met de naaimachine aan de slag gegaan. Lief broderiestofje op de markt gekocht, simpel model jurkje uitgezocht maar afgemaakt met een leuk lint om haar middel. Staat erg schattig en was uiteindelijk niet duur!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #44 Gepost op: 12 oktober 2010, 16:32:49 »
Het jurkje van het bruidsmeisje van Chris en Mignon vind ik echt te cute!! :wub:


Vind ik dus ook!! Had haar al gemailt waar ze het vandaag had :)

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #45 Gepost op: 12 oktober 2010, 17:47:44 »
dit waren onze bruidsmeisjes
bij suitsyouwell gehaald

Bride-77

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #46 Gepost op: 12 oktober 2010, 21:23:34 »
Ik lees ook maar even mee voor tips, ik trouw volgend jaar en heb 2 kinderen (jongen 2 en meisje 4) waar ik ook iets leuks en vooral iets 'vlots' voor zoek. Het meeste wat ik tot nu toe heb gezien op internet zijn veel stijve 3-delige kostuums en veel te truttige jurkjes, en dat past totaal niet bij ze  :wink:.

mim

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #47 Gepost op: 12 oktober 2010, 22:18:39 »
Ik lees ook mee.
Volgend jaar trouwen wij. Ik heb een zoon van dan 6 en een dochter van dan 3 jaar.

Ik denk dat ik zelf een jurkje ga naaien. Lief zomerjurkje en een lint
(om de middel of in't haar) in ons kleurenthema. Of juist de jurk in kleur.
Patroontjes zijn er wel te vinden...als je iemand kent die kan naaien.
Eigenlijk is de keus zo groot! Vandaar dat ik meelees om te kijken wat nu echt leuk staat.

ellie48

  • Gast
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #48 Gepost op: 13 oktober 2010, 15:16:14 »
Vind ik dus ook!! Had haar al gemailt waar ze het vandaag had :)
ik heb leuke jurkjes(3) voor meisjes als je een foto wilt zal ik het wel versturen zijn net een jaar oud ze zijn zo mooi je moet het aan zien ik vraag er 25 euro voor
gr ellie

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Bruidsmeisjes Kleding
« Reactie #49 Gepost op: 13 oktober 2010, 15:29:39 »
Het is maar net waar je van houdt.
Mijn dochter was bruidsmeisje bij de bruiloft van mijn vriendin en ze kreeg 2 jurken. 1 die nagenoeg een kopie was van de trouwjurk en 1 die paste bij de volwassen bruidsmeisjes. Zal even kijken of ik een foto kan plaatsen.

Verder heeft mijn schoonzusje aangegeven om haar jurk in het klein voor mijn dochter na te gaan maken...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards