collapse

Auteur Topic: Trouwkleding voor een klein budget  (gelezen 92146 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mods

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #25 Gepost op: 27 november 2007, 20:17:23 »
[quote name=\'femkemarije\' post=\'140445\' date=\'27 November 2007, 12:14\']Ik heb mijn jurk ook van marktplaats. Ik paste hem en hij zat meteen goed! maar ga er misschien iets aan  veranderen. Maar het scheelt toch 1000 euro en het is een rembo (die wou ik). echt een aanrader dus![/quote]


ik idem, 'mijn' jurk werd ook verkocht via marktplaats
ik heb er 400 voor betaald ipv de 1200 nieuwprijs
zit perfect, helemaal schoon en met wat aanpassingen helemaal top!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #26 Gepost op: 28 november 2007, 18:23:45 »
Dit wil ik dus ook wel. Een leuke, maar niet al te dure jurk. Ik wil op de dag zelf niet zo heel veel geld uitgeven aan kleding e.d. die je maar 1 x draagt. Zoals schoenen, ondergoed e.d. zal ik vaker dragen (helemaal als het sexy is, want daar is vriendlief helemaal gek op  :tongue: ). Dus alle adresjes in de buurt van Geldermalsen zijn welkom (Den Bosch, Utrecht e.d.)

nisanlin

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #27 Gepost op: 29 november 2007, 10:51:21 »
[quote name=\'Liefde is ... wendy & Jasper\' post=\'140605\' date=\'28 November 2007, 18:23\']Dit wil ik dus ook wel. Een leuke, maar niet al te dure jurk. Ik wil op de dag zelf niet zo heel veel geld uitgeven aan kleding e.d. die je maar 1 x draagt. Zoals schoenen, ondergoed e.d. zal ik vaker dragen (helemaal als het sexy is, want daar is vriendlief helemaal gek op  :tongue: ). Dus alle adresjes in de buurt van Geldermalsen zijn welkom (Den Bosch, Utrecht e.d.)[/quote]
Wij zijn dorpsgenoten!  :laugh:  :laugh:  :laugh:

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #28 Gepost op: 29 november 2007, 13:21:39 »
Wij zijn dorpsgenoten!    ---> Bijna, want ik woon in Beesd. Maar omdat het eventueel met de trein te doen moet zijn, ga ik meestal uit van Geldermalsen, omdat ik daar over moet stappen.....
Maar het zit idd niet ver uit elkaar!!!! :cool:

nisanlin

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #29 Gepost op: 29 november 2007, 14:31:34 »
aha, grappig idd!

vla

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #30 Gepost op: 30 november 2007, 08:11:44 »
Hoi le mariage heeft ook goedkope jurken. in purmarend.
Vermaak kosten zijn boven de 500 euro gratis.
Mijn jurk komt daar ook vandaan.
Als je ver woont kunnen ze bij de 2e afspraak gelijk de lengte op maat maken zodat je niet nog een keer hoeft te komen.
Mijn schoenen zijn van marktplaats.
Mijn ketting van de markt.

Het hoeft allemaal niet duur.

ik had een jurk waar geen torselet enzo onder moest. heb gewoon een string gehaald bij een normale lingerie winkel.

Succes!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #31 Gepost op: 18 december 2007, 12:10:01 »
De eerste keer dat ik paste was bij mariage in Geldrop.
Nu waren we afgelopen weekend weer es in Geldrop en toen liepen we langs een outletstore van Mariage.
Natuurlijk even door de etalage gekeken, en daar hingen jurken tot wel 50% korting!!!
Dat is dan nog leuk om te doen.
Bij Mariage had ik trouwens echt een geweldige paservaring opgedaan!!

Dus zeker de moeite waard.
Misschien tipje voor de toekomstige bruidjes...
Oh, en ze hadden ook sluiers, schoenen, accesoires en gekleurde jurken!
« Laatst bewerkt op: 18 december 2007, 12:10:43 door Anke »

Johanna

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #32 Gepost op: 31 januari 2008, 20:53:00 »
Nou ik moet er ook nog rekening mee houden dat het een positiejurk moet zijn en indd ook low budget. Ik heb na lang zoeken een hele leuke site gevonden its-time van een positiekledingwinkel die ook feest- en bruidskleding verkoopt. Ik heb ze gemaild wat hun prijzen waren. Ze verkopen de bruidskledingsetjes tussen de 150 en 300 euro! Dus eind februari gaan we richting Apeldoorn voor een leuk dagje shoppen en dan hoop ik dat we daar slagen. Ik heb er alle vertrouwen in want het zag er erggg leuk uit op die site.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #33 Gepost op: 31 januari 2008, 22:07:24 »
Heb net even gekeken, wat ik wel wat jammer vind bij de bruidskleding is dat het meer kortere jurken zijn.
Daar moet je ten eerste wel van houden.
En er zit niet echt model in, sommige zijn echt tenten.
De pakken vind ik daarentegen wel heel mooi eruit zien!
Maar misschien dat ze nog wel meer hebben dan dit.

Johanna

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #34 Gepost op: 31 januari 2008, 22:17:14 »
ze hebben inderdaad nog meer dan op de foto's staan. Ik vind de jurken ook minder mooi maar dat heb je denk ik al gauw met zo'n buik dat een jurk minder staat. Zat zelf te denken aan een rok met iets leuks erboven. We zien wel wat het wordt.

BarbaraM

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #35 Gepost op: 2 februari 2008, 17:14:35 »
[quote name=\'Jada\' post=\'104050\' date=\'28 September 2006, 17:43\']Hai!

Wie weet er boetiekjes met betaalbare bruidsmode?? Ons budget is maar klein en heb op internet zo 1,2, 3 niet veel leuks gevonden![/quote]

Hallo Jada, kijk eens op www.parelsensatijn.nl . Zij verkopen betaalbare nieuwe bruidsmode van grote merken zoals Pronovias etc. Prijzen tot maximaal E 899,- :)

Mara

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #36 Gepost op: 2 februari 2008, 17:17:41 »
www.irisbruidsmode.nl
hier hebben ze 80% kortinguitverkoop, ook zat jurken onder de 150,-

Ivy

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #37 Gepost op: 2 februari 2008, 18:03:22 »
Ik weet niet wat je maximaal uit kan geven.. maar bij Anastasi (is een topic over) Zijn alle jurken onder de 800..

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #38 Gepost op: 4 februari 2008, 10:37:33 »
[quote name=\'Johanna\' post=\'147579\' date=\'31 January 2008, 22:17\']ze hebben inderdaad nog meer dan op de foto's staan. Ik vind de jurken ook minder mooi maar dat heb je denk ik al gauw met zo'n buik dat een jurk minder staat. Zat zelf te denken aan een rok met iets leuks erboven. We zien wel wat het wordt.[/quote]
Was even aan het zoeken, maar kijk hier eens:
Wat een prachtige jurken staan erbij en dat voor een zwangerschap!

http://www.atelier-yvonne.nl/pages/zwanger.html

debby82

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #39 Gepost op: 5 maart 2008, 19:13:30 »
op ebay staan bruidswinkels uit bijv china dus voor minder dan 100 euro een jurk helemaal op jouw maat en kleur maken. Er staan mooie jurken tussen. Ik heb het niet gedaan maar als je een klein budget hebt is het misschien wel leuk. Ik zou wel de maten door iemand die er verstand van heeft laten nemen. Zoek maar gewoon op weddingdress en je vind het geheid.

Tamara83

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #40 Gepost op: 5 maart 2008, 22:33:31 »
www.beverwijksebruidsboetiek.nl

hier verkopen ze jurken van 400 tot max 695 !! Nieuw!
alle jurken zijn van maat 34 tot 44 te bestellen/maken.
ook leuke kinderkleding voor de grote dag!

24 maart is er een bruidsshow en daar ga ik zeker kijken :biggrin:

Gwendolyn1

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #41 Gepost op: 6 maart 2008, 23:35:18 »
Ben bij Parels & Satijn in Vlaardingen geweest en geslaagd.

Ze hebben al bruidsjurken vanaf E 400,-
Het zijn echte merkjurken, dus geen kopieen. En gewoon nieuw. Fijne service ook.

Je kunt ze vinden op www.parelsensatijn.nl

Dus voor een mooie prijs een merkjurk. Dan heb je toch een goede pasvorm en mooie kwaliteit stof etc.

Naanepaan

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #42 Gepost op: 8 maart 2008, 07:11:03 »
Ik heb mijn jurk gekocht in een winkel (Bruidium in Assen) die jurken die uit de collectie gaan voor bijna de helft van de prijs verkopen, voor die van mij heb ik inclusief vermaakkosten zo'n €770,- betaald. Op dit moment doen ze aan opheffingsuitverkoop ivm bedrijfssluiting, ze gaan er mee stoppen maar hebben geen bedrijfsopvolger, waardoor ze nu alles in de verkoop hebben.

De winkel zelf is niet heel gezellig en/of een luxe uitstraling, maar je wordt wel ontzettend vriendelijk geholpen!

Armara

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #43 Gepost op: 19 maart 2008, 14:57:45 »
Hoi,

Kijk eens bij otto exclusive (op internet) je verbaasd je erover wat een mooie trouwjurken zij verkopen!!!! en voor heel weinig geld!!

liefs Tamara

loezje

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #44 Gepost op: 19 maart 2008, 18:58:53 »
nou, daar zit ik ook inderdaad net te kijken. Voor 200 euro een mooie jurk!!!! Ik verbaas me erover! Natuurlijk is het geen merkjurk, maar dat geeft toch helemaal niet!!!????
En als ie niet goed is, dan kun je m altijd nog terugsturen toch? Bij Otto?

Maria

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #45 Gepost op: 19 maart 2008, 21:08:21 »
[quote name=\'mods\' post=\'140498\' date=\'27 November 2007, 20:17\'][quote name=\'femkemarije\' post=\'140445\' date=\'27 November 2007, 12:14\']
Ik heb mijn jurk ook van marktplaats. Ik paste hem en hij zat meteen goed! maar ga er misschien iets aan  veranderen. Maar het scheelt toch 1000 euro en het is een rembo (die wou ik). echt een aanrader dus![/quote]


ik idem, 'mijn' jurk werd ook verkocht via marktplaats
ik heb er 400 voor betaald ipv de 1200 nieuwprijs
zit perfect, helemaal schoon en met wat aanpassingen helemaal top!
[/quote]


Ik heb mijn Rembo ook van Marktplaats!! Hij was nu 400 euro inplaats van 1400. Echt geweldig, ik paste hem, en hij zat als gegoten. Hij was net van de stomerij, en ik hoef er helemaal niets meer aan te doen.  :wub:

Ellen84

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #46 Gepost op: 12 oktober 2008, 11:02:20 »
Ik wil maximaal 800 euro uitgeven aan mijn jurk en ben op Internet gaan zoeken naar bruidsmodezaken die hierin een ruim aanbod hebben. Maar ik kan op dit forum weinig ervaringen vinden (ik vind alleen veel over Anastasi en het Gouden Hart). Maar zijn er ook mensen die ervaring hebben met de volgende zaken:
- Nina's bruidsmode in Franeker
- Amanda's bruidsmode in Pernis
- Parels en Satijn in Vlaardingen

Of zijn er mensen die goede bruidsmodezaken kennen in de omgeving van Rotterdam/Gouda met betaalbare jurken?

buxus

  • Gast
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #47 Gepost op: 12 oktober 2008, 12:38:57 »
Ik kom niet uit de buurt, maar hier in brabant zijn er een heleboel bruidsmodezaken die nu een outlet store hebben.
Je kan dan een jurk uit de collectie van 2008 kopen voor de helft van de prijs.
Ik weet alleen niet of er ook zoiets in de buurt van rotterdam/gouda zit. Vast wel lijkt me. Misschien ff googelen?

succes

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #48 Gepost op: 12 oktober 2008, 14:57:10 »
In Rotterdam zit Voila damesmode (even googelen). Daar verkopen ze mooie gelegenheidskleding, ook bruidskleding (en bijpassende schoenen enzo).

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwkleding voor een klein budget
« Reactie #49 Gepost op: 12 oktober 2008, 15:03:17 »
http://www.galajurk.nl/index.htm

Ik ken de zaak niet maar misschien hebben ze wat voor je.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards