collapse

Auteur Topic: Het sluier topic  (gelezen 112092 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daantjeln4

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #50 Gepost op: 14 augustus 2008, 07:21:56 »
Ik had het eerst ook niet, tot ik mijn jurk voor de 2e ging passen.......klein sluiertje, van achter uit mijn opgestoken haar laten komen.........en ja!!! Stond mooi, en voor mij echt bruidsachtig!

Er zitten mini pareltjes op, verder geen kant of poespas.

lune

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #51 Gepost op: 14 augustus 2008, 16:40:41 »
ik had het eigenlijk helemaal niet verwacht, maar ik heb dus ook een sluier!
Mijn jurk is ivoor met wat roze bloemetjes erop, stuk roze tule in de rok, en ik kreeg dus ook een knalroze sluier op, ik was meteen verkocht!

Patricia bruid 1-08-08

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #52 Gepost op: 14 augustus 2008, 17:08:53 »
Ik ben dus voor de sluier gegaan & ik voelde me daar bij echt een bruidje! :biggrin:

Juni

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #53 Gepost op: 14 augustus 2008, 17:25:13 »
[quote name=\'lune\' post=\'174856\' date=\'14 August 2008, 16:40\']en ik kreeg dus ook een knalroze sluier op, ik was meteen verkocht![/quote]
Ik ben héél benieuwd daarnaar! :biggrin:

[quote name=\'Patricia bruid 1-08-08\' post=\'174864\' date=\'14 August 2008, 17:08\']Ik ben dus voor de sluier gegaan & ik voelde me daar bij echt een bruidje! :biggrin:[/quote]
Jou staat het ook écht goed.
Heb je foto's bekeken en ik houd dus niet van sluiers, maar bij jou lijkt het alsof het voor je gemaakt is!

lune

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #54 Gepost op: 14 augustus 2008, 17:43:48 »
Als je wil kan ik wel een foto doormailen, ga ze niet hier neerzetten :wink:

Juni

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #55 Gepost op: 14 augustus 2008, 18:14:00 »
Je hebt een berichtje :)

xbruidjex

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #56 Gepost op: 14 augustus 2008, 21:11:58 »
oe ik ben ook wel heel benieuwd naar die knal roze sluier!!!!

ik heb ook een sluier. er zitten kleine zwarovski kristalletjes op.

Kleintje

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #57 Gepost op: 14 augustus 2008, 21:49:20 »
[quote name=\'lune\' post=\'174856\' date=\'14 August 2008, 16:40\']ik had het eigenlijk helemaal niet verwacht, maar ik heb dus ook een sluier!
Mijn jurk is ivoor met wat roze bloemetjes erop, stuk roze tule in de rok, en ik kreeg dus ook een knalroze sluier op, ik was meteen verkocht![/quote]

Ben ook benieuwd naar je roze sluier. Ik stuur je wel een pb-tje.

Had zelf geen sluier omdat het niet bij mijn jurk en bij mij paste. Ik had een roze bloem in de zijkant van m'n kapsel gestoken. Gaf toch een beetje feestelijk tintje er aan.

AnnaD

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #58 Gepost op: 18 augustus 2008, 20:11:11 »
Ik wilde er eerst wel eentje, vind het wel een romantisch idee. Dan ook echt met een stuk voor mijn gezicht enzo, en dat mijn vriend hem dan op moet tillen om zijn bruid te kussen <3 Maar de jurk die ik uiteindelijk heb gekocht is strapless en het lijfje is bezaaid met kraaltjes en pailletjes, dus toen had ik toch zoiets van, de rest moet vooral heeeeel rustig blijven. Ik heb er dus toch vanaf gezien :)

Eefvoorintimi

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #59 Gepost op: 20 augustus 2008, 12:20:16 »
Ik heb een hoedje. Vind het eigenlijk helemaal niets, maar mijn vriend zette hem op toen ik de jurk kocht en was helemaal lyrisch...

Vervolgens heb ik het geheel aan mijn zus laten zien en die vond het ook geweldig.

Zelf ben ik er nog altijd niet van overtuigd, dus.... Ga vanmiddag thuis even mijn foto's hier posten, dan kunnen jullie schieten. Ben benieuwd.




Edit: de foto staat in het vastgeprikte topic Hoe ziet/zag jouw trouwjurk eruit?
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2008, 15:40:03 door Eefvoorintimi »

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het sluier topic
« Reactie #60 Gepost op: 16 september 2008, 20:10:42 »
Ja! Gaaf :-) Ik vind een sluier erg leuk! Hoort er gewoon bij vind ik :-)

Nog even wachten

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #61 Gepost op: 17 september 2008, 08:15:54 »
ik heb ook een vrij drukke strapless jurk, maar ik heb toch gekozen voor een sluier! en wel 1 die net zo lang is als mijn sleep. ook zitten er heel subtiel kleine glinstersteentjes op.
mijn jurk is erg romantisch en dit maakt het helemaal af!

Puma in love

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #62 Gepost op: 17 september 2008, 09:09:58 »
[quote name=\'Nog even wachten\' post=\'179841\' date=\'17 September 2008, 08:15\']ik heb ook een vrij drukke strapless jurk, maar ik heb toch gekozen voor een sluier! en wel 1 die net zo lang is als mijn sleep. ook zitten er heel subtiel kleine glinstersteentjes op.
mijn jurk is erg romantisch en dit maakt het helemaal af![/quote]
Ik heb ook een sluier met heel kleine steentjes op de rand! Wat is die mooi, he? Ik heb ook van dezelfde steentjes op het lijfje van mijn jurk, ik vind het erg mooi bij elkaar staan!

Ik moet wel zeggen, dat ik nog geen idee heb hoe die sluier bevestigd moet worden! Ik heb lang haar en wil het mooi opgestoken hebben en ik vind het zonde om dat haarkunstwerk met een sluier te bedekken, dus het zou eronder moeten.... Maar dat mag de kapster uitpuzzelen!

Carolina

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #63 Gepost op: 17 september 2008, 11:20:00 »
Ik had wel een sluier. een heel fijne tule met een heel fijn kanten rand. Het is een lange sluier die over de grond komt. Er zit een stuk aan dat je voor je gezicht kon den en iedereen vond het me heel mooi staan, maar ik heb het toch niet voor mijn gezicht gedaan. Dan had ik de hele kerkdienst met dat stuk stof voor mijn gezicht moeten zitten wchten totdat we getrouwd waren. Dat zag ik niet zo zitten. Maar ik heb aan mijn man wel even laten zien hoe het eruit zou zien en hij vond het eigenlijk ook heel mooi staan. Maar goed, toch niet geluisterd dus:P


zo zag het er dus uit.  :)
onze dag

Weddingday

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #64 Gepost op: 17 september 2008, 16:20:22 »
...
« Laatst bewerkt op: 12 november 2008, 09:37:46 door Weddingday »

lente82

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #65 Gepost op: 18 september 2008, 08:09:53 »
Ik heb ook geen sluier.. Ik heb al nooit een jurk aan dus dat is al moeilijk genoeg! :) als ik ook nog een sluier om/aan doe dan voel ik me niet fijn denk ik.. is niets voor mij
maar het kan wel mooi zijn vind ik

Hypnotic

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #66 Gepost op: 20 september 2008, 00:02:12 »
De jurk is nog in een totaal onbekende staat (wordt gemaakt, maar we zijn nog niet eens uit de kleur en het model)
De sluier laat ik maken in Engeland, en wordt zwart, met sleep en zwarte rhinestones, (is redelijk zeker, omdat er zeker zwart in de jurk voor gaat komen!)
Wel een sluier dus, en niet zo'n kleintje ook!

angel82

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #67 Gepost op: 21 november 2008, 21:26:17 »
Ik heb geen sluier. Het past totaal niet bij mij!
Bij mijn jurk zou het best kunnen. (is een romantische klassieke jurk)
Heb altijd gezegd dat ik een tiara wilde en die krijg ik nu dus ook!
Moet er nog wel nog 1 uitzoeken. Met het passen van mijn jurk heb ik wel een tiara opgehad, maar die was het niet helemaal.

angel82

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #68 Gepost op: 21 november 2008, 22:25:37 »
Ben het er helemaal mee eens dat het een hele persoonlijke keuze is!!!
Vind het bij anderen vaak heel mooi staan, maar voel me er zelf heel ongemakkelijk bij.
Maarre iedereen moet lekker dragen waar zij zich lekker bij voelen dat lijkt mij het allerbelangrijkste.

yindee

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #69 Gepost op: 22 november 2008, 13:12:05 »
vond mezelf helemaal geen sluier type, maar het maakte het plaatje wel af met passen. was er zelf pas v overtuigt toen ik de jurk op kwam halen dat het toch wel erg mooi erbij stond, dus hij is besteld en kan hem bijna ophalen.

nas

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #70 Gepost op: 22 november 2008, 18:52:55 »
Voor mij geen sluier.. heb een jurk van Linea.. niet echt een klassieke. Vind sluiers soms wel heel mooi, maar dan met name bij de wat klassiekere jurken.
Ik wil graag een sjawltje oid in mijn haar.. een sluier daarbij zou wel een beetje veel zijn  :laugh:

Alexia

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #71 Gepost op: 23 november 2008, 12:19:57 »
om er even op terug te komen, ja ik had uiteindelijk een sluier. Het maakte het geheel gewoon perfect af en zag er prachtig uit :)
Het hoorde er gewoon bij en ik ben blij dat ik een sluier had :)

Swiffer

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #72 Gepost op: 23 november 2008, 13:18:40 »
Heb een sluier, en koop er waarschijnlijk nog een tiara bij..
De sluier vind ik bij mij het toch een beetje afmaken zeg maar.

Ilona_013

  • Gast
Re: Het sluier topic
« Reactie #73 Gepost op: 3 januari 2009, 23:10:28 »
ik wilde eerst ook geen sluier, maar vandaag tijdens het passen zette ze dat ding op mn hoofd en ik vond het eigenlijk wel mooi staan
ik heb dan een rode jurk met een witte sluier, met rode pareltjes erop.
ik heb een soort haltertop bovenstuk en omdat ik vrij stevige boven armen heb hangt de sluier over mijn schouders en boven armen, zo hoef ik geen stola of jasje te dragen :)

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Re: Het sluier topic
« Reactie #74 Gepost op: 4 januari 2009, 11:23:02 »
[color=\"#6600CC\"]Hmm klinkt apart dat wit met rood, heb je een foto??[/color]

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards