collapse

Auteur Topic: Dressed By Jill  (gelezen 63879 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Dressed By Jill
« Reactie #150 Gepost op: 7 augustus 2009, 22:16:44 »
De spullen van DbJ komen uit Amerika (ik ken de groothandel), het zou best kunnen dat ze gewoon geen goed contact onderhouden met die gasten, of gewoon zelf wachten tot ze meerdere dingen kunnen bestellen zodat ze zelf geld uitsparen. Naar het buitenland versturen kost bij dat bedrijf bijna 20 euro als je onder de 250 euro besteld.

Margy

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #151 Gepost op: 8 augustus 2009, 10:42:06 »
ja en? ze gaan zelf met dit bedrijf in zee, het is niet alsof het probleem pas een week bestaat ?
als hun zoiets erbij zetten biv ; ivm onze leverancier in amerika kan de levertijd iets langer oplopen tot de beloofde (wat was t? 6 a 8 weken?)
dan heb e als klant alweer een stuk meer begrip

ipv bestellen, betalen en niks horen :S

Tralalalianne

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #152 Gepost op: 8 augustus 2009, 11:02:47 »
Inderdaad, 2 tot 6 weken.
Wat gewoon het meest vervelend is, is steeds de belofte doen dat ik het binnen een paar dagen in huis heb en dat de leverancier het al verstuurd heeft, wat achteraf gewoon doodleuk niet waar blijkt te zijn. Lekker betrouwbaar, zo'n leverancier/webshop. Daarnaast heb ik met de leverancier geen *^@# te maken: ik bestel bij DbJ, betaal aan DbJ, dus is DbJ verantwoordelijk voor het nakomen van de koopovereenkomst. Punt.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Dressed By Jill
« Reactie #153 Gepost op: 8 augustus 2009, 16:41:06 »
Ben ik helemaal met je eens!

het is DbJ om hun assortiment op orde te hebben.

Ruth-1988

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #154 Gepost op: 8 augustus 2009, 20:14:21 »
Hmm... :sleep:  Heb ook 4 weken geleden een lingeriesetje besteld bij DBJ..Hoop wel dat het een beetje op tijd binnenkomt aangezien ik het setje aan moet hebben bij de volgende pas (wanneer de jurk binnen is bij de bruidszaak)

Maar vind het echt belachelijk hoeveel er verkeerd is gegaan bij jou Tralalalianne!!

Slechte zaak, maar ik dank je voor de tip van 5% vergoeding als de bestelling nog later (vind 2 tot 6weken al erg lang!) binnenkomt als 6 weken.

Tralalalianne veel succes!!!

Suusz

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #155 Gepost op: 8 augustus 2009, 20:56:35 »
Wat slecht dat er bij jou tralalalianne zoveel verkeerd is gegaan! Ik heb je verhaal gelezen, maar toch maar kousen bij DBJ besteld afgelopen week. Wonder boven wonder kwam de postbode ze vandaag al brengen! Echt helemaal blij verrast, zijn nog de goede ook!  :)

Tralalalianne

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #156 Gepost op: 8 augustus 2009, 21:07:11 »
[quote name=\'Suusz\' post=\'252976\' date=\'08 August 2009, 20:56\']Wat slecht dat er bij jou tralalalianne zoveel verkeerd is gegaan! Ik heb je verhaal gelezen, maar toch maar kousen bij DBJ besteld afgelopen week. Wonder boven wonder kwam de postbode ze vandaag al brengen! Echt helemaal blij verrast, zijn nog de goede ook!  :)[/quote]

Kijk da's toch fijn om te horen, dan het ook wél goed kan gaan. Ik denk dat ze die gewoon op voorraad in de winkel heeft liggen en ze dus daarom direct kan opsturen. Mijn artikelen (stola en handtas) moeten zoals hierboven geschreven blijkbaar uit het buitenland komen en zijn daarom zo laat. Ben wel blij voor je dat het bij jou goed is gegaan, scheelt een hoop kopzorgen!!  :biggrin:

Lionness

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #157 Gepost op: 10 augustus 2009, 10:54:27 »
Ik heb kousen via de website besteld en die kwamen gewoon binnen 2 weken. Ivm alle verhalen heb ik dit wel 2mnd voor mijn trouwdatum gedaan.

Tralalalianne

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #158 Gepost op: 10 augustus 2009, 11:29:12 »
[quote name=\'Lionness\' post=\'253360\' date=\'10 August 2009, 10:54\']Ivm alle verhalen heb ik dit wel 2mnd voor mijn trouwdatum gedaan.[/quote]

Ik ruim 2,5 maand voor mijn bruiloft, maar dat mocht niet baten..

Lionness

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #159 Gepost op: 10 augustus 2009, 13:25:54 »
[quote name=\'Tralalalianne\' post=\'253372\' date=\'10 August 2009, 11:29\'][quote name=\'Lionness\' post=\'253360\' date=\'10 August 2009, 10:54\']Ivm alle verhalen heb ik dit wel 2mnd voor mijn trouwdatum gedaan.[/quote]

Ik ruim 2,5 maand voor mijn bruiloft, maar dat mocht niet baten..
[/quote]
Vind het gewoon schandalig als mensen je zo behandelen!

Margy

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #160 Gepost op: 11 augustus 2009, 07:50:05 »
Ach,...    :S

ik denk dat je als bruid zijnde gewoon langs de winkel moet ? daar scheint de service super te zijn !
afwachten of je spullen wel of niet binnen komen is niet goed voor de toch al aanwezige zenuwen?

Goed om te lezen dat DBJ niet voor iedereen qua leveren een ramp is.
zal waarsch idd te maken hebben met de voorraad??

Tralalalianne

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #161 Gepost op: 18 augustus 2009, 18:28:04 »
Nou heb gelukkig m'n geld terug.
Ben blij dat het nu eindelijk helemaal klaar is en ik me er niet meer mee bezig hoef te houden.
Nu maar op naar de grote dag :)

saskia81

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #162 Gepost op: 18 augustus 2009, 21:51:01 »
Gelukkig!!!
Jammer dat het allemaal zo heeft moeten lopen

Marianne

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #163 Gepost op: 19 augustus 2009, 17:57:31 »
Ben vandaag bij DBJ geweest en heb er voor mijn dochter een ketting en tiara bij haar jurk gekocht voor op ons huwelijk. Service was niet slecht maar ook niet super,....kwam ik er thuis achter omdat ik buitenlandse vrienden wilde mailen wat we hebben gekocht dat de prijzen op de website erg verschillen met die in de winkel. De ketting blijkt een set te zijn waar we de oorbellen niet van hebben mee gekregen en 10 euro meer hebben betaald dan op de website, de tiara 9 euro meer betaald. Het zijn geen grote bedragen maar het principe is niet echt goed. Heb er over gebeld en wanneer ik met de bon langs kom wordt het geregeld, nu woon ik dichtbij, maar je zal een dagje met vriendinnen zijn winkelen,.....moet nog zien hoe ze het gaan oplossen. Marianne

jet17

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #164 Gepost op: 19 augustus 2009, 18:16:04 »
Ik ben bij DBJ geweest voor torselet en schoenen, ik vond de service wel goed haha (misschien ben ik snel tevreden)
Ik werd gelijk geholpen en ik heb heeeeel veeel torseletten aangehad.. zij zei ook wat wel en niet stond en ze had veel geduld.

De schoenen was even zoeken want ik vond ze namelijk allemaal TE... echt schoenen met een ENORME  puntneus haha waarvan ik dacht dat ze onder mijn jurk vandaan zouden komen....
Maar goed, uiteindelijk geslaagdmet een mooie torselet en schoenen!

debster28

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #165 Gepost op: 26 augustus 2009, 10:33:29 »
ik heb 6,5 week curlies besteld en ook ik heb nog niks ontvangen.... :mad:
ik heb ze gemailt kijken of ik uberhaupt iets terug krijg.....vind het echt waardeloos bestel daar nooit meer wat...
baal er echt van,ik hoop dat het allemaal goed komt... :unsure:

Tralalalianne

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #166 Gepost op: 26 augustus 2009, 11:16:25 »
[quote name=\'debster28\' post=\'258517\' date=\'26 August 2009, 10:33\']ik heb 6,5 week curlies besteld en ook ik heb nog niks ontvangen.... :mad:
ik heb ze gemailt kijken of ik uberhaupt iets terug krijg.....vind het echt waardeloos bestel daar nooit meer wat...
baal er echt van,ik hoop dat het allemaal goed komt... :unsure:[/quote]

 :sad: oh jee... heel veel succes, ik weet hoe je je voelt...!

debster28

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #167 Gepost op: 27 augustus 2009, 09:05:36 »
[quote name=\'Tralalalianne\' post=\'258528\' date=\'26 August 2009, 11:16\'][quote name=\'debster28\' post=\'258517\' date=\'26 August 2009, 10:33\']ik heb 6,5 week curlies besteld en ook ik heb nog niks ontvangen.... :mad:
ik heb ze gemailt kijken of ik uberhaupt iets terug krijg.....vind het echt waardeloos bestel daar nooit meer wat...
baal er echt van,ik hoop dat het allemaal goed komt... :unsure:[/quote]

 :sad: oh jee... heel veel succes, ik weet hoe je je voelt...!
[/quote]

jaaaa ik las je verhaal idd vreselijk ik had dit topic nog niet gezien anders had ik er nooit wat bestelt...
heb nog steeds geen email terug....echt vervelend...ik ben der ook bang voor dat het net zo zal gaan als bij jou...pff..
echt vervelend allemaal...bah.

debster28

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #168 Gepost op: 28 augustus 2009, 14:39:27 »
en nog steeds geen mail terug  :mad:  vind het echt heeel slecht...

debster28

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #169 Gepost op: 31 augustus 2009, 20:59:33 »
wat een gedoe heb vanmorgen weer gemaild kreeg toen eindelijk net een mail terug
met de mededeling...
dat wat ik besteld had 7 weken geleden.....niet mee rleverbaar was...pffffffffffff
of ik iets anders wilde uitkiezen uit assortiment met korting....
nou sorry hoor.....dat hoeft van mij al niet meer heb gemailt dat ik me geld terug wil ben benieuwd hoeland dit dan duurt.
maar hallo.....7 wkn geleden bestelt hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen dat t niet meer leverbaar was lekker weer
bestel er nooit meer wat......

t is nu afw8 op me geld...pfff...

 :mad:

mla

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #170 Gepost op: 1 juni 2012, 21:25:17 »
Hallo allemaal,
Ik heb ruim 8 weken geleden (!) schoenen besteld bij dressed by jill en betaald via ideal.
Na vele mailtjes, berichten via facebook en twitter, heb ik nog steeds niets van ze gehoord en telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
Heeft iemand van jullie nog recent iets bij dressed by jill besteld? Ik begin met nu toch wel erg zorgen te maken, dat ik mijn schoenen nooit zal krijgen.

Alvast bedankt!

groetjes,
Loes

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw

mla

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #172 Gepost op: 2 juni 2012, 20:13:22 »
Dank voor je antwoord. Deze had ik ook al gevonden, maar de laatste reactie is uit 2008, dus vroeg me af of iemand nog recent ervaring heeft met dressed by jill..

jassou

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #173 Gepost op: 3 juni 2012, 10:14:49 »
Het lijkt er op dat verder niemand ervaring heeft met dressed by Jill, anders had je wel antwoord gehad.... Sorry...
Het andere topic is oud ja, maar als ik het zo lees moeten de klachten bekend voor je zijn. Tja, ik zou ook niet weten wat te doen. Blijven proberen contact te zoeken en verder daar niets meer bestellen voor je eigen peace of mind? Succes. :)

Lien78

  • Gast
Re: Dressed By Jill
« Reactie #174 Gepost op: 4 juni 2012, 14:09:00 »
Ik had ze voor mijn trouwen een vraag gesteld over lingerie. Kreeg echt een maand later ofzo pas antwoord, sja, toen was ik al lang en breed voorzien! Heb nog teruggemaild, dat ik gezien de ontzettend trage manier van reageren niks ging kopen daar. Nooit meer wat gehoord! Graag of niet, maar als ik zo zaken deed, hield ik geen klant meer over, denk ik?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards