collapse

Auteur Topic: Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk  (gelezen 19206 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Appelkruimeltaart

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Gepost op: 23 maart 2009, 16:15:46 »
Nog een maand en ik ga trouwen! Stress begint nu toe te slaan, haha!!!!

Een vraag over "kleuren". Mijn jurk is ivoorkleurig en heeft een lange rok. Nu mag ik de trouwschoenen lenen van mijn vriendin. Zij heeft precies dezelfde maat en bij haar staan de schoenen te verstoffen in de kast. Nu zijn haar schoenen spierwit (haar jurk was ook spierwit), met een parelmoer-glansje.

Ik dacht zelf dat dit wel kon, je ziet die schoenen nauwelijks! Maar nu sprak ik pas iemand daarover en die vond het écht niet kunnen....

Wat vinden jullie? Kan dit?
(tis misschien een onnozele vraag, mijn vriend snapt er ook helemaal niks van :) Die heeft echt zoiets van: waar maak jij je druk om??!)

jet17

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2009, 16:19:39 »
haha dat is ook iets waar ik me druk over zou maken  :biggrin:    
Aan de ene kant denk ik tsjaa je ziet die schoenen toch niet.... maar ja, wit bij ivoor vind ik ook niet moooi...
 
Ik zou het persoonlijk denk ik niet doen omdat ik het dan weet, en het zelf niet mooi vind!
beetje hetzelfde dat als je ipv sexy lingerie een oma onderbroek aantrekt, ziet niemand maar voor je gevoel ben je niet sexy, want jij weet het wel


hmmm hoop dat mijn verhaaltje een beetje duidelijk is....  :blink:

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #2 Gepost op: 23 maart 2009, 16:22:54 »
Hmmm .... wit en ivoor .... mja. Hangt er van af hoe lang je jurk is hahaha. Als je de hele dag toch zowat niks van je schoenen ziet lijkt het mij niet zo'n probleem. Heb je al een keer gekeken hoe het bij elkaar past?

Ingedepinge

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #3 Gepost op: 23 maart 2009, 16:25:20 »
ik denk dat ze wel hard afsteken bij de jurk dan

Appelkruimeltaart

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #4 Gepost op: 23 maart 2009, 16:28:05 »
Wat fijn dat je me begrijpt! De trouw-stress slaat even heel hard toe hier (nog 1 maand!)

We trouwen eind van de middag en ik denk dat 's avonds sowieso niemand ziet dat mijn schoenen niet de juiste kleur zijn. Daarnaast vraag ik me echt af wie het zou zien of opvallen? Misschien een paar kritische vriendinnen, maar so what?

Aan de andere kant: de jurk was ook heel duur en dan ga ik besparen op die schoenen..... Oooh ik word gek van mezelf!
Heeft iemand toevallig nog een idee waar ik goedkope ivoorkleurige schoenen vandaan haal?

Ingedepinge

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #5 Gepost op: 23 maart 2009, 16:30:28 »
ik zou er niet echt op gaan besparen (als het kan)
stel dat je er aan gaat ergeren dat zou heel jammer zijn

anders kijk je nog rustig rond stel dat je wat vind
zo niet heb je in iedergeval backup schoenen

Esmé

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #6 Gepost op: 23 maart 2009, 16:39:00 »
Ik zou of een contrast schoen nemen in de kleur van je accesoires
of een ivoor schoentje. Zelf heb ik dus schoenen gekocht bij esprit die zijn brons kleur,
net als de kleur van mijn sieraden.

Appelkruimeltaart

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #7 Gepost op: 23 maart 2009, 16:43:35 »
[quote name=\'Esmé\' post=\'219000\' date=\'23 March 2009, 16:39\']Ik zou of een contrast schoen nemen in de kleur van je accesoires
of een ivoor schoentje. Zelf heb ik dus schoenen gekocht bij esprit die zijn brons kleur,
net als de kleur van mijn sieraden.[/quote]

Oh dat klinkt ook leuk zeg!
Ik heb een zilveren ketting met pareltjes en zilveren oorbellen. Ik zag toevallig net op de site van Otto supercoole zilveren pumps. Die zou ik van de zomer ook goed kunnen dragen, hmmmzzzzzz........... Maar zilveren schoenen vallen wel mega op onder die jurk, of niet?

Joyfullady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1146
  • Geslacht: Vrouw
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #8 Gepost op: 23 maart 2009, 16:58:48 »
Ook al heb je een lange rok, volgens mij als je gaat zitten, dan zie je je schoenen wel, tenminste bij mij wel! Ik heb zelf ook ivoorkleurige schoenen, bij mijn ivoorkleurige jurk, en voor 's avonds heb ik goud-kleurige zomerschoentjes zonder hak gekocht, en vandaag heb ik dat bij de jurk aangehad, en het stond super! Witte schoenen zou ik persoonlijk zelf ook niet doen, dat steekt toch te veel af.

Veel succes!

Ingedepinge

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #9 Gepost op: 23 maart 2009, 18:28:39 »
Ik weet niet of ik het hier neer mag zetten maar doe het stiekum toch.

Mijn buren hebben een schoenenzaak
ze hebben deze schoenen voor 18,95 staan

Ik weet niet of je in de buurt van zwolle omg woont?

Kvam

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #10 Gepost op: 23 maart 2009, 20:14:20 »
Woww die zijn gaaf!!!

Ik woon 45 min. van zwolle vandaag!!
kun je mij een pb-tje sturen ofzo waar die winel is?

Appelkruimeltaart

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #11 Gepost op: 23 maart 2009, 21:05:46 »
[quote name=\'Ingedepinge\' post=\'219054\' date=\'23 March 2009, 18:28\']Ik weet niet of ik het hier neer mag zetten maar doe het stiekum toch.

Mijn buren hebben een schoenenzaak
ze hebben deze schoenen voor 18,95 staan

Ik weet niet of je in de buurt van zwolle omg woont?[/quote]


Ik woon niet in de omgeving van Zwolle. Maar zouden ze ook via de post versturen? En zijn ze ivoorkleurig? Ze zijn echt leuk zeg, en die hak is goed te doen (lees: niet te hoog).

Thanks voor het meedenken meiden!

Eer

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #12 Gepost op: 23 maart 2009, 22:37:49 »
Mijn jurk is ook ivoor en de schoenen behoorlijk wit.
De schoenen zitten HEERLIJK en ik vind ze heel erg mooi, dus ik vond het een echt dilemma.....kon dit wel.....
Maar ik heb mijn eerste pas al gehad en de schoenen natuurlijk meegenomen. Toen ik de schoenen aanhad, was ik gelijk gerustgesteld: je ziet het namelijk niet dat ze wit zijn. De rok van mijn jurk is wel heel wijd, dus ze zitten behoorlijk verborgen. Maar de jurk geeft zo'n schaduw naar beneden toe + de schoenen zitten helemaal onderaan: je ziet het dus echt niet. Ik zou me er geen zorgen over maken. Als je schoenen goed zitten, is dat echt belangrijker dan een tintje te licht, want je ziet het echt niet (mits je geen korte jurk hebt of een jurk waar ze echt onderuit steken)
Ik zou liever zeggen: een tintje te licht dan pijn in mijn voeten.

Kan je ze niet meenemen naar je eerstvolgende pas en daarna beslissen of het kan / niet kan?

Groetjes en succes !

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #13 Gepost op: 23 maart 2009, 23:33:44 »
Als dat mag van je vriendin kun je je schoenen laten verven. Maar ik weet niet wat dat kost, misschien kun je net zo goed een paar niet al te dure schoenen in een goede kleur kopen.
Probeer het inderdaad eens uit met je jurk Als je staat zie je de schoenen waarschijnlijk niet, maar je wilt niet op je trouwdag de hele dag de hele dag moeten nadenken hoe je loopt en hoe je zit omdat anders je schoenen tevoorschijn piepen :)

roxanne29-08

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #14 Gepost op: 24 maart 2009, 07:23:20 »
ga je nog een keertje passen?? neem ze dan mee vraag anders een extra pas aan...is het niks dan heb je snel genoeg nieuwe schoenen gevonden!! nu met het voorjaar in zicht.

succes
groetjes rox

Appelkruimeltaart

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #15 Gepost op: 24 maart 2009, 10:29:27 »
Ik kan de schoenen idd meenemen naar de passessie. Echter, ik moet dan gelijk mijn jurk korter laten maken en dan is het wel handig om te weten hoe hoog mijn hak is. Ik zag bij Dolcis ook nog offwhite pumps (volgens mij de goede kleur), het zijn geen typische trouwschoenen en ik kan ze dan van de zomer ook nog aan. Ik probeer het plaatje hierbij te voegen.

[attachment=9939:trouwschoenen.jpg]

Monique_1983

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #16 Gepost op: 24 maart 2009, 13:35:46 »
Persoonlijk zou ik geen witte schoenen doen. Je heb zo'n mooie jurk en dan zou je op de schoenen gaan bezuinigen.. Ik denk dat de fotograaf ook foto's maakt waar je je schoenen op ziet. Dus ja.....

hanielle

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #17 Gepost op: 24 maart 2009, 13:39:33 »
nee ik zou het ook niet doen, gewoon bij 1 kleur blijven!!!!!!!!!!!!!!!

eleentjuh

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #18 Gepost op: 24 maart 2009, 19:23:32 »
[quote name=\'Appelkruimeltaart\' post=\'218992\' date=\'23 March 2009, 16:28\']Wat fijn dat je me begrijpt! De trouw-stress slaat even heel hard toe hier (nog 1 maand!)

We trouwen eind van de middag en ik denk dat 's avonds sowieso niemand ziet dat mijn schoenen niet de juiste kleur zijn. Daarnaast vraag ik me echt af wie het zou zien of opvallen? Misschien een paar kritische vriendinnen, maar so what?

Aan de andere kant: de jurk was ook heel duur en dan ga ik besparen op die schoenen..... Oooh ik word gek van mezelf!
Heeft iemand toevallig nog een idee waar ik goedkope ivoorkleurige schoenen vandaan haal?[/quote]

mijn jurk is ook ivoorkleurig en toevallig heb ik 2 weken geleden schattige schoentjes bij van Haren gekocht voor 20 euro! Ze zijn volgens mij precies de goede kleur, niet spierwit. Maar ik heb hier niets ivoorkleurigs om ze naast te houden, maar ja voor 20 euro heb ik sowieso leuke schoenen erbij mochten ze uiteindelijk er niet bij passen!

Ribonucleicessie

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #19 Gepost op: 25 maart 2009, 19:47:09 »
Ik heb nog een paar ivoorkleurige enkellaarsjes in maat 36... Ze zijn heel schattig met linten/strikjes aan de zijkant. Ik heb ze zelf perongeluk te klein gekocht en slechts 1 dag op gelopen. Ze zijn dus in zeer goede staat.
« Laatst bewerkt op: 25 maart 2009, 19:47:39 door Ribonucleicessie »

Appelkruimeltaart

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #20 Gepost op: 27 maart 2009, 11:17:09 »
[quote name=\'Ribonucleicessie\' post=\'219738\' date=\'25 March 2009, 19:47\']Ik heb nog een paar ivoorkleurige enkellaarsjes in maat 36... Ze zijn heel schattig met linten/strikjes aan de zijkant. Ik heb ze zelf perongeluk te klein gekocht en slechts 1 dag op gelopen. Ze zijn dus in zeer goede staat.[/quote]

Bedankt voor het aanbod, maar daar pas ik niet in met mijn maatje 39  :biggrin:
Jullie hebben me trouwens overtuigd, ik ga op zoek naar andere schoenen! Ik denk dat ik me anders de hele dag zit te ergeren en het gevoel heb dat ik mijn schoenen moet verstoppen.

Carolina

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #21 Gepost op: 27 maart 2009, 20:57:36 »
heb je een kleurstaaltje van je jurk? Dan kun je die meenemen naar schoenen zaken. Als je toch voor bruidsschoenen gaat dan is dat eignelijk niet nodig. Trouw ivoor is altijd hetzelfde trouwivoor. succes met zoeken.

CCBloom

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #22 Gepost op: 28 maart 2009, 16:44:38 »
Ik heb overdag een korte (knielengte) ivoorkleurige jurk aan en ik denk zelf sterk aan contrasterende schoenen en accesoires in felroze....wat je schreef over die zilveren pumps klonk ook wel goed hoor! die witte zou ik niet doen. Met die pumps komt er wel iets opvallends tevoorschijn als je gaat zitten, maar wel iets wat jij helemaal super vindt! Met spierwit komt er ook iets opvallends tevoorschijn, maar dan op een negatieve manier: ivoorkleur lijkt namelijk sterk vergeeld en vies naast spierwit! Dit kan het mooie van je jurk dus verminderen en dat zou jammer zijn :-)

CCBloom

  • Gast
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #23 Gepost op: 28 maart 2009, 16:46:06 »
[quote name=\'Carolina\' post=\'220412\' date=\'27 March 2009, 20:57\']. Trouw ivoor is altijd hetzelfde trouwivoor.[/quote]
 Is dat zo? Dat is goed om te weten ivm de lingerie die ik heb en nog ga kopen! Altijd handig, die tips van de pro's  :tongue:  Hoe weet je dat trouwens Carolina?

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Witte Schoenen Onder Een Ivoor-kleurige Jurk
« Reactie #24 Gepost op: 28 maart 2009, 17:43:04 »
[quote name=\'Appelkruimeltaart\' post=\'219209\' date=\'24 March 2009, 10:29\']Ik kan de schoenen idd meenemen naar de passessie. Echter, ik moet dan gelijk mijn jurk korter laten maken en dan is het wel handig om te weten hoe hoog mijn hak is. Ik zag bij Dolcis ook nog offwhite pumps (volgens mij de goede kleur), het zijn geen typische trouwschoenen en ik kan ze dan van de zomer ook nog aan. Ik probeer het plaatje hierbij te voegen.

[attachment=9939:trouwschoenen.jpg][/quote]


Deze heb ik vorige week ook gekocht! Het zijn idd geen typische trouwschoenen, en je kan ze na de bruiloft ook nog aan... Met een stukje stof van mijn jurk erbij leek het goed te kleuren, maar binnenkort als ik mijn jurk ga passen neem ik ze mee. Als het dan toch niet mooi staat kan ik altijd nog naar andere schoenen op zoek. Ik wil eigenlijk geen echt 'trouwschoenen' omdat ze zo duur zijn en ik ze daarna waarschijnlijk nooit meer draag...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards