collapse

Auteur Topic: Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor  (gelezen 7556 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

baby purk

  • Gast
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Gepost op: 14 maart 2011, 15:30:11 »
Hoi bruidjes!

Ik heb hele leuke, en goedkope haha, pumps gevonden in de kleur creme met een houten hakje (nepleer).
Om ze toch nog iets sjieker te maken wil ik ze voorzien van een metallic laagje. Alleen is wit/creme/ivoor metallic niet te vinden?? Iemand nog tips? Misschien iemand die veel bij een hobbywinkel komt een idee of daar iets te koop is? Ik ben al bij meerdere doe het zelf zaken en de halfords geweest..

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Reactie #1 Gepost op: 14 maart 2011, 16:28:24 »
Volgens mij breekt de lak wel erg snel als je ze niet in spuit met speciale lak bestemd voor schoenen

baby purk

  • Gast
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Reactie #2 Gepost op: 14 maart 2011, 16:40:01 »
Dat denk ik ook, maar goed, als het een dagje houd hihi! Eerst maar een een dagje proef-lopen.. om te kijken hoe het uitpakt.

Maidenofmay

  • Gast
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Reactie #3 Gepost op: 14 maart 2011, 17:18:20 »
Ik zou me denk ik in eerste instantie naar de Gamma ofzo begeven, volgens mij heb ik daar weleens witte spuitverf met een glimmertje gezien. Succes!

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Reactie #4 Gepost op: 14 maart 2011, 18:21:10 »
Autolak schijnt te werken op hoeden een andere kleur te geven. Misschien schoenen ook. Klinkt opzich wel logisch.

Lotte09-09

  • Gast
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Reactie #5 Gepost op: 14 maart 2011, 19:53:28 »
[font="Century Gothic"]Het is jammer dat je schoenen niet van leer zijn, want dan had je naar een goede schoenmaker kunnen gaan en verf kunnen kopen.
Met nepleren schoenen kan je eigenlijk vrij weinig omdat de kans groot is dat het lelijk wordt.
Mocht het je toch lukken dan is dat natuurlijk helemaal super!
Succes[/font]

lovelylady

  • Gast
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Reactie #6 Gepost op: 14 maart 2011, 21:52:07 »
ik denk eerlijk gezegd niet dat 't lukt.. er zal zowiezo een hechtlaag onder moeten lijkt me anders houdt de verf niet

succes

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Reactie #7 Gepost op: 15 maart 2011, 09:36:42 »
waarom gooi je geen balletje op bij de schoenmaker? niet geschoten is altijd mis  :)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Reactie #8 Gepost op: 15 maart 2011, 10:03:13 »
Heb even voor je gegoogled en Magix Color kleurspray schijnt ook te gebruiken zijn op neplederen schoenen.
Waar het te verkrijgen is wet ik niet

Lotte09-09

  • Gast
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Reactie #9 Gepost op: 15 maart 2011, 10:41:43 »
[font="Century Gothic"]Bij een goede schoenmaker kun je dat gebruiken.
Ik heb in een schoenenwinkel (met schoenmakerij) gewerkt en wij hadden het daar ook.
Wij hebben echter altijd afgeraden om het te gebruiken als je schoenen niet van een bepaald soort leer waren, omdat het dan niet netjes wordt.
Ook moet je eerst met een speciaal soort spul je schoenen afpoetsen anders houdt het sowieso niet.
Maar als het er op staat, dan is het het proberen waard. (misschien kun je advies vragen aan de schoenmaker/winkel waar je het kunt vinden)[/font]

baby purk

  • Gast
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Reactie #10 Gepost op: 20 maart 2011, 11:12:52 »
Joehoe!!!! ben helemaal happy!  :biggrin:
Ik heb bij een hobbywinkel Rembrandt acrylverf gekocht, en het resultaat is verbluffend! Ik zal zsm foto's plaatsen!
En het is is elastisch, watervast en kleurecht, supersnel droog en je kunt meerdere lagen over elkaar heen doen. Ik heb het met een sponsje aangebracht.
Tip dus voor degene die ook een goedkope schoen willen opleuken in supersjiek bruidsschoentje! Ook in heel veel kleuren verkrijgbaar.
Alleen het hakje is van houtskleur, deze pakte dus niet de eerste laag (de rest vd schoen was al creme). Ik ga het hakje denk ik nog even verfen met wit, en daarna ook voorzien van hetzelfde glimlaagje. Ik heb de kleur parelwit gebruikt.
De onderkant vd schoen heeft ook nog eens een bloempatroon! Supergaaf dus.

Purk
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2011, 11:20:33 door baby purk »

baby purk

  • Gast
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Reactie #11 Gepost op: 21 maart 2011, 14:40:28 »
voor als iemand foto's wil zien, zie het grote bruidsschoenen topic bij kleding

Eln

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1100
  • Geslacht: Vrouw
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Reactie #12 Gepost op: 31 maart 2011, 14:50:05 »
Hey baby purk,

Hoe zien je schoenen eruit nadat je er even op hebt gelopen? Blijft de verf ook mooi zitten in de plooien van de schoen (boven de teen)? Ik vind het een briljante oplossing.. ik word ook al moedeloos van de schoenenjacht;)

Groetjes!

baby purk

  • Gast
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Reactie #13 Gepost op: 31 maart 2011, 21:13:46 »
Hey baby purk,

Hoe zien je schoenen eruit nadat je er even op hebt gelopen? Blijft de verf ook mooi zitten in de plooien van de schoen (boven de teen)? Ik vind het een briljante oplossing.. ik word ook al moedeloos van de schoenenjacht;)

Groetjes!
Hoi!

Dat weet ik nog niet haha! Ik had me eerst op de bedankjes gestort, maar ik zal het je zodra ik weet even laten weten!
Maar er zit echt maar een heel dun laagje over, niet echt verf achtig, dus vermoed dat het wel goed gaat, ook aangezien het elastisch schijnt te zijn! Dus als je leuke schoenen tegenkomt in de verkeerde kleur, zou ik het gewoon doen!

Groetjes!

Eln

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1100
  • Geslacht: Vrouw
Schoenen Spuiten Metallic Wit/Ivoor
« Reactie #14 Gepost op: 3 april 2011, 10:39:27 »
Thanks! Ik ben al wat aan het rondkijken.. dit is nu de tijd om leuke zomerpumps te scoren! Nu alleen nog één zoeken waar ik de hele dag op kan lopen, een hele uitdaging!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards