collapse

Auteur Topic: Het grote nagel-topic  (gelezen 26780 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rianne74

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #25 Gepost op: 26 april 2010, 14:34:40 »
Ik heb zaterdag acrylnagels laten zetten en dat doe ik tot en met de bruiloft. Dan ben ik er dan mooi aan gewend en het schijnt ook mooier te zijn. Heb altijd hele korte nagels omdat ze snel scheuren enz. Nu is mijn nagelbed daardoor ook erg klein. Als je langer acryl draagt wordt dat weer langer en natuurlijk zeggen ze. Ik ben bij iemand in Nijverdal geweest die net klaar is met de opleiding en wil oefenen. Kosten 15 euro per keer. Dat is nog eens leuk. En ze doet het erg goed. Heb we eens eedere nagels gehad en die waren niet zo mooi als nu!

Jessica11

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #26 Gepost op: 26 april 2010, 16:17:51 »
Ik heb (gelukkig!) sterke nagels van mezelf en kan ze ook langer laten groeien. Ik heb ook voor m'n bruiloft gekeken hoe lang het duurde voordat ze op de goede lengte waren, dag van tevoren mooi laten vijlen en een lakje erop gedaan (1 kleur) met een steentje op de pinken, heel sjiek!
Voor m'n nagelriemen heb ik wel cuticle oil van de etos gebruikt, ziet er heel verzorgd uit.

kattekliek

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #27 Gepost op: 26 april 2010, 20:44:09 »
Voor m'n nagelriemen heb ik wel cuticle oil van de etos gebruikt, ziet er heel verzorgd uit.
Dank voor de tip, die ga 'k eens opzoeken dan!

motormuis

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #28 Gepost op: 25 mei 2010, 23:50:44 »
Ik heb zaterdag acrylnagels laten zetten en dat doe ik tot en met de bruiloft. Dan ben ik er dan mooi aan gewend en het schijnt ook mooier te zijn. Heb altijd hele korte nagels omdat ze snel scheuren enz. Nu is mijn nagelbed daardoor ook erg klein. Als je langer acryl draagt wordt dat weer langer en natuurlijk zeggen ze. Ik ben bij iemand in Nijverdal geweest die net klaar is met de opleiding en wil oefenen. Kosten 15 euro per keer. Dat is nog eens leuk. En ze doet het erg goed. Heb we eens eedere nagels gehad en die waren niet zo mooi als nu!

Hallo,

Het spijt me dat ik je droom verstoor, maar je nagelbed gaat echt niet groeien omdat je acrylnagels laat zetten....je kunt wel het nagelbed kunstmatig verlengen met acryl. Sowieso zijn kunstnagels ( acryl/gel of fiberglas) niet goed voor de natuurlijke nagel, hoe goed de nagelstyliste ook is!! Het blijft wel een feit dat het ontzettend mooi is op je bruiloft!!!!

Groetjes een Nagelstyliste en Pedicure

hairdresser

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #29 Gepost op: 2 juni 2010, 14:29:49 »
ik ben in maart al begonnen met gel nagels.
eerst met tips erop en nu heb ik al lekker mijn eigen nagels met gel erover.
ze maart wel het randje wit en dan vult ze het op met gel.

het voelt echt als me eigen nagels en kan er alles mee doen..

dit zijn ze :

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Het grote nagel-topic
« Reactie #30 Gepost op: 2 juni 2010, 14:39:15 »
ik heb eigenlijk altijd acrylnagels...
Gelnagels houden niet bij mij

Ik heb 2 duitse herders en mijn nagels scheurden altijd bij het trainen.
Die 2 hapte altijd in mijn handen en dus ook op mijn nagels.
Nou ik die nepperds heb gebeurd dat niet meer zo snel.
Dus ideaal!!
Nou kan ik totaal niet tegen lange nagels. Tis alleen zo dat als je french doet je je nagels heel kort kunt laten vijlen en door het witte randje lijkt het alsof ze toch wat langer zijn.
Ik test het altijd door mijn vingertop (en dan echt de punt bovenop ) op de tafel te zetten.
De nagel moet dan gelijk zijn aan mijn vingertop (als de nagel de tafel raakt maar mijn vingertop niet zijn ze nog te lang)
Als je die lengte neemt kun je daar gerust 2 weken mee op vakantie zonder dat je nagels echt te lang worden.

Als ik ga trouwen doet mijn schoonzusje mijn nagels.
Ik heb nog geen idee hoe... Denk wel french met iets extra's we'll see :)

xsnienke

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #31 Gepost op: 21 augustus 2010, 12:35:15 »
Ik heb 2 dagen terug gel nagels laten zetten omdat de kans te groot is dat ik mijn eigen nagels eraf bijt en dat is zonde. Door gel nagels bijt ik niet. En nu kan ik nog 2 weken wennen.
Ik heb geen french manicure genomen omdat dat met een ivoren jurk er niet mooi uitziet en het afleid van mijn trouwring.
De lengte is ongevee3rf die op de foto maar dan met een korter nagelbed.

anietje

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #32 Gepost op: 21 augustus 2010, 13:22:00 »
Ik heb altijd gel nagels.
Ik ga de dag vóór de bruiloft mijn nagels nog bij laten werken.
Ik kies wel french manicure.
Op de nagels van de ringvingers laat ik 2 hele kleine bling bling steentjes zetten.

Rianne74

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #33 Gepost op: 26 augustus 2010, 10:17:07 »
n

Hallo,

Het spijt me dat ik je droom verstoor, maar je nagelbed gaat echt niet groeien omdat je acrylnagels laat zetten....je kunt wel het nagelbed kunstmatig verlengen met acryl. Sowieso zijn kunstnagels ( acryl/gel of fiberglas) niet goed voor de natuurlijke nagel, hoe goed de nagelstyliste ook is!! Het blijft wel een feit dat het ontzettend mooi is op je bruiloft!!!!

Groetjes een Nagelstyliste en Pedicure


Is dan toch niet helemaal waar. Ik heb nu toch echt een langer nagelbed zonder dat deze kunstmatig verlengd word. De rand van de French Manicure wordt nu op mijn eigen rand gelegd en die ligt toch echt hoger dan eerst
« Laatst bewerkt op: 26 augustus 2010, 10:16:44 door Rianne74 »

Nogevengeduld

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #34 Gepost op: 26 augustus 2010, 11:40:35 »
@ xsnienke: Is dat echt zo dat french manicure niet mooi staat bij een ivoren jurk?
Welke kleur kun je dan beter gebruiken? Ik wil nl wel dat effect.

xsnienke

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #35 Gepost op: 26 augustus 2010, 11:50:13 »
@nogevengeduld french manicure staat niet bij mijn jurk omdat de witte randen te hard zijn ten op zichte van de ivoren kleur. Daarnaast wordt de aandacht dan naar mijn nagels getrokken en niet naar de jurk met veel detail (zie mijn post over mijn jurk in het jurken topic).
Dus al met al is het niet verstandig om ivoor met wit te combineren. Denk maar aan witte schoenen onder een ivoren jurk.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Het grote nagel-topic
« Reactie #36 Gepost op: 26 augustus 2010, 11:51:58 »
Volgens mij kun je ook french manicure met ivoren/offwhite tip doen toch?

xsnienke

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #37 Gepost op: 26 augustus 2010, 12:03:08 »
@Jnine89 heb ik naar gevraagd maar was er niet. Maar mijn nagels zijn prima zo.

M'lein

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #38 Gepost op: 26 augustus 2010, 13:07:44 »
Volgens mij kun je ook french manicure met ivoren/offwhite tip doen toch?

Ja hoor, heb ik ook, off white met een subtiel glittertje erdoor.

Maewyn

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #39 Gepost op: 26 augustus 2010, 13:21:06 »
Ik heb gelukkig goede nagels: laten groeien (ca. 5 weken, dan zijn ze mooi), goed vijlen en m'n handen verzorgen, inderdaad de nagelriemenolie erop en dan aflakken met een glanslak. Wordt mooi!

Nanna

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #40 Gepost op: 26 augustus 2010, 14:18:30 »
Ik heb vanavond mijn 'proefnagels' (jaja dat bestaat ook) en ik ben heel benieuwd na alles wat ik hier gelezen heb. Ik wil heel naturel maar toch iets moois.... geen idee wat het gaat worden. Ik laat het maar een beetje aan de expert (mijn buurvrouw) over.

deestrouwen

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #41 Gepost op: 26 augustus 2010, 15:15:03 »
ik doe geen nepnagels. Ik laat mijn nagels gewoon wat langer groeien dan normaal en vijl ze tussendoor. Dan alleen glanzende lak erover.

Mariel2010

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #42 Gepost op: 26 augustus 2010, 22:32:55 »
Inderdaad is het moeilijk om te stoppen met nagel(riemen) bijten. Maar het idee dat er foto's werden gemaakt van mijn handen: ik zou het echt gruwelijk vinden als daar van die afgekloven gevallen op zouden staan . Dus toch toe kunnen zetten niet te bijten. Hoewel er soms tussentijds wel eentje is gesneuveld in stress-situaties. Wat mij erg helpt om niet te bijten:
- voor het slapen gaan nagels insmeren met soort olie. Ik heb de get-growing gebruikt van Sally Hansen
- heel goed m'n handen insmeren met handcreme zodat droge velletjes geen kans krijgen, dus altijd handcreme bij.
- m'n nagels lakken (zodra het een beetje ging). Als ik er zoveel moeite voor heb moeten doen om te lakken, ga ik het er niet zomaar van af bijten!

@ kattekliek: ik zie dat je gaat trouwen in oktober, dus hebt nog net de tijd ervoor. Succes ermee. Ik heb trouwens geen ervaring met het smeren van Bitrex of iets dergelijks.

Groetjes, Mariel

Nanna

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #43 Gepost op: 27 augustus 2010, 10:46:33 »
Hallo dames,
Gisteren mijn nagels laten doen bij mijn buurvrouw. Mijn handen zijn nog nooit zo verwend!!! Ze is anderhalf uur bezig geweest. Eerst de velletjes en oneffenheden bij de riemen weghalen, toen de nagelriemen inmasseren, mijn nagels vijlen en de oppervlakte polijsten, toen een blank lakje en tot slot nog een creme op mijn handen. Heerlijk! Ik heb van mezelf kennelijk een mooi wit randje. Het ziet er enorm chique uit. Ik zit er de hele dag al naar te kijken. hihi. Over 4 weken, vlak voor de bruiloft nog een keer.
Mijn aanstaande zei: ik hoopte al dat het zoiets zou worden. (hij was bang dat ik met enorme gelnagels aan zou komen ofzo...)
Ik ben er erg blij mee!
Iedereen succes met niet nagel bijten, niet pulken, nagels laten groeien, insmeren en wat er verder nog nodig is om prachtige nagels en handen te hebben op de dag dat je trouwring eraan geschoven wordt!

sydnew

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #44 Gepost op: 27 augustus 2010, 12:37:50 »
Ik laat gelnagels zetten, heb ze normaal altijd al. Mijn nagels breken zooo makkelijk af ongelofelijk. Zien er bij mij wel naturel uit want heb ze al 5 jaar en het is nooit iemand opgevallen. Laatst vertelde ik het, zegt mijn collega heb jij nepnagels dan hahahaha. Degene die mijn nagels doet zet ze er altijd vrij dun op dus lijkt het heel naturel, ondanks de french manicure die ik er op laat zetten.

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Het grote nagel-topic
« Reactie #45 Gepost op: 27 augustus 2010, 12:58:26 »
Dat is handig Sydnew als je het al gewend bent!
@t Nanna: wouw dat klinkt heerlijk en lekker naturel!

Ik ga de twee avonden voor de bruiloft volgens mij gelnnagels laten zetten. Mijn schoonmoeder heeft het geregeld en ik heb 0 verstand van nagels en nepnagels. Ben ook een vreselijke nagel en velletjes bijter en hoop dat mijn handen tegen die tijd een beetje toonbaar zullen zijn. Volgens mij krijg ik glanzend en met zo'n wit randje. Is dat french manicure?

anietje

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #46 Gepost op: 27 augustus 2010, 18:00:47 »
Volgens mij krijg ik glanzend en met zo'n wit randje. Is dat french manicure?
Dat is inderdaad French manicure Annia.

bonfire

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #47 Gepost op: 29 augustus 2010, 11:36:06 »
En zo ziet dat eruit! Dit zijn overigens mijn eigen nagels en heb zelf gelakt. Heb van Herome de french manicure wit gekocht en een glimmertje er overheen maar dat zie je niet goed op de foto. Het witte is niet spierwit en nog redelijk transparant. Stond (naar mijn mening) prima bij mijn ivoorkleurige jurk!

Steef

  • Gast
Het grote nagel-topic
« Reactie #48 Gepost op: 31 augustus 2010, 11:13:05 »
Hoi hoi,

Ik ga pas eind volgend jaar trouwen, dus heb nog een jaar de tijd. Maar vind het erg leuk om overal even rond te lezen :tongue:

Nu kwam ik op dit topic over nagels.. Ik heb opzich prima nagels van mezelf, maar op één duimnagel zit een soort van richel. van onder naar boven zit er echt een soort streepje. Wanneer mijn nagel iets langer is, splijt hij dan ook, als ik mijn nagel stoot ofzo, precies in het midden. Echt heel raar.. Weet iemand hoe ik hier vanaf kan komen? Ik heb een keer geprobeerd het zelf weg te vijlen, maar het groeit er gewoon in.

Is daar iets tegen of moet ik dan echt langs een deskundige? (vind ik zo duur)

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Het grote nagel-topic
« Reactie #49 Gepost op: 31 augustus 2010, 13:28:34 »
Het nagellakmerk OPI heeft een soort van 'kuur' in hun assortiment, waarin je een periode om de zoveel tijd een soort nagelverharder opbrengt. Nail Envy, heet die lijn. Werkt bij mij heel goed. Ze hebben ook andere dingen in hun assortiment voor allerlei nagelproblemen (groeven/ribbels, vlekjes, dunne nagels etc.). Klik hier even voor meer informatie. De producten zijn niet spotgoedkoop maar je doet er lang mee.
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2010, 13:29:29 door Inx »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards