collapse

Auteur Topic: Waar Kiezen Jullie Voor..?  (gelezen 12664 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #25 Gepost op: 19 mei 2009, 15:15:36 »
Wij kunnen alleen op nacalculatie, maar we doen alles, behalve de echt luxe buitenlands gedistilleerde dranken.
Dus geen dure whiskey en champagne :wink:.
Het is toch al duur, dus dan heb ik liever dat iedereen kan drinken wat hij/ zij wilt.
Daarbij drink ikzelf alleen maar mixjes :wink:.
Zou het ook lullig vinden als ik als enige met een mixdrankje loop, terwijl ik weet dat er meerdere zijn die geen bier/ wijn drinken.
Wat ik wel doe is een keertje een champagne voor de ouders bestellen, mijn moeder en schoonmoeder vinden dat erg lekker.
Nou, dan krijgen ze dat :wink:.

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #26 Gepost op: 27 mei 2009, 11:27:52 »
[quote name='Tigru' date='17 May 2009, 13:45' post='231227']
Wij hebben sowieso op nacalculatie alles. Echter is mijn vriend een Whiskey liefhebber en houd ik vooral van Apfelkorn.

Bij mijn weten (is alweer lang geleden dat ik in de horeca werkte,  :wink: ) valt Apfelkorn net als Vieux, jonge jenever en bessenjenever onder de categorie binnenlands gedestilleerd. Dat zou betekenen dat dit gewoon in het pakket zou moeten zitten, of hebben jullie de afspraak om echt alleen bier en wijn te serveren??

Zoef

  • Gast
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #27 Gepost op: 4 juni 2009, 14:29:13 »
Bij ons hoef je dat niet te kiezen want alles zit erbij mixdrankjes alles!

~M*M~

  • Gast
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #28 Gepost op: 4 juni 2009, 14:34:48 »
.
« Laatst bewerkt op: 25 maart 2011, 22:55:16 door ~M*M~ »

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #29 Gepost op: 4 juni 2009, 22:30:38 »
wij trouwen op 2 juli 2010
en onze diner en feestavond zal plaatsvinden bij Restaurant Boathouse! in almere.
echt een prachtige locatie. (zie de site http://www.boathouse.nl/index.html)
wij hebben gekozen voor binnenlands gedistileerd, waarom?
toen we de lijst zagen met wat dat bij hen inhield dachten dit is genoeg en goed.

groetjes paula

macmazsy

  • Gast
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #30 Gepost op: 7 juni 2009, 20:22:14 »
Bij ons feestlocatie konden we alle 2 doen of alleen binnenlands. Wij hebben gekozen voor alleen binnenlands.
Dit omdat de kosten anders veel hoger worden. Ze drinken allemaal ook wel wijn en bier enz. maar zodra ze weten dat er meer is, gaan ze dit ook nemen!

Puma in love

  • Gast
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #31 Gepost op: 12 juni 2009, 12:18:11 »
Nou dat is dan duidelijk, hé? Er wordt massaal voor binnenlands gekozen.
Dat hadden wij dus ook, voornamelijk omdat je ook met binnenlandse sterkedrank mixjes kan laten maken. Onze locatie heeft nog gevgraagd of buitelandse sterkedrank op verzoek geschonken mocht worden, als iemand dus echt geen bier, wijn, vris, koffie, water, jenever, cola-fieux enzv lust (wat zijn dat voor rare mensen trouwens?), maar wij hebben keihard nee gezegd.

elleinad

  • Gast
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #32 Gepost op: 28 juli 2009, 13:07:06 »
Wij hadden geen keuze. Het is een totaal pakket en dat is incl. binnen en buitenlands gedestilleerd. Aangezien ik gek ben op "43" en ze dat niet hadden, hebben ze dat gewoon besteld. Wij konden dus van alles extra regelen zonder extra kosten. Maar wij betalen een vaste prijs voor elke gast ongeacht hoeveel en wat ze drinken.

Betalen de meeste koppels per drankje?? En zo ja moeten je dan voor de locatie ook nog betalen?

Hannielle

  • Gast
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #33 Gepost op: 28 juli 2009, 14:57:13 »
[quote name=\'Puma in love\' post=\'237879\' date=\'12 June 2009, 12:18\']Nou dat is dan duidelijk, hé? Er wordt massaal voor binnenlands gekozen.
Dat hadden wij dus ook, voornamelijk omdat je ook met binnenlandse sterkedrank mixjes kan laten maken. Onze locatie heeft nog gevgraagd of buitelandse sterkedrank op verzoek geschonken mocht worden, als iemand dus echt geen bier, wijn, vris, koffie, water, jenever, cola-fieux enzv lust (wat zijn dat voor rare mensen trouwens?), maar wij hebben keihard nee gezegd.[/quote]


zoals al eerder, kiezen wij juist voor buitenlands!
ja weet dat het een stuk duurder is maar manlief houdt graag van een bacootje en veel famillie ook,
en dan erbij willen wij niet dat ze ''nee'' zeggen tegen onze gasten.
dus wij kunnen nog dranken doorgeven wat ze normaal niet hebben maar voor ons feest wel,
zoals flugel, boswandeling en jillz!!!!!

CCBloom

  • Gast
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #34 Gepost op: 28 juli 2009, 23:21:01 »
ik weet het eigenlijk niet...Frans regelt de drank en het is geloof ik op nacalculatie... wij trouwen overigens op een eigen lokatie en laten het plaatselijke cateringbedrijf zorgen voor eten en drank. Aangezien ik zelf geen alcohol drink, houd ik me er ook niet zo mee bezig haha....als er maar cola light is! ;-)

miekjuh

  • Gast
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #35 Gepost op: 29 juli 2009, 14:32:43 »
[font=\"Comic Sans MS\"][color=\"#9932CC\"]
Het is en blijft moeilijk allemaal :blink:
We hebben binnenkort weer een afspraak bij onze locatie en dan vragen we nog eens
extra na wat het prijsverschil is of gaat worden

Bdankt in ieder geval voor ieder zn mening en ideeen hierover!!
[/color][/font]

saskia81

  • Gast
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #36 Gepost op: 29 juli 2009, 21:20:52 »
Wij hebben alleen binnelands gedestileerd, buitenlands was niet af te kopen, en gaat op nacalculatie.
Daar hadden we dus geen zin in, in onverwachte rekeningen op toch al zo'n kostbare dag

Yvie

  • Gast
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #37 Gepost op: 25 maart 2011, 21:50:45 »
Wij hebben voor buitenlands gedestilleerd gekozen. Reden: wij betalen een vaste prijs per gast, voor drankjes&hapjesbuffet. Binnenlands of buitenlands scheelt maar 2 euro p.p. Laat iedereen dan lekker drinken wat hij/zij wil.

Fee

  • Gast
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #38 Gepost op: 25 maart 2011, 22:37:59 »
Wij hebben alleen een receptie 's middags. Ik verwacht niet dat veel mensen veel zullen drinken (ze moeten toch nog naar huis rijden en de volgende dag weer werken).
Ik laat ze vrij om te kiezen wat ze willen (wij kopen niet af). Een baco'tje is immers vaak een stuk goedkoper dan een fatsoenlijke wijn. Binnenlands of buitenlands hoeft wat dat betreft niet veel te zeggen over de prijs.

KarinB

  • Gast
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #39 Gepost op: 28 maart 2011, 16:35:21 »
wij hebben een all in prijs p.p. dit is binnen en buitelands en hapjes.
We zijn zelf whiskey en likeur drinkers en de meeste van onze vrienden ook.
Dus wij gaan net als meer mensen uit van het idee: laat iedereen maar lekker drinken wat ze willen. Duur is het toch al ;-)

Marliese

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 969
  • Geslacht: Vrouw
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #40 Gepost op: 28 maart 2011, 16:49:12 »
Wij hebben de drankjes afgekocht. De gasten kunnen kiezen uit het Hollands assortiment, hierin zit wel wat sterke drank. Welke weet ik niet precies meer, maar iets van port, jenever en dat soort dingen. Niet per se Hollands dus, maar wel het meest gangbare. Verreweg de meeste mensen drinken sapjes, frisdrank, water, wijn en bier. Dus moet wel goedkomen lijkt me :biggrin:

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #41 Gepost op: 29 maart 2011, 11:33:54 »
Wij hebben gekozen voor binnenlands maar met uitzondering voor het bruidspaar.
Ik speel namelijk in een doedelzakband en onder een rondje whiskey kom ik dus niet helemaal uit  :laugh: (en voor de bruid is er apfelkorn geregeld  :cool: )
Wij kunnen dus eventuele andere drankjes regelen maar in princiepe vind is wel dat er zo genoeg keuze is.

Yvie

  • Gast
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #42 Gepost op: 29 maart 2011, 11:36:34 »
Doedelzak, wat gaaf! Ik wilde graag doedelzakspelers op de bruiloft... helaas deelt mijn AS die liefde niet...  :wink:

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Waar Kiezen Jullie Voor..?
« Reactie #43 Gepost op: 29 maart 2011, 11:57:13 »
Doedelzak, wat gaaf! Ik wilde graag doedelzakspelers op de bruiloft... helaas deelt mijn AS die liefde niet...  :wink:

* beetje off topic *

Oh das balen! die van mij deelt het gelukkig (tot op zeker hoogte) wel, we worden gedurende de dag begeleid door 3 doedelzakken en een drummer  :)
Hoop 's avonds nog even samen met ze te kunnen spelen, lijkt me wel gaaf tenorren in mijn jurk!  :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards