Alles over trouwen > Kleding

Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding

<< < (3/155) > >>

veronique:
je kan het zo duur maken als je zelf wilt.
een collega had er een jurk vandaan die was nog geen 1000 euro, terwijl ik er een jurk heb gekocht van 2000 euro.
maar als je gewoon zeg wat je te besteden heb zoeken hun er wat passent hij

Anke:
Klinkt goed!!
Fijn dat je toch bent geweest.
Witte Markies krijgt al snel een stempel.

dromer:
nou inderdaad klinkt erg goed... had ook niet verwacht dat ze duurder zou zijn dan anderen. Daar heeft ze zichzelf natuurlijk ook alleen maar mee...

Maar fijn dat je geslaagd bent!

Vrijdagde13e:
heb er ook mijn jurk gekocht! helemaal goed!!!

bijnatrouwen:
Hi girls,

Ik ga a.s. vrijdag naar de Witte Markies. Mijn jurk is binnen!!!  :biggrin:

Ik had mijn jurk ergens anders gepast, daar was de levertijd iets langer. Dus ik heb gesproken met de agent van Maggie Sottero. Die gaf aan wie die jurk nog meer verkocht, bij Mary dus.

Om een heel verhaal korter te maken, ik ben daar nog nooit geweest, maar heb mijn jurk telefonisch besteld. Ze gaf mij aan wanneer de jurk ongeveer binnen zou zijn.

Ik ga voor de 1e keer met mijn ouders en mijn schoonouders (de vaders willen ook graag mee).
Nou vind ik dat niet heel erg, alleen vraag ik me af of het niet te druk wordt. Vind het niet echt een prettig idee als het een kleine zaak is en mijn vader + schoonvader half in de paskamer kunnen kijken.  :rolleyes:

Graag hoor ik van de meiden die hier zijn geweest of dat wel meevalt of niet. Anders is de keuze makkelijk en gaan de mannen maar lekker borrelen ofzo in Alkmaar  :laugh:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie