collapse

Auteur Topic: Mijn Zoektocht Naar Een Jurk  (gelezen 12921 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

suzan1983

  • Gast
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #25 Gepost op: 22 april 2009, 13:58:05 »
Tja, ik heb het hele pasavontuur eigenlijk overgeslagen. Achteraf heel jammer.
Ik heb mijn jurk van MP en was gelijk verliefd. Geen spijt van de jurk dus, maar spijt dat ik niet lekker van alles aangepast heb.

Weet zeker dat het allemaal goed komt. En joh, je hebt nog 7 maanden!

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #26 Gepost op: 22 april 2009, 14:00:15 »
Hakkie, als ik jou was, zou ik toch naar Anastasi gaan... hoor over haar alleen maar goede verhalen en zij kan hem helemaal maken zoals jij wilt!!

Ik heb a.s. zaterdag een afspraak bij Covers in Utrecht. Ben benieuwd! En als ik daar niet slaag, dan heb ik 23 mei een afspraak bij Anastasi...

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #27 Gepost op: 25 april 2009, 12:37:42 »
Nou, ik heb een afspraak gemaakt voor 29 juni bij Anastasi! Ik ben erg benieuwd. Had al eerder een afspraak bij haar staan (voor in maart) maar die heb ik afgezegd toen ik toch in andere bruidsjurkenwinkels wilde gaan passen.
Ik weet niet of ik er heel veel zin in heb, maar ik weet wel dat zij heel veel tevreden bruidjes al heeft geholpen! Dus ik denk dat het wel goedkomt, ik neem gewoon veel plaatjes mee van wat ik mooi vind en dan kan zij er vast iets moois van maken.

Bedankt voor jullie oppeppende reacties :)

eleentjuh

  • Gast
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #28 Gepost op: 26 april 2009, 18:57:08 »
Hoi Hakkie
Ik lees je verhaal nu pas. Wat jammer dat je maar niet kan slagen voor DE jurk. Ik heb 2 collegas die ook hun jurk bij anastassi laten maken en die zijn er helemaal tevreden over! Goed dat je daar dus ook gewoon weer een afspraak hebt gemaakt, het komt dan vast wel goed!
Ik heb zelf helemaal geen nare paservaringen gelukkig want ik was de eerste keer meteen geslaagd! Heel veel succes en plezier 29 juni, het komt zeker weten goed!

Trouwring

  • Gast
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #29 Gepost op: 28 april 2009, 14:59:37 »
Had dit topic nog niet gezien, maar leuk om te lezen :)

Ik was maar bij 1 hele-jurken-winkel geweest voor ik naar Anastasi ging.. Dus ik had echt totaal geen beeld van wat ik mooi vond. Ik heb toen op internet zitten surfen (op de website van het gouden hart bijvoorbeeld - niet kopen, wel kijken :tongue: ) en heb heel veel plaatjes van jurken gezien, ook in tijdschriften enzo, ik heb alle uitgescheurd wat ik ook maar enigszins leuk vond en dat heb ik meegenomen. Anastasi heeft een aantal hele jurken hangen en mede door mijn plaatjes enzo had ze wel een goed beeld van wat ik leuk vond en doordat ze me zag ook een beeld van hoe het zo'n beetje zou staan. En toen ben ik er gewoon uit gekomen, terwijl ik helemaal niet wist wat ik wou. En ik vond het best spannend omdat ik dacht dat ze zou zeggen dat ik maar terug moest komen als ik wist wat ik wou, maar dat viel dus alles mee, haha. Dus jij doet't al beter dan mij want je bent in heel wat winkels geweest :)

Nog3weken

  • Gast
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #30 Gepost op: 29 april 2009, 20:07:16 »
Hoi Hakkie! Ik ben ook naar een aantal bruidswinkels geweest, maar daar kon ik niets vinden... Ook de prijs die bij de jurken hoorde was me te hoog. Als je dan toch zoveel geld neerlegt, dan moet het wel een droomjurk zijn. Ik heb mijn droomjurk gevonden bij La Nova in Dordrecht (www.lanova.nl). Ik ben er helemaal verliefd op! Echt een jurk die helemaal bij me past. Eigenaresse Sandra heeft prachtige jurken, die je helemaal op maat kan laten maken. Ik heb bijvoorbeeld twee verschillende jurken als het ware samen laten voegen en ik heb een andere kleur gekozen. Er zijn meer kleuren beschikbaar dan op de site staan. Je kan zelfs je schoenen in dezelfde kleur als je jurk laten maken!

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #31 Gepost op: 21 mei 2009, 10:58:04 »
Weer een update!
Nou, ik heb de laatste weken heel gericht nagedacht over wat ik nu écht wil met m'n jurk. Ik heb alle reeds gepaste jurken in m'n hoofd weer eens de revue laten passeren, en nagedacht over de gevoelens die ik toen had bij de jurken. Ik heb nu precies in m'n hoofd welke onderdelen ik wil. Ik heb ook al nagedacht over een kleur :biggrin: en nu heb ik dus een compleet plaatje in m'n hoofd waarvan ik zeker weet dat Anastasia het heel mooi kan maken. Dus nu heb ik echt zin om bij haar langs te gaan! Overigens heb ik ook besloten dat ik bij niemand anders meer langsga, ik ga gewoon slagen die 29e juni!

*zendt positieve vibes uit*
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2009, 10:58:36 door Hakkie »

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #32 Gepost op: 21 mei 2009, 12:27:54 »
Dat moet een lekker gevoel zijn, na de teleurstelling die je eerder voelde... Fijn dat je nu echt weet wat je wilt. Het komt helemaal goed! :biggrin:

Melissie

  • Gast
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #33 Gepost op: 21 mei 2009, 20:38:46 »
Mooi dat je nu in je hoofd heb wat je wilt.
Gaat vast helemaal goed komen!

* Stuurt je ook positieve vibes toe!*

lune

  • Gast
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #34 Gepost op: 21 mei 2009, 21:06:21 »
Wat fijn dat je nu weet wat je wilt joh! Succes en veel plezier de 29e!

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #35 Gepost op: 29 juni 2009, 11:58:05 »
Nou vanmiddag is het dan zover :) Ik heb gisteren mijn jurk in gedachten ontworpen, heb allemaal plaatjes uitgeprint, die gaan vanmiddag mee. Heb er zin in en vind het ook best spannend :)

Esmé

  • Gast
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #36 Gepost op: 29 juni 2009, 12:36:57 »
Nou ik ben benieuwd.
Laat je het vanmiddag weten??

CyrinaChris

  • Gast
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #37 Gepost op: 29 juni 2009, 13:09:05 »
IK wens je heel veel plezier en ik weet zeker dat je een prachtige jurk laat maken.

Ik ben wel gaan passen maar heb hem uiteindelijk ook laten maken aangezien ik geen standaard bruidsjurk wilde.

Niet bij Anastasia... maar bij Chantal Maartens van Celtic Rose.


Ik weet zeker dat je er samen uit komt met anastasia als ik de verhalen hier op het forum mag geloven.

Liefs Cyrina

Pepper

  • Gast
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #38 Gepost op: 29 juni 2009, 13:20:29 »
HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEL PLEZIER!!!!

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #39 Gepost op: 29 juni 2009, 13:31:09 »
Dank meiden! Ik vertrek zo. Ik weet niet of ik vanavond nog online kan komen, want we hebben hospiteeravond in huis, dus we zijn heel de avond bezig met mensen ontvangen, kennis maken en natuurlijk de nieuwe huisgenoot uitkiezen!

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #40 Gepost op: 29 juni 2009, 17:19:29 »
Ik ben er weer :biggrin: Eerder online dan verwacht, want mán, wat ging dat snel bij Anastasia!

Ik heb haar al mijn plaatjes laten zien en ze snapte precies wat ik wilde, ik had goed in m'n hoofd wat ik wilde, ze tekende het uit en het was precies zoals ik in gedachten had :biggrin: Over enkele details twijfelde ik nog, dus daar gaf ze goede adviezen en was ik snel erover uit hoe ik het wilde. Toen heeft ze m'n hele lichaam opgemeten, hoepeltje gepast, schoenen uitgezocht (ze zijn LEUK!), offerte opgemaakt, en na 45 min. stond ik weer buiten :biggrin:

20 oktober ga ik 'm ophalen :biggrin:

Ik moet nog even nadenken over wat ik hier precies ga vertellen over m'n jurk, ik ben nogal bang voor meelezers uit m'n omgeving, en jullie snappen denk ik wel dat m'n jurk niet helemaal standaard is :wink: Dus daar kom ik nog op terug.

IK BEN BLIJ :biggrin:

~M*M~

  • Gast
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #41 Gepost op: 29 juni 2009, 17:21:36 »
Joepie! je hebt een jurk! ik ben echt heel benieuwd wat het gaat worden. maar dat zien we dan 20 okt (in pm?)

ben echt super nieuwsgierig... welke kleur en model je gekozen hebt.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #42 Gepost op: 29 juni 2009, 17:23:41 »
Hakkie wat super!!! Fijn dat ze jou ontwerp in je hoofd wist uit te tekenen op papier
Ze is inderdaad super snel(ik stond met een half uur weer buiten).

Nu spannend afwachten tot 20 oktober.
Ik ben benieuwd!!!

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #43 Gepost op: 29 juni 2009, 17:24:48 »
gefeliciteerd! Super leuk! Gaat snel he? Ik vind het ook zó leuk dat iedereen enthousiast terug komt met elke keer dezelfde positieve kanten van Anastasi..

Als je bedenkt dat ie toch via PB gezien mag worden... houd ik me aanbevolen ;-)

Trouwring

  • Gast
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #44 Gepost op: 29 juni 2009, 17:49:45 »
Super! Wat gaaf :biggrin: Bij mij ging het ook zo snel, toen we buiten waren stonden we min of meer paf dat het zo snel was gegaan.. Oeh ben echt benieuwd wat je/jullie ervan hebben gemaakt :biggrin: Spannend!
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2009, 17:50:52 door Trouwring »

Smintie

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 16
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #45 Gepost op: 30 juni 2009, 15:04:09 »
Hoi Hakkie, gefeliciteerd met je jurk!

Ik ben gister ook bij Anastasi geweest (had om 1 uur een afspraak) en ik was ook binnen 3 kwartier klaar. Hetzelfde als bij jou eigelijk, ik wist al wat ik wilde, maar twijfelde nog over de details. Ze heeft me echt goed geholpen en heb ook schoenen uitgezocht.

Mijn jurk is 22 oktober klaar, spannend he!

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #46 Gepost op: 30 juni 2009, 15:22:52 »
[color=\"#6600CC\"]Gefeliciteerd Hakkie :biggrin: Klinkt in iedergeval alsof je het super hebt gehad :)
Ben benieuwd hoe hij word![/color]

Tigru

  • Gast
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #47 Gepost op: 30 juni 2009, 16:05:50 »
Super Hakkie! Ben blij dat het helemaal gelukt is!

missmar

  • Gast
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #48 Gepost op: 5 juli 2009, 20:34:36 »
Hey was nog even op het forum om te kijken of het allemaal ging lukken met je jurk.
Zo te lezen komt het allemaal goed, ik ben zo benieuwd...

Alles goed verder?

Liefs missbuijs

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Zoektocht Naar Een Jurk
« Reactie #49 Gepost op: 7 juli 2009, 17:19:05 »
Hey  Missmar! Ja dat gaat helemaal goedkomen :) Over iets minder dan een half jaar mag je 'm komen bekijken in de trouwdienst :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards