collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 739786 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2250 Gepost op: 12 november 2013, 12:52:39 »
Dat is echt heel erg rot! Ik hoop echt voor je dat ze er samen uitkomen op een normale manier, zodat jij er niet meer stress van hebt.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2251 Gepost op: 12 november 2013, 13:34:31 »
o jee steffie! ik hoop voor je dat alles goed uitgepraat kan worden

@mammamikado, ik ga ook maar eens kijken, wij willen graag wegwerp camera's neerleggen op het feest, dan is zoiets super leuk!

Hier is alles nog steeds rustig, wel een offerte gehad van een locatie en 2 locaties zijn iig nog vrij op onze dag.
Dus dat wordt snel een afspraak maken om langs te gaan.

En ik ben super blij dat mij beste vriendin zaterdag meegaat voor het kijken van jurken.
Ze kon steeds niet mee (hoogzwanger/net bevallen) maar nu gaat ze eindelijk mee  :biggrin:

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2252 Gepost op: 12 november 2013, 15:07:52 »
Zucht. M'n schoonmoeder wilt dringend een gesprek met mijn ouders voor alle misverstanden uit te klaren.
ik heb geen weet van misverstanden en ze wilt niet zeggen over wat het gaat, maar het is wel heel duidelijk dat ze kwaad is.

Gaat het over het delen van de dinerkosten? Kan me wel voorstellen dat het initiatief van jouw ouders bij hen koud op het dak komt vallen als jouw ouders het idee al met jou en je vriend hebben besproken, maar nog niet het akkoord van je schoonouders hebben gevraagd om mee te betalen. Is moeilijk om dan nog nee te zeggen...

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2253 Gepost op: 12 november 2013, 16:30:54 »
Zucht. M'n schoonmoeder wilt dringend een gesprek met mijn ouders voor alle misverstanden uit te klaren.
ik heb geen weet van misverstanden en ze wilt niet zeggen over wat het gaat, maar het is wel heel duidelijk dat ze kwaad is.

Gaat het over het delen van de dinerkosten? Kan me wel voorstellen dat het initiatief van jouw ouders bij hen koud op het dak komt vallen als jouw ouders het idee al met jou en je vriend hebben besproken, maar nog niet het akkoord van je schoonouders hebben gevraagd om mee te betalen. Is moeilijk om dan nog nee te zeggen...

Daar zat ik ook al aan te denken... Hoop dat het allemaal meevalt Steffie!

@ Spacekitten: ik ben benieuwd naar je locaties! Hoop dat ze jullie bevallen! En ja dat passen van de jurk, leuk leuk leuk! Waar ga je naartoe?

Ik ben vanmorgen bij de Action geweest. Voor zover ik zag hebben ze 5 verschillende verpakkingen, heb ze dus maar alle 5 meegenomen. Best leuk!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2254 Gepost op: 12 november 2013, 16:35:32 »
5 verschillende? Ik heb er maar 1 gezien :( Dan morgen maar weer terug hahaha.

@spacekitten, spannend hoor jurken passen! Alvast heeeeeeeeeel veel plezier!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2255 Gepost op: 12 november 2013, 16:57:22 »
Heh bah wat vervelend Steffie  :cry: hopelijk wordt alles snel uitgesproken en laten ze het niet te lang wachten voordat het straks groter gemaakt wordt als dat het is.

Wat leuk Spacekitten om jurken te gaan passen!!! Heel veel plezier hoor!

Ik heb nog geen tijd gehad om naar de Action te gaan  :angry:
Vrijdag ben ik vrij en dan ga ik dus echt  :biggrin:
3 december gaan we einde van de middag ook naar de gemeente Delft om er papieren in te leveren. En daarna lekker uit eten!
En dan hebben wij bijna alles geregeld voor de bruiloft. Alleen de bloemen en versiering moeten we dan nog vastleggen / regelen.

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2256 Gepost op: 12 november 2013, 17:14:36 »
Zo dames ook weer even een reactie van mijn kant hahaha. Weekje vakantie zit er alweer op en het vele werken is alweer begonnen.

@Steffie....he wat vervelend allemaal. Kan me wel voorstellen dat het goed besproken moet worden betreffende het verdelen van die kosten. Lijkt me toch best nog wel een lastig dilemma waar jullie hopelijk met z'n allen goeduitkomen. Succes daarmee!
@Spacekitten....wat leuk dat je vriendin eindelijk met je mee kan. Heel veel plezier met het jurken passen.
@Margreet....Uit eten is altijd een goed plan zeker als je daarvoor weer iets belangrijks hebt gedaan voor jullie bruiloft.

@All... Hier inmiddels veel gedaan en geregeld waardoor alles nog meer in een stroomversnelling komt. Super leuk allemaal om zoveel te regelen en vast te leggen.
Inmiddels hebben we de ringen in huis, amerikaanse bus geregeld voor onze daggasten, documenten van onze ambtenaar naar keuze ontvangen zodat we dat kunnen gaan regelen met Schiedam, eindelijk een schriftelijke offerte van onze zaal. Vanavond gaan we de trouwkaarten bestellen en zondag moet ik werken en ga ik de nieuwe draaiboek/definitieve gastenlijst met adressenlijst enz. uitwerken. Zodra de kaarten binnen zijn kunnen ze op de post! Pff het gaat nu wel aardig opschieten al hoor. Nog maar 2,5 maand!

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2257 Gepost op: 12 november 2013, 22:05:07 »
Ik kan me inderdaad voorstellen dat zij  nu het gevoel hebben dat ze 'moeten' bijleggen.
Ik heb het net met de vriend besproken en hij heeft hun gezegd dat ze tot niets verplicht zijn en als zij niet willen bijleggen dat ze het volste recht om dit te weigeren.
Zal maar afwachten tot ze contact hebben gehad met elkaar....
Ik zal het dan wel horen zeker.

Ik ga m'n schoonmoeder dan ook wel eens apart nemen en zeggen dat ik echt niet opgezet ben met zulke ondernemingen.
De communicatie tussen onze ouders lopen via ons, dus als er een misverstand is zeg dat dan eerst tegen ons.
Ik denk 9 kansen van de 10 is het iets dat wij gezegd hebben dat verkeerd is over gekomen. Maar om daarom gelijk de andere partij aan te pakken. Ik denk dat mijn ouders serieus uit de lucht zullen komen vallen.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2258 Gepost op: 13 november 2013, 21:03:09 »
Sorry, maar moet even mijn baalmoment kwijt: onze fotograaf belt net dat ze zwanger is. Hartstikke leuk voor haar natuurlijk, maar ze is een week (!!) na onze bruiloft uitgeteld!
Balend nu dus maar op zoek naar een nieuwe fotograaf.....grrrr

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2259 Gepost op: 13 november 2013, 21:50:37 »
Oh dat is echt wel extreem slecht getimed!
Leuk voor haar natuurlijk, maar jij bent er vet mee.

Succes met de nieuwe zoektocht!

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2260 Gepost op: 13 november 2013, 21:51:26 »
Oh nee ItsAnne, voor jullie zeker balen... Kan ze niet iemand aanraden die ongeveer hetzelfde is qua stijl en prijs?

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2261 Gepost op: 13 november 2013, 22:22:23 »
Itsanne, dat is mooi balen! Hopelijk vind je iemand anders die voldoet aan jullie eisen.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2262 Gepost op: 13 november 2013, 22:26:30 »
Ja ze had wel wat namen, die gaat ze me doormailen.
Ze baalt er zelf ook enorm van, maar van mij hoeft ze zich echt niet schuldig te voelen. Zwangerschap is iets heel moois, dat zou ik nooit iemand misgunnen.
Alleen voor ons wel een hele slechte timing! Ben al druk aan het googelen, maar als iemand nog suggesties heeft? ;)

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2263 Gepost op: 14 november 2013, 07:09:01 »
In welke omgeving zoek je?

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2264 Gepost op: 14 november 2013, 07:32:46 »
Wat voor stijl wil je en nog bepaalde prijsklasse in gedachten?

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2265 Gepost op: 14 november 2013, 08:26:07 »
Omgeving Eindhoven (maar mag best iets verder zijn als de fotograaf goed is)
Wij houden niet zo van de standaard foto's, we zouden graag foto's met "gevoel" erin hebben (hoe leg je dat toch uit?! Haha).
We hadden nu een hele goede semi-professionele fotograaf, dus ik besef me echt wel dat we niets in die prijsklasse zullen vinden. Op dit moment maakt me dat ook niet zo heel veel meer uit. Ik sta overal voor open!
Alvast bedankt voor het meedenken!

Riannek

  • Junior
  • **
  • Berichten: 101
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2266 Gepost op: 14 november 2013, 12:54:37 »
Anders even kijken op onzetrouwfotograaf.nl dat is een zoek en vergelijkingssite.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2267 Gepost op: 14 november 2013, 14:10:55 »
@ItsAnne, vervelend dat de fotograaf wegvalt, ook al is het natuurlijk voor een leuke rede.
Ik noemde deze fotograaf al eerder in dit topic, zit in eindhoven: http://www.clearpixelstudios.nl/

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2268 Gepost op: 14 november 2013, 16:41:15 »
Wij hebben Tom Jansen! Leuke man en wij vinden dat hij echt leuke foto's maakt

Mariska1987

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2269 Gepost op: 14 november 2013, 18:07:28 »
Its anne, Owh wat jammer, zeker omdat je er een goed gevoel bij hebt!
Gelukkig heb je nog wel even om te zoeken en er zijn al wat opties voorbij gekomen!

Mijn zus is 2 weken na de bruiloft uitgerekend. We hopen maar dat ze er bij kan zijn en niet op de dag of er vlak voor bevalt. Ze moet ook tekenen. Ene kant vind ik dat wel jammer, hadden ze niet eventjes kunnen wachten? Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen en is misschien ook wel wat egoistisch en ben ook hartstikke blij met me nieuwe neefje of nichtje!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2270 Gepost op: 15 november 2013, 08:12:04 »
Mijn zus is 2 weken na de bruiloft uitgerekend. We hopen maar dat ze er bij kan zijn en niet op de dag of er vlak voor bevalt. Ze moet ook tekenen. Ene kant vind ik dat wel jammer, hadden ze niet eventjes kunnen wachten? Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen en is misschien ook wel wat egoistisch en ben ook hartstikke blij met me nieuwe neefje of nichtje!

Ik begrijp je gevoel, maar een zwangerschap is niet te plannen. Hopelijk blijft je neefje of nichtje gewoon lekker zitten tot na de bruiloft :)

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2271 Gepost op: 15 november 2013, 12:22:38 »
Wij hebben als fotograaf ronals de Bie. Misschien een optie.

Hier ook een schoonzus die 4 weken voor de bruiloft is uitgerekend. Wat vinden jullie ervan stel dat ze met een baby van 4 weken aan komt op de ceremonie? Ben zo bang dat het gaat huilen of iets

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2272 Gepost op: 15 november 2013, 12:49:02 »
Tja hier komen neef en nicht met hun kleine van dan 2 maanden, vrienden met een kleintje van dan 6 maanden en 1 van 3 jaar en andere vrienden met een kleine van bijna 1,5 jaar. allemaal kunnen ze gaan lopen krijsen/huilen/jammeren enz. Hoop dat de ouders het zelf oplossen indien dit gebeurt. Ga ze niet verbieden om hun kinderen mee te nemen.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2273 Gepost op: 15 november 2013, 12:55:33 »
Mijn nichtje is net 3 maandjes als we gaan trouwen, maar moet er niet aan denken dat ze er niet bij is. Ze hoort bij onze familie. En als ze gaat huilen, weet ik zeker dat mijn schoonzus daar goed mee omgaat.

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2274 Gepost op: 15 november 2013, 15:01:20 »
Gisteren mijn droomjurk gevonden!!! Hij moet nog gemaakt worden in de juiste kleur, dan hoop ik hem in maart te mogen afpassen ;) (Zie de mail voor de foto's).

Gisteren bij twee winkels geweest. Eerst in Goes, daar kwam ik uiteindelijk weer uit bij dezelfde Ladybird jurk als in Rotterdam, maar ben wel van kleur veranderd. Een kleur die ik in eerste instantie in het rek/op de foto niet geweldig vond, maar toch gosteren heb aangetokken, om hem echt uit te sluiten, maar het tegendeel was waar, en die kleur paste gewoon precies bij mij, zo zie je maar, dat het verrassend kan uitpakken.

Ik had 's middags een afspraak in Oost Souburg. Daar bleven uiteindelijk 2 jurken over, de één was zo ontzettend zwaar, Ik voelde hem echt op mijn heupen hangendat ik die af heb laten vallen, zag er nu al tegenop om daar heel de dag mee te moeten slepen.

De andere jurk leek een beetje op de jurk uit Goes. Ik stond dus echt in dubio, want ook deze jurk van Allure Bridal was in de zelfde kleur te maken als die jurk die ik daar had aangehad. Ook deze vond ik eigenlijk iets origineler, want in die Ladybird zie je best vaak bruiden lopen, al is het niet in die kleur...

Toen hoorde ik de prijs van deze jurk, en had ik mijn keuze snel gemaakt...hij was 500,- goedkoper als de Ladybird van mijn keuze.

Nu nog de kleur verzinnen voor de jurken van mijn dochters, of het zelfde als mijn borduursels, of zilver....of toch iets anders...moeilijk...

Mijn man kan op stap voor zijn pak, met het kleurtje stof van mijn borduursels ;)
« Laatst bewerkt op: 15 november 2013, 16:39:50 door mamamikado »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards