collapse

Auteur Topic: Augustus 2011  (gelezen 113561 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

suzanned

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #525 Gepost op: 13 augustus 2011, 11:53:58 »
Net de bloemen geregeld! Heel leuke vrouw die het gaat doen, echt wel vakwerk. We hebben er alle vertrouwen in. Hebben beetje aangegeven wat voor kleur en vorm we leuk vinden. Verder gaat zij haar gang, verrassing dus!

Zometeen ringen passen, ben heel benieuwd hoe ze zijn geworden. Dan ook nog fotolocatie bekijken en taart bestellen. Vanavond langs de feestlocatie, want daar is feest! Kunnen we nog even het eten checken (goed excuus om lekker uit eten te gaan) en kunnen we de opzet tijdens een feest eens zien.

irma79

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #526 Gepost op: 13 augustus 2011, 13:47:00 »
vanochtend onze eerste dansles samen gehad.. Ik heb vroeger al wel eens danslessen gehad, dus voor mij was het ff opfrissen, maar as had nog nooit gedanst!! Maar al met al ging het supergoed!!!

Faith

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #527 Gepost op: 14 augustus 2011, 22:57:19 »
Nog maar vijf dagen... morgen begint de startweek van mijn nieuwe opleiding (maandag t/m donderdag). Dubbele zenuwen! Maar ik probeer het hoofd koel te houden.

Alex85

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #528 Gepost op: 15 augustus 2011, 08:34:05 »
Faith: heftig joh een nieuwe opleiding beginnen vlak voordat je trouwt! Komt vast goed :)

Ik kan echt niet onthouden wie wanneer trouwt.. how about een lijstje? Zijn er nog meiden afgelopen weekend getrouwd?

Linda - 5 augustus
Djulietaah - 5 augustus

Faith - 19 augustus
Alex85 - 26 augustus
Suzanned - 27 augustus

Vul maar aan! (ik kon niet verder terugkijken dus vandaar :))

PS nog een weekje werken, dat is voor mij 4 dagen (donderdag vrij) maar ik heb me daar toch een partij geen zin! Het is echt heel erg haha..

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #529 Gepost op: 15 augustus 2011, 09:33:46 »
Ja ik ben afgelopen vrijdag getrouwd en het was fantastisch! We zijn op een kinderbouwdorp getrouwd met 750 kinderen en ruim 250 vrijwilligers erbij. Twan Lijten was geregeld om voor ons het liedje dat we op de trouwkaart hadden gezet te zingen. De kinderen zongen allemaal mee, ze hadden geoefend voor ons. Een uitgebreid verslag met foto's volgt nog hoor, maar we gaan vandaag eerst lekker op vakantie in Frankrijk.

Irene85

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #530 Gepost op: 15 augustus 2011, 11:15:49 »
@Ingepinge87: Hele fijne vakantie! Geniet er van en geniet van elkaar.

Ik voeg mezelf even bij het lijstje:

Linda - 5 augustus
Djulietaah - 5 augustus
Faith - 19 augustus
Irene85 - 19 augustus
Alex85 - 26 augustus
Suzanned - 27 augustus

Het begint nu wel echt dichtbij te komen. Ik heb vanaf vandaag vakantie :biggrin: maar de laatste loodjes waren ook wel zwaar. Ik heb er zo ontzettend veel zin in. Nogsteeds geen last van zenuwen, maar wie weet komt dat nog. De weersberichten worden beter, dus dat is mooi meegenomen. Nog even de laatste dingetjes doen (muziek testen bijvoorbeeld) en dan beginnen aan DE dag...

Carmen

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #531 Gepost op: 15 augustus 2011, 12:28:25 »
zal me er ook ff bij zetten

Linda - 5 augustus
Djulietaah - 5 augustus
Faith - 19 augustus
Irene85 - 19 augustus
Alex85 - 26 augustus
Carmen - 216 augustus
Suzanned - 27 augustus


idd, nog druk zat zo die laatste zaken regelen....

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #532 Gepost op: 15 augustus 2011, 12:39:01 »
Wij zijn afgelopen weekend lekker weg geweest! Helaas niet heel mooi weer gehad, maar toch wel even lekke er uit geweest :biggrin:

Heb mezelf ook even toegevoegd!

Linda - 5 augustus
Djulietaah - 5 augustus
Faith - 19 augustus
Irene85 - 19 augustus
Risj - 25 augustus
Alex85 - 26 augustus
Carmen - 26 augustus
Suzanned - 27 augustus

Alex85

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #533 Gepost op: 15 augustus 2011, 14:53:37 »
Gefeliciteerd Inge! Klinkt echt als een mooie bruiloft :) En een hele fijne vakantie toegewenst natuurlijk.

Het wordt al een mooi lijstje zo, leuk!
Idd druk zat.. ik belde net de hobbywinkel waar we vorige week zaterdag een bestelling hadden geplaatst, bleek dat ze die nog niet eens hadden doorgevoerd. 'Ik ga het echt nu bestellen', jaja.. *stress*

twijfeltje

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #534 Gepost op: 15 augustus 2011, 19:42:33 »
Anna23 trouwt toch ook in aug?

Daydreamy

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #535 Gepost op: 16 augustus 2011, 09:09:00 »
Afgelopen zaterdag getrouwd! wat een TOP-dag! :biggrin:
We zijn wel helemaal gebroken :wink: maar het was het allemaal waard :biggrin:

Nu zijn we druk met het inpakken voor de grote reis, na de reis, zal ik wel even een verslagje plaatsen :wink:

suzanned

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #536 Gepost op: 16 augustus 2011, 11:31:57 »
Gister kreeg ik een telefoontje van een BABS dat ze een afspraak met ons wilde maken. Beetje vreemd want we hadden al een afspraak met een andere BABS! Zij ging nabellen en nou bleek dat die ene BABS teveel huwelijken op één dag had, je mag er max. 3 per dag doen. Zij was daarom gevraagd. Ze was nogal een kletskous aan de telefoon, kwam er amper tussen!! Moet zeggen dat ze nou niet echt heel positief overkwam, beetje tenenkrommend haha. Maar ja dan hebben we daarna weer wat te lachen. Niks aan te doen. Donderdag hebben we een afspraak. Gelukkig kon ze wel wanneer het ons uitkwam, zo vlak voor het trouwen!

Nu steeds constant overleg met locaties, band en CM. Elke dag komt steeds meer in het teken te staan van de bruiloft!! Wordt hectisch. Ik ga vandaag een playlist maken voor de pauzes van de band op de feestavond.

Heel grappig maar de zenuwen worden steeds minder, krijg er vooral veel zin in!

Morgen proefkapsel en make up... spannend !!

irma79

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #537 Gepost op: 17 augustus 2011, 19:34:40 »
Linda - 5 augustus
 Djulietaah - 5 augustus
 Faith - 19 augustus
 Irene85 - 19 augustus
 Risj - 25 augustus
 Alex85 - 26 augustus
 Carmen - 26 augustus
Irma - 27 augustus
 Suzanned - 27 augustus

Heb mezelf ook ff toegevoegd.. Hier ook druk met het regelen van de laatste dingen.. Volgende week staat mijn agenda bomvol afspraken.. Ben blij dat ik dan vakantie heb, want als ik dat ook allemaal naast mijn werk had moeten doen...

suzanned

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #538 Gepost op: 17 augustus 2011, 22:43:12 »
Lekker dat je vakantie hebt straks. Het komt nu ook wel heel dichtbij voor ons!!

Vandaag proefkapsel gehad, het zal helemaal mooi. Weer een zorg minder.
Morgen gesprek met BABS, ben benieuwd wat voor type het is. Aan de telefoon maakte ze voor mij niet een al te beste indruk.
Morgen ook de taart bestellen en in de avond krijgen we dansles!!

Krijg er steeds meer zin in! Het wordt zo gaaf allemaal!!

Ik heb ook een foto van mijn jurk in het kleding onderdeel gepost. Ben er zo weg van op het moment  :biggrin:

Marjannn

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #539 Gepost op: 18 augustus 2011, 19:31:16 »
Linda - 5 augustus
Djulietaah - 5 augustus
Faith - 19 augustus
Irene85 - 19 augustus
Marjannn - 20 augustus
Risj - 25 augustus
Alex85 - 26 augustus
Carmen - 26 augustus
Irma - 27 augustus
Suzanned - 27 augustus

En ook ik sta er nu bij in het lijstje. Bijna alles is nu geregeld. Morgen nog wat bloemstukken maken en dan mag het wat mij betreft snel zaterdag worden. Nog geen zenuwen, vooral heel veel zin. Faith en Irene85 en heeeele mooie dag gewenst morgen! Geniet ervan!

suzanned

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #540 Gepost op: 19 augustus 2011, 09:34:49 »
Voor Faith en Irene is het zover! Het zonnetje straalt hier, heel veel plezier vandaag meiden. Geniet ervan!


Gisteravond dansles gehad. We kunnen allebei al goed dansen maar we vonden het leuk om wat speelse details erin te verwerken. We hebben echt moeten aanpoten, maar wel ontzettend leuk. Nu moeten we flink oefenen en volgende week woensdag komt hij weer langs! Hebben jullie ook extra geoefend voor de openingsdans? Ik vind het toch wel een spannend moment als de hele zaal gericht is op die dans!

Gister ook gesprek gehad met de Babs. Was een rare situatie! Met de ambtenaar waarmee wij om tafel zaten, hadden we totaal geen klik. We voelden ons helemaal niet op ons gemak en vonden haar vooral erg irritant. Ze vroeg helemaal niets an ons. We moesten thuis maar alles op papier zetten en haar opsturen. Dan ging zij er een spontaan verhaal van maken.  Tja dan sta je buiten en dan! Toevallig waren we langs de ambtenaar gelopen die ons eigenlijk zou trouwen, een man die direct sympathiek overkwam! Wij stonden al buiten maar besloten terug te lopen. Het zou toch niet zo moeten zijn dat een heks van een mens ons moest trouwen die dag! Toen we dit bij de gemeente aankaartten, werd dit gelijk opgepakt! Het werg geregeld en we zouden getrouwd worden door de man die ons eigenlijk zou trouwen. Gelijk een gesprek gehad, super aardige man en nu een heel goed gevoel over!!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #541 Gepost op: 19 augustus 2011, 09:40:43 »
@ suzanned, wat goed van jullie dat jullie gelijk terug gegaan zijn! Het moet wel op een leuke manier gaan op jullie dag! een een plusje voor de gemeente dat ze het gelijk hebben opgepakt!

Heel veel plezier vandaag diegene die gaan trouwen, hier lijkt het weer ook wel okay. Hopelijk blijft het zo!
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2011, 09:41:15 door Jof »

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #542 Gepost op: 19 augustus 2011, 09:41:04 »
Wat fijn dat je nu de Babs hebt die je wil hebben!
Wij hebben vanmiddag het gesprek met de babs. Ben echt heel benieuwd. Aan de telefoon was het al een erg leuke vrouw, dus ik ben benieuwd.

Morgen hebben we ons vrijgezellenfeest, ben heel erg benieuwd! Het was niet de bedoeling dat we het weten, maar verschillende mensen hebben zich al versproken  :laugh: Vind het wel spannend, hoop dat ze iets leuks hebben bedacht en ons niet voor lul laten lopen.

Wij doen wel een openingsdans, maar dan gaan we niet stijldansen. We gaan gewoon schuifelen, en dan mag de rest wel mee gaan doen. We hebben ooit dansles gehad, maar dat was niet zo'n succes. Past niet bij ons, dus doen we dat lekker niet :)

Na vandaag nog 2 dagen werken, en dan lekker vakantie. Moet echt zeggen dat ik nu op mn tandvlees aan het lopen ben, ben echt kapot. Deze week ook drukke week gehad, volgende week zal ook niet minder druk worden.

Faith en Irene, veel plezier vandaag!

suzanned

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #543 Gepost op: 19 augustus 2011, 09:56:58 »
Vrijgezellenfeest morgen! Spannend!! Mijn vriend heeft morgen ook zijn vrijgezellenfeest, hij weet het nog niet  :biggrin:  Ik weet niet of ik een vrijgezellenfeest heb  :huh:  Mijn vriendinnen zijn nogal verspreid en kennen elkaar niet allemaal. Mijn beste vriendin zit heel erg in de rats omdat een dierbare deze week aan de chemo gaat. Tja ik verwacht maar gewoon niets dan kan het niet tegenvallen. In ieder geval morgen gezellig met een vriendin afgesproken!

Alex85

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #544 Gepost op: 19 augustus 2011, 11:33:07 »
Faith en Irene gefeliciteerd! Het weer werkt ook hier mee, heeel veel zonnestraaltjes jullie kant op en natuurlijk ook morgen voor Marjannn!

Suzanned: idd supergoed dat je terug bent gelopen, wat een vreemde gewaarwording zeg zo iemand bij wie je je niet op je gemak voelt, dat wil je echt niet..
Qua dans gaan wij ook gewoon lekker schuifelen, ik denk wel dat beide vaders nog even met me dansen, maar ik weet niet zo goed hoe dat gaat lopen. Mijn ouders zijn gescheiden en ik vermoed dat zij niet samen de dansvloer op zullen lopen (hoewel het voor de rest wel gewoon prima is tussen hen).

Risje: Leukkkk je vrijgezellenfeest! Echt gaaf :) en succes met de laatste daagjes, ik heb vandaag mijn laatste dag gelukkig en ben er klaar mee :wink: veel plezier bij de babs.

Wij hebben haar dinsdag gesproken en gelukkig was het een leuke dame. Ze vindt alles prima, een vriend van ons geeft een speech en ikzelf heb een gedicht geschreven dat ze voor gaat dragen. Best eng, maar gelukkig vond ze hem goed!
Oeh nog een weekje hier.. leuheuk!!

Carmen

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #545 Gepost op: 19 augustus 2011, 11:37:55 »
openingsdans is hier definitief geschrapt, vriendlief is vd week door zijn rug gegaan en heeft hele zware pijnstillers om de dag door te komen, dus dansen zit er zeker niet in ;-)

suzanned

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #546 Gepost op: 19 augustus 2011, 11:40:17 »
openingsdans is hier definitief geschrapt, vriendlief is vd week door zijn rug gegaan en heeft hele zware pijnstillers om de dag door te komen, dus dansen zit er zeker niet in ;-)

Wat naar! Weet niet hoe belangrijk jullie het dansen vinden, maar kan me goed voorstellen dat het ronduit balen is dat je het niet kan! Mijn vriend zou het afschuwelijk vinden!  :blink:

Alex85

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #547 Gepost op: 19 augustus 2011, 11:42:21 »
Ik ga het hier ook gewoon nog een keer zeggen: suzanne je jurk is gaaaaaaaf!
En Carmen, balen zeg.. :sad: ik hoop dat hij op de dag zelf genoeg heeft aan de pijnstillers en toch kan genieten, en misschien een klein dansje :wink:
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2011, 11:42:57 door Alex85 »

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2011
« Reactie #548 Gepost op: 19 augustus 2011, 17:03:09 »
Morgen trouwfeest! Heb er zin in!

suzanned

  • Gast
Augustus 2011
« Reactie #549 Gepost op: 19 augustus 2011, 17:07:03 »
Ik kreeg net een kaartje in de bus van onze trouwambtenaar. Dat hij het heel fijn vond om ons te ontmoeten en dat hij hoopt dat we nu zorgeloos de laatste week in gaan.  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards